BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been geschikt voor Genk???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 21:59 schreef dr. Love het volgende:
Ik weet het niet zeker maar die belgen leven in hun eigen werelds, neemt klakkeloos een trainer aan, onderzoekt of gaat niet controleren wat de exacte reden was geweest over m.been zo kun je wel merken dat het land op alle fronten geen controle meer is op kwaliteit, in iedergeval mario je hebt toch de wind mee voorlopig, dus in iedergeval wordt je financieel weer flink gespekt, en ik weet dat je stiekem de meeste suporters zal uitlachen maar zodra de camera op je gericht staat ga je emotioneel doen omdat je effe nog wilt zeggen ik ben en blijf een feyenoorder dus wat dat betreft speel je het slim.
Maar oké jochie overtuig iedereen maar met genk, het zal maar een worst schelen zolang je geld Naar spanje wordt overgemaakt .
Succes.
Worst, Stegeman, Fc Twente! Ik heb m!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Zal wel snel weer zijn koffers moeten gaan pakken vermoed ik! Ten eerste is ie nog niet geschikt om op CL niveau te coachen. En als trainer moet ie ook nog veel leren helaas.
Maar ik gun hem alle succes van de wereld daar in Genk!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 21:59 schreef dr. Love het volgende:
Ik weet het niet zeker maar die belgen leven in hun eigen werelds, neemt klakkeloos een trainer aan, onderzoekt of gaat niet controleren wat de exacte reden was geweest over m.been zo kun je wel merken dat het land op alle fronten geen controle meer is op kwaliteit, in iedergeval mario je hebt toch de wind mee voorlopig, dus in iedergeval wordt je financieel weer flink gespekt, en ik weet dat je stiekem de meeste suporters zal uitlachen maar zodra de camera op je gericht staat ga je emotioneel doen omdat je effe nog wilt zeggen ik ben en blijf een feyenoorder dus wat dat betreft speel je het slim.
Maar oké jochie overtuig iedereen maar met genk, het zal maar een worst schelen zolang je geld Naar spanje wordt overgemaakt .
Succes.
Viel jij nou laatst zo hard van de trap op X?
Alexi
 Alexi - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 12:43 schreef Stylzz het volgende:
[ filmpje ]

echt he.
Hahahahaha!!
Jaja,Genk is zo gek nog niet!!
Rovert
 Rovert - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 21:59 schreef dr. Love het volgende:
Ik weet het niet zeker maar die belgen leven in hun eigen werelds, neemt klakkeloos een trainer aan, onderzoekt of gaat niet controleren wat de exacte reden was geweest over m.been zo kun je wel merken dat het land op alle fronten geen controle meer is op kwaliteit, in iedergeval mario je hebt toch de wind mee voorlopig, dus in iedergeval wordt je financieel weer flink gespekt, en ik weet dat je stiekem de meeste suporters zal uitlachen maar zodra de camera op je gericht staat ga je emotioneel doen omdat je effe nog wilt zeggen ik ben en blijf een feyenoorder dus wat dat betreft speel je het slim.
Maar oké jochie overtuig iedereen maar met genk, het zal maar een worst schelen zolang je geld Naar spanje wordt overgemaakt .
Succes.
onzin
Alexi
 Alexi - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:07   quote  deeplink  
Ach,ik wens Mario veel succes toe!
dr. Love
 dr. Love - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:17   quote  deeplink  
Oh douwe jij bent zeker zijn aanhanger,
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:17 schreef dr. Love het volgende:
Oh douwe jij bent zeker zijn aanhanger,
heb wel een grote bek maar of ik achter zijn auto pas....
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:17 schreef dr. Love het volgende:
Oh douwe jij bent zeker zijn aanhanger,
Nee hij heeft respect voor feyenoorders knurft
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:17 schreef dr. Love het volgende:
Oh douwe jij bent zeker zijn aanhanger,
heb jij je eigenlijk al voorgesteld?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:23 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

heb jij je eigenlijk al voorgesteld?
Nee, wel aan.....
MMM
 MMM - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 21:28 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ik denk niet dat jij nog eens met een groepje Feyenoord supporters afreist naar Genk om Been een hart onder de riem te steken of wel? hahaha
Hahaha dat zit er niet in nee
Rovert
 Rovert - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:18 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

heb wel een grote bek maar of ik achter zijn auto pas....
Ik denk dat we het in ieder geval moeten proberen
MMM
 MMM - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Been wil Bruins meenemen naar Genk

