|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
Welke oudvoetballers van Ajax Kunnen van waarde zijn?
De nieuwe Ajax Revolutie bevalt me zeker wel
Bogarde voor als Mental trainer voor de jeugd hij kent de klappen van de Zweep..
Neeskens opvolger van Olde riekerink..??
Noem maar op
Suggesties?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Fucking hell man, hoeveel zinloze topics ga je nog aanmaken op 1 dag.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Topic titel en onderwerp aangepast ('roept u maar...' is geen beschrijvende titel natuurlijk) en uitgebreid, anders blijven we bezig... |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
Als je nou niks te doen heb ga dan lekker aan je pik trekken ofzo word zo moe van je .Hoe oud ben je nou? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 19:34 schreef Boudewijn het volgende:Topic titel en onderwerp aangepast ('roept u maar...' is geen beschrijvende titel natuurlijk) en uitgebreid, anders blijven we bezig... Misschien luistert hij wel naar jou, hij schijnt mij niet te willen horen dat ventje.... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 19:41 schreef gabri het volgende:Als je nou niks te doen heb ga dan lekker aan je pik trekken ofzo word zo moe van je .Hoe oud ben je nou? MMmmmmm trekke trekke trekkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
gabri
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
hahahahaha Wim Jonk (om aan de topictitel te voldoen) zal ook wel vaak aan die dikke aal van 'm trekken! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Altijd lekker, zou Cruijff het ook vaak doen?? |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
bij Cruijff zal er niet veel uit komen of dank je van wel met al dat spaanse voer |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Pfffffff hahahahaha!!!
Het is wel duidelijk wie hier de topics leuk maken! :D |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 19:34 schreef Boudewijn het volgende:Topic titel en onderwerp aangepast ('roept u maar...' is geen beschrijvende titel natuurlijk) en uitgebreid, anders blijven we bezig... helemaal gelijk in!!gewoon blijven doen |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote: zie je nou mensen
Deze topic is goed bedoelt mee denkend met Ajax waarom weer zinloos noemen je bent tog een Ajacied?? als je hier al niet over mee kan praten |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 20:07 schreef londsdale-xxx- het volgende:[..] zie je nou mensen Deze topic is goed bedoelt mee denkend met Ajax waarom weer zinloos noemen je bent tog een Ajacied?? als je hier al niet over mee kan praten Zakdoekje? |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
moet hij geen luxaflex hebben want dan hoort ze vrouw het als hij hem afveegt |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Wou net zeggen.....zn vrouw?????? hahahaha!! |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 19:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:hahahahaha Wim Jonk (om aan de topictitel te voldoen) zal ook wel vaak aan die dikke aal van 'm trekken! Moet nu spontaan aan Atouba denken die de hele dag niks te doen heeft........... En aan totempalen enzo..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 20:13 schreef Robinho het volgende:[..] Moet nu spontaan aan Atouba denken die de hele dag niks te doen heeft........... En aan totempalen enzo..... En dikke aders die er omheen krullen |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 20:13 schreef Robinho het volgende:[..] Moet nu spontaan aan Atouba denken die de hele dag niks te doen heeft........... En aan totempalen enzo..... WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!
Circus Atouba!!!!! pom pom, pom pom, tititititititerieeeee!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Lekker, dikke adders bedoel je! |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
noujah zo kun je over elke topic wel negatief doen wat een Ajax Forum zeg
maak AUB een wc topic waar je in kan zeiken en laat de andere topics met rust |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 20:17 schreef londsdale-xxx- het volgende:noujah zo kun je over elke topic wel negatief doen wat een Ajax Forum zeg maak AUB een wc topic waar je in kan zeiken en laat de andere topics met rust Die hebben we al..........het cafe...en daar val je ons ook lastig |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: uuuhh, tja, recht op zn neus!
