BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Officieel: Ajax contracteert Dmitry Bulykin

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 31 augustus 2011 - 15:51
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Update: Bulykin doorstaat keuring en is bijna Ajacied (Voetbalcentraal)

londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 01 september 2011 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 13:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat een onzin, logisch dat hij aan het feesten was bij de titel, hij heeft gewoon 13 goals gemaakt afgelopen seizoen en dus ook een aandeel in de titel hoe vervelend sommigen dat ook vinden. Ik vind hem trouwens heel wat minder nep dan sommige anders spelers, hij zegt gewoon eerlijk wat hij waar van vind, wat is daar nep aan?? Ik zie hem liever ook niet meer in een Ajax shirt spelen, maar de Boer heeft het ook gewoon niet netjes gedaan met hem, beide persoonlijkheden kwamen elkaar gewoon op het verkeerde moment in hun carriere tegen..

En of hij wel of niet wordt geaccepteerd binnen Ajax maakt niet uit, maar in principe is hij nog steeds veruit onze beste spits die we hebben, Sigthorson past veel beter bij Ajax, maar is niet beter dan MOunir..
leuk dat jij altijd het omgekeerde denkt dan ik
dat maakt de discussie niet saai

Als ik ongewenst zou zijn bij een club,,dan zou ik niet mee
gaan feesten maak me dan echt belachelijk,maar dat zou ik doen.

technisch is hij een hele goede spits..
maar kolbein word een veel meer scorende spits dan El Ham
door zijn sterkte op de grond in de lucht,hij is niet technischer
maar wel meer een echte spits dan El Ham...

en het is mischien romantisch gedacht van me
maar als je bij Ajax speelt mag je tog elke dag de hemel prijzen
dat je bij zo club speelt..als El Ham nou gewoon door had gewerkt
hard had door getraint dan had hij echt wel weer in de basis gestaan
hoor..De Boer kan spelers beter maken bij Oranje was hij echt
een belangrijke schakel onder v marwijk...El Ham had daar veel
van kunnen leren..

Ik vind het dan Dom om je van zo'n kant te laten zien.
dit had de echte doorbraak van El Ham kunnen betekenen
nu had hij echt kunnen laten zien hoe ver hij kan rijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2011 door londsdale-xxx- --
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2011 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 14:12 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

leuk dat jij altijd het omgekeerde denkt dan ik
dat maakt de discussie niet saai

Als ik ongewenst zou zijn bij een club,,dan zou ik niet mee
gaan feesten maak me dan echt belachelijk,maar dat zou ik doen.

technisch is hij een hele goede spits..
maar kolbein word een veel meer scorende spits dan El Ham
door zijn sterkte op de grond in de lucht,hij is niet technischer
maar wel meer een echte spits dan El Ham...

en het is mischien romantisch gedacht van me
maar als je bij Ajax speelt mag je tog elke dag de hemel prijzen
dat je bij zo club speelt..als El Ham nou gewoon door had gewerkt
hard had door getraint dan had hij echt wel weer in de basis gestaan
hoor..De Boer kan spelers beter maken bij Oranje was hij echt
een belangrijke schakel onder v marwijk...El Ham had daar veel
van kunnen leren..

