BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Niet te weigeren bod op Fer, Fulham heeft Ruiz, Salzburg flirt met Bakkal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - dinsdag 30 augustus 2011 - 23:32
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

TT: Niet te weigeren bod op Fer, Fulham heeft Ruiz, Salzburg flirt met Bakkal (Algemeen Dagblad)

Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 augustus 2011 - 12:02   quote  deeplink  
Mooie vent die van Geel.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 31 augustus 2011 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 12:02 schreef MMM het volgende:
" Munsterman wil geen oordeel vellen over de handelwijze van PSV, dat deze maand een bedrag van liefst vijf miljoen euro betaalde voor Georginio Wijnaldum. "Wij gaan zulke bedragen voor een speler die nog een éénjarig contract heeft nooit betalen."

Hihi
whhahahahaha, ik zeg 1-0 voor Martin!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 31 augustus 2011 - 12:07   quote  deeplink  
dit heeft hij goed gedaan, nu moet hij laten zien alternatieven achter de hand te hebben! snel handelen en een bijna gelijkwaardige speler aantrekken. iedereen blij en v Geel is dan sinds Rob Baan een van de betere td-ers.
Trouwe hond
 Trouwe hond - woensdag 31 augustus 2011 - 12:27   quote  deeplink  
ROND Welkom Bakkal
MMM
 MMM - woensdag 31 augustus 2011 - 12:31   quote  deeplink  
Bakkal naar Feyenoord!!!!!!!!!!
Ronneke
 Ronneke - woensdag 31 augustus 2011 - 12:31   quote  deeplink  
Al met al een zeer goede deal voor Feyenoord. Van Geel heeft top gehandeld om zo het uiterste er uit te krijgen voor een speler die toch weg wil. Hoop wel dat ze Bakkal of andere ervaren middenvelder kunnen pakken. Met Guidetti erbij lever je dan niet te veel in en kunnen we toch voor europees voetbal strijden. Iedereen gelukkig dan.................!!! Fer veel succes bij Twente.
finsend
 finsend - woensdag 31 augustus 2011 - 12:31   quote  deeplink  
hahah die tekst van Munsterman over Wijnaldum, prachtig! was het vergeten idd!

Goed gehandeld door v Geel, minimaal 5 miljoen kan feyenoord nu eenmaal niet weigeren.

Hoop dat Bakkal opbloeit bij ons!
craven
 craven - woensdag 31 augustus 2011 - 12:32   quote  deeplink  
prima gehandeld door van Geel, we hebben denk ik de hoofdprijs voor Fer, nu nog openheid van zaken over de schuld...
finsend
 finsend - woensdag 31 augustus 2011 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 12:32 schreef craven het volgende:
prima gehandeld door van Geel, we hebben denk ik de hoofdprijs voor Fer, nu nog openheid van zaken over de schuld...
idd, weer 5 miljoen schuld minder. Hoeveel blijft er over? miljoentje of 10-13??

ik heb momenteel geen idee meer namelijk hoeveel t nog is
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 augustus 2011 - 12:35   quote  deeplink  
Zou mooi zijn:

De winst van vandaag: 5,5 miljoen euro, Otman Bakkal en @superguidetti. Het is een mooie dag. #Feyenoord #kampioen
Glenn010
 Glenn010 - woensdag 31 augustus 2011 - 12:37   quote  deeplink  
Martin van geel zorgt gelijk in zen eerste jaar dat de schuld 10,5 milj minder word bravo
Glenn010
 Glenn010 - woensdag 31 augustus 2011 - 12:38   quote  deeplink  
Wanneer is Feyenoord - Twente eigenlijk
MMM
 MMM - woensdag 31 augustus 2011 - 12:39   quote  deeplink  
December

2 weken eerder heb je Feyenoord - PSV hehe
Glenn010
 Glenn010 - woensdag 31 augustus 2011 - 12:39   quote  deeplink  
Heerlijke weken voor die jongens hèhè
Glenn010
 Glenn010 - woensdag 31 augustus 2011 - 12:43   quote  deeplink  
Het blijven toch clubveraders ondanks de miljoenen
Dreetje04
 Dreetje04 - woensdag 31 augustus 2011 - 12:54   quote  deeplink  
Is Bakkal definitief? Las net dat v. Geel nog op div. borden aan het schaken was...
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 31 augustus 2011 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 12:54 schreef Dreetje04 het volgende:
Is Bakkal definitief? Las net dat v. Geel nog op div. borden aan het schaken was...
feyenoord.nl zegt nog niets.... niets over Fer, niets over Guidetti, niets over Bakkal...
MMM
 MMM - woensdag 31 augustus 2011 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 12:56 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

