BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bergkamp, Jonk en Ajax verwachten elkaar snel te vinden

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - dinsdag 30 augustus 2011 - 15:24
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Bergkamp, Jonk en Ajax verwachten elkaar snel te vinden (Soccernews.nl)

ktotheb
 ktotheb - dinsdag 11 oktober 2011 - 14:22   quote  deeplink  
http://www.vi.nl/Nieuws-item/208966/Kritische-Bergkamp-Arsenal-mist-echte-diepe-spits.htm

Ik ben om eerlijk te zijn best wel geschrokken van de laatste alinea van dit interview met Dennis Bergkamp. Hij geeft aan zichzelf niet als een manager te zien en hij geeft aan dat hij niet al teveel uren wil werken. Dat is natuurlijk allemaal prima, dat moet hij zelf weten, maar moet je jezelf dan niet afvragen of je wel geschikt bent om een dergelijke belangrijke functie wilt gaan bekleden. Hij is samen met Frank en Wim het nieuwe technische hart. Volgens mij heb je dan ten eerste wel degelijk de nodige skills als manager nodig. Ten tweede hoop ik van die mensen dat ze zich met ziel en zaligheid in zo'n baan storten. Dit is niet de eerste keer dat er iets dergelijks wordt gezegd over Bergkamp:

http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/1899086/2011/03/27/Ajax-Bergkamp-heeft-niet-de-goede-instelling.dhtml?redirected

Begrijp me niet verkeerd, ik vind Bergkamp een held en ik heb helemaal niks op hem tegen. Maar toch ga ik door dit soort berichten wel twijfelen aan of hij geschikt is voor wat hij gaat doen. We willen met heel Ajax een nieuwe start maken en dan hebben we mensen nodig die zich er echt met ziel en zaligheid ingooien.
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 13 oktober 2011 - 11:04   quote  deeplink  
Past ook wel bij Bergkamp, dat losse en onbezorgde heeft ie altijd wel gehad. Van Basten en Gullit hadden dat ook altijd. Vandaar dat het mij best verbaast dat die gasten in de voetballerij zijn gebleven of actief zijn.
remco k
 remco k - donderdag 13 oktober 2011 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 oktober 2011 - 11:04 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Past ook wel bij Bergkamp, dat losse en onbezorgde heeft ie altijd wel gehad. Van Basten en Gullit hadden dat ook altijd. Vandaar dat het mij best verbaast dat die gasten in de voetballerij zijn gebleven of actief zijn.
Toeval dat het alle drie ook geniaal goede voetballers zijn geweest?? En toch dat lakonieke over zich hadden??
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - donderdag 13 oktober 2011 - 23:53   quote  deeplink  
Nee, is geen toeval. Maar het houdt wellicht ook in dat zij daarmee niet automatisch goede opleiders zijn?
remco k
 remco k - vrijdag 14 oktober 2011 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 oktober 2011 - 23:53 schreef Ikke_tikkie het volgende:
Nee, is geen toeval. Maar het houdt wellicht ook in dat zij daarmee niet automatisch goede opleiders zijn?
Klopt ook, de beste trainers zijn toch vaak eigenzinnige gasten geweest die zich niks van de buitenwereld aantrokken.. (de Boer???)...
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 14 oktober 2011 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2011 - 09:31 schreef remco k het volgende:

[..]

(de Boer???)...
Ik begin een beetje te vrezen dat het voor hem ook geldt ja.

Hoewel? http://www.soccernews.nl/news/134119/De_Boer_denkt_aan_Messi-rol_voor_Eriksen
remco k
 remco k - vrijdag 14 oktober 2011 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2011 - 11:38 schreef Ikke_tikkie het volgende:

[..]

Ik begin een beetje te vrezen dat het voor hem ook geldt ja.

Hoewel? http://www.soccernews.nl/news/134119/De_Boer_denkt_aan_Messi-rol_voor_Eriksen
Goed of slecht??
Ikke_tikkie
 Ikke_tikkie - vrijdag 14 oktober 2011 - 20:20   quote  deeplink  
Goed in de zin dat Theo dan doorschuift, slecht in de zin dat dat niet vanzelfsprekend is schijnbaar.
alibabba
 alibabba - zaterdag 15 oktober 2011 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2011 - 20:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Goed of slecht??
Ik zou gewoon Siem in de spits zetten...Janssen naast Eriksen en Enoh daarachter...probleem opgelost en zo win je van AZ!!!!!
Ajx
 Ajx - zaterdag 15 oktober 2011 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 10:10 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik zou gewoon Siem in de spits zetten...Janssen naast Eriksen en Enoh daarachter...probleem opgelost en zo win je van AZ!!!!!
Maar ga er toch niet vanuit dat hij dit bedoelt als een oplossing tegen Az en de rest van de tijd dat kollbein er niet is? Want daarvoor is Ajax nog niet goed genoeg! Gewoon Siemeke op de spits en janssen door, Anita erachter en de rest maar gewoon jeugd of wat beschikbaar is(zolang het Blind maar niet is trouwens!)
remco k
 remco k - zaterdag 15 oktober 2011 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 10:10 schreef alibabba het volgende:

[..]

We zullen zien, je wens is uitgekomen, ik ben het er ook mee eens trouwens... Ben wel benieuwd hoe diep Theo nu gaat spelen..
alibabba
 alibabba - zaterdag 15 oktober 2011 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 oktober 2011 - 18:22 schreef remco k het volgende:

[..]

We zullen zien, je wens is uitgekomen, ik ben het er ook mee eens trouwens... Ben wel benieuwd hoe diep Theo nu gaat spelen..
Ik ben ook zeer benieuwd!!!! Ik ga met veel enthousiasme kijken!!!...in de kroeg:))))
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 21 oktober 2011 - 18:16   quote  deeplink  
Contract voor onbepaalde tijd......mooi hoor!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bergkamp, Jonk en Ajax verwachten elkaar snel te vinden

0.0057508