Ik vind het dan Dom om je van zo'n kant te laten zien.
dit had de echte doorbraak van El Ham kunnen betekenen
nu had hij echt kunnen laten zien hoe ver hij kan rijken.
Jij praat alleen maar over de fouten die Mounir maakt, maar de Boer heeft er ook wel een aantal hele flinke gemaakt, Mounir gaat niet vrijwliig in het tweede spelen he, hij moet daar spelen, en eerlijk gezegd had ik dat voor de zomerperiode prima gevonden omdat hij naar een transfer opzoek was, nu ben ik van mening dat hij Mounir bij de selectie moet halen, of in ieder geval een goed gesprek met hem aangaan waarbij duidelijk bepaalde grenzen moeten worden aangegeven. Een speler met de kwaliteiten van MOunir en daarbij denkende aan de kosten die Ajax maakt, zou het een hele slechte zaak zijn om hem bij het tweede te houden.. Hij heeft een lang contract en het kost Ajax zo'n 1,8 miljoen ( iets minder omdat hij zijn bonnusen niet zal halen) per jaar om hem te houden, dat inclusief zijn transfersom maakt dat het gewoon een heel domme beslissing zou zijn om hem bij het tweede te laten..
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 01 september 2011 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 14:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij praat alleen maar over de fouten die Mounir maakt, maar de Boer heeft er ook wel een aantal hele flinke gemaakt, Mounir gaat niet vrijwliig in het tweede spelen he, hij moet daar spelen, en eerlijk gezegd had ik dat voor de zomerperiode prima gevonden omdat hij naar een transfer opzoek was, nu ben ik van mening dat hij Mounir bij de selectie moet halen, of in ieder geval een goed gesprek met hem aangaan waarbij duidelijk bepaalde grenzen moeten worden aangegeven. Een speler met de kwaliteiten van MOunir en daarbij denkende aan de kosten die Ajax maakt, zou het een hele slechte zaak zijn om hem bij het tweede te houden.. Hij heeft een lang contract en het kost Ajax zo'n 1,8 miljoen ( iets minder omdat hij zijn bonnusen niet zal halen) per jaar om hem te houden, dat inclusief zijn transfersom maakt dat het gewoon een heel domme beslissing zou zijn om hem bij het tweede te laten..
ik kan alleen maar over de fouten praten van El Ham
want die zijn er in overvloed..hij had zich in de basis
moeten knokken en niet gaan zeiken...De boer gaat nu niet
nog een keer de fout maken om hem erbij te halen
de sfeer in de groep is nu goed..spitsen posities allemaal
dubbelbezet..

ps
(jij hebt het altijd over me komma's en spelfouten)
kun jij meer op enter drukken leest wat makkelijker
dan die hele lange zinnen ;-) thx
Brandje
 Brandje - donderdag 01 september 2011 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 13:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat een onzin, logisch dat hij aan het feesten was bij de titel, hij heeft gewoon 13 goals gemaakt afgelopen seizoen en dus ook een aandeel in de titel hoe vervelend sommigen dat ook vinden. Ik vind hem trouwens heel wat minder nep dan sommige anders spelers, hij zegt gewoon eerlijk wat hij waar van vind, wat is daar nep aan?? Ik zie hem liever ook niet meer in een Ajax shirt spelen, maar de Boer heeft het ook gewoon niet netjes gedaan met hem, beide persoonlijkheden kwamen elkaar gewoon op het verkeerde moment in hun carriere tegen..

En of hij wel of niet wordt geaccepteerd binnen Ajax maakt niet uit, maar in principe is hij nog steeds veruit onze beste spits die we hebben, Sigthorson past veel beter bij Ajax, maar is niet beter dan MOunir..
De Boer niet netjes?? Pardon!! Meneertje voelde zich ver boven alles en iedereen verheven. Begon meteen te mekkeren toen hij wissel stond in Milaan. Daarna heeft de Boer hem een echte kans gegeven waarin hij hopeloos faalde en wat je bijna de titel koste. Verder heeft Hamdaoui ook lopen dreigen dat wanneer hij geen basisspeler is dat hij dan een vervelend gaat doen.
Ajax en de Boer hebben zat kansen gegeven dus de fout ligt bij Hamdaoui
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 01 september 2011 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 14:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Normaal ben ik het meestal wel met je eens en reageer ik verder niet, maar dit keer vind ik dat je ongelijk hebt. El Schapie heeft meerdere kansen gehad om zich terug te knokken in het eerste elftal. Elke keer heeft hij bewezen en aangegeven zijn gedrag niet te willen veranderen. Nu de sfeer binnen het eerste elftal uitstekend is vind ik het niet de tijd om hem terug te halen en wederom (de zoveelste) kans te geven zichzelf te bewijzen. Ongeacht welke financiele consequenties dit voor Ajax heeft is het beter hem lekker bij het 2e elftal te laten ballen. Als Ajax zijnde zou ik zelfs overwegen hem met verlies door te verkopen! Deze gozer past niet binnen Ajax en verdient het shirt dan ook niet meer om zijn schouders. Zijn voetbalkwaliteiten staan echter buiten kijf, maar daar gaat het in deze discussie niet om!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 01 september 2011 - 15:58   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2011 door amsterdammer113 --
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2011 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 14:21 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

