|
|
baco74
|
|
|
Hallo wereld-voorspellers. Speelronde 4 zit er op en we hebben veel eredivisie-doelpunten kunnen aanschouwen dit weekend. Met een gemiddelde van exact 4 doelpunten per wedstrijd,moeten we toch erkennen, dat we misschien niet de beste maar wel één van de leukste competities van Europa zijn.
Ook bij Ajax waren er afgelopen vrijdag een hoop doelpunten te zien. Onze jongens wisten het Vitesse van Van De Brom te verslaan met maar liefs 4-1. Toen eindelijk in de tweede helft de 1-0 viel, na een moeizame eerste helft, was Ajax niet meer te houden en liepen we snel uit naar 4-0. Uiteindelijk verslapte de concentratie en kon Vitesse vlak voor het eindsignaal de ere-treffer maken.
Slechts 2 deelnemers hadden deze score exact voorspeld, te weten onze directeur voetbalzaken en ondergetekende. Laten we maar eens kijken naar de overige scores in Joduh's Ajax-cafe SubPoule.
Zoals jullie kunnen zien waren er welgeteld 11 juiste voorspellingen gedaan, waarbij Joduh en ik, zelfs twee maal een zespunter mochten bij schrijven aan ons totaal. Ik wil geen veren in mijn eigen reet duwen, maar omdat ik het tot nu toe bij iedere SportPooler-topic gemeld hebt: de weekwinnaar is Baco74 met 23 punten.
Maar snel door naar de ranglijst. Waar vorige week Alibabba de kopositie van Pietje had overgenomen,is het na ronde 4 weer omgedraaid en voert Pietje opnieuw de ranglijst aan. Alibabba mag zich op de tweede plek alsnog de vice-leider noemen. Opvallend is het verder doorstomen van Joduh (3),dit ten koste van Hasjkoph(4) die een teleurstellend weekend qua voorspellingen had. Zo ziet de stand er nu uit:
Met uitzondering van Altijd Prijs(12), staat niemand meer op dezelfde plaats, als waar die verleden week stond. Blijkt dus dat de verschillen klein zijn en dat het de volgende speelronde zo weer anders kan zijn.
Hier zullen we dan wel zo'n anderhalve week op moeten wachten, want na al 4 competitie wedstrijden, is het helaas weer tijd voor EK kwallificatievoetbal. Neemt niet weg dat ik toch de negen wedstrijden van ronde 5 plaats, zodat we toch alvast discussies kunnen voeren. Ik opper dat jullie dan toch gewoon alvast jullie voorspellingen posten, zodat we zolang het interland-voetbal duurt niet in een oranje gat vallen en elkaar gewoon kunnen uitlachen en opfokken. Op vrijdag (09/09) zal er zoals na iedere interland van het Nederlands-elftal geen Eredivisie-wedstrijd gespeeld worden.
_______________________________________________________________ Zaterdag 10 septenmber 2011 om 18.45 uur: RODA JC FC TWENTE _______________________________________________________________ Zaterdag 10 septenmber 2011 om 19.45 uur: AZ VITESSE _______________________________________________________________ Zaterdag 10 septenmber 2011 om 19.45 uur: DE GRAAFSCHAP NEC _______________________________________________________________ Zaterdag 10 septenmber 2011 om 19.45 uur: ADO DEN HAAG RKC-WAALWIJK _______________________________________________________________ Zaterdag 10 septenmber 2011 om 20.45 uur: HERACLES-ALMELO AJAX _______________________________________________________________ Zondag 11 septenmber 2011 om 12.30 uur: SC HEERENVEEN FC GRONINGEN _______________________________________________________________ Zondag 11 septenmber 2011 om 14.30 uur: NAC-BREDA FEYENOORD _______________________________________________________________ Zondag 11 septenmber 2011 om 14.30 uur: VVV-VENLO PSV _______________________________________________________________ Zondag 11 septenmber 2011 om 16.30 uur: EXCELSIOR FC UTRECHT _______________________________________________________________
Ons aller Ajax zal dus op zaterdagavond zijn opwachting maken tegen het Heracles-Almelo van Peter Bosz. Zal toch wel een lastig potje worden op het kunstgras van de nummer 10 van de Eredivisie. Ik veheug me al op de topic van het schrijversduo Remco K en Alibabba, waar ik jullie naar verwijs voor de statistische informatie van dit duel. Mensen veel fun op dit topic, maak er wat moois van. Alvast bedankt, groetjes Baco74.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2011 door baco74 -- |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
_______________________________________________________________ Zaterdag 10 septenmber 2011 om 18.45 uur: RODA JC FC TWENTE 1-3 _______________________________________________________________ Zaterdag 10 septenmber 2011 om 19.45 uur: AZ VITESSE 2-1 _______________________________________________________________ Zaterdag 10 septenmber 2011 om 19.45 uur: DE GRAAFSCHAP NEC 0-1 _______________________________________________________________ Zaterdag 10 septenmber 2011 om 19.45 uur: ADO DEN HAAG RKC-WAALWIJK 2-0 _______________________________________________________________ Zaterdag 10 septenmber 2011 om 20.45 uur: HERACLES-ALMELO AJAX 0-3 _______________________________________________________________ Zondag 11 septenmber 2011 om 12.30 uur: SC HEERENVEEN FC GRONINGEN 2-1 _______________________________________________________________ Zondag 11 septenmber 2011 om 14.30 uur: NAC-BREDA FEYENOORD 2-2 _______________________________________________________________ Zondag 11 septenmber 2011 om 14.30 uur: VVV-VENLO PSV 0-2 _______________________________________________________________ Zondag 11 septenmber 2011 om 16.30 uur: EXCELSIOR FC UTRECHT 1-1 _______________________________________________________________ |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
+ 983475983475894759238538453858934784795234574594890278759385247592859345326542387946320874
HULDE!!!
WAT MOOI DIT!!!!!!!!!!!!!!
KLASSE BACO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ga het allemaal nog een keer bekijken......@hardeplasser! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
@hardeplasser!...haha. Tnx. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Dit is gewoon echt top in elkaar gezet!! Heerlijk om te lezen en zeker om te begrijpen!!
Ik laat deze week ook mn voorspellingen zien, eerst nog een keer alles lezen....@redelijkstijfnog! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Erg mooi weer baco...Klasse kerel..
Een tip trouwens, misschien even wachten met voorspellingen totdat de transferdeadline is verstreken???
Ach wat lul ik nou man, ik sta bijna onderaan...Whahahahaha |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
IK OOK!!!
ALTIJD PECH IN DE K.......... |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 11:28 schreef remco k het volgende:Erg mooi weer baco...Klasse kerel.. Een tip trouwens, misschien even wachten met voorspellingen totdat de transferdeadline is verstreken??? Ach wat lul ik nou man, ik sta bijna onderaan...Whahahahaha Tnx, je kan je voorspelling toch gewoon weer aanpassen. Één dag niet gepost, is één dag niet geleefd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Baco, wederom hulde voor dit geweldige topic!!! Ik onderaan!! Whahahaha!!
