|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dat zeg ik,jij begrijpt ook niks hahahaha ik ga overplaatsing aanvragen voor je gast want dit is kudt.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: haha! Anders doet Leon dat wel!:) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2011 - 17:21 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] dat zeg ik,jij begrijpt ook niks hahahaha ik ga overplaatsing aanvragen voor je gast want dit is kudt.. waarheen? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: alles beter dan hoogvliet, enge mensen daar! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Dat zal jij weten varkenskop hehehehe:) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: volgende thuiswedstrijd 1 1/2 uur voor de wedstrijd bij varkenoord, en neem gerust wat hoogvlietse vrinden mee. Ban voor Hoogvliet! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik ga hierheen! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2011 - 17:40 schreef FR-Douwe het volgende:[..] volgende thuiswedstrijd 1 1/2 uur voor de wedstrijd bij varkenoord, en neem gerust wat hoogvlietse vrinden mee. Ban voor Hoogvliet! Jij durft wel, omdat je petje bij je hebt zeker! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahaha, ja maar die behoort ook tot de harde kern!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: speelt dit clubje daar niet toevallig?
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Nee die komen uit delft toch ..... Deed ik altijd mee met een groot surinaams familie toernooi |
|
|
|
|
j bruijnes
|
|
|
volgens derks heefd feyenoord goed zaken gedaan. wachgt af wat v d gijp er v an vind. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: komt me toch zeer bekend voor, . . . zit deze kroeg er dan misschien?
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Ik blijf hier wel uit de buurt! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2011 - 17:40 schreef FR-Douwe het volgende:[..] volgende thuiswedstrijd 1 1/2 uur voor de wedstrijd bij varkenoord, en neem gerust wat hoogvlietse vrinden mee. Ban voor Hoogvliet! Je probeert me toch niet bang te maken he makkert?? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Hier is trouwens wel gezellig!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahahahaha, nee hoor, pakken we gezellig een biertje maat! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: hahaha Goed man! De schrik zat er toch een beetje in! |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote: en daarna slaat ie je de tering... :-) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Hahaha, Petje! Is 'ie zondag nog de hele dag bij je gebleven of niet? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahaha daar geloof ik niks van,Douwe is vooral peace man,respect haha |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: hahaha Moet er wel een vent komen, geen gevulde koek! 8-) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Reistijd Auto- zonder vertraging 20:56 22:39 01:43
Ben zo bij je.... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: klopt, i'm a lover not a fighter :) maar blijf wel van mn bier, Feyenoord, kinderen en vrouw af, dan zie je me wel agressief. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2011 - 20:59 schreef FR-Douwe het volgende:[..] klopt, i'm a lover not a fighter :) maar blijf wel van mn bier, Feyenoord, kinderen en vrouw af, dan zie je me wel agressief. En zelf je bier weggooien! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: dat was geen bier! en dat weet jij ook hahahaha |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Schiet je al op Mattie??? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: sorry, zit net in een tunnel i%#@@k be.,/./'//.,/ 10 mi>?>/.';][ je... |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ik heb je niet gezien (D)ouwe?! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: kutdorp woon je! sta ik daar in hoogvliet in de boomgaardhoekseweg sturen voorbijgangers me naar de achterweg en vervolgens naar de kouwenaardseweg. ben uiteindelijk maar een biertje gaan drinken in cafe Dopey en een frietje wezen eten bij snackcorner nieuwveld. Krijg ik daar te horen dat iemand uit hoogvliet met 10 mafkezen ruim een uur daarvoor met grote snelheid hoogvliet hebben verlaten. lamlul. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Kutdorp = mooie stad! Kouwenaardseweg = Ben je heeel dichtbij! Dopey = Kutkroeg! Nieuwveld = Gesloten! Lamlul = Idem!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 september 2011 - 09:36 schreef hoogvliet010 het volgende:Kutdorp = mooie stad! Kouwenaardseweg = Ben je heeel dichtbij! Dopey = Kutkroeg! Nieuwveld = Gesloten! Lamlul = Idem!! hehehehehe, toch was je er niet! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Je zal wel niet verder dan die tunnel zijn gekomen KUT! |
|
|
|
|
nibali
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2011 - 20:59 schreef FR-Douwe het volgende:[..] klopt, i'm a lover not a fighter :) maar blijf wel van mn bier, Feyenoord, kinderen en vrouw af, dan zie je me wel agressief. In die volgorde? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: werd onder vuur genomen, achterruit aan diggels...
Reis toch maar vervolgd, geen woorden maar daden nietwaar? Ik ben dus uiteindelijk aangekomen en de route afgelegd zoals eerder omschreven maar jij was met je mafkezen weg, Lamlul. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahahaha, ja. nu snel de laptop uit want mijn vrouw komt eraan... |
|
|
|
|
Southside 1908
|
|
|
Woont bakkal ook in Hoogvliet ofzo? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 september 2011 - 09:52 schreef FR-Douwe het volgende:[..] werd onder vuur genomen, achterruit aan diggels... [ afbeelding ] Reis toch maar vervolgd, geen woorden maar daden nietwaar? Ik ben dus uiteindelijk aangekomen en de route afgelegd zoals eerder omschreven maar jij was met je mafkezen weg, Lamlul. Dat was ik, alleen ik heb gemist Kutzooi!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 september 2011 door hoogvliet010 -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Op de wijs van 'Mijn tante in Marokko'
Onze topper uit Marokko heet Bakkal! Onze topper uit Marokko heet Bakkal! Onze topper uit Marokko Topper uit Marokko Topper uit Marokko Heet Bakkal! oehaah!! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 september 2011 - 09:27 schreef KKL het volgende:Op de wijs van 'Mijn tante in Marokko' Onze topper uit Marokko heet Bakkal! Onze topper uit Marokko heet Bakkal! Onze topper uit Marokko Topper uit Marokko Topper uit Marokko Heet Bakkal! oehaah!! eens!! |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|