ik kan alleen maar over de fouten praten van El Ham
want die zijn er in overvloed..hij had zich in de basis
moeten knokken en niet gaan zeiken...De boer gaat nu niet
nog een keer de fout maken om hem erbij te halen
de sfeer in de groep is nu goed..spitsen posities allemaal
dubbelbezet..

ps
(jij hebt het altijd over me komma's en spelfouten)
kun jij meer op enter drukken leest wat makkelijker
dan die hele lange zinnen ;-) thx
Ik praat met komma's en punten, er staan niet 1 lange zin in mijn post.. de enterknop is niet om een zin te beindigen.
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2011 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 15:01 schreef Brandje het volgende:

[..]

De Boer niet netjes?? Pardon!! Meneertje voelde zich ver boven alles en iedereen verheven. Begon meteen te mekkeren toen hij wissel stond in Milaan. Daarna heeft de Boer hem een echte kans gegeven waarin hij hopeloos faalde en wat je bijna de titel koste. Verder heeft Hamdaoui ook lopen dreigen dat wanneer hij geen basisspeler is dat hij dan een vervelend gaat doen.
Ajax en de Boer hebben zat kansen gegeven dus de fout ligt bij Hamdaoui
Ik zeg toch nergens dat de Boer hem geen kans heeft gegeven of wel?? Ik zeg alleen dat de Boer het ook niet overall netjes heeft gedaan, zo had hij hem iig moeten laten weten in Milaan dat hij niet zou spelen. De Boer is de strijd aangegaan met Mounir en heeft die strijd gewonnen, maar of de Boer de oorlog ook gewonnen heeft durf ik te betwijfelen.

Waar twee vechten hebben twee schuld.. En dat gaat hier ook gewoon op.. Zo erg als bij Ajax is het met Mounir nog niet eerder uit de hand gelopen, en de Boer heeft gewoon gefaald dat hij hem niet aan het voetballen heeft gekregen..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 01 september 2011 - 16:09   quote  deeplink  
Als AJAX zo'n 4 a 5 mijoen vraagt voor El Hamdaoui en een club moet ook zijn salaris betalen van een kleine 2 miljoen per jaar, dan verkoop je hem niet! AJAX zal de prijs moeten laten zakken tot 2 a 3 miljoen (alleen voor een buitenlandse club)dan pas is een club waarschijnlijk bereid om hem over te nemen van AJAX.

Of hij moet weer een kans krijgen bij de selectie dat hij zijn marktwaarde weer op kan krikken, Anders raak je hem niet kwijt en dat is dan pas kapitaal vernietiging.

