|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
Op enkele plekken heeft Psv goede spelers Mertens,Wijnaldum....maar de balans is er niet
Ajax wilt Bulykin als 2de spits,,Psv hem als 1ste spits
Ajax draait langer samen in 1 elftal
Verdediging
VD Wiel-Vertonghen-Aldeweireld-Boilessen/Blind
Manolev-Derijck-Bouma-Pieters/tamata
Zoek de verschillen die zijn enorm!
Dus Twente is onze engie concurrent dit seizoen |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 13:36 schreef londsdale-xxx- het volgende:Op enkele plekken heeft Psv goede spelers Mertens,Wijnaldum....maar de balans is er niet Ajax wilt Bulykin als 2de spits,,Psv hem als 1ste spits Ajax draait langer samen in 1 elftal Verdediging VD Wiel-Vertonghen-Aldeweireld-Boilessen/Blind Manolev-Derijck-Bouma-Pieters/tamata Zoek de verschillen die zijn enorm! Dus Twente is onze engie concurrent dit seizoen Zo'n topic is een tijd geleden gesloten. Dit lokt namelijk alleen maar reacties uit waar we niet op zitten te wachten. De discussie is al eerder gevoerd! |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Wat een onzin. PSV doet tot op het laatste moment mee om de titel hoor, reken daar maar op. Tot nu toe hebben wij gelijk gespeeld tegen VVV en hun verloren tegen AZ, wat minder erg is. |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 13:42 schreef Rogier het volgende:Wat een onzin. PSV doet tot op het laatste moment mee om de titel hoor, reken daar maar op. Tot nu toe hebben wij gelijk gespeeld tegen VVV en hun verloren tegen AZ, wat minder erg is. je word niet kampioen in de eerste 5 wedstrijden als ik kijk naar bijvb de verdeding veel verschillen Rutten is niet echt de motivator voor een kampioenschap heeft tie nu al 2 keer bij psv bewezen en bij Schalke
En tegen az 0 punten gehaald Ajax 1 punt VVV is tog 1 punt meer voor Ajax maakt het niet uit tegen wie we moeten altijd winnen
binnekort Psv-Ajax dan gaan we het zien |
|
|
|
|
Cyprioot
|
|
|
Hun verdediging is idd slechter dan die van ons, maar als ze een geschikte spits vinden vind ik hun aanval, met Mertens en Lens erbij, gruwelijk goed. Beter dan onze aanval. Hun middenveld is min of meer net zo sterk als dat van ons. PSV gaat met Ajax en Twente om de titel strijden. |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 13:59 schreef Cyprioot het volgende:Hun verdediging is idd slechter dan die van ons, maar als ze een geschikte spits vinden vind ik hun aanval, met Mertens en Lens erbij, gruwelijk goed. Beter dan onze aanval. Hun middenveld is min of meer net zo sterk als dat van ons. PSV gaat met Ajax en Twente om de titel strijden. Matavz komt niet meer dus er gaat geen spits komen die netzo goed is als Sigtorson..Mertens vind ik heel goed Boerigter gaat net wel of net niet netzo veel doelpunten maken en waarschijnlijk wel meer Assisten..op die positie heeft Psv niet veel achter de hand..Ajax wel Ebecilio,Ozbiliz Sulejmani vind ik beter dan Lens...Dus zo gruwlijker is de aanval van Psv niet..