Ik wacht nog even met de voorspellingen tot de transfermarkt gesloten is!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
amsterdammer(plek)113
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2011 door ALTIJD PRIJS IN DE K -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hahaha ik sta voor Ajax-begrippen op de beste plek man. Nummer 14 is heilig binnen Ajax!!! ;-) |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Alsof dat wat uitmaakt bij jou! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahahahaha maakt mij overigens niet uit. Blijf liever 14e. Is toch een heilig nummer binnen Ajax!! ;-) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 11:44 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Hahaha ik sta voor Ajax-begrippen op de beste plek man. Nummer 14 is heilig binnen Ajax!!! ;-) IK BEN DE 12e MAN!!!!!!!!!!! hahahaha!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 11:45 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Whahahahaha maakt mij overigens niet uit. Blijf liever 14e. Is toch een heilig nummer binnen Ajax!! ;-) Ik heb toh liever dat Ajax eerste staat. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ja dat dan weer wel ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Ja maar schijnbaar ben jij ook een 010 ventje! En ik doe mijn leeftijd eer aan!! (volgens mede-forummers hier, noem geen namen!) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 11:49 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Ja maar schijnbaar ben jij ook een 010 ventje! En ik doe mijn leeftijd eer aan!! (volgens mede-forummers hier, noem geen namen!) klerelijer! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Hey het zijn niet mijn woorden, maar van onze medeforummers!! Ik herhaalde het alleen. Jij bent een maatje en ik vind jouw geen 010 ventje! |
|
|
|
|
marius
|
|
|
heb in totaal nu bij sportpooler 51 puntjes, en heb de eerste speelronde niet eens meegedaan:P |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: Dan doe je het net zo goed als Amsterdammer hier. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Jezus, baco... Het kon nauwelijks, maar toch... het ziet er nu nóg (veel) mooier uit dan verleden week. Grote klasse, vriend! Daar moet je in het "echte" leven ook wat mee gaan doen, man. Dikke pluim en chapeau!! Mijn voorspellingen komen later in de week. Ik moet er toch nog even over nadenken. Niet dat het zin heeft, want het is puur speculeren en dus is het puur geluk... Verder denk ik dat Ajax een moeilijke wedstrijd tegemoet gaat, maar dat dacht ik vorige week ook. Dat moet ik dus vaker gaan denken, dan valt de uitslag kennelijk mee ;-) |
|
|
|
|
marius
|
|
|
is het nog mogelijk om mee te doen?? heb bij sportpooler.nl nu 51 punten, als je daar nu van uitgaat en me dan meetelt:)
______________________________________________________________ Zaterdag 10 septenmber 2011 om 18.45 uur: RODA JC FC TWENTE 1-3 _______________________________________________________________ Zaterdag 10 septenmber 2011 om 19.45 uur: AZ VITESSE 3-1 _______________________________________________________________ Zaterdag 10 septenmber 2011 om 19.45 uur: DE GRAAFSCHAP NEC 1-2 _______________________________________________________________ Zaterdag 10 septenmber 2011 om 19.45 uur: ADO DEN HAAG RKC-WAALWIJK 3-3 _______________________________________________________________ Zaterdag 10 septenmber 2011 om 20.45 uur: HERACLES-ALMELO AJAX 1-4 _______________________________________________________________ Zondag 11 septenmber 2011 om 12.30 uur: SC HEERENVEEN FC GRONINGEN 2-2 _______________________________________________________________ Zondag 11 septenmber 2011 om 14.30 uur: NAC-BREDA FEYENOORD 1-2 _______________________________________________________________ Zondag 11 septenmber 2011 om 14.30 uur: VVV-VENLO PSV 1-2 _______________________________________________________________ Zondag 11 septenmber 2011 om 16.30 uur: EXCELSIOR FC UTRECHT 1-3 |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 17:18 schreef marius het volgende:is het nog mogelijk om mee te doen?? heb bij sportpooler.nl nu 51 punten, als je daar nu van uitgaat en me dan meetelt:) ______________________________________________________________ Zaterdag 10 septenmber 2011 om 18.45 uur: RODA JC FC TWENTE 1-3 _______________________________________________________________ Zaterdag 10 septenmber 2011 om 19.45 uur: AZ VITESSE 3-1 _______________________________________________________________ Zaterdag 10 septenmber 2011 om 19.45 uur: DE GRAAFSCHAP NEC 1-2 _______________________________________________________________ Zaterdag 10 septenmber 2011 om 19.45 uur: ADO DEN HAAG RKC-WAALWIJK 3-3 _______________________________________________________________ Zaterdag 10 septenmber 2011 om 20.45 uur: HERACLES-ALMELO AJAX 1-4 _______________________________________________________________ Zondag 11 septenmber 2011 om 12.30 uur: SC HEERENVEEN FC GRONINGEN 2-2 _______________________________________________________________ Zondag 11 septenmber 2011 om 14.30 uur: NAC-BREDA FEYENOORD 1-2 _______________________________________________________________ Zondag 11 septenmber 2011 om 14.30 uur: VVV-VENLO PSV 1-2 _______________________________________________________________ Zondag 11 septenmber 2011 om 16.30 uur: EXCELSIOR FC UTRECHT 1-3 Daar gaat Joduh over hij is directeur voetbalzaken. Deelname zal niet meer lukken, heilige nr 14 is bereikt. Dat is tevens de plek, waar jij dan op terrecht had gekomen. Nr 14 geeft Amsterdammer113 nooit weg, heeft ie de capaciteiten ook niet voor. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 17:22 schreef baco74 het volgende:[..] Daar gaat Joduh over hij is directeur voetbalzaken. Deelname zal niet meer lukken, heilige nr 14 is bereikt. Dat is tevens de plek, waar jij dan op terrecht had gekomen. Nr 14 geeft Amsterdammer113 nooit weg, heeft ie de capaciteiten ook niet voor. Whahaha maar als JODUH benno eruit gooit en Marius binnehaalt heb ik er geen problemen mee!! Ik blijf toch wel 14e ;-) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 15:57 schreef Pietje het volgende:Jezus, baco... Het kon nauwelijks, maar toch... het ziet er nu nóg (veel) mooier uit dan verleden week. Grote klasse, vriend! Daar moet je in het "echte" leven ook wat mee gaan doen, man. Dikke pluim en chapeau!! Mijn voorspellingen komen later in de week. Ik moet er toch nog even over nadenken. Niet dat het zin heeft, want het is puur speculeren en dus is het puur geluk... Verder denk ik dat Ajax een moeilijke wedstrijd tegemoet gaat, maar dat dacht ik vorige week ook. Dat moet ik dus vaker gaan denken, dan valt de uitslag kennelijk mee ;-) Je bent me verdorie voorbijgestreefd Pietje en dat pik ik niet;). Je zal een kwaaie aan mij krijgen ouwe snoeperd...ik zal de glazen bol van stal halen man..
Edit; geweldig in mekaar geflanst Baco..het is echt super en ik ben ervan onder de indruk kerel!!!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 17:23 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Whahaha maar als JODUH benno eruit gooit en Marius binnehaalt heb ik er geen problemen mee!! Ik blijf toch wel 14e ;-) Zolang van deze 14 mensen de voorspellingen nog gedaan worden, moet je het zo houden. Ook al heet ie Benno. Al was er wel een regel die zei dat je regelmatig in het cafe moest komen. Zou voor Marius dus ook niet opgaan. Maar wie ben ik....Joduh beslist is zijn poule. Ik vind dat je niet teveel moet veranderen nu we al begonnen zijn. |
|
|
|
|
marius
|
|
|
na joduh, je hebt me is een x de huid volgescholden, maak et nu maar goed en zet me hierbij haha, en mogen er maar 14 mensen mee doen ja? das dan wel droevig:P |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 17:28 schreef marius het volgende:na joduh, je hebt me is een x de huid volgescholden, maak et nu maar goed en zet me hierbij haha, en mogen er maar 14 mensen mee doen ja? das dan wel droevig:P 14 is een heilig cijfer binnen Ajax! Daarom sta ik ook 14e! Whahahaha |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 17:28 schreef baco74 het volgende:[..] Zolang van deze 14 mensen de voorspellingen nog gedaan worden, moet je het zo houden. Ook al heet ie Benno. Al was er wel een regel die zei dat je regelmatig in het cafe moest komen. Zou voor Marius dus ook niet opgaan. Maar wie ben ik....Joduh beslist is zijn poule. Ik vind dat je niet teveel moet veranderen nu we al begonnen zijn. Je hebt gelijk vriend!! Whahahaha
Maar over 10 weken sta ik eerste!! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote: en na nog 30 speelrondes ik! |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Whahaha tja tis te hopen voor je. Ikzelf heb er wat betreft mij een hard hoofd in!! Ik ben nooit goed geweest in gokken. Vind dit wel erg lachen, zo met je maatjes! |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
Tuurlijk is toch voor de fun. En nr 1 worden van de 14 kletskousen hier is wat je noemt ook geen wereldprestatie. Onze nr 1 staat nu maar net in de top 200 van alle SportPool deelnemers. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 17:41 schreef baco74 het volgende:Tuurlijk is toch voor de fun. En nr 1 worden van de 14 kletskousen hier is wat je noemt ook geen wereldprestatie. Onze nr 1 staat nu maar net in de top 200 van alle SportPool deelnemers. Whahaha das ook weer zo!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Poultje s wel vol lijkt me toch of niet..
