BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Officieel: Ajax contracteert Dmitry Bulykin

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 31 augustus 2011 - 15:51
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Update: Bulykin doorstaat keuring en is bijna Ajacied (Voetbalcentraal)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Bulykin of Dost als tweede spits?
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 31 augustus 2011 - 16:02   quote  deeplink  
Officieel: Ajax contracteert Dmitry Bulykin

181881__DSC0360_600x338.jpg

Dmitri Bulykin lijkt op de laatste transferdag de overstap te maken naar Ajax. De aanvaller is overbodig bij Anderlecht en de Amsterdamse club ziet de komst van de Rus wel zitten. De oud-speler van ADO Den Haag zou in Amsterdam zijn om te onderhandelen met Ajax.

''Ik hoop dat Dmitri naar Ajax komt'', laat trainer Frank de Boer weten tegenover Voetbal International. ''We doen er alles aan voor de sluiting van de transfermarkt tot een akkoord te komen.'' Bulykin wist vorig seizoen op huurbasis bij ADO 21 keer het net te vinden in de Eredivisie. ADO probeerde de spits over te nemen van Anderlecht, maar kwam er niet uit met de club.

Anderlecht hield telkens vast aan een transfersom van ruim één miljoen euro, maar heeft volgens VI aan Ajax laten weten dat Bulykin transfervrij weg mag. Hierdoor is er een obstakel minder voor de Amsterdamse club, dat in de Rus de tweede spits ziet achter Kolbeinn Sigthórsson.

Update 15.45 uur:

Niets lijkt meer een transfer van Dmitri Bulykin naar Ajax in de weg te zitten. De aanvaller heeft zojuist succesvol een medische keuring ondergaan en zal spoedig zijn handtekening onder een contract zetten, meldt het Algemeen Dagblad

Update 17.35 uur:

De officiele pagina van Anderlecht heeft het nieuws inmiddels bevestigd:

RSC Anderlecht en AFC Ajax Amsterdam bereikten vandaag, woensdag 31 augustus 2011, een akkoord over de definitieve overgang van Dmitry Bulykin naar Amsterdam. De Russische spits komt niet in een onbekende wereld terecht, want ook afgelopen seizoen was hij al actief in de Nederlandse competitie. Hij verdedigde in 2010-2011 succesvol de kleuren van ADO Den Haag. Hij scoorde vorig jaar 21 goals in de Nederlandse competitie en greep daarmee net naast de titel van topschutter.

http://www.rsca.be/go/nl/article/30175/dmitry_bulykin_vertrekt_naar_ajax_amsterdam

update 18.40 uur:

Officieel via ajax.nl:

Ajax heeft overeenstemming bereikt met Dmitry Bulykin. De aanvaller stond nog tot en met 30 juni 2012 onder contract bij het Belgische RSC Anderlecht, maar komt transfervrij naar Amsterdam. Bulykin tekent een contract dat per direct ingaat en loopt tot en met 30 juni 2012. In de overeenkomst is een eenzijdige optie van Ajax opgenomen voor nog één seizoen.

Bulykin werd geboren op 20 november 1979 in Moskou, Rusland. Afgelopen seizoen speelde hij op huurbasis voor ADO Den Haag. Daarvoor was hij actief voor Fortuna Düsseldorf, Bayer Leverkusen, Dinamo Moskou en Lokomotiv Moskou

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door Boudewijn --
AFCA Montana
 AFCA Montana - woensdag 31 augustus 2011 - 16:40   quote  deeplink  
Welkom Dmitri
Hij is transfervrij dus wat mij betreft van harte welkom , kan heel nuttig zijn om een grote sterkt kerel in te kunnen brengen om iets te forceren
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - woensdag 31 augustus 2011 - 16:43   quote  deeplink  
Ook Anderlecht meldt het nu op haar website.
Je betaalt alleen salaris, en zo'n iemand kunnen best gebruiken!
Beetje net als Mido, alleen dan iets wat meer afgetraind.
AFCAMylife
 AFCAMylife - woensdag 31 augustus 2011 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 16:40 schreef AFCA Montana het volgende:
Welkom Dmitri
Hij is transfervrij dus wat mij betreft van harte welkom , kan heel nuttig zijn om een grote sterkt kerel in te kunnen brengen om iets te forceren
Maar een salaris van hier tot aan bosnie!
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 31 augustus 2011 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 16:43 schreef AFCAMylife het volgende:

[..]

wie zegt dat of beweerd dat....kan mijn niet voorstellen dat ajax hem die 1,2 miljoen betaald per seizoen betaald voor een bankzitter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door verbrande harry --
AFCA Montana
 AFCA Montana - woensdag 31 augustus 2011 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 16:43 schreef AFCAMylife het volgende:

[..]

Daar is niets over bekend (hij komt uit Rusland) maar heb op meerdere sites gelezen dat ook Bulykin zelf water bij de wijn wou doen om naar Ajax te komen
Hij verdiende bij Anderlecht 1 miljoen per jaar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door AFCA Montana --
verbrande harry
 verbrande harry - woensdag 31 augustus 2011 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 16:47 schreef AFCA Montana het volgende:

[..]

Daar is niets over bekend (hij komt uit Rusland) maar heb op meerdere sites gelezen dat ook Bulykin zelf water bij de wijn wou doen om naar Ajax te komen
Hij verdiende bij Anderlecht 1 miljoen per jaar
ja en die gaat ajax zeker niet betalen dat is mijn insteek.
remco k
 remco k - woensdag 31 augustus 2011 - 16:56   quote  deeplink  
Hij tekend voor 1 jaar met een optie van Ajax uit voor nog een jaar, deze optie zou ook automatisch gelicht kunnen worden doordat hij een onbekend aantal wedstrijden zal spelen.. Hij schijnt qua salaris in de middenmoot van de selectie te zitten, ik schat dus zo'n 600.000 Euro..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 31 augustus 2011 - 17:01   quote  deeplink  
Welkom Buly!! De gewenste 2e spits van Frankie! Kan een belangrijke stormram zijn als de wedstrijd op slot zit!!

Qua salaris zal hij echt geen 1,5 miljoen krijgen dus mensen die dat hier roepen hebben er of geen verstand van of worden door mediaberichten opgehitst.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 31 augustus 2011 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 16:56 schreef remco k het volgende:
Hij tekend voor 1 jaar met een optie van Ajax uit voor nog een jaar, deze optie zou ook automatisch gelicht kunnen worden doordat hij een onbekend aantal wedstrijden zal spelen.. Hij schijnt qua salaris in de middenmoot van de selectie te zitten, ik schat dus zo'n 600.000 Euro..
Huur met optie tot koop??
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 31 augustus 2011 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 17:02 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Nee transfervrij overgekomen. Contract voor 1 jaar met optie voor nog een jaar!
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 31 augustus 2011 - 17:05   quote  deeplink  
Dit is het staatje zoals het in het AD staat:

16.40: Vandaag nog niets meegekregen van de transfers? Een kort overzichtje van de belangrijkste afgeronde 'moves':

Matavz (FC Groningen) naar PSV
Fer (Feyenoord) naar FC Twente
Bulykin (Anderlecht) naar Ajax (huur)
Bakkal (PSV) naar Feyenoord (huur)
Guidetti (Manchester City) naar Feyenoord
Zeefuik (PSV) naar NEC (huur)
Cole (Liverpool) naar Lille
Texeira (Defensor Sporting) naar FC Groningen
Elia (Hamburger SV) naar Juventus

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door Eindhovense Ajaxfan --
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 31 augustus 2011 - 17:05   quote  deeplink  
Er staat dus huur achter. Hoe kan dat.....
remco k
 remco k - woensdag 31 augustus 2011 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 17:02 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Nee geen huur, Ajax neemt hem "transfervrij" bij een x aantal wedstrijden of goals wordt er geloof ik nog een klein bedrag overgemaakt naar Anderlecht.. Ajax heeft hier echt heel goed gehandeld, maar dat vind ik deze zomer zoeizo veel beter dan afgelopen jaren.. Blind doet hier zeer goed werk..