Middenveld Strootman oke maar Jansen daar zit meer leiderschap in meer scoringsvermogen...Toivonen scoort wel maar die word weer een stoorzender..Wijnaldum goed maar Eriksen meer klasse.. |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Denk dat het een dubbeltje op zijn kant is. Ik geef je gelijk met de Rutten Factor....de enige die PSV van een titel kan afhouden is Rutten zelf (en blessures). Hun bank is ook minder dan de onze...raakt Mertens geblesseerd dan hebben ze een zeer groot probleem. En het siezoen win je idd niet in de eerste 5 wedstrijden. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 13:42 schreef Rogier het volgende:Wat een onzin. PSV doet tot op het laatste moment mee om de titel hoor, reken daar maar op. Tot nu toe hebben wij gelijk gespeeld tegen VVV en hun verloren tegen AZ, wat minder erg is. Wat ik net hoorde bij Studio Voetbal..die v.Halst had het erover dat Lens een goeie spits is...dat kan ie toch niet menen??? Hij zegt het puur om Psv een loer te draaien anders verklaar ik die kale compleet voor gek..als Psv met Lens doorgaat in de spits, gaat Psv nog veel punten verspelen. Twente is echt sterk en die zie ik als de enigste concurrent. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
En Az doet het ook heel aardig. Die Altidore verbaasd me tot nu toe maar ik blijf erbij dat ie op den duur tekort komt. We zullen het vervolg meemaken..hartstikke leuk onze competitie.. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 14:27 schreef alibabba het volgende:[..] Wat ik net hoorde bij Studio Voetbal..die v.Halst had het erover dat Lens een goeie spits is...dat kan ie toch niet menen??? Hij zegt het puur om Psv een loer te draaien anders verklaar ik die kale compleet voor gek..als Psv met Lens doorgaat in de spits, gaat Psv nog veel punten verspelen. Twente is echt sterk en die zie ik als de enigste concurrent. Lijkt inderdaad wel of Van Halst hoopt dat PSV er geen spits bij haalt. Hij kan leuk 2 momenten erbij pakken, maar al die keren dat Lens dom buitenspel staat, slechte aannames heeft en 100% kansen om zeep helpt laat hij voor het gemak even buiten beschouwing. Lens alleen is onvoldoende. Al moet ik wel lachen om dit topic. De wens is de vader van de gedachte. Wacht nou af tot de 31ste. Er kan nog van alles gebeuren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2011 door PSVMocro -- |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 13:59 schreef Cyprioot het volgende:Hun verdediging is idd slechter dan die van ons, maar als ze een geschikte spits vinden vind ik hun aanval, met Mertens en Lens erbij, gruwelijk goed. Beter dan onze aanval. Hun middenveld is min of meer net zo sterk als dat van ons. PSV gaat met Ajax en Twente om de titel strijden. dat dacht ik zelf ook ik denk dat psv de draad goed heeft op gepakt en dat we zeker tot het einde meedoen voor de prijzen het wordt spannend . |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 14:08 schreef londsdale-xxx- het volgende:[..] Matavz komt niet meer dus er gaat geen spits komen die netzo goed is als Sigtorson..Mertens vind ik heel goed Boerigter gaat net wel of net niet netzo veel doelpunten maken en waarschijnlijk wel meer Assisten..op die positie heeft Psv niet veel achter de hand..Ajax wel Ebecilio,Ozbiliz Sulejmani vind ik beter dan Lens...Dus zo gruwlijker is de aanval van Psv niet.. Middenveld Strootman oke maar Jansen daar zit meer leiderschap in meer scoringsvermogen...Toivonen scoort wel maar die word weer een stoorzender..Wijnaldum goed maar Eriksen meer klasse.. als je jansen nu als eerste is op de juiste plek zet dan zit er misschien nog meer voetballende kwaliteiten in het team en scorend vermogen. maar leg mij is uit waarom toivonen een stoorzender wordt? en eriksen is een klasse appart maar denk dat wijnaldum nog niet echt heeft laten zien waar hij toe in staat is |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 14:27 schreef alibabba het volgende:[..] Wat ik net hoorde bij Studio Voetbal..die v.Halst had het erover dat Lens een goeie spits is...dat kan ie toch niet menen??? Hij zegt het puur om Psv een loer te draaien anders verklaar ik die kale compleet voor gek..als Psv met Lens doorgaat in de spits, gaat Psv nog veel punten verspelen. Twente is echt sterk en die zie ik als de enigste concurrent. ik denk dat je er flink langs zit maar we zullen zien
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2011 door eindhovenpsv1 -- |
|
|
|
|
eindhovenpsv1
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 13:42 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Zo'n topic is een tijd geleden gesloten. Dit lokt namelijk alleen maar reacties uit waar we niet op zitten te wachten. De discussie is al eerder gevoerd! 100 punten |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 15:21 schreef eindhovenpsv1 het volgende:[..] als je jansen nu als eerste is op de juiste plek zet dan zit er misschien nog meer voetballende kwaliteiten in het team en scorend vermogen. maar leg mij is uit waarom toivonen een stoorzender wordt? en eriksen is een klasse appart maar denk dat wijnaldum nog niet echt heeft laten zien waar hij toe in staat is Wijnaldum heeft het al wel laten zien,ook in voorbereiding hele goede aankoop van Psv..Als Toivonen nou ook in de spits kon dan hadden ze Fer erbij kunnen kopen inplaats van Spits..
