BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Ruiz in Londen voor gesprekken met Fulham

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:24
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ruiz in Londen voor gesprekken met Fulham (VoetbalPrimeur)

Gerdy
 Gerdy - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:41   quote  deeplink  
Laat Ruiz`blijven bij Twente dit seizoen Fc Twente moet proberen hem in Enschede te houden zou goed zijn voor europees voetbal en voor de competitie
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:52   quote  deeplink  
laat hem maar gaan en neem dan Fer maar over voor 6 mln
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2011 - 21:54   quote  deeplink  
Doe maar niet, verkoop gewoon Ruiz en dan klaar..
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 21:54 schreef remco k het volgende:
Doe maar niet, verkoop gewoon Ruiz en dan klaar..
hehehehe, gewoon aan alle kanten blijven aanprijzen
aaltink
 aaltink - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:11   quote  deeplink  
laten ze ruiz behouden en janko verkopen en eens een goede topscoder kopen ondanks de 5 goals vind ik het een luie speler
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:12   quote  deeplink  
Een topcsoorder kopen?? Janko verkopen die er al 5 in heeft liggen?? Die vind ik heel apart.. Adriaanse is groot fan van Janko en passeert de Jong om hem op te stellen.. Ik ben benieuwd of de Jong straks nog speelt als Chadli fit is..
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:12 schreef remco k het volgende:
Een topcsoorder kopen?? Janko verkopen die er al 5 in heeft liggen?? Die vind ik heel apart.. Adriaanse is groot fan van Janko en passeert de Jong om hem op te stellen.. Ik ben benieuwd of de Jong straks nog speelt als Chadli fit is..
waarom haalt adraanse dan de jong niet terug tot achter de spitsen? snap dat niet.
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:16 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

waarom haalt adraanse dan de jong niet terug tot achter de spitsen? snap dat niet.
Daar speelde hij de afgelopen weken ook, maar ik weet niet of Co gecharmeerd is van Chadli..
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar speelde hij de afgelopen weken ook, maar ik weet niet of Co gecharmeerd is van Chadli..
weet ik ook niet, hij mag in zn handen knijpen met de Jong. Janko mooi als supersub inzetten.
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:21 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

weet ik ook niet, hij mag in zn handen knijpen met de Jong. Janko mooi als supersub inzetten.
Ik vind de Jong ook echt goed, en inderdaad zou Janko een mooie supersub kunnen zijn, al heeft hij er al wel 5 in het netje liggen he, dat is ook niet verkeerd..
gladdeharry
 gladdeharry - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:31   quote  deeplink  
Ruiz verkopen en dan Fer voor 7,5 miljoen halen.
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:33   quote  deeplink  
feyenoord hoeft er maar 5 voor te hebben toch??
gladdeharry
 gladdeharry - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:34   quote  deeplink  
Ja, maar 7,5 is ook goed.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind de Jong ook echt goed, en inderdaad zou Janko een mooie supersub kunnen zijn, al heeft hij er al wel 5 in het netje liggen he, dat is ook niet verkeerd..
eens, zou graag iemand bij Feyenoord zien met nu al 5 doelpunten...
FR-Elmo
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:34 schreef gladdeharry het volgende:
Ja, maar 7,5 is ook goed.
hehehe, eens! maar die 5 mln is nooit officieel genoemd door Feyenoord toch?
FR-Elmo
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:33 schreef remco k het volgende:
feyenoord hoeft er maar 5 voor te hebben toch??
hoe kom je trouwens aan 2 avatars?
gladdeharry
 gladdeharry - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:43   quote  deeplink  
Volgens mij is dat wel eens gevallen, die 5 miljoen voor Fer. 5 voor Gini en 5 voor Fer.
Twente mag ook wel Janko sturen en 2,5 miljoen overmaken.
gladdeharry
 gladdeharry - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:47   quote  deeplink  
Lees trouwens net dat er vanavond een nieuw bod is uitgebracht.
PETER111
 PETER111 - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:48   quote  deeplink  
12 miljoen euro volgens Radio 1.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:47 schreef gladdeharry het volgende:
Lees trouwens net dat er vanavond een nieuw bod is uitgebracht.
zeiden ze net ook op het Feyenoord forum.
gladdeharry
 gladdeharry - dinsdag 30 augustus 2011 - 22:51   quote  deeplink  
Zag het op Feyenoord Netwerk
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:39 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hoe kom je trouwens aan 2 avatars?
Geen leven hebben, en hier veel te veel posten...:-)