Mario Been wil op de laatste dag Luigi Bruins verleiden tot een avontuur in België. De kersverse trainer van Racing Genk heeft de clubloze ex-Feyenoorder bovenaan het lijstje staan met versterkingen. Dat meldt Voetbal International. Vandaag kreeg Been twee namen op een presenteerblaadje, maar Bruins zou het plaatje in de selectie van Genk compleet maken. De mogelijke hereniging van Been en Bruins zou overigens opmerkelijk zijn. Vorige maand haalde de aanvallende middenvelder nog fel uit naar Been in VI.
Hahahahahahahahahahahahahahaha
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:39 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik denk dat we het in ieder geval moeten proberen
hehehehe, mag je proberen! of ga je dan weer achter de VG groep staan....
keertje afspreken op varkenoord dan maar?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:41   quote  deeplink  
hahahahahahahahahhaha
op reactie van MMM...
Het word wel gevaarlijk MMM straks speelt hij de sterren van de hemel...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2011 door Leon FR1908 --
MMM
 MMM - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:41 schreef Leon FR1908 het volgende:
hahahahahahahahahhaha
op reactie van MMM...
Het word wel gevaarlijk MMM straks speelt hij de sterren van de hemel...
Hahahaha daar ben ik niet bang voor. Ik zei het vanmiddag nog tegen iemand, het is wachten totdat Bruins bij Genk tekent
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:44 schreef MMM het volgende:

[..]

Hahahaha daar ben ik niet bang voor. Ik zei het vanmiddag nog tegen iemand, het is wachten totdat Bruins bij Genk tekent
hahahahahahaha toch ben ik benieuwd!!!
MMM
 MMM - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:47   quote  deeplink  
http://nos.nl/video/268655-been-hoefde-niet-lang-na-te-denken.html

Een redelijk 2e jaar zegt hij nog, wat een klootzak is het ook...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2011 door MMM --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:47 schreef MMM het volgende:
[ filmpje ]

Een redelijk 2e jaar zegt hij nog, wat een klootzak is het ook...
laten we eerst dit seizoen afwachten?
MMM
 MMM - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

laten we eerst dit seizoen afwachten?
Ja, doen we!
King - 010
 King - 010 - maandag 05 september 2011 - 09:40   quote  deeplink  
Mario & Luigi



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 september 2011 door King - 010 --
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 05 september 2011 - 10:04   quote  deeplink  
Ok.
FR-Han
 FR-Han - woensdag 07 september 2011 - 13:14   quote  deeplink  
12635_216142471815_173904516815_3664051_3712000_n.jpg
Emile
 Emile - woensdag 07 september 2011 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 13:14 schreef obiku010 het volgende:
[ afbeelding ]
hahahahah herinner ik me nog idd
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 07 september 2011 - 15:43   quote  deeplink  
wanneer houdt Been zijn mond nou eens...: Bron is het AD.

Ik móest juist golfen om Blokland binnen te halen

Mario Been vond amper anderhalve maand na zijn vertrek bij Feyenoord alweer een nieuwe werkgever. Met Racing Genk begint hij volgende week aan een prachtig Champions League-avontuur. 'Ik was het thuiszitten zat. En mijn vrouw trouwens ook.'

Ik ben niet haatdragend, maar wel teleurgesteld in mensen van wie ik dacht dat ze vrienden waren. Mensen die héél dicht bij me stonden. Die bij mij thuis kwamen zelfs. Die vriendschappen waren dus niks waard.
Mario Been

In Belgische media wordt geschreven dat Been zich in België komt revancheren. 'Onzin. Voor wat dan? Ik heb toch mooie jaren gehad bij Excelsior, NEC en Feyenoord? Nee, ik heb hier getekend omdat ik gewoon weer op het veld wil staan bij een club met mogelijkheden', zegt Been in Voetbal International.

