|
|
Frank@Ajax
|
|
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
quote: ach joh we hebben wel is contact via pb maar word vervelend hier...weet je nog? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: is altijd prijs........ |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Bogarde mental coach..........:D Die loopt nog steeds met zn gouden ketting en veel te lange leren jas door de bijlmer man, zakkies weed te verkopen aan mannetjes met bomberjacks en LONSDALE shirts.... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 11:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Bogarde mental coach..........:D Die loopt nog steeds met zn gouden ketting en veel te lange leren jas door de bijlmer man, zakkies weed te verkopen aan mannetjes met bomberjacks en LONSDALE shirts.... Whahaha. Bogarde is wel een veel serieuzer persoon geworden, maar om gelijk maar mental-coach bij Ajax te worden....nee, dank je. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 11:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Bogarde mental coach..........:D Die loopt nog steeds met zn gouden ketting en veel te lange leren jas door de bijlmer man, zakkies weed te verkopen aan mannetjes met bomberjacks en LONSDALE shirts.... Zie je het al voor je..
Bogarde tegen Mounir "Blijf gewoon bij Ajax jongen, net als ik bij Chelsea gewoon dikke vette doekoes naar binnen werken man." En vervolgens naar de Boer toe.."Yo Boy man, doe mij wat doekoes man, ik krijg die MOunir wel weg, voor 4 roodjes zie je hem nooit meer terug haha (met gouden tanden)..
Ik zeg doen man, Bogarde/////////HELD>. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
HAhahahahahahahahahahahahaha Me 2 ---> DOEN!!!
Klasse lonDsdale!!!! halen die baviaan!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 11:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Bogarde mental coach..........:D Die loopt nog steeds met zn gouden ketting en veel te lange leren jas door de bijlmer man, zakkies weed te verkopen aan mannetjes met bomberjacks en LONSDALE shirts.... Zie je geen echte Ajacied jij
Anders wist je wel dat Bogarde hard bezig is om trainer te willen worden of iets in de voetbalwereld En dat Bogarde een fammillie man is die zich niet bezig houd met de zaken die jij schetst..
En dat Bogarde zijn moeilijke jeugd en soms moeilijke carriere ook met hoogtepunten,dat hij met al die ervaringen voor de jeugd van Ajax een meerwaarde kan zijn.. Vooral voor de jeugd die met dezelfde problemen zitten als Bogarde vroeger...
Dat jij zo'n Ajacied als Bogarde op die manier schetst zegt genoeg dat jij hier niet voor Ajax komt maar voor je frustraties jij bent geen echte Ajacied...
En dat jij de media volgt van Lonsdale jongeren is kinderachtig en zegt genoeg dat jij met de kudde mee praat...Lonsdale is een gerenomeerde sponsor voor heel wat sportploegen.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Ik zie graag Litmanen nog naar Amsterdam komen om plaats te nemen als trainer binnen de jeugd. |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
Litmanen wat een speler was dat..video beelden in Ajax museum als je dat ziet krijg je kippenvel iemand met zijn ervaring past precies in het plaatje waar Ajax nu bezig mee is
Bogarde zou Stam goed aanvullen 2 no nonsens mensen die mentaal sterk zijn en die heel wat jeugd mentale veerkracht kan meegeven |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 13:49 schreef londsdale-xxx- het volgende:Litmanen wat een speler was dat..video beelden in Ajax museum als je dat ziet krijg je kippenvel iemand met zijn ervaring past precies in het plaatje waar Ajax nu bezig mee is Bogarde zou Stam goed aanvullen 2 no nonsens mensen die mentaal sterk zijn en die heel wat jeugd mentale veerkracht kan meegeven Weet ik niet. Ik vind Bogarde daar niet geschikt voor maar daarin kan ik het mis hebben! |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 13:51 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Weet ik niet. Ik vind Bogarde daar niet geschikt voor maar daarin kan ik het mis hebben! iedereen moet zich bewijzen natuurlijk maar ik weet dat er veel jeugd bij Ajax is die dezelfde pas bewandelen als Boagarde heeft bewandelt die jeugd kijkt tegen hem op..vooral de jeugd uit de Bijlmer Bogarde kent als geen ander de klappen van de zweep en mentaal is hij altijd heel sterk gebleven..
bij chelsea was het niet alleen een geld kwestie hij laat niet over zich heen lopen vooral niet als mensen in het bestuur hem respectloos behandelen om dan zo lange tijd elke dag braaf alleen te gaan trainen op de club eenzaam..maar het doen vanuit een princiepe ik zie niet veel mensen dat volhouden... Mentaal kan hij spelers vooral verdedigers veel bij brengen |
|
|
|
|
AFCA Montana
|
|
|
Volgens mij heeft Toby Alderweireld duidelijk aangegeven dat hij veel van Bogarde heeft geleerd in de tijd dat Bogarde jeugdtrainer was bij Ajax Daarom zou ik hem graag terug zien komen , hij heeft ook ervaring in de top En is een goed voorbeeld voor de spelers dat het ook helemaal fout kan gaan in je carrière en dat de jonge spelers niet te vroeg weg moeten gaan bij Ajax |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
precies want je kunt niet opstaan als je niet bent gevallen die wijsheden heeft Bogarde en kan jeugdige spelers behoeden van fouten
Ballotellie bijvb heeft iemand als Bogarde nodig moet je voorstellen je bent jong miljonair fotomodel die je normaal niet zou kunnen krijgen dan word je in je hoofd als je jongeling tog anders dan je werkelijke karakter zo iemand heeft aanwijzingen nodig..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2011 door londsdale-xxx- -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Jullie kunnen gelijk hebben met Bogarde, maar de vraag is daarnaast of Ajax het in hem ziet. En natuurlijk of het zakelijk rondkomt!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 13:57 schreef londsdale-xxx- het volgende:....bij chelsea was het niet alleen een geld kwestie hij laat niet over zich heen lopen vooral niet als mensen in het bestuur hem respectloos behandelen om dan zo lange tijd elke dag braaf alleen te gaan trainen op de club eenzaam..maar het doen vanuit een princiepe ik zie niet veel mensen dat volhouden... Mentaal kan hij spelers vooral verdedigers veel bij brengen Tuurlijk houd je dat vol, juist vanwege het geld. Dat bestuurders hem respectloos zouden hebben behandeld, zijn de woorden van Winston.... wat is respectloos aan het feit dat je geen speeltijd krijgt maar wel gewoon netjes je salaris ontvangt? Als hij een beetje karakter had gehad en wat meer zijn hart liet spreken voor het voetbal, had ie genoeg mogelijkheden kunnen pakken om zijn cariere bij andere clubs te kunnen voortzetten. Door zijn eigen koppigheid is zijn cariere als een nachtkaars uitgegaan. Was zijn goed recht, want een contract is altijd door 2 partijen ondertekend, maar als hij eieren voor zijn geld had gekozen, had ie nog leuk een paar jaar ergens kunnen voetballen.
Mijn indruk over de persoon Bogarde heeft dat niet goed gedaan en hij kwam dus op mij over als een arrogante vedette.
Nu vond ik, de laatste tijd, dat Bogarde de goede weg is ingeslagen door zijn trainersdiploma te (gaan) halen en zich met jeugd te willen bezig houden. Precies ik vond want mede door zijn gedrag in het verleden kon ik het gevoel niet onderdrukken te denken: "ze geld zal wel op zijn" en wat lees ik net op op Telegraaf.nl de Hr Bogarde kan zijn financieele verplichtingen niet nakomen.
http://www.telegraaf.nl/prive/10449351/__Huizen_Bogarde_onder_de_hamer__.html?p=24,19
Ik ben een voorstander van oud-Ajacieden in de huidige Ajax-sructuur, maar dan wel met mensen die dat doen uit liefde voor het spelletje als hoofdreden. Bogarde heeft mij te vaak een verkeerde indruk afgegeven wat dat betreft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
Booya4Afca
|
|
|
We hebben Stam en F de Boer toch al?? Zie niet waarom we Bogarde zouden moeten aantrekken..
Ik vind het allemaal wel best zo wat oude voetballers betreft.
Als je het mij vraagt is er nog maar een iemand (ten alle tijden) welkom, en dat is Litmanen. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 14:43 schreef Booya4Afca het volgende:We hebben Stam en F de Boer toch al?? Zie niet waarom we Bogarde zouden moeten aantrekken.. Ik vind het allemaal wel best zo wat oude voetballers betreft. Als je het mij vraagt is er nog maar een iemand (ten alle tijden) welkom, en dat is Litmanen. Litmanen is top, hij heeft een geschiedenis als speler maar vooral als mens waar de jeugd tegen op zal kijken en zij zullen hem als groot voorbeeld zien. Alleen zal moeten blijken of hij zijn klasse en inzichten die hij als speler had ook op andere kan overbrengen. Maar zeker het proberen waard. Ik was ook zeer te spreken over mensen als bv Muhren,Tahamata,Winter en Roy. Ik vind het jammer dat Ajax die mensen heeft afgedankt. Hebben altijd goed werk verricht, konden goed met de jeugd omgaan en hebben ondanks dat ze weggestuurd zijn nooit een onvertogen woord over de club ge-uit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 14:43 schreef Booya4Afca het volgende:We hebben Stam en F de Boer toch al?? Zie niet waarom we Bogarde zouden moeten aantrekken.. Ik vind het allemaal wel best zo wat oude voetballers betreft. Als je het mij vraagt is er nog maar een iemand (ten alle tijden) welkom, en dat is Litmanen. Inderdaad, niet iedere oudvoetballer van Ajax moet ineens een actieve rol bij de club gaan spelen, trainer en bestuursleden moeten beoordeeld worden op het competenties, en dat ze ooit van groot belang zijn geweest bij de club zou mooi meegenomen zijn, maar bj de meeste functies is dit van ondergeschikt belang op hun functioneren.. |
|
|
|