Waar is die dekselse jood eigenlijk.. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Die is zijn zwembroek aan het zoeken voor zijn reis naar Cyprus! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die gek gaat toch niet naar Cyprus of wel soms??? Dan zien we hem nooit meer terug man, die hebben het niet op de joden.... Reddingsactie organiseren?? Pietje financieerd dit ffies en we plakken er nog een paar daagies extra aan vast.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 17:51 schreef remco k het volgende:[..] Die gek gaat toch niet naar Cyprus of wel soms??? Dan zien we hem nooit meer terug man, die hebben het niet op de joden.... Reddingsactie organiseren?? Pietje financieerd dit ffies en we plakken er nog een paar daagies extra aan vast.. Hahaha. Met mijn rug ben ik op dit moment tot helemaal niks in staat. Heb zojuist ook al mijn collega's bij de voedselbank ervan in kennis gesteld...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2011 door Pietje -- |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 17:51 schreef remco k het volgende:[..] Die gek gaat toch niet naar Cyprus of wel soms??? Dan zien we hem nooit meer terug man, die hebben het niet op de joden.... Reddingsactie organiseren?? Pietje financieerd dit ffies en we plakken er nog een paar daagies extra aan vast.. Ja wel, in januari en dan 2 maanden! Maar qua reddingsactie doe ik gelijk mee. Had al voorgesteld dat wij mee gingen zodat hij ons niet hoefde te missen, maar dat voorstel wees hij resoluut af. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 17:54 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha. Met mijn rug met ik op dit moment tot helemaal niks in staat. Heb zojuist ook al mijn collega's bij de voedselbank ervan in kennis gesteld... Mot Missie je zeker vanavond weer een massage komen geven ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 17:54 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha. Met mijn rug met ik op dit moment tot helemaal niks in staat. Heb zojuist ook al mijn collega's bij de voedselbank ervan in kennis gesteld... Is ok man, je hoeft enkel geld over te maken naar 377373478... Wij regelen de rest wel man, kun jij lekker thuis op de bank blijven rusten terwijl wij ons met de reddingsactie in het zweet werken..
Zoals je ziet is Nenam al vast die kant op, ik kan je melden dat hij goed werk afleverd..
|
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 17:57 schreef remco k het volgende:[..] Is ok man, je hoeft enkel geld over te maken naar 377373478... Wij regelen de rest wel man, kun jij lekker thuis op de bank blijven rusten terwijl wij ons met de reddingsactie in het zweet werken.. Zoals je ziet is Nenam al vast die kant op, ik kan je melden dat hij goed werk afleverd.. [ afbeelding ] Whahahaha geweldig man!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 17:57 schreef remco k het volgende:[..] Is ok man, je hoeft enkel geld over te maken naar 377373478... Wij regelen de rest wel man, kun jij lekker thuis op de bank blijven rusten terwijl wij ons met de reddingsactie in het zweet werken.. Zoals je ziet is Nenam al vast die kant op, ik kan je melden dat hij goed werk afleverd.. [ afbeelding ] Whahahahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Lijkt me een goed plan ;-) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote: Zie je, ik wist het gewoon. Jij doet alles zodat je haar kan toe eigenen. Jij hebt de pijn er gewoon voor over ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
BACO!!!godverdomme wat gaaf weer man....pffffff maar je maakt het jezelf moeilijker man....je kan niet elke week weer boven de vorige week uitstijgen ouwe!!!!!!maar ik vind het waanzinnig gaaf man.....krijg er een stijve tampeloeres van............er schuilt wat anders in je dan rondrijden ouwe........... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
petje af man......tering...... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 18:04 schreef amsterdammer113 het volgende:[..] Zie je, ik wist het gewoon. Jij doet alles zodat je haar kan toe eigenen. Jij hebt de pijn er gewoon voor over ;-) Oh... ik snap het... je hebt me door!!! ;-) |
|
|
|