|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 19:08 schreef AFCAMylife het volgende:[..] Nee niet alleen als je nieuw bent, maar ook als je hun pik niet achterna loopt! ze zijn vaak zo wanhopig opzoek naar steun van elkaar dat ze zelf niet in de gaten hebben dat juist hun het forum verneuken! Volgens mij zouden jullie hier niet eens posten als een aantal van die vaste gasten hier niet al een mooi tijdje zouden rondlopen, niet dat het ook maar iets te maken heeft met wat iemand wel of niet mag, maar kap eens met dat gezeik over die "ouderen", iedereen geeft onafhankelijk van elkaar zijn of haar mening, en als ik frontaal tegen Nenam of JOduh bots wat mijn mening betreft, dat deinzen we beiden niet terug en gaan echt die discussie niet uit de weg.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Heb er een meer algemeen topic van gemaakt om zo in de toekomst niet tig dezelfde topics te krijgen.
Maar wat is een betere titel:
Het officiele Ajax spitsentopic of Het officiele Ajax spitsen topic ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: NOgmaals, jij bepaald niet wie er wel of niet een echte Ajacied is.. Loop dan ook niet zo te provoceren.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
AFCAMylife - maandag 29 augustus 2011 - 19:08 quote deeplink quote:
Nee niet alleen als je nieuw bent, maar ook als je hun pik niet achterna loopt! ze zijn vaak zo wanhopig opzoek naar steun van elkaar dat ze zelf niet in de gaten hebben dat juist hun het forum verneuken!
quote: Pijpen jullie elkaar ook zonder condoom?? Moeten jullie eens proberen, weer eens wat anders! ;) |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
wat een niveau zeg pfffff |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Makkelijker dan MET condoom hoor! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: whahahahahahahahah jij ben zo verschrikkelijk funny man...... open even een topic over waarom jij wel een echte ajacied ben longdel..... |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
ik wil alleen over Ajax praten andere niet dus jah zoek de verschillen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dit is een forum, je praat hier niet want je trekt je mond niet open, je post hier dingen die je typt met je toetsenbord.. Als je wilt praten over Ajax moet je Martin Jol bellen. 0624356791, die praat ook maar wat graag over Ajax. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 19:38 schreef Boudewijn het volgende:Heb er een meer algemeen topic van gemaakt om zo in de toekomst niet tig dezelfde topics te krijgen. Maar wat is een betere titel: Het officiele Ajax spitsentopic of Het officiele Ajax spitsen topic ? Doe maar wat jij het mooiste vind, als je al die andere 10 topics over dit onderwerp maar sluit ;-) |
|
|
|