AJAX FOREVER!!!
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2011 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 15:58 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Normaal ben ik het meestal wel met je eens en reageer ik verder niet, maar dit keer vind ik dat je ongelijk hebt. El Schapie heeft meerdere kansen gehad om zich terug te knokken in het eerste elftal. Elke keer heeft hij bewezen en aangegeven zijn gedrag niet te willen veranderen. Nu de sfeer binnen het eerste elftal uitstekend is vind ik het niet de tijd om hem terug te halen en wederom (de zoveelste) kans te geven zichzelf te bewijzen. Ongeacht welke financiele consequenties dit voor Ajax heeft is het beter hem lekker bij het 2e elftal te laten ballen. Als Ajax zijnde zou ik zelfs overwegen hem met verlies door te verkopen! Deze gozer past niet binnen Ajax en verdient het shirt dan ook niet meer om zijn schouders. Zijn voetbalkwaliteiten staan echter buiten kijf, maar daar gaat het in deze discussie niet om!
Het is de schuld van Ajax dat hij bij Ajax speelt, hoe Ajax nu met hem omgaat is schandalig..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 01 september 2011 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 16:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is de schuld van Ajax dat hij bij Ajax speelt, hoe Ajax nu met hem omgaat is schandalig..
Dat eerste ben ik met je eens en dat tweede daar heeft hij zelf voor gezorgd. Zijn gedrag is namelijk ook niet netjes geweest.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 01 september 2011 - 16:13   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2011 door amsterdammer113 --
JOOD
 JOOD - donderdag 01 september 2011 - 16:47   quote  deeplink  
Verhuren aan almere fc :) Dan kan hij zijn geld nog verdienen voor ajax...
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 01 september 2011 - 16:48   quote  deeplink  
Ik lach me een krul in mijn lul dat jullie nog steeds met die Hamdoei blijven zitten tegen dat topsalaris, van zo'n bedrag betaalt Feyenoord Guidetti en Bakkal en houdt nog over.
En Bullekin was leuk voor Ado, maar als Anderlecht hem niet goed genoeg vindt waarom Ajax dan wel !?
Zijn jullie dan zover afgegleden ??
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - donderdag 01 september 2011 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 16:48 schreef de kromme2 het volgende:
Ik lach me een krul in mijn lul dat jullie nog steeds met die Hamdoei blijven zitten tegen dat topsalaris, van zo'n bedrag betaalt Feyenoord Guidetti en Bakkal en houdt nog over.
En Bullekin was leuk voor Ado, maar als Anderlecht hem niet goed genoeg vindt waarom Ajax dan wel !?
en moet je eens kijken waar feyenoord staat... hij is goed genoeg voor ajax omdat hij scoort en ja wij hebben de passes op hem in huis kijk maar eens hoe vaak de ballen van ajax jongens op de stropdas vallen!
de kromme2
 de kromme2 - donderdag 01 september 2011 - 17:02   quote  deeplink  
dat duurde ook al voordat iemand toehapte hehehe

Overigens, hij moet voorzetten van de zijkant hebben die hij er zo in kan koppen (zoals van Verhoeven). Die zie ik niet zoveel komen bij Ajax. Ballen op de stropdas van Vertongen en die andere Belg OK, die zijn mooi. Maar daar doet die Rus niet zoveel mee. Nou succes ermee jongens, ik ben hier maar te gast.
En succes met Hamdoei!
joduh
 joduh - donderdag 01 september 2011 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 17:02 schreef de kromme2 het volgende:

Overigens, hij moet voorzetten van de zijkant hebben die hij er zo in kan koppen (zoals van Verhoeven). Die zie ik niet zoveel komen bij Ajax. Ballen op de stropdas van Vertongen en die andere Belg OK, die zijn mooi. Maar daar doet die Rus niet zoveel mee. Nou succes ermee jongens, ik ben hier maar te gast.
En succes met Hamdoei!
en rot nu maar weer op .....
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 16:13 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Dat eerste ben ik met je eens en dat tweede daar heeft hij zelf voor gezorgd. Zijn gedrag is namelijk ook niet netjes geweest.
Dat klopt ook, maar Ajax geeft hem nu ook de mogelijkheid tot een gesprek over hoe het verder moet tot aan de winterstop, en dat lijkt mij niet meer dan normaal..
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2011 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Ach, Ajax lacht om dit geld man, bij Feyenoord moet men weer een paar belangrijke pipo's de lul afzuigen om wat geld te krijgen..
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2011 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Feyenoord vond Bastos niet goed genoeg, goede belsissing geweest, Oja kijk eens hoe het met de Guzman gaat, speelt dadelijk bij 1 van de best voetballenden ploegen van de wereld.. Hoeveel hebben jullie daar aan verdiend??