Golfen
Als Been van één ding erg moe werd in zijn laatste periode in Rotterdam is het de beeldvorming. Er werd veelvuldig gesuggereerd dat hij de hele dag op de golfbaan zou staan. 'Terwijl ik de eerste drie maanden juist veel móest golfen van Feyenoord, want dat was de enige manier om geldschieter Pim Blokland binnen te halen.'

Mannen van glas
'Maar later werd het tégen me gebruikt. (...) Ik trainde opeens te weinig. Wat een onzin! Als ik zo hard was gaan trainen als ik echt had gewild, hadden we zevenhonderd geblesseerden gehad. Er zaten jongens bij die niet eens twee keer mochten trainen. Die waren van glas.'

Vriendschap
Been zegt niet verbitterd te zijn nadat hij door de Feyenoord-spelersgroep werd weggestemd. 'Welnee, schei eens uit! Ik ben ook niet haatdragend. Maar ik ben wel teleurgesteld in mensen van wie ik dacht dat ze vrienden waren, mensen die héél dicht bij me stonden. Die bij mij thuis kwamen zelfs. Die vriendschappen waren dus niks waard.'

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 september 2011 door FR-Elmo --
Milo
 Milo - woensdag 07 september 2011 - 15:59   quote  deeplink  
Been is de lachert aan het worden van iedereen, die een hart heeft voor Feijenoord!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 07 september 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 15:59 schreef Milo het volgende:
Been is de lachert aan het worden van iedereen, die een hart heeft voor Feijenoord!
Valt me gewoon tegen. is het eens niet de pers die iets doet of de vg dan is het wel een ras-feyenoorder. hoewel ik dat laatste op sommige vlakken wat begin te betwijfelen
Milo
 Milo - woensdag 07 september 2011 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 16:08 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

Valt me gewoon tegen. is het eens niet de pers die iets doet of de vg dan is het wel een ras-feyenoorder. hoewel ik dat laatste op sommige vlakken wat begin te betwijfelen
ras Feijenoorder???? hij kan de tyfus krijgen!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 07 september 2011 - 17:03   quote  deeplink  
Been moet nou echt eens gaan ophouden.
"Zij-wilden-en-ik-moest" gehuil staat me tegen in dit stuk.
MMM
 MMM - woensdag 07 september 2011 - 18:09   quote  deeplink  
Been is een achterlijke clown die gewoon zijn arrogante smoel moet houden, je hebt gefaald op elk vlak idioot.

Opzouten met dat achterlijke gelul van die amateurtrainer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 september 2011 door MMM --
MMM
 MMM - woensdag 07 september 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 16:10 schreef Milo het volgende:

[..]

ras Feijenoorder???? hij kan de tyfus krijgen!
Ras Feyenoorder wanneer het hem uitkomt, vooral aan het einde van de maand..
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 07 september 2011 - 18:14   quote  deeplink  
Jezus wat een idioot, hij heeft altijd een grote bek maar laat zich dwingen om veel te golfen. Hij moest waarschijnlijk ook eerder op vakantie van de directie. Gelukkig is hij nu voor altijd op vakantie. IK WIL DE CLER NOOIT MEER SPREKEN, staat me nog in mijn geheugen gegrift, daar liet hij al zien hoe hij werkelijk is.
Milo
 Milo - woensdag 07 september 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 18:09 schreef MMM het volgende:
Been is een achterlijke clown die gewoon zijn arrogante smoel moet houden, je hebt gefaald op elk vlak idioot.

Opzouten met dat achterlijke gelul van die amateurtrainer.
geef hem 6 maanden!
MMM
 MMM - woensdag 07 september 2011 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 18:25 schreef Milo het volgende:

[..]

geef hem 6 maanden!
Wat mij betreft gaat ie helemaal af daar in Genk, kijken of het dan weer aan anderen ligt.
Alexi
 Alexi - woensdag 07 september 2011 - 18:35   quote  deeplink  
Hahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 07 september 2011 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2011 - 18:31 schreef MMM het volgende:

[..]