Blind///HELD..
remco k
 remco k - woensdag 31 augustus 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 17:05 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

16.40: Vandaag nog niets meegekregen van de transfers? Een kort overzichtje van de belangrijkste afgeronde 'moves':

Huur met een optie voor nog een jaar zou niet kunnen omdat hij daar nog maar een 1 jarig contract heeft..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 31 augustus 2011 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Er staat dus huur achter. Hoe kan dat.....
Denk een foutje van het AD!
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 31 augustus 2011 - 17:11   quote  deeplink  
Dan zijn we idd. goed bezig.

Maar helaas niet wij alleen. PSV en Twente doen ook hele goede zaken vandaag. Vooral als RUIZ nog vertrekt gaat Twente die Narsingh halen. Super voetballer.
remco k
 remco k - woensdag 31 augustus 2011 - 17:27   quote  deeplink  
De drie topclubs zijn allemaal sterker geworden, en flink ook..
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 31 augustus 2011 - 17:37   quote  deeplink  
De officiele pagina van Anderlecht heeft het nieuws inmiddels bevestigd:

RSC Anderlecht en AFC Ajax Amsterdam bereikten vandaag, woensdag 31 augustus 2011, een akkoord over de definitieve overgang van Dmitry Bulykin naar Amsterdam. De Russische spits komt niet in een onbekende wereld terecht, want ook afgelopen seizoen was hij al actief in de Nederlandse competitie. Hij verdedigde in 2010-2011 succesvol de kleuren van ADO Den Haag. Hij scoorde vorig jaar 21 goals in de Nederlandse competitie en greep daarmee net naast de titel van topschutter.

http://www.rsca.be/go/nl/article/30175/dmitry_bulykin_vertrekt_naar_ajax_amsterdam
joduh
 joduh - woensdag 31 augustus 2011 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
600.000?????tering man......heb ik nie........ik wil ook op de bank zitten!!!!!!!!!!!
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - woensdag 31 augustus 2011 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 17:27 schreef remco k het volgende:
ik denk dat twente met het verlies van janssen alleen maar zwakker is geworden
Gruber
 Gruber - woensdag 31 augustus 2011 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Twente wordt absoluut niet sterker! Ruiz is toch van buitencategorie. Het verlies is in mijn ogen voor Twente moeilijk op te vangen. Hoe vaak hij wel niet beslissend is geweest voor Twente. Dat gaat toch echt wegvallen. Vind 12m ook niet echt de hoofdprijs voor Ruiz, of zie ik dat verkeerd? Jammer dat de Eredivisie zo'n smaakmaker verliest, maar zeker positief voor Ajax dit.
PETER111
 PETER111 - woensdag 31 augustus 2011 - 18:18   quote  deeplink  
quote:

Klopt sowieso niet want Guidetti wordt ook verhuurd aan Feyenoord.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 31 augustus 2011 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 18:13 schreef Gruber het volgende:

[..]

Twente wordt absoluut niet sterker! Ruiz is toch van buitencategorie. Het verlies is in mijn ogen voor Twente moeilijk op te vangen. Hoe vaak hij wel niet beslissend is geweest voor Twente. Dat gaat toch echt wegvallen. Vind 12m ook niet echt de hoofdprijs voor Ruiz, of zie ik dat verkeerd? Jammer dat de Eredivisie zo'n smaakmaker verliest, maar zeker positief voor Ajax dit.
Ben ik niet geheel met je eens. Met Willem Janssen hebben ze het verlies van Theo aardig opgelost. Komt bij dat ze met het geld van Ruiz, waarschijnlijk Fer( hebben ze al) en Tadic/Aisaidi en/of Narsingh gaan halen. Allemaal stuk voor stuk spelers die ik graag bij AJAX had zien spelen. En hierdoor wordt Twente alleen nog maar veelzijdiger en dus ook sterker.
Stel je voor een voorhoede van Aisaidi, de Jong, Narsingh en Janko. Brrr.

Inderdaad ontzettend jammer dat spelers als Ruiz onze competitie gaan verlaten, maar twente wordt er echt niet minder van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door Eindhovense Ajaxfan --
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - woensdag 31 augustus 2011 - 18:51   quote  deeplink  
Als Bulykin in het veld komt
dan moet je niet raar opkijken als er opeens een bal
van ver uit het stadion strak voor de goal komt,
en hij kopt hem er dan ook nog is in..
wand VERHOEK vind Bulykin overal met zijn voorzetten ;-)))
AFCA Montana
 AFCA Montana - woensdag 31 augustus 2011 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 18:26 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Ben ik niet geheel met je eens. Met Willem Janssen hebben ze het verlies van Theo aardig opgelost. Komt bij dat ze met het geld van Ruiz, waarschijnlijk Fer( hebben ze al) en Tadic/Aisaidi en/of Narsingh gaan halen. Allemaal stuk voor stuk spelers die ik graag bij AJAX had zien spelen. En hierdoor wordt Twente alleen nog maar veelzijdiger en dus ook sterker.

Inderdaad ontzettend jammer dat spelers als Ruiz onze competitie gaan verlaten, maar twente wordt er echt niet minder van.
Die vlieger gaat niet op voor twente . heerenveen heeft namelijk al gezegd alleen voor buitengewoon hoge bedragen te willen praten over Narsingh of Assaidi en Groningen wil Tadic helemaal niet kwijt

Bron http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=146384 & http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=146415
joey
 joey - woensdag 31 augustus 2011 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 18:52 schreef AFCA Montana het volgende:

[..]

Die vlieger gaat niet op voor twente . heerenveen heeft namelijk al gezegd alleen voor buitengewoon hoge bedragen te willen praten over Narsingh of Assaidi en Groningen wil Tadic helemaal niet kwijt

Bron http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=146384 & http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=146415
En co heeft al aangegeven ruiz met jeugd te vervangen. john, behrami en berghuis
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - woensdag 31 augustus 2011 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 18:52 schreef AFCA Montana het volgende:

[..]

Als het klopt wat je schrijft dan zijn ze er inderdaad niet sterker van geworden, alhoewel ik wel veel van Fer verwacht. Helaas is het nog geen 24.00 uur

joey
 joey - woensdag 31 augustus 2011 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 19:25 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Als het klopt wat je schrijft dan zijn ze er inderdaad niet sterker van geworden, alhoewel ik wel veel van Fer verwacht. Helaas is het nog geen 24.00 uur
Maar spelers als ola john en bahrami (ofzow) .. zijn ook nogsteeds niet de minstye natuurlijk.. Vooral die erste kan zich nog heel goed ontwikkelen! En ze hebben berghuis ook nog..Tuurlijk .. ze leveren wat in aan goals,assists,etc.. Maar twente blijft nogsteeds erg goed!!
Ajaxfan675
 Ajaxfan675 - woensdag 31 augustus 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 19:39 schreef joey het volgende:

[..]

Maar spelers als ola john en bahrami (ofzow) .. zijn ook nogsteeds niet de minstye natuurlijk.. Vooral die erste kan zich nog heel goed ontwikkelen! En ze hebben berghuis ook nog..Tuurlijk .. ze leveren wat in aan goals,assists,etc.. Maar twente blijft nogsteeds erg goed!!
Jammer voor hun dat Ajax beter blijft, ik vind dat ze op iedere positie een goede tweede bezetting heeft, je wordt geen kampioen met 11 spelers!
bahbah
 bahbah - woensdag 31 augustus 2011 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
hoe kom je erbij dat ie rond de 600.000 euries zou gaan verdienen?
bahbah
 bahbah - woensdag 31 augustus 2011 - 20:18   quote  deeplink  
Laten we allemaal niet vergeten dat de clubs zonder meer leuke voetballers hebben toegevoegd aan de selecties(ajax,psv en twente)maar dat dat nog niet betekend dat je ook een goed elftal hebt he?
En daarmee doel ik vooral op psv,wat op een real madrid of manchester city achtige manier denkt een elftal te kunnen kopen..
Zal nu even goed gaan,maar zal zeker wel de klad in komen...
En bij ons ajax en ook bij Twente stond er al een team wat nu aangevuld is....
Ajax is de grote winnaar met het behoud van de selectie....twente gaat bloeden voor het verlies van RUIZ....kan Narsingh niks aan veranderen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 31 augustus 2011 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Eens, Ajax maar meer nog PSV, Twente heeft Fer binnen gehaald maar is zijn beste voetballer kwijt dus Twente is mijn inziens zeker niet beter geworden eerder slechter Remco.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 31 augustus 2011 - 20:21   quote  deeplink  
quote:

[..]

Eens!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 31 augustus 2011 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 18:26 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Aardig opgelost ??? Theo is van buitencategorie, Tadic Aisaidi en/of Narsingh komen niet dus is Twente er niet beter op geworden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 31 augustus 2011 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 18:51 schreef londsdale-xxx- het volgende:
Als Bulykin in het veld komt
dan moet je niet raar opkijken als er opeens een bal
van ver uit het stadion strak voor de goal komt,
en hij kopt hem er dan ook nog is in..
wand VERHOEK vind Bulykin overal met zijn voorzetten ;-)))
Sinds wanneer speelt Verhoek bij Ajax ???
bahbah
 bahbah - woensdag 31 augustus 2011 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

......
Ajx
 Ajx - woensdag 31 augustus 2011 - 21:04   quote  deeplink  
Toch is zijn komst gek, want in VI zei Keje Molenaar nog dat Bulykin niet in de filosofie paste, en dat nr. 14 het niet goed zou vinden(te beperkt), daaruit dacht ik in elk geval te kunnen concluderen dat de transfer er niet zou komen en siem de Jong gewoon as tweede spits zou functioneren, en daar zouden we toch ook wel vrede mee hebben hehad?
remco k
 remco k - woensdag 31 augustus 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:

[..]

Twente voetbalt stukken beter dan afgelopen seizoen, dat heeft ook met de trainer te maken, en het verlies van Ruiz is inderdaad een aderlating, daarentegen staat die BErguis te trappelen om te spelen en doet hij het samen met die John stukken beter dan afgelopen seizoen, ook Chadli komt er nog aan, en die vind ik echt erg goed..
remco k
 remco k - woensdag 31 augustus 2011 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:09 schreef bahbah het volgende:

[..]

hoe kom je erbij dat ie rond de 600.000 euries zou gaan verdienen?
Als ik dat had willen zeggen, had dat erbij gestaan...:-)
Ride
 Ride - woensdag 31 augustus 2011 - 22:09   quote  deeplink  
Pantelic de 2e...

die gaat voor doelpunten zorgen.

Welkom Boeliki Boeliki...
Ride
 Ride - woensdag 31 augustus 2011 - 22:14   quote  deeplink  
Gaat VAK410 een liedje verzinnen voor Boeliki Boeliki..

dit is wel wat

http://www.youtube.com/watch?v=oCERfa8LcS4&feature=player_detailpage#t=20s

Boeliki Boeliki Boeliki HA, Boeliki Boeliki Boeliki HA

:D
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 31 augustus 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:14 schreef Ride het volgende:
Gaat VAK410 een liedje verzinnen voor Boeliki Boeliki..

dit is wel wat

http://www.youtube.com/watch?v=oCERfa8LcS4&feature=player_detailpage#t=20s

Boeliki Boeliki Boeliki HA, Boeliki Boeliki Boeliki HA

:D
Hahahaha!! klikt goed man ;)
Robinho
 Robinho - woensdag 31 augustus 2011 - 23:06   quote  deeplink  
Als we met deze selectie geen kampioen meer worden......
Twente is zwakker geworden, psv heeft redelijk goed ingekocht. Evenals AZ, dat me net iets te licht lijkt.
Als ik per linie kijk: verdediging is beste van Nederland, middenveld ook en aanval idemdito. Daarnaast de keeper met de beste reflexen. De beste bank en de rotte appels en broodvoetballers zijn grotendeels vertrokken. Zie geen zwakke punten meer in dit team.
alibabba
 alibabba - woensdag 31 augustus 2011 - 23:18   quote  deeplink  
Omdat hij transfervrij overkomt, is de komst van Bulykin te billijken. Ik weet niet wat ie gaat verdienen, maar ik las hierboven zo'n 600.000 euro? Al met al een goede deal zeg ik dan, al ben ik niet zo gecharmeerd van hem. Voor de functie van pinchhitter...prima!!!
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 01 september 2011 - 01:29   quote  deeplink  
Persoonlijk denk ik dat hij meer gaat verdienen en dat het wellicht tegen de miljoen aan ligt. 500.000 is het minimum dat iemand buiten de EU moet verdienen, het zal wel 800.000 zijn en een tekenpremie van 200.000. Natuurlijk is dit gewoon speculeren, maar dat denk ik.
Vind hem een prima speler om erbij te hebben als pinchhitter of als standin indien Kobi geblesseerd is
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2011 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 01:29 schreef Ajax we love you het volgende:
Persoonlijk denk ik dat hij meer gaat verdienen en dat het wellicht tegen de miljoen aan ligt. 500.000 is het minimum dat iemand buiten de EU moet verdienen, het zal wel 800.000 zijn en een tekenpremie van 200.000. Natuurlijk is dit gewoon speculeren, maar dat denk ik.
Vind hem een prima speler om erbij te hebben als pinchhitter of als standin indien Kobi geblesseerd is
Die 600.000 Klopt gewoon, wel kan het oplopen naar zo'n 800.000 met bonussen..
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 01 september 2011 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

zooo hallooo waar is je humor??
haha

Ik zeg je moet niet gek opkijken als Bulykin
erin komt..en er komt een bal vanuit het stadion
op de kop van Bylukin goal...Omdat Verhoek hem
overal kon vinden vorig jaar..
ik ga het nog uitleggen ook oh oh
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 01 september 2011 - 13:48   quote  deeplink  
El Ham...de rottigste speler in Ajax geschiedenis
nooit een Ajacied geweest,meer een straatjochie die overAL
tegen aan wil schoppen.met zijn onbeleefde gedrag
kan die in Spanje voetballen maar nee hoor de nep vedette
wilt daar ook 2miljoen verdienen...waar basseert hij dat op
krijgt tie een 2de kans om zich ergens weer te bewijzen,
wie denkt tie wel niet wie die is...bij kampioenfeest ging hij mee
feesten en hossen,wat maakte hij zich belachelijk
netalsof je jezelf uitnodigt bij iemand anders zijn feestje

Nep figuur heel die El Ham..zei het al toen ze hem haalde
verspilde geld en energy...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2011 door londsdale-xxx- --
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2011 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 13:48 schreef londsdale-xxx- het volgende:
El Ham...de rottigste speler in Ajax geschiedenis
nooit een Ajacied geweest,meer een straatjochie die overAL
tegen aan wil schoppen.met zijn onbeleefde gedrag
kan die in Spanje voetballen maar nee hoor de nep vedette
wilt daar ook 2miljoen verdienen...waar basseert hij dat op
krijgt tie een 2de kans om zich ergens weer te bewijzen,
wie denkt tie wel niet wie die is...bij kampioenfeest ging hij mee
feesten en hossen,wat maakte hij zich belachelijk
netalsof je jezelf uitnodigt bij iemand anders zijn feestje

Nep figuur heel die El Ham..zei het al toen ze hem haalde
verspilde geld en energy...
Wat een onzin, logisch dat hij aan het feesten was bij de titel, hij heeft gewoon 13 goals gemaakt afgelopen seizoen en dus ook een aandeel in de titel hoe vervelend sommigen dat ook vinden. Ik vind hem trouwens heel wat minder nep dan sommige anders spelers, hij zegt gewoon eerlijk wat hij waar van vind, wat is daar nep aan?? Ik zie hem liever ook niet meer in een Ajax shirt spelen, maar de Boer heeft het ook gewoon niet netjes gedaan met hem, beide persoonlijkheden kwamen elkaar gewoon op het verkeerde moment in hun carriere tegen..

En of hij wel of niet wordt geaccepteerd binnen Ajax maakt niet uit, maar in principe is hij nog steeds veruit onze beste spits die we hebben, Sigthorson past veel beter bij Ajax, maar is niet beter dan MOunir..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Officieel: Ajax contracteert Dmitry Bulykin

0.0150749