BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Niet te weigeren bod op Fer, Fulham heeft Ruiz, Salzburg flirt met Bakkal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - dinsdag 30 augustus 2011 - 23:32
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

TT: Niet te weigeren bod op Fer, Fulham heeft Ruiz, Salzburg flirt met Bakkal (Algemeen Dagblad)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Bakkal naar Feyenoord???
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 31 augustus 2011 - 02:53   quote  deeplink  
Niet te weigeren bod op Fer, Fulham heeft Ruiz, Salzburg flirt met Bakkal

Even de samenvatting van de soap rondom Fer en zijn waarschijnlijke opvolger.

quote:

Update! Fulham heeft Ruiz binnen
Volgens Engelse media heeft Fulham vanavond een akkoord bereikt met FC Twente én Bryan Ruiz over de overgang van de aanvaller naar Londen. De Premier League-club van Martin Jol zou 12 miljoen euro voor de international van Costa Rica betalen. FC Twente liet eerder al wel weten bereid te zijn mee te werken aan een overgang van Ruiz, mits het juiste bedrag voor hem wordt betaald. De vraagprijs ligt naar verluidt tussen de 12 en 15 miljoen euro. Bij een vertrek van Ruiz kan sc Heerenveen én Feyenoord morgen nog een telefoontje verwachten. Mogelijk dat zelfs Leroy Fer (Feyenoord) én Luciano Narsingh of Oussama Assiaidi (beiden sc Heerenveen) worden aangetrokken.
En hoewel van Geel eerder gisteravond nog zei:

quote:
FC Twente kan definitief een streep zetten door de komst van Leroy Fer. Martin van Geel, de technisch directeur van Feyenoord, laat dinsdag tegenover het Rotterdamse Megastad FM weten dat hij de middenvelder niet laat gaan.

Twente probeert Fer, die een aflopend contract heeft bij Feyenoord, al de hele transferperiode naar de Grolsch Veste te halen. De Tukkers blijven echter maar bot vangen vanuit de Kuip. Het laatste bod, van vier miljoen euro plus bonussen, werd eveneens van tafel geveegd. Ze zouden nu bezig zijn met het voorbereiden van een ultiem bod, maar wat Van Geel betreft, is dat verspilde moeite.
De verkoop Ruiz maakt de weg vrij voor FC Twente om een (hoger) bod te doen voor Fer, wat volgens Munsterman ook het geval is:

quote:
Twente: Er komt een niet te weigeren bod op Fer
Met de aanstaande transfer van Bryan Ruiz naar Fulham heeft FC Twente genoeg 'cash' om Feyenoord te verleiden. Tegen Voetbal Intyernational zegt voorzitter Joop Munsterman vanavond dat de club uit Enschede 'een niet te weigeren bod' voorbereidt op de aanvallende middenvelder van de Rotterdamse club. Feyenoord wil een bedrag van vijf miljoen in één keer.
Dit zou betekenen dat Feyenoord alsnog een bod kan doen op Bakkal van PSV, maar die heeft inmiddels ook intresse van een andere club gekregen:

quote:
Ook Salzburg wil Bakkal
Niet alleen Feyenoord heeft een oogje op Otman Bakkal. De middenvelder van PSV is ook in beeld bij Red Bull Salzburg, de club van oud-PSV-trainer Ricardo Moniz. Volgens VI heeft Bakkal een aanbieding van de Oostenrijkse Bundesligaclub in beraad.
Nog 17 uur te gaan en we weten hoe de wisselingen zullen zijn!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door Boudewijn --
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 31 augustus 2011 - 07:08   quote  deeplink  
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/24627__.php

Fer wil niet meer weg hahaha. Wat een GTST soap.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 augustus 2011 - 07:12   quote  deeplink  
Idd. Maar ook niet bijtekenen?
Wallie1908
 Wallie1908 - woensdag 31 augustus 2011 - 07:31   quote  deeplink  
Feyenoord z'n zin toch?! Alleen zal het nog mooi zijn als hij zal tekenen. Maar daar ga ik niet van uit. Misschien als Feyenoord dit seizoen een super seizoen draait, maar ook daar ga ik evenmin van uit. Als ze maar zorgen dat ze UEFA halen volgend jaar. Anders is die vijf miljoen een gemiste kans!! Bakkal voldoet ook aan de eisen vind ik. Maar die beslissingen kan ik niet maken (helaas).
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 31 augustus 2011 - 07:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 07:31 schreef Wallie1908 het volgende:
Feyenoord z'n zin toch?! Alleen zal het nog mooi zijn als hij zal tekenen. Maar daar ga ik niet van uit. Misschien als Feyenoord dit seizoen een super seizoen draait, maar ook daar ga ik evenmin van uit. Als ze maar zorgen dat ze UEFA halen volgend jaar. Anders is die vijf miljoen een gemiste kans!! Bakkal voldoet ook aan de eisen vind ik. Maar die beslissingen kan ik niet maken (helaas).
UEFA Champions League? Dan hebben we die 5 miljoen er wel uit ja!
Alexmem
 Alexmem - woensdag 31 augustus 2011 - 08:17   quote  deeplink  
Wat een soap. Drie maanden lang ban de daken schreeuwen dat je weg wil, en als t rond lijkt te komen voor de hoofdprijs dan wil je ineens niet meer ... Kan t maar moeilijk geloven.
Dreetje04
 Dreetje04 - woensdag 31 augustus 2011 - 08:20   quote  deeplink  
Zonder Ruiz is het plots een stuk minder interessant om voor Twente te gaan spelen.
Hij moet dan wel bijtekenen vind ik of anders gewoon gaan.
plannetje
 plannetje - woensdag 31 augustus 2011 - 08:23   quote  deeplink  
slot! ;)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 augustus 2011 - 08:54   quote  deeplink  
Tsja, allemaal tegenstrijdige berichten hoor. Alleen snap ik het belang van zaakwaarnemer + Fer niet om dit te melden. Prijs opdrijven? Of..?
j bruijnes
 j bruijnes - woensdag 31 augustus 2011 - 08:55   quote  deeplink  
laat fer bijtekenen. ka. altijd nog weg . hij mits zijn form blijft wil elke clup meer bieden.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 augustus 2011 - 09:02   quote  deeplink  
Rob Jansen vandaag in het AD ,,Wij zijn er klaar mee. Het heeft allemaal te lang geduurd. #Fer blijft bij #Feyenoord." #geenwegterug
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 augustus 2011 - 09:08   quote  deeplink  
Trouwens, als Twente dit lukt:
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=111990&abbr=voetbal24

Dan zijn ze wel behoorlijk versterkt..
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 31 augustus 2011 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 09:08 schreef Stylzz het volgende:
Trouwens, als Twente dit lukt:
http://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=111990&abbr=voetbal24

Dan zijn ze wel behoorlijk versterkt..
dan wel, weet ook niet wat ik moet geloven van de uitspraken van Rob Jansen over het niet doorgaan van de transfer. Gaat ie nu in een keer principieel doen hahaha
nibali
 nibali - woensdag 31 augustus 2011 - 09:41   quote  deeplink  
Zou hij dan toch gaan bijtekenen? Of heeft hij al een club voor volgend jaar? Sportief is het voor Feyenoord wel goed. Fer kan aardig ballen.
Alexmem
 Alexmem - woensdag 31 augustus 2011 - 09:44   quote  deeplink  
In hetzelfde artikel staat dat hij zeker NIET gaat bijtekenen en volgend jaar transfervrij vertrekt.
nibali
 nibali - woensdag 31 augustus 2011 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 09:44 schreef Alexmem het volgende:
In hetzelfde artikel staat dat hij zeker NIET gaat bijtekenen en volgend jaar transfervrij vertrekt.
Dat zou ik op dit moment ook zeggen. Anders worden ze helemaal gek in Enschede
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 31 augustus 2011 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 09:41 schreef nibali het volgende:
Zou hij dan toch gaan bijtekenen? Of heeft hij al een club voor volgend jaar? Sportief is het voor Feyenoord wel goed. Fer kan aardig ballen.
Die grafk&^%$#ker Jansen met zijn manipulatieve acties. Hij zweept die jongen gewoon op om straks transfervrij de deur uit te lopen. Fer zijn beslissing is het niet, hij wil graag met een goed gevoel weg gaan en er voor zorgen dat Feyenoord een leuke zakcent aan hem verdient, maar wil erg graag Europees spelen. Die klote Jansen met zijn schijnheilige kutkop moet er weer een tering zooi van maken.
Els
 Els - woensdag 31 augustus 2011 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 09:57 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Die grafk&^%$#ker Jansen met zijn manipulatieve acties. Hij zweept die jongen gewoon op om straks transfervrij de deur uit te lopen. Fer zijn beslissing is het niet, hij wil graag met een goed gevoel weg gaan en er voor zorgen dat Feyenoord een leuke zakcent aan hem verdient, maar wil erg graag Europees spelen. Die klote Jansen met zijn schijnheilige kutkop moet er weer een tering zooi van maken.
Door wie wordt Jansen dan betaald? Door Fer toch? En wie betaalt, bepaalt.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 31 augustus 2011 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 10:00 schreef Els het volgende:

[..]

Door wie wordt Jansen dan betaald? Door Fer toch? En wie betaalt, bepaalt.
Nee, hij wordt betaald door de clubs. Fer is een jonge jongen zonder opleiding die zijn hele leven gepemperd is. Die kan een eigen mening hebben en die heeft deze al in een besloten interview gegeven, maar na een gesprek met Jansen draait hij weer als ene blad aan boom om. Die zaakwaarnemers en Jansen voorop zijn zo gehaaid en manipulatief dat ze zo'n jongen volkomen gek maken. Nu beslist hij dus dat de deal niet door gaat, eenzijdig. Mijn taal in mijn vorige post was wellicht wat neanderthalig, maar ik ben het redeliojk zat met die zaakwaarnemers, die uitsluitend hun eigen zaak waarnemen!
Els
 Els - woensdag 31 augustus 2011 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 10:11 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Nee, hij wordt betaald door de clubs. Fer is een jonge jongen zonder opleiding die zijn hele leven gepemperd is. Die kan een eigen mening hebben en die heeft deze al in een besloten interview gegeven, maar na een gesprek met Jansen draait hij weer als ene blad aan boom om. Die zaakwaarnemers en Jansen voorop zijn zo gehaaid en manipulatief dat ze zo'n jongen volkomen gek maken. Nu beslist hij dus dat de deal niet door gaat, eenzijdig. Mijn taal in mijn vorige post was wellicht wat neanderthalig, maar ik ben het redeliojk zat met die zaakwaarnemers, die uitsluitend hun eigen zaak waarnemen!
Dat ze manipuleren, ben ik met je eens. Dat ze geldwolven zijn (de goeden niet te na gesproken) ook eens. Maar ze worden niet betaald door de club om Fer te vertegenwoordigen. Fer heeft hem in de arm genomen om zijn belangen te behartigen. Ik vind het charmant dat je Fer van alles wil vrijpleiten, maar het is toch echt zo dat de zaakwaarnemers handelen in opdracht van de betreffende speler. Hij is dus verantwoordelijk.
MMM
 MMM - woensdag 31 augustus 2011 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 07:08 schreef Bosifyable het volgende:
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/24627__.php

Fer wil niet meer weg hahaha. Wat een GTST soap.
Wat een lul..
Els
 Els - woensdag 31 augustus 2011 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 10:39 schreef MMM het volgende:

[..]

Wat een lul..
Tja, hij wilde wel voor 4 miljoen overstappen, maar niet voor 5. Beetje vedette-neigingen, dat ventje.
King - 010
 King - 010 - woensdag 31 augustus 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 10:43 schreef Els het volgende:

[..]

Tja, hij wilde wel voor 4 miljoen overstappen, maar niet voor 5. Beetje vedette-neigingen, dat ventje.
Heeft denk ik ook te maken met het feit dat Ruiz op het punt staat om te vertrekken.
We hebben in meerdere wedstrijden mogen aanschouwen dat het een wereld van verschil is of je met of zonder Ruiz speelt.
- Met Ruiz: Twente speelt ijzersterk en Fer kan in hun wind meezeilen.
- Zonder Ruiz: Twente speelt matig en Fer kan niet groeien.