Wat mij betreft gaat ie helemaal af daar in Genk, kijken of het dan weer aan anderen ligt.
Vlamingen hebben betere humor dan Been.
Els
 Els - donderdag 08 september 2011 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:23 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

heb jij je eigenlijk al voorgesteld?
Moedig hem nou niet aan!
Els
 Els - donderdag 08 september 2011 - 08:19   quote  deeplink  
Wat een trieste reacties weer, en wat jammer dat dat groepje steeds groter wordt. Hoe sneu moet je leven zijn, als je een ander niets gunt?
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 08 september 2011 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 08:19 schreef Els het volgende:
Wat een trieste reacties weer, en wat jammer dat dat groepje steeds groter wordt. Hoe sneu moet je leven zijn, als je een ander niets gunt?
Zo triest is het niet, er wordt gewoon de waarheid over Been verteld. Niet meer niet minder.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 08 september 2011 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 08:19 schreef Els het volgende:
Wat een trieste reacties weer, en wat jammer dat dat groepje steeds groter wordt. Hoe sneu moet je leven zijn, als je een ander niets gunt?
voor het eerst betrap ik je op een lijdensweg/de.fan achtige reactie. laat een ander lekker ovr been denken wat ie wil. ik vind het iig triest dat been alleen nog als een valse nicht kan natrappen
Els
 Els - donderdag 08 september 2011 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 10:30 schreef obiku010 het volgende:

[..]

voor het eerst betrap ik je op een lijdensweg/de.fan achtige reactie. laat een ander lekker ovr been denken wat ie wil. ik vind het iig triest dat been alleen nog als een valse nicht kan natrappen
Dat zal dan wel. Ik vind het prima joh, vind jij mij toch lekker van hetzelfde niveau als Lijdensweg. Fijn ook dat jij vindt dat een ander over Been mag denken wat 'ie wil, en hem dus ook zonder kans (en recht, want Been moet toch ook z'n bek houden van je?) op weerwoord hier beschadigd mag worden. Lekker niveautje. En uiteraard valse nicht, daar komt de homo beschuldiging ook weer om de hoek, kon je niets verzinnen met Bruins erbij?
Is dit nu echt het niveau van het forum geworden? Ex-Feyenoorders, die zich keurig tov de club hebben gedragen beschadigen, enkel en alleen maar omdat het niet geworden is, wat er van gehoopt werd? Fijn, en duidelijk!
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 08 september 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:17 schreef dr. Love het volgende:
Oh douwe jij bent zeker zijn aanhanger,
Been heeft geen aanhanger, wel een caravan. Mag dat ook?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 september 2011 door Pietje1 --
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 08 september 2011 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 10:56 schreef Els het volgende:

[..]

Dat zal dan wel. Ik vind het prima joh, vind jij mij toch lekker van hetzelfde niveau als Lijdensweg. Fijn ook dat jij vindt dat een ander over Been mag denken wat 'ie wil, en hem dus ook zonder kans (en recht, want Been moet toch ook z'n bek houden van je?) op weerwoord hier beschadigd mag worden. Lekker niveautje. En uiteraard valse nicht, daar komt de homo beschuldiging ook weer om de hoek, kon je niets verzinnen met Bruins erbij?
Is dit nu echt het niveau van het forum geworden? Ex-Feyenoorders, die zich keurig tov de club hebben gedragen beschadigen, enkel en alleen maar omdat het niet geworden is, wat er van gehoopt werd? Fijn, en duidelijk!
Glas halfleeg Els?
Waar jij vandaan haalt dat Been zich keurig gedraagt t.o.v. de club?! Als hij zich keurig had gedragen had hij niet nagetrapt, en had hij de eer aan zichzelf gehouden na die 10-0 bij die lampies.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 september 2011 door ViezeFurr --
Els
 Els - donderdag 08 september 2011 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 11:03 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Glas halfleeg Els?
Waar jij vandaan haalt dat Been zich keurig gedraagt t.o.v. de club?! Als hij zich keurig had gedragen had hij niet nagetrapt, en had hij de eer aan zichzelf gehouden na die 10-0 bij die lampies.
Glas leeg. Ik kan niet voldoen aan het niveau van dit forum?
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 08 september 2011 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 10:56 schreef Els het volgende:

[..]