feyenoord.nl zegt nog niets.... niets over Fer, niets over Guidetti, niets over Bakkal...
Komt nog wel!
craven
 craven - woensdag 31 augustus 2011 - 12:58   quote  deeplink  
Update 31 augustus 12:38 uur - 'Bakkal op enkele details na speler van Feyenoord'
Het blijft even afwachten waar de toekomst van Otman Bakkal ligt. Voetbal International weet dat PSV en Red Bull Salzburg een akkoord hebben bereikt, maar de middenvelder zelf geeft de voorkeur aan Feyenoord. RTV Rijnmond weet dat de onderhandelingen bezig zijn en dat de overgang naar Rotterdam op enkele details na is afgerond. Bakkal moet de opvolger worden van Leroy Fer, die op zijn beurt toch naar FC Twente zal vertrekken.
Dreetje04
 Dreetje04 - woensdag 31 augustus 2011 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 12:56 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

feyenoord.nl zegt nog niets.... niets over Fer, niets over Guidetti, niets over Bakkal...
misschien nog de laatste puntjes op de i-tjes... of toch nog een verrassende wending?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door Dreetje04 --
Rotterdam22
 Rotterdam22 - woensdag 31 augustus 2011 - 13:02   quote  deeplink  
van geel is goed bezig als ze allebei komen.bakkal speelt altijd goed in de kuip voor psv paar mooie goals al gemaakt,denk dat het verschil tussen fer en bakkal op dit moment nog niet zo groot is,alleen gaat fer twente ook weer 15 mil opleveren of hij moet alles afscheuren
DY
 DY - woensdag 31 augustus 2011 - 13:06   quote  deeplink  
hulde aan van geel?
Rotterdam22
 Rotterdam22 - woensdag 31 augustus 2011 - 13:09   quote  deeplink  
nos meld het net allemaal op tv, voorlopig wel hulde aan van geel 5,5 voor fer iedereen zei 2 weken geleden voor 4 mil al dat ze hem moesten verkopen plus hij haalt binnen een uur een goede vervanger teug
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 augustus 2011 - 13:09   quote  deeplink  
http://www.vi.nl/Nieuws-item/206356/Bakkal-verkiest-Feyenoord-boven-Red-Bull-Salzburg.htm?utm_source=twitter&utm_medium=twitter&utm_campaign=nieuws

Ondanks een akkoord tussen PSV en Red Bull Salzburg heeft Otman Bakkal op het laatste moment tóch gekozen voor een vervolg van zijn loopbaan bij Feyenoord. De 26-jarige middenvelder van de Eindhovenaren speelt de rest van het seizoen op huurbasis voor de Rotterdammers.

Bakkal is bij Feyenoord de vervanger van Leroy Fer, die overstapt naar bekerwinnaar FC Twente. Eerder vandaag leek Bakkal nog te kiezen voor Red Bull Salzburg. Bij de Oostenrijkse titelverderdiger bestempelde trainer Ricardo Moniz Bakkal dinsdagavond nog als ideale aanwinst.

Voor Bakkal was onder PSV-trainer Fred Rutten alleen plaats op de tribune. Sinds zijn debuut in het seizoen 2003/04 speelde Bakkal in totaal 118 competitieduels voor PSV, waarin hij 25 keer wist te scoren.

Op huurbasis deed de enkelvoudig Oranje-international in de periode 2004-07 ervaring op bij achtereenvolgens FC Den Bosch, FC Eindhoven en FC Twente.
Crisismanager
 Crisismanager - woensdag 31 augustus 2011 - 14:00   quote  deeplink  
Er staat nog NIKS op www.feyenoord.nl! Dat is natuurlijk wel een kutsite, maar als het daar opstaat geloof ik het pas 100%. Jaren geleden stond er ook overal in de media dat de Guzman was verkocht, hoe het is afgelopen weten we allemaal!

Maar als ik er toch vanuit ga... even een eenvoudige rekensom:

oktober 2010: schuld 42 miljoen
oktober 2010: 17 miljoen schuld omgezet in aandelen = resterende schuld 25 miljoen
juni 2011: Castaignos en Wijnaldum worden verkocht voor 8 miljoen = 17 resterend
augustus 2011: Fer naar Twente voor 5,5 miljoen = 11,5 miljoen resterend

En er gaan geruchten dat Blokland al voor 30 miljoen aan toezeggingen had (eerder al 17 miljoen 'ingelegd', blijft een 'kapitaalinjectie' van 13 miljoen over). Feyenoord schuldenvrij???
Xapter
 Xapter - woensdag 31 augustus 2011 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:00 schreef Crisismanager het volgende:
Er staat nog NIKS op www.feyenoord.nl! Dat is natuurlijk wel een kutsite, maar als het daar opstaat geloof ik het pas 100%. Jaren geleden stond er ook overal in de media dat de Guzman was verkocht, hoe het is afgelopen weten we allemaal!

Maar als ik er toch vanuit ga... even een eenvoudige rekensom:

oktober 2010: schuld 42 miljoen
oktober 2010: 17 miljoen schuld omgezet in aandelen = resterende schuld 25 miljoen
juni 2011: Castaignos en Wijnaldum worden verkocht voor 8 miljoen = 17 resterend
augustus 2011: Fer naar Twente voor 5,5 miljoen = 11,5 miljoen resterend

En er gaan geruchten dat Blokland al voor 30 miljoen aan toezeggingen had (eerder al 17 miljoen 'ingelegd', blijft een 'kapitaalinjectie' van 13 miljoen over). Feyenoord schuldenvrij???
feyenoord 'schuldenvrij'

Investeerders steken niet voor niets geld in een club
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 31 augustus 2011 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:00 schreef Crisismanager het volgende:
Er staat nog NIKS op www.feyenoord.nl! Dat is natuurlijk wel een kutsite, maar als het daar opstaat geloof ik het pas 100%. Jaren geleden stond er ook overal in de media dat de Guzman was verkocht, hoe het is afgelopen weten we allemaal!

Maar als ik er toch vanuit ga... even een eenvoudige rekensom:

oktober 2010: schuld 42 miljoen
oktober 2010: 17 miljoen schuld omgezet in aandelen = resterende schuld 25 miljoen
juni 2011: Castaignos en Wijnaldum worden verkocht voor 8 miljoen = 17 resterend
augustus 2011: Fer naar Twente voor 5,5 miljoen = 11,5 miljoen resterend

En er gaan geruchten dat Blokland al voor 30 miljoen aan toezeggingen had (eerder al 17 miljoen 'ingelegd', blijft een 'kapitaalinjectie' van 13 miljoen over). Feyenoord schuldenvrij???
Van die transferopbrengsten gaat ook nog een aanzienlijk deel naar de investeerders.
craven
 craven - woensdag 31 augustus 2011 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:00 schreef Crisismanager het volgende:
Er staat nog NIKS op www.feyenoord.nl! Dat is natuurlijk wel een kutsite, maar als het daar opstaat geloof ik het pas 100%. Jaren geleden stond er ook overal in de media dat de Guzman was verkocht, hoe het is afgelopen weten we allemaal!

Maar als ik er toch vanuit ga... even een eenvoudige rekensom:

oktober 2010: schuld 42 miljoen
oktober 2010: 17 miljoen schuld omgezet in aandelen = resterende schuld 25 miljoen
juni 2011: Castaignos en Wijnaldum worden verkocht voor 8 miljoen = 17 resterend
augustus 2011: Fer naar Twente voor 5,5 miljoen = 11,5 miljoen resterend

En er gaan geruchten dat Blokland al voor 30 miljoen aan toezeggingen had (eerder al 17 miljoen 'ingelegd', blijft een 'kapitaalinjectie' van 13 miljoen over). Feyenoord schuldenvrij???
1 woord: talentpools
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 31 augustus 2011 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:26 schreef craven het volgende:

[..]

1 woord: talentpools
1 woord: geeft gvd meer duidelijkheid! ok, meer woorden nodig...
j bruijnes
 j bruijnes - woensdag 31 augustus 2011 - 14:32   quote  deeplink  
ik blijf volhouden dat fer meer waard is. tevens vind ik het jammer dat fer alsnog weg gaat.kan mij wel indenken. de supp van feyenoord, heefd fer vrot gescholden ja zelf met zijn leven bedrijgd. en nu huilen dat hij weg gaat, eigen schuld dikke bult.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 31 augustus 2011 - 14:34   quote  deeplink  
Ja meneer.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 31 augustus 2011 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 10:34 schreef Els het volgende:

[..]

Dat ze manipuleren, ben ik met je eens. Dat ze geldwolven zijn (de goeden niet te na gesproken) ook eens. Maar ze worden niet betaald door de club om Fer te vertegenwoordigen. Fer heeft hem in de arm genomen om zijn belangen te behartigen. Ik vind het charmant dat je Fer van alles wil vrijpleiten, maar het is toch echt zo dat de zaakwaarnemers handelen in opdracht van de betreffende speler. Hij is dus verantwoordelijk.
Klopt, ze worden ingehuurd door een speler om zich te vertegenwoordigen, maar de clubs betalen ze uiteindelijk. Die spelers laten zich wel ontzettend een hoek in drijven door een zaakwaarnemer. Ik heb een profspeler als buurman en als ik van hem hoor wat er allemaal bekokstooft wordt door die honden.... bah bah. Hem is namelijk een hele mooie transfer door de neus geboord omdat zijn zaakwaarnemer teveel eisen voor zichzelf had neergelegd bij de nieuwe club. Mooi is wel dat deze zaakwaarnemer meteen op straat gezet is, maar ja je ruilt de ene demoon in voor de andere...

Verder niet getreurd. Mijn dag kan niet meer stuk en ik heb zin in 11 september!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 31 augustus 2011 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:32 schreef j bruijnes het volgende:
ik blijf volhouden dat fer meer waard is. tevens vind ik het jammer dat fer alsnog weg gaat.kan mij wel indenken. de supp van feyenoord, heefd fer vrot gescholden ja zelf met zijn leven bedrijgd. en nu huilen dat hij weg gaat, eigen schuld dikke bult.
sorry, zal het niet meer doen. heb je trouwens nog mijn bericht gelezen in je PB?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 31 augustus 2011 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:32 schreef j bruijnes het volgende:
ik blijf volhouden dat fer meer waard is. tevens vind ik het jammer dat fer alsnog weg gaat.kan mij wel indenken. de supp van feyenoord, heefd fer vrot gescholden ja zelf met zijn leven bedrijgd. en nu huilen dat hij weg gaat, eigen schuld dikke bult.
Ik vind hef wel best dat ie weg is, kiest voor geld ipv clubliefde, zijn goed recht, mooi dattie weg is.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 augustus 2011 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:26 schreef craven het volgende:

[..]

1 woord: talentpools
omgezet in aandelen toch?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 31 augustus 2011 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

omgezet in aandelen toch?
Die toch juist niet? Dat zou dan echt mismanagement zijn.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 31 augustus 2011 - 15:03   quote  deeplink  
Zag een aardige opstelling op voetbalzone, even kopieren:

---------Mulder--------
Dani-De Vrij-Vlaar-Nelom
----El Ahmadi-Clasie----
-Biseswar-Bakkal-Cabral-
---------Guidetti-------

Niet gek.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 31 augustus 2011 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 14:32 schreef j bruijnes het volgende:
ik blijf volhouden dat fer meer waard is. tevens vind ik het jammer dat fer alsnog weg gaat.kan mij wel indenken. de supp van feyenoord, heefd fer vrot gescholden ja zelf met zijn leven bedrijgd. en nu huilen dat hij weg gaat, eigen schuld dikke bult.
Had Feyenoord meer moeten vragen voor Fer?!? Had je nooit gekregen. Dan was Fer gratis de deur uitgelopen. Dat kunnen we ons eigenlijk nog niet veroorloven. Het was alleen zaak Munsterman aan zijn verstand te brengen dat ie toch echt zijn portemonnee moest gaan trekken. Van Geel heeft er het maximale uitgehaald.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 31 augustus 2011 - 15:09   quote  deeplink  
Levert deze passant ons toch nog wat geld op:

Mkrabby: Ex-#Feyenoorder Jonathan de Guzman staat ook voor een transfer. Zijn overgang van Mallorca naar Villarreal is zo goed als rond

EDIT Niet dus:

Mkrabby: Feyenoord krijgt geen vergoeding voor transfer De Guzman, betreft binnenlandse deal

EDIT 2 of toch wel:

Bij iedere internationale transfer van een voetballer hebben de clubs waar de desbetreffende speler tussen zijn 12e en 23e levensjaar voetbalde recht op een deel van de opleidingsvergoeding. Het kan dus gaan om transfers vanuit het land waarin de spelers is opgeleid náár het buitenland, maar ook om transfers van de ene buitenlandse club naar de andere (ook als deze club uit het zelfde land komen, mits niet uit het 'opleidingsland')

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door T-FeYeN00rD --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Niet te weigeren bod op Fer, Fulham heeft Ruiz, Salzburg flirt met Bakkal









0.0077548