Dus dan blijf je liever bij Feyenoord en kan je tot de winterstop aankijken hoe Twente zich ontwikkelt zonder Ruiz. Dan kan er alsnog een transfer plaatsvinden.
ted
 ted - woensdag 31 augustus 2011 - 10:58   quote  deeplink  
zou het niet iets met de uitspraak van Co te maken hebben ? Fer komt mij over als een trotse jongen ,wanneer je nieuwe trainer (blijkt wel weer hoe arrogant die adriaanse is) gaat zeggen "ja Fer hebben we eigenlijk niet nodig" zou ik het wel weten,ik zou net zo reageren .We kunnen fer wel voor een lul uitmaken ,tot nu toe is het een van onze beste spelers !
Dreetje04
 Dreetje04 - woensdag 31 augustus 2011 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 10:52 schreef King - 010 het volgende:
mee eens..
[..]

Heeft denk ik ook te maken met het feit dat Ruiz op het punt staat om te vertrekken.
We hebben in meerdere wedstrijden mogen aanschouwen dat het een wereld van verschil is of je met of zonder Ruiz speelt.
- Met Ruiz: Twente speelt ijzersterk en Fer kan in hun wind meezeilen.
- Zonder Ruiz: Twente speelt matig en Fer kan niet groeien.

Dus dan blijf je liever bij Feyenoord en kan je tot de winterstop aankijken hoe Twente zich ontwikkelt zonder Ruiz. Dan kan er alsnog een transfer plaatsvinden.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door Dreetje04 --
j bruijnes
 j bruijnes - woensdag 31 augustus 2011 - 11:14   quote  deeplink  
ik vind dat de trainers er ook veel aan kan doen die kan de jonge jongens mee praten. wat het beste is voor zulke jonge knapen.
Alexmem
 Alexmem - woensdag 31 augustus 2011 - 11:24   quote  deeplink  
Volgens VI gaat Bakkal naar Salzburg.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 31 augustus 2011 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 11:14 schreef j bruijnes het volgende:
ik vind dat de trainers er ook veel aan kan doen die kan de jonge jongens mee praten. wat het beste is voor zulke jonge knapen.
Probleem is in de voetbal wereld dat iederéén wel een bepaald belang heeft, objectief advies wordt dan lastig....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door hotjumper --
Cheffie
 Cheffie - woensdag 31 augustus 2011 - 11:24   quote  deeplink  
De overgang van Leroy Fer naar FC Twente is tóch rondgekomen, krijgt het AD zojuist bevestigd.
Cock
 Cock - woensdag 31 augustus 2011 - 11:25   quote  deeplink  
11.21: De overgang van Leroy Fer naar FC Twente is tóch rondgekomen, krijgt het AD zojuist bevestigd. Feyenoord is vandaag toch akkoord gegaan met de door de Tukkers geboden vijf miljoen euro. Feyenoord hoopt John Guidetti (Manchester City) en Otman Bakkal (PSV), beiden op huurbasis, snel vast te leggen als vervangers.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 31 augustus 2011 - 11:27   quote  deeplink  
Mooi strik erom en wegwezen.
Cock
 Cock - woensdag 31 augustus 2011 - 11:28   quote  deeplink  
mijn idee ;)
Turok666
 Turok666 - woensdag 31 augustus 2011 - 11:29   quote  deeplink  
Opgeruimd staat netjes en nu hopen op een goede vervanger .
Schaep
 Schaep - woensdag 31 augustus 2011 - 11:30   quote  deeplink  
Jansen snoert Fer de mond, zo gaat het gewoon. Het is en blijft een zakkenvuller dei Jansen. Vond hem zondag bij bij nos sport ook al zo arrogant overkomen. Ze kunnen zelf niets en worden schat hemeltje rijk over de ruggen van de spelers.
Fer wil heus nog wel maar Jansen vind het beter van niet en beslist dus in mijn ogen. Echt hier zouden ze iest aan moeten doen. Zo verwijnt er steeds meer geld uit de voetballerij in de zakken van dit soort figuren.
Schaep
 Schaep - woensdag 31 augustus 2011 - 11:31   quote  deeplink  
Oh toch wel rondgekomen.... Gelukkig maar