Ook knap trouwens 5 miljoen voor Fer, bij Ajax gaat zo'n speler met die kwaliteiten voor 20 plus weg...
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2011 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 17:02 schreef de kromme2 het volgende:

En succes met Hamdoei!
Hij is geen basisspeler he..En volgens mij heeft Boerrigter ook wel een aardige voorzet.. Het is trouwens Verhoek en niet Verhoeven..
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 01 september 2011 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 17:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Feyenoord vond Bastos niet goed genoeg, goede belsissing geweest, Oja kijk eens hoe het met de Guzman gaat, speelt dadelijk bij 1 van de best voetballenden ploegen van de wereld.. Hoeveel hebben jullie daar aan verdiend??

Ook knap trouwens 5 miljoen voor Fer, bij Ajax gaat zo'n speler met die kwaliteiten voor 20 plus weg...
steek ging tog maar ook weg voor 6miljoen

en El Ham is een schande gebleken in onze mooie Ajax shirt
pas totaal niet bij zo'n flerk

De Boer heeft kansen zat gegeven,El Ham voelt zich altijd
personelijk aangevallen en moet altijd een grote bek hebben
in de groep,om stoer over te komen ,het zou een goede hangjongere zijn

hoezo behandelt Ajax hem schandalig???????????????????????????????
de sfeer is goed in het elftal alle spitsposities zijn dubbel
bezet door spelers die niet zeiken als ze op de bank zitten
die strijden en wat voor elkaar over hebben!!!!
Waarom dan een stoorzender in je groep doen???nu de sfeer
zo goed is waarom die dan verpesten???Het zou schandalig zijn als
De Boer hem weer in de selectie verwelkomt..waarom meer dan 3kansen gegeven?

El Ham zou een rechtse hoek krijgen van Jansen
of wat jansen deed bij schaars die knijpte gewoon zijn ballen fijn
en Schaars met zijn grote mond altijd die lachte en deed niks haha

El Ham is een schande voor Ajax Maar Ajax is niet schandelijk naar hem toe
wat een onzin...Moet Ajax naar de pijpen van El Hammie dansen??
denk het niet he!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2011 door londsdale-xxx- --
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2011 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 17:54 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

steek ging tog maar ook weg voor 6miljoen

en El Ham is een schande gebleken in onze mooie Ajax shirt
pas totaal niet bij zo'n flerk

De Boer heeft kansen zat gegeven,El Ham voelt zich altijd
personelijk aangevallen en moet altijd een grote bek hebben
in de groep,om stoer over te komen ,het zou een goede hangjongere zijn

hoezo behandelt Ajax hem schandalig???????????????????????????????
de sfeer is goed in het elftal alle spitsposities zijn dubbel
bezet door spelers die niet zeiken als ze op de bank zitten
die strijden en wat voor elkaar over hebben!!!!
Waarom dan een stoorzender in je groep doen???nu de sfeer
zo goed is waarom die dan verpesten???Het zou schandalig zijn als
De Boer hem weer in de selectie verwelkomt..waarom meer dan 3kansen gegeven?

El Ham zou een rechtse hoek krijgen van Jansen
of wat jansen deed bij schaars die knijpte gewoon zijn ballen fijn
en Schaars met zijn grote mond altijd die lachte en deed niks haha

El Ham is een schande voor Ajax Maar Ajax is niet schandelijk naar hem toe
wat een onzin...Moet Ajax naar de pijpen van El Hammie dansen??
denk het niet he!!!
Geen enkel woord uit je hele post is gericht op het berciht van mij dat je Quote..

Waar zeg ik dat Ajax naar de pijpen van Mounir moet dansen?? Leg me aub geen woorden in mijn mond ok..
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 01 september 2011 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 18:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen enkel woord uit je hele post is gericht op het berciht van mij dat je Quote..