Volgens mij op dezelfde manier als op het Feyenoord forum, toen de 100.000 posts waren gehaald kregen de vaste posters die met als extra dat als we twee verschillende grotes aan zouden leveren dat we er dan twee zouden krijgen..
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 30 augustus 2011 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 23:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen leven hebben, en hier veel te veel posten...:-)

Volgens mij op dezelfde manier als op het Feyenoord forum, toen de 100.000 posts waren gehaald kregen de vaste posters die met als extra dat als we twee verschillende grotes aan zouden leveren dat we er dan twee zouden krijgen..
ah, dat laatste wist ik niet. maar goed, ik heb idd geen leven en post ook teveel dus ik zal er vanzelf ook weleens een krijgen hahahaha
remco k
 remco k - dinsdag 30 augustus 2011 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 23:05 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

ah, dat laatste wist ik niet. maar goed, ik heb idd geen leven en post ook teveel dus ik zal er vanzelf ook weleens een krijgen hahahaha
Zal vast wel goed komen.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - dinsdag 30 augustus 2011 - 23:42   quote  deeplink  
ik hoop dat jullie deze speler op kunnen vangen voor een andere. hij is zeer belangrijk en bepalend en kan een wedstrijd in de laatse min beslissen
bobby solo
 bobby solo - woensdag 31 augustus 2011 - 07:32   quote  deeplink  
Betaal nog 1.5 mill. meer , co hoeft hem niet eens. En sodemieter op met die marokaanse pingeldoos. Als je daar op moet wachten als spits moet je onder de wedstrijd al kotsen!
Gewoon doorgaan met wat we nu al hebben!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 31 augustus 2011 - 08:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 07:32 schreef bobby solo het volgende:
Betaal nog 1.5 mill. meer , co hoeft hem niet eens. En sodemieter op met die marokaanse pingeldoos. Als je daar op moet wachten als spits moet je onder de wedstrijd al kotsen!
Gewoon doorgaan met wat we nu al hebben!
Fer heeft zelf de deur dichtgegooid volgens het AD...
Timmmuutjee
 Timmmuutjee - woensdag 31 augustus 2011 - 11:49   quote  deeplink  
Fer gaat naar Twente, lees maar @ feyenoord.headliner.nl
FCT84
 FCT84 - woensdag 31 augustus 2011 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Adriaanse: 'Ik heb zelden zo'n complete speler gezien. Ik zou echt niet weten wat hij niet kan. Nacer is creatief, sterk, snel, doelgericht, hij heeft een fantastische trap en hij schakelt voortreffelijk om. En die stijl hè: alles is mooi aan hem, zelfs zijn gezicht. Zo'n goede speler moet zo vaak mogelijk aan de bal komen, vandaar dat ik hem graag op tien zie.'

Dat lijkt me dus duidelijk wat adriaanse van chadli vind!
En als hij terug is, dan schuift de jong weer naar de spits postie heen, want die 5 wie janko had gemaakt had de jong ook zker gemaakt als hij in de punt speelt + voetballend toch een betere spits dan janko.
remco k
 remco k - woensdag 31 augustus 2011 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 12:40 schreef FCT84 het volgende:

[..]

Adriaanse: 'Ik heb zelden zo'n complete speler gezien. Ik zou echt niet weten wat hij niet kan. Nacer is creatief, sterk, snel, doelgericht, hij heeft een fantastische trap en hij schakelt voortreffelijk om. En die stijl hè: alles is mooi aan hem, zelfs zijn gezicht. Zo'n goede speler moet zo vaak mogelijk aan de bal komen, vandaar dat ik hem graag op tien zie.'