Schaep
 Schaep - woensdag 31 augustus 2011 - 11:32   quote  deeplink  
en bakkal naar Oostenrijk.. hmmm
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 31 augustus 2011 - 11:41   quote  deeplink  
Fer is weg. http://www.fr12.nl/nieuws/nieuws/15656-ad---feyenoord-en-fc-twente-bereiken-akkoord-.html
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 31 augustus 2011 - 11:42   quote  deeplink  
Oke,. Guidetti is ook rond. staat op twitter.
Door zowel wel van Geel, als Guidetti.
craven
 craven - woensdag 31 augustus 2011 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 11:42 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Oke,. Guidetti is ook rond. staat op twitter.
Door zowel wel van Geel, als Guidetti.
no shit?
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 31 augustus 2011 - 11:45   quote  deeplink  
No shit!
craven
 craven - woensdag 31 augustus 2011 - 11:47   quote  deeplink  
staat nergens
MMM
 MMM - woensdag 31 augustus 2011 - 11:48   quote  deeplink  
Van Geel heeft geen eens Twitter?
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 31 augustus 2011 - 11:49   quote  deeplink  
Ik vind het wel prima. Laat Fer maar nar Twente gaan. Topper maar we kunnen dat geld niet laten liggen. 5 Miljoen in 1 jaar afschrijven is ook wat!
Zonde dat Bakkal niet komt, wellicht kunnen we Vormer halen van RODA JC. Die zitten ook in cat1 en wellicht kunnen we die via een huurovereenkomst aantrekken en als zn contract afloopt volgend jaar vastleggen.
We zullen zien wat er gebeurt.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 31 augustus 2011 - 11:52   quote  deeplink  
Wil Martin niet he, shoppe bij Roda.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 31 augustus 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 11:48 schreef MMM het volgende:
Van Geel heeft geen eens Twitter?
Maat van me beweerde dat, iik zelf twitter ook nie
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 31 augustus 2011 - 11:57   quote  deeplink  
ik net las over de tranfer van Ruiz na Fullham.
Zit een clousule in zijn contract dat hij in europa niet tegen Twente mag spelen whahahjaha
hoezoooo zielig?
MMM
 MMM - woensdag 31 augustus 2011 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 11:57 schreef Beempjerotterdam het volgende:
ik net las over de tranfer van Ruiz na Fullham.
Zit een clousule in zijn contract dat hij in europa niet tegen Twente mag spelen whahahjaha
hoezoooo zielig?
Bryan Ruiz, die naar verwachting vandaag zijn transfer naar Fulham definitief maakt, mag in de groepsfase van de Europa League niet tegen zijn oud-werkgever FC Twente uitkomen. Dat blijkt uit de regelementen van de UEFA.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 31 augustus 2011 - 11:59   quote  deeplink  
Ooooooooh zooo, ik dacht dat hun een clausule hadde gemaakt, ik denk hoe kansloos ken je zijn.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 31 augustus 2011 - 12:01   quote  deeplink  
Als ze dat zo hadden gedaan, vind ik het juist slim. Fulham mist een speler als Ruiz, daarom is 'ie gekocht. Mocht hij niet tegen Twente mogen spelen, maakt Twente in 2 wedstrijden eventueel meer kans.
MMM
 MMM - woensdag 31 augustus 2011 - 12:02   quote  deeplink  
" Munsterman wil geen oordeel vellen over de handelwijze van PSV, dat deze maand een bedrag van liefst vijf miljoen euro betaalde voor Georginio Wijnaldum. "Wij gaan zulke bedragen voor een speler die nog een éénjarig contract heeft nooit betalen."

Hihi

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Niet te weigeren bod op Fer, Fulham heeft Ruiz, Salzburg flirt met Bakkal









0.0067920