Toivonen was vorig jaar ook al stoorzender,vallen zeuren,in de media zeuren soms een twijfelaar..in zijn eerste jaar dacht ik damm goede aankoop maar qua mentaal en presteren twijfel ik nu..
ik kan er ZEKER naast zitten hoor en ik ben dan de eerste die het toegeeft.en misschien is het meer de hoop dat Twente onze enige concurent is..want voor mij blijft PSV onze Angstgetner...dat is al sinds de jaren 70 zo...
En Manolev,derijck,Bouma vind ik veel minder dan VD Wiel, Vertonghen,Aldeweireld... |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 14:48 schreef PSVMocro het volgende:[..] Lijkt inderdaad wel of Van Halst hoopt dat PSV er geen spits bij haalt. Hij kan leuk 2 momenten erbij pakken, maar al die keren dat Lens dom buitenspel staat, slechte aannames heeft en 100% kansen om zeep helpt laat hij voor het gemak even buiten beschouwing. Lens alleen is onvoldoende. Al moet ik wel lachen om dit topic. De wens is de vader van de gedachte. Wacht nou af tot de 31ste. Er kan nog van alles gebeuren. Inderdaad Mocro!! |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 14:38 schreef alibabba het volgende:En Az doet het ook heel aardig. Die Altidore verbaasd me tot nu toe maar ik blijf erbij dat ie op den duur tekort komt. We zullen het vervolg meemaken..hartstikke leuk onze competitie.. idd.....leuker als de Engelse of Spaanse. Daar is het verschil zo enorm. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Gister was echt belachelijk...Madrid tegen Zaragoza..Madrid speelde nog niet eens op zijn best..0-6.. |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 16:11 schreef alibabba het volgende:[..] Gister was echt belachelijk...Madrid tegen Zaragoza..Madrid speelde nog niet eens op zijn best..0-6.. logisch als je honderde miljoenen schuld mag hebben maar tog voor honderde miljoenen spelers gaat kopen met dikke salarissen zo kan iedereen wel een goede team samenstellen.....
die clubs gaan ze echt tegenkomen de banken vallen om de clubs dadelijk ook let maar op!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 16:14 schreef londsdale-xxx- het volgende:[..] logisch als je honderde miljoenen schuld mag hebben maar tog voor honderde miljoenen spelers gaat kopen met dikke salarissen zo kan iedereen wel een goede team samenstellen..... die clubs gaan ze echt tegenkomen de banken vallen om de clubs dadelijk ook let maar op!! Zou zomaar kunnen ja..die banken komen allemaal in financiele nood..de crisis begint pas!! En zoveel schulden..dat dat nog kan en mag..zijn daar nog geen regels voor aangenomen? In Nederland bijvoorbeeld is dat perfect geregeld vind ik..hoe zit dat eigenlijk in het buitenland?? Je zou één lijn moeten trekken lijkt me.. |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 16:16 schreef alibabba het volgende:[..] Zou zomaar kunnen ja..die banken komen allemaal in financiele nood..de crisis begint pas!! En zoveel schulden..dat dat nog kan en mag..zijn daar nog geen regels voor aangenomen? In Nederland bijvoorbeeld is dat perfect geregeld vind ik..hoe zit dat eigenlijk in het buitenland?? Je zou één lijn moeten trekken lijkt me.. elke spaanse bank wilt bij REAL Madrid horen en mee doen al jaren zo...
Maar ik ben bang dat het voetbal word overgenomen door oliesjeiks en andere rijke mensen..
Eto o 20 miljoen per jaar pffff voor dat salaris laat ik me zelfs 5jaar gevange houden op Tuvalu.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
De FIFA moet gewoon optreden, maar ook zij zullen er wel baat bij hebben..tis inne FOP...laat de boel maar eens goed klappen want zo kan het niet langer met die AASGIEREN!!! |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 16:27 schreef londsdale-xxx- het volgende:[..] elke spaanse bank wilt bij REAL Madrid horen en mee doen al jaren zo... Maar ik ben bang dat het voetbal word overgenomen door oliesjeiks en andere rijke mensen.. Eto o 20 miljoen per jaar pffff voor dat salaris laat ik me zelfs 5jaar gevange houden op Tuvalu.. ook wel 10 |
|
|
|
|
AFCAMylife
|
|
|
en weer zegt hij niks verkeerds! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 13:36 schreef londsdale-xxx- het volgende:Op enkele plekken heeft Psv goede spelers Mertens,Wijnaldum....maar de balans is er niet Ajax wilt Bulykin als 2de spits,,Psv hem als 1ste spits Ajax draait langer samen in 1 elftal Verdediging VD Wiel-Vertonghen-Aldeweireld-Boilessen/Blind Manolev-Derijck-Bouma-Pieters/tamata Zoek de verschillen die zijn enorm! Dus Twente is onze engie concurrent dit seizoen Joham Derksen zei het gisteren wel treffend tijdens VI. Eriksen speelt nog maar op 75% van zijn kunnen en Janssen op 60%. Als die twee in vorm zijn dan is Ajax niet te stoppen en daar ben ik het wel mee eens. Toch moet er nog een spits bij en op rechts ook wamt met Suljemani is het alles of helemaal niks en het is ook wel lekker dat je daar een speler hebt die altijd wel een 7 haalt. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik begrijp niet dat mensen PSV niet zien als concurrent. Ze hebben een geweldige aanval en daarmee kan je een hoop wedstrijden naar je toe trekken. Over 2 wedstrijden is het PSV-Ajax, daarna kan je pas meer zeggen over de onderlinge concurrentie. |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 13:45 schreef amsterdammer113 het volgende:Ik begrijp niet dat mensen PSV niet zien als concurrent. Ze hebben een geweldige aanval en daarmee kan je een hoop wedstrijden naar je toe trekken. Over 2 wedstrijden is het PSV-Ajax, daarna kan je pas meer zeggen over de onderlinge concurrentie. mischien ook de wens van de gedachte ook van mij uit.... Psv tv zie ik wel is..enne altijd geven ze sneren naar Ajax dan is het v breukelen dan weer zo rare kale kikkerhoofd van de supportersvereniging altijd negatief doen en zeggen dat Psv behoort elk jaar kampioen te worden en dan ook nog is zeggen dat wij arrogant zijn terwijl hun de arrogantste zijn van alle.. en dat geroep van boeruh boeruh vind ik helemaal irritant zie je allemaal van de bleke boere koppen in het publiek bah heb er echt niks mee...sorry psvers die ik wel mag en er zijn zeker ook goede bij en eindhoven leuke stad..maar tis me gevoel naar psv
vind ze zeker goed spelen nu en is tog een angstgetner van Ajax |
|
|
|