BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Officieel: Ajax contracteert Dmitry Bulykin

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 31 augustus 2011 - 15:51
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Update: Bulykin doorstaat keuring en is bijna Ajacied (Voetbalcentraal)

Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 05 september 2011 - 13:25   quote  deeplink  
http://www.soccernews.nl/news/130549/Bulykin_ontvangt_werkvergunning_en_is_speelgerechtigd_voor_Ajax

Bulykin ontvangt werkvergunning en is speelgerechtigd voor Ajax
Door Robin in het Hout | 05 Sep 2011 om 12:12

Ajax kan definitief over Dmitry Bulykin beschikken. De spits werd op de laatste transferdag overgenomen van RSC Anderlecht en heeft inmiddels zijn benodigde werkvergunning ontvangen. De lange aanvaller zal maandagmiddag voor het eerste meetrainen met de selectie van Frank de Boer.

"Ik ben helemaal klaar voor mijn nieuwe club", vertelde Bulykin in gesprek met Voetbal International. "Met Anderlecht heb ik de voorbereiding meegemaakt en ben dus helemaal fit." Inmiddels heeft Bulykin ook zijn eerste gesprek met hoofdtrainer De Boer achter de rug. "Hij verwacht goede wedstrijden en doelpunten van mij."

Bulykin is erg blij met zijn transfer naar Ajax. "Ik ben dolblij dat de transfer doorgang kon vinden. Bij Ajax kan ik voetballen op het hoogste niveau en in de Champions League." De Amsterdammers trainen maandag besloten, waardoor de fans hem nog niet kunnen aanschouwen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 05 september 2011 - 17:25   quote  deeplink  
Bulykin debuteert op trainingsveld

05 september 2011

Dmitry Bulykin heeft maandagmiddag zijn debuut op het trainingsveld van Ajax gemaakt. De 31-jarige Russische aanvaller zette afgelopen woensdag zijn handtekening onder een eenjarig contract bij Ajax. Na het afhandelen van enkele zaken in België maakte de voormalig spits van RSC Anderlecht zijn eerste trainingsminuten als Ajacied.
Bulykin kon maandag nog niet al zijn nieuwe collegas de hand schudden. Vanwege de interlandperiode ontbraken er nog veel internationals op het trainingsveld. Voor de meeste internationals van Ajax staan er dinsdag nog interlands op het programma. Vanaf donderdag kan het vizier gezamenlijk op de wedstrijd tegen Heracles Almelo. Bulykin bewaart in ieder geval goede herinneringen aan wedstrijden tegen de Tukkers. De Rus scoorde vorig seizoen als huurling van ADO Den Haag twee keer tegen Heracles.

Aras Özbiliz trainde voor het eerst weer deels met de groep mee. De aanvaller is herstellende van zijn rugblessure. Derk Boerrigter trainde wel de hele middag apart. De linksbuiten van Ajax kampt eveneens met (lichte) rugklachten.

Ajax traint dinsdag openbaar voor publiek.

Bron: Ajax.nl

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Officieel: Ajax contracteert Dmitry Bulykin

0.0089950