Dat lijkt me dus duidelijk wat adriaanse van chadli vind!
En als hij terug is, dan schuift de jong weer naar de spits postie heen, want die 5 wie janko had gemaakt had de jong ook zker gemaakt als hij in de punt speelt + voetballend toch een betere spits dan janko.
Ok, maar de Jong gaat niet spelen voor Janko hoor, Co is groot fan van de speler en het zou ook raar zijn omdat ondanks dat het makkelijke doelpunten waren, dat ze hem eraf halen..
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - woensdag 31 augustus 2011 - 19:37   quote  deeplink  
Ruiz weg en geen vervanger oei...dat is een adelating
vooral voor het kampioenschap en het ging net zo lekker...
Wtje
 Wtje - woensdag 31 augustus 2011 - 20:24   quote  deeplink  
Rare keuze van Ruiz. Is bepaald geen vooruit gang,maar ja zal wel voor het geld gaan.
remco k
 remco k - woensdag 31 augustus 2011 - 21:57   quote  deeplink  
Twente wordt hier helemaal niet zo veel zwakker van, sterker nog met de voetbalstijl van Co weet hij meer uit dit elftal te halen dan afgelopen seizoen, en met een goede Ola, Berguis, Chadli en de Jong is Ruiz snel vergeten..
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 31 augustus 2011 - 23:19   quote  deeplink  
Zonde, ik had Ruiz 10x liever in de Spaanse competitie gezien. Valencia, Sevilla, Atletico, etc. Lees net dat Twente 6mln op Tadic heeft geboden.
infamous psv
 infamous psv - zondag 23 december 2012 - 13:31   quote  deeplink  
Ruiz: "Twente mooiste tijd uit mijn carrière"

Auteur: Roy van den Berghe Gepubliceerd:23 december 2012 om 12:01Categorie:Reactie

Bryan Ruiz is bezig aan zijn tweede seizoen bij Fulham, maar is zijn periode bij FC Twente nog niet vergeten. De aanvaller kijkt met een goed gevoel terug op zijn tijd in de Eredivisie.

"Ik herinner me alles bij Twente alsof het gisteren was. Het was magisch, nog steeds de mooiste tijd uit mijn carrière. Het verrast me dat mensen nog vaak over me praten", vertelt Ruiz in gesprek met de lokale krant TC/Tubantia.

Dat de Twente-fans nog altijd idolaat zijn van Ruiz is een verrassing voor de Costa Ricaan. "Ik krijg wel berichten op Facebook en Twitter, maar verder krijg ik niet mee wat er in Nederland wordt gezegd. Ik een Twentse legende? No...! Echt? Ik denk wel dat ik net zo vaak aan Twente denk als Twente aan mij."

"Er is nog veel dat me herinnert aan Twente. Soms kijk ik de dvd's terug, van de kampioenswedstrijd tegen NAC, maar ook van andere duels. Het gaat nu heel goed met me bij Fulham, ik voel me great, ondanks dat ik geblesseerd ben. Maar in het eerste jaar twijfelde ik regelmatig aan mezelf. Kan ik het eigenlijk wel? Ben ik wel goed genoeg?"

"Als ik twijfelde, keek ik naar de beelden van mijn tijd bij Twente en wist ik: ja! Ik kan het echt! Ik kan scoren, ik kan voetballen", aldus Ruiz, die na een moeizame periode een basisplaats afgedwongen heeft bij Fulham. Ja, ik heb twijfels gehad. Ja, ik heb me alleen en rot gevoeld in het begin, maar ik weet uit ervaring dat er in het voetbal altijd een moment van revanche komt."

Ruiz sluit niet uit dat hij in de toekomst ooit weer zijn kunsten zal vertonen in de Grolsch Veste. "Als je naar de top wilt, zul je door dalen moeten gaan. Het gaat niet zo makkelijk als het van de buitenkant soms lijkt. Ik kan nu vol overtuiging zeggen dat ik de juiste keus heb gemaakt. Ooit, ja ooit, hoop ik terug te keren naar Enschede. Het is de club die me het mooiste heeft gegeven. Maar ik kan oprecht zeggen dat ik geen spijt heb van mijn keus om naar Fulham te gaan."

Bron:voetbalprimeur
bode
 bode - zondag 23 december 2012 - 18:24   quote  deeplink  
voor mij hoeft hij niet meer terug te komen
hij komt dan alleen maar voor het geld denk ik
infamous psv
 infamous psv - zondag 23 december 2012 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 december 2012 - 18:24 schreef bode het volgende:
voor mij hoeft hij niet meer terug te komen
hij komt dan alleen maar voor het geld denk ik
dat doen de meeste voetballers die van de Premier League naar de Eredivisie komen;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Ruiz in Londen voor gesprekken met Fulham

0.0127580