Dat zal dan wel. Ik vind het prima joh, vind jij mij toch lekker van hetzelfde niveau als Lijdensweg. Fijn ook dat jij vindt dat een ander over Been mag denken wat 'ie wil, en hem dus ook zonder kans (en recht, want Been moet toch ook z'n bek houden van je?) op weerwoord hier beschadigd mag worden. Lekker niveautje. En uiteraard valse nicht, daar komt de homo beschuldiging ook weer om de hoek, kon je niets verzinnen met Bruins erbij?
Is dit nu echt het niveau van het forum geworden? Ex-Feyenoorders, die zich keurig tov de club hebben gedragen beschadigen, enkel en alleen maar omdat het niet geworden is, wat er van gehoopt werd? Fijn, en duidelijk!
Els, je laat je nu een beetje kennen. Normaliter blijf je rustig en heb je een inhoudelijk zeer krachtige opmerking. Laat je niet afdalen naar hetzelfde bedenkelijke niveau waar je het over hebt. We hebben jou nodig als rots in de branding, lichtpunt in donkere tijden, platform waar we op terug kunnen vallen als we de weg kwijt zijn. Els!!! Even ademhalen, tot 10 tellen, glaasje wijn drinken, peukie roken en dan weer typen.
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 08 september 2011 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 11:06 schreef Els het volgende:

[..]

Glas leeg. Ik kan niet voldoen aan het niveau van dit forum?
Misschien is het probleem dat jij je te goed voelt hiervoor..
In ieder geval, slaat nergens op wat je hier zegt, terwijl je normaal gesproken altijd wel een goede inbreng hebt op dit forum..
hotjumper
 hotjumper - donderdag 08 september 2011 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 10:56 schreef Els het volgende:

[..]

Dat zal dan wel. Ik vind het prima joh, vind jij mij toch lekker van hetzelfde niveau als Lijdensweg. Fijn ook dat jij vindt dat een ander over Been mag denken wat 'ie wil, en hem dus ook zonder kans (en recht, want Been moet toch ook z'n bek houden van je?) op weerwoord hier beschadigd mag worden. Lekker niveautje. En uiteraard valse nicht, daar komt de homo beschuldiging ook weer om de hoek, kon je niets verzinnen met Bruins erbij?
Is dit nu echt het niveau van het forum geworden? Ex-Feyenoorders, die zich keurig tov de club hebben gedragen beschadigen, enkel en alleen maar omdat het niet geworden is, wat er van gehoopt werd? Fijn, en duidelijk!
Ik ben het helemaal met je eens, ik denk dat het voor Mario jammer is dat van Geel niet bij ons gekomen is toen Bosz weg ging. Ik denk dat de omstandigeheden waaronder hij dan had gewerkt een stuk beter waren geweest. Ik neem de woorden van Mario voor kennisgeving aan en geloof ook niet dat hij loopt te liegen, verder is het natuurlijl wel altijd lekker meehuilen met de wolven in het bos. De combinatie Mario, Bruins en Feyenoord heeft gewoon 3 verliezers opgeleverd en het enige wat je daar over kan zeggen is dat dat voor alle 3 partijen jammer is.
Verder is het natuurlijk jammer dat een aantal mensen hier de genuanceerdheid van Els alleen kunnen waarderen als het in hun straatje past.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 08 september 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 11:28 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

Misschien is het probleem dat jij je te goed voelt hiervoor..
In ieder geval, slaat nergens op wat je hier zegt, terwijl je normaal gesproken altijd wel een goede inbreng hebt op dit forum..
Dat is natuurlijk intense fauwekul en dat weet jezelf.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 08 september 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 11:41 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens, ik denk dat het voor Mario jammer is dat van Geel niet bij ons gekomen is toen Bosz weg ging. Ik denk dat de omstandigeheden waaronder hij dan had gewerkt een stuk beter waren geweest. Ik neem de woorden van Mario voor kennisgeving aan en geloof ook niet dat hij loopt te liegen, verder is het natuurlijl wel altijd lekker meehuilen met de wolven in het bos. De combinatie Mario, Bruins en Feyenoord heeft gewoon 3 verliezers opgeleverd en het enige wat je daar over kan zeggen is dat dat voor alle 3 partijen jammer is.
Verder is het natuurlijk jammer dat een aantal mensen hier de genuanceerdheid van Els alleen kunnen waarderen als het in hun straatje past.
En hier ben ik het mee eens.

Hoe dan ook slaat de opmerking van ViezeFurr nergens op, maar daar ga ik verder niet op in.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been geschikt voor Genk???









0.0097081