Waar zeg ik dat Ajax naar de pijpen van Mounir moet dansen?? Leg me aub geen woorden in mijn mond ok..
heel mij post hoeft ook niet te gaan over jou post
mag wel me eigen mening ventileren
als ik zeg dat Ajax niet naar de pijpen van El Ham moet
dansen dan zeg ik niet dat jij dat impriseerde
ventileer me eigen mening

kan moeilijk al je quotes erin zetten
maar jij vind dat Ajax Schandalig met El Ham is omgegaan
en weinig kansen heeft gegeven..dus jah dan mag
ik net als iedereen hier Zeggen wat ik ervan vind
en normaal zeg jij heel snel tegen me je verteld onzin;-)
nu zeg ik dat tegen jou in alle beleefdheid je zegt onzin

Als er iemand hier schandalig is geweest
als er iemand hier veel kansen heeft gehad
dan is dat El HAMDOUI wel
Waarom hem weer bij de selectie zetten
dat verpest de sfeer die nu zo goed is tog
dat zou tog de domste zet kunnen zijn!!!
je weet tog wel wat een groepsgevoel is
en dat een groep snel uit elkaar kan vallen
daar waakt F De Boer terrecht over!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 01 september 2011 - 18:41   quote  deeplink  
http://www.nr14.net/88/3940/Johan_Cruijff_belt_Frank_over_aankoop_Dmitri_Bulykin.html
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 01 september 2011 - 18:45   quote  deeplink  
hahaha
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 01 september 2011 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 18:10 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

Mooi geschreven weer........... zucht!
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 01 september 2011 - 19:48   quote  deeplink  
is de mening van vele dat EL Ham de negatiefste
speler van Ajax in de geschiedenis is!

bij het kampioensfeest lachte we hem allemaal uit

Voor de sfeer is hij negatief
Goede beslissing F De Boer om El hammie buiten de selectie
te houden...

ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 01 september 2011 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 19:48 schreef londsdale-xxx- het volgende:
is de mening van vele dat EL Ham de negatiefste
speler van Ajax in de geschiedenis is!

bij het kampioensfeest lachte we hem allemaal uit

Voor de sfeer is hij negatief
Goede beslissing F De Boer om El hammie buiten de selectie
te houden...
Dit topic gaat over DIMITRI!
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 01 september 2011 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 19:50 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dit topic gaat over DIMITRI!
maar het gesprek ging ff zijdelings naar El ham
of mag dat niet van jou?;-)??
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 01 september 2011 - 19:52   quote  deeplink  
Liever niet....... ben niet je baas of een MOD!
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 01 september 2011 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 19:52 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Liever niet....... ben niet je baas of een MOD!
zeg het dan ook niet
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 01 september 2011 - 20:00   quote  deeplink  
Mag ik van jou niet zeggen dat ik het liever niet heb??

gaan we weer.......
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 01 september 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 20:00 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Mag ik van jou niet zeggen dat ik het liever niet heb??

gaan we weer.......
waarom heb jij het niet liever als personen een gesprek hebben
moeten we dan 100 pagina's het hebben over bulykin?
gaan we weer....
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 01 september 2011 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 20:02 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

gaan we weer....
Dit is precies wat jij steeds zei in je "eerste" topics...... "Kunnen we niet on-topic blijven ofzo?" "jullie kunnen ook nooit serieus reageren"

1 ding: Een topic gestart door jou, zal nooit de 100 pagina's halen ;)

Probeer eerst maar eens een vast standpunt te krijgen/houden, misschien neem ik je dan een keer serieus.
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 01 september 2011 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 20:06 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dit is precies wat jij steeds zei in je "eerste" topics...... "Kunnen we niet on-topic blijven ofzo?" "jullie kunnen ook nooit serieus reageren"

1 ding: Een topic gestart door jou, zal nooit de 100 pagina's halen ;)

Probeer eerst maar eens een vast standpunt te krijgen/houden, misschien neem ik je dan een keer serieus.
jah toen ik werd uitgescholden enz

maar als iemand het inhoudelijk over Ajax of voetbal heeft
in een topic dan juig ik dat altijd toe!!!!

tis ook altijd prijs met jou he
maarjah tegenover welke prijs
;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 01 september 2011 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 20:07 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

jah toen ik werd uitgescholden enz

maar als iemand het inhoudelijk over Ajax of voetbal heeft
in een topic dan juig ik dat altijd toe!!!!

tis ook altijd prijs met jou he
maarjah tegenover welke prijs
;-)
Vet grappig man hihihihi..... _O-
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2011 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 18:10 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat hij niet genoeg kansen heeft gehad, kap nu eens met woorden in mijn mond te leggen. En die uitroeptekens van je maken je post echt niet meer waar hoor..

Ajax is gewoon verantwoordelijk voor Mounir, Ajax heeft hem gekocht met grote beloftes, en Ajax maakt (terecht) veel van die beloftes niet waar, mede door een andere trainer kan iemand altijd uit beeld verdwijnen, maar als Mounir gewoon erg goed speelt bij Jong Ajax, aan de lopende band scoort en daar betreschap laat zien, dan zou het schandalig zijn als Ajax niet met hem in gesprek zou gaan.

En je kan wel gaan roepen over het groepsgevoel, maar Jong Ajax en Ajax 1 loopt ook heel vaak door elkaar heen, selectie spelers die niet hebben gspeeld of jongens die terugkomn van blessures spelen ook bij Jong Ajax, dus hij loopt nog steeds bij een groot deel van de groep en kan nog steeds voor onrust zorgen als hij dat wilt..

Als Ajax hem niet bij de eerste selectie spelers in de buurt wilt hebben moeten ze hem schorsen en thuis laten zitten..
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2011 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 20:02 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

gaan we weer....
Het merendeel van dit forum vind jou zo'n beetje het meest vervelende ventje dat hier rondloopt, misschien dus eens in de spiegel kijken, en dan te bedenken dat je hier nog maar net bent..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 01 september 2011 - 21:38   quote  deeplink  
+100 Remco
joduh
 joduh - donderdag 01 september 2011 - 21:39   quote  deeplink  
+1100
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2011 - 21:51   quote  deeplink  
Das wel + heel veel zeg..
joduh
 joduh - donderdag 01 september 2011 - 21:54   quote  deeplink  
das alles man!
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2011 - 22:03   quote  deeplink  
Niks meer of minder..??
joduh
 joduh - donderdag 01 september 2011 - 22:08   quote  deeplink  
nope .ik ga voor alles of niets gap....
remco k
 remco k - donderdag 01 september 2011 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 22:08 schreef joduh het volgende:
nope .ik ga voor alles of niets gap....
Living the life...
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - vrijdag 02 september 2011 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 20:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Het merendeel van dit forum vind jou zo'n beetje het meest vervelende ventje dat hier rondloopt, misschien dus eens in de spiegel kijken, en dan te bedenken dat je hier nog maar net bent..
jij neemt ook elk berocht van mij om negatief te doen
op elk normaal gesprek van mij doe is ff normaal joh!!!!

jij vind dat Ajax schandalig met El Ham omgaat
ik en merendeel hiero niet!!
remco k
 remco k - vrijdag 02 september 2011 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 13:59 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

jij neemt ook elk berocht van mij om negatief te doen
op elk normaal gesprek van mij doe is ff normaal joh!!!!

jij vind dat Ajax schandalig met El Ham omgaat
ik en merendeel hiero niet!!
Mounir heeft hier niks mee te maken..
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - vrijdag 02 september 2011 - 17:42   quote  deeplink  
daar ging onze discussie over ouwe
AFCAMylife
 AFCAMylife - vrijdag 02 september 2011 - 18:13   quote  deeplink  
Welkom bij Ajax Bulykin, laten we hopen dat hij er een paar belangrijke inschiet!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Officieel: Ajax contracteert Dmitry Bulykin

0.0073881