|
|
Kerstmannetjes
|
|
|
Nu Ruiz praat met Fulham heeft Twente wellicht de financiele middelen om Fer te halen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Krijgen ze een vergoeding per woord? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
kunnen ze hem wel verstaan ? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik zou nog geld inleveren als ik van twente naar fulham mocht. |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
5 miljoen cash voor fer,en dan bakkal,guidetti erbij en knallen voor europees voetbal |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
vries60
|
|
|
10,6 miljoen pond zou overeengekomen zijn tussen Twente en Fulham volgens de BBC las ik net ergens. Ik heb het niet geverifieerd. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:24 schreef vries60 het volgende:10,6 miljoen pond zou overeengekomen zijn tussen Twente en Fulham volgens de BBC las ik net ergens. Ik heb het niet geverifieerd. Mooi
Dan kunnen we vanaf nu 7 miljoen gaan vragen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:24 schreef vries60 het volgende:10,6 miljoen pond zou overeengekomen zijn tussen Twente en Fulham volgens de BBC las ik net ergens. Ik heb het niet geverifieerd. dus dan moeten ze wwer een creatieve vervanger zoeken en dan kom je niet uit bij Fer..... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] dus dan moeten ze wwer een creatieve vervanger zoeken en dan kom je niet uit bij Fer..... nemen ze bruins. let maar op! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hebben ze een kantinehulp nodig dan? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: iig dan geen snelbuffet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 augustus 2011 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahahaha me maatje zag luigi en z`n maties nog met z`n scootertje hangen bij inholland...word niks meer met die jongen zei hij tegen mij. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:32 schreef Leon FR1908 het volgende:hahahahahaha me maatje zag luigi en z`n maties nog met z`n scootertje hangen bij inholland...word niks meer met die jongen zei hij tegen mij. hehehe misschien gaat ie wel naar Genk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: wie weet het talent heeft tie |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: nee man gaat naar Genk als caddy voor Mario, met karretje anders moet ie teveel lopen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verklaart t nieuwe bod op Fer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 22:32 schreef Leon FR1908 het volgende:hahahahahaha me maatje zag luigi en z`n maties nog met z`n scootertje hangen bij inholland...word niks meer met die jongen zei hij tegen mij. Hahahahaha |
|
|
|
|
Kerstmannetjes
|
|
|
Nu snel Bakkal vastleggen |
|
|
|
|
Glenn010
|
|
|
Nou lekker zo kortdag een goede middevelder kwijt,geld niet uit kunnen geven , die ferader moet nu gewoon blijven als die van Feyenoord houd |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 23:17 schreef Glenn010 het volgende:Nou lekker zo kortdag een goede middevelder kwijt,geld niet uit kunnen geven , die ferader moet nu gewoon blijven als die van Feyenoord houd Pfffff |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 23:17 schreef Glenn010 het volgende:Nou lekker zo kortdag een goede middevelder kwijt,geld niet uit kunnen geven , die ferader moet nu gewoon blijven als die van Feyenoord houd je kunt veel over Fer roepen maar hier kan hij niet zoveel aan doen. Het geld kun je sowieso niet uitgeven want alles gaat naar de schuldeisers. |
|
|
|
|
Glenn010
|
|
|
Nee hij kan er natuurlijk niks aan doen BIJTEKENEN misschien lijkt me |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: dat is allang een gepasseerd station, dat hij nu misschien op de laatste dag vertrekt: daar kan hij niets aan doen. Vind de term Ferrader in dit opzicht niet gepast. |
|
|
|
|
Glenn010
|
|
|
Weet je wat we geven em een groots afscheid haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zou Feyenoord de vraagprijs nog kunnen verhogen eigenlijk, . . ik bedoel maar . . . . ik hoop een beetje op een deadline die Feyenoord heeft gesteld en als ik dan lees wat Fulham voor Ruiz over heeft . . . . . . . . . of is dit nu een onzinnige optie? :) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: je snapt me blijkbaar niet, maakt ook niet uit. Ga het niet verder uitleggen. |
|
|
|
|
Glenn010
|
|
|
Ja grote bos bloemen met een ereronde , hopelijk zal hij nooit meer dat mooie shirt mogen dragen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ah joh . . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ik ga geen parels voor de zwijnen gooien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 - 23:29 schreef sevillana het volgende:[..] zou Feyenoord de vraagprijs nog kunnen verhogen eigenlijk, . . ik bedoel maar . . . . ik hoop een beetje op een deadline die Feyenoord heeft gesteld en als ik dan lees wat Fulham voor Ruiz over heeft . . . . . . . . . of is dit nu een onzinnige optie? :) Wat ik begreep heeft Feyenoord geen vraagprijs neer gelegd. |
|
|
|
|
Glenn010
|
|
|
quote: Snap je zeker niet snap, niet dat je het nog op neemt voor zo gozer nu 5 milj. Als die gewoon had bijgetekend en zo heel het seizoen had gespeeld hadden we het dubble dus hij is gewoon een clubferader |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Glenn010