+ 31 |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
gabri
|
|
|
wat op ze neus ZAAD of niet? |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 19:29 schreef londsdale-xxx- het volgende:Welke oudvoetballers van Ajax Kunnen van waarde zijn? De nieuwe Ajax Revolutie bevalt me zeker wel Bogarde voor als Mental trainer voor de jeugd hij kent de klappen van de Zweep.. Neeskens opvolger van Olde riekerink..?? Noem maar op Suggesties?? Op ze minst je topic een goede titel geven. Als jij alleen maar Roept u maar... als kop gebruikt, dan moet ik het wel lezen voordat ik uberhaupt kan weten dat dit een kuttopic is. Dit soort topics negeren wordt dan erg lastig.
Ga nou niet gelijk zeggen dat ik jouw topic verpest doordat ik volgens jou gelijk ga schelden, dit is slechts mijn mening en zoals je zelf al cynisch zei:
quote: Zeggen dat dit een kuttopic is en roepen om een slotje is geen schelden. Jouw reacties zijn eerder van dien aard dat jij nogal persoonlijk wordt tegen sommige hier:
quote: en
quote: Dit zijn slechts voorbeelden van hoe jij reageerd als iemand het niet eens is met jouw topic. Jij bent degeen die nogal 'op de man af' post en dit zal door vele hier eerder als schelden opgevat worden. Met deze woorden reageer jij op meningen van andere die het zeg maar "een kuttopic vinden" of slechts zeggen "rot op met je topic". Ik het begin verdedigde je netjes je mening met "jammer dat jullie het een kuttopic vinden" en "waarom moet er nou een slotje op". Toen konden we er wel over blijven discuseren of tevreden zijn met de mening die we jou kenbaar hadden gemaakt. Maar termen zoals als in de 2 quotes hierboven, zorgen ervoor dat discussie over jouw topics blijft voortvaren. Jammer , maar toch wel een beetje je eigen schuld.
Edit:Ik zie dat Boudewijn de topic-titel reeds heeft aangepast. Stuk duidelijker zo toch? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: AUW!!!! MAMA???????????????? |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
recht op me neus nog wel...nou nou wat stoer allemaal maar wanneer praten jullie nou over onze club Ajax |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
het gezeik begint weer was het eindelijk rustig....... |
|
|
|
|
Frank@Ajax
|
|
|
Hahaha neem dan Amsterdamse bluf....daar spuit je iedereen mee omver! |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
je weet het een dag niet geschoten is altijd mis |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: waar was je nou ouwe????ik riep je 2 paginas terug al man.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
Frank@Ajax
|
|
|
Hahaha.....beeeh.....mmmmmm........Yolanthe hhmmmm.....Sylvie....bleeehhhhh AAAAAAAAHHHHH JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Jij komt ook pas als de ruzie is ontbrand he??? Je had er eerder moeten zijn man!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 20:26 schreef Frank@Ajax het volgende:Hahaha.....beeeh.....mmmmmm........Yolanthe hhmmmm.....Sylvie....bleeehhhhh AAAAAAAAHHHHH JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Tis nie best met 'm.. |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
maargoed niemand kan dus zeggen wie er nog meer bij Ajax zou passen welke oud voetballers enz... |
|
|
|
|
Frank@Ajax
|
|
|
quote: Hij lag te rukken net! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 20:26 schreef Frank@Ajax het volgende:Hahaha.....beeeh.....mmmmmm........Yolanthe hhmmmm.....Sylvie....bleeehhhhh AAAAAAAAHHHHH JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ??? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 20:26 schreef Frank@Ajax het volgende:Hahaha.....beeeh.....mmmmmm........Yolanthe hhmmmm.....Sylvie....bleeehhhhh AAAAAAAAHHHHH JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA doekje? |
|
|
|
|
Frank@Ajax
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 20:29 schreef londsdale-xxx- het volgende:maargoed niemand kan dus zeggen wie er nog meer bij Ajax zou passen welke oud voetballers enz... Dick Schoenaker.....Vanenburg....Schrijvers....Galje.....Gorre.....en natuurlijk: van der Sar!!!!!!!! |
|
|
|
|
Frank@Ajax
|
|
|
quote: Neeeeee........het zit al op een poster van die dames! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 29 augustus 2011 - 20:29 schreef londsdale-xxx- het volgende:maargoed niemand kan dus zeggen wie er nog meer bij Ajax zou passen welke oud voetballers enz... boeiend/..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Topic toch nog gezellig geworden.. |
|
|
|