BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Officieel: Feyenoord blij met aanvallende versterking John Guidetti

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 31 augustus 2011 - 16:49
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Feyenoord blij met aanvallende versterking John Guidetti (Officiële Feyenoord Clubsite)

dr. Love
 dr. Love - donderdag 01 september 2011 - 06:10   quote  deeplink  
Oh ja laten we deze keer niet de hoge verwachting eisen laat de trainers deze selectie + de reserves weer goed kunnen ballen want wanneer ajax,psv,twente,az tegen ons moeten spelen we ze helemaal zoek, en revanche tegen ajax zeker nu wordt het een echte wedstrijd ik kan al niet meer wachten. Ik denk dat dat ik nu aan het opdraaien bent hahahahaha.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 01 september 2011 - 06:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 05:44 schreef dr. Love het volgende:
Alle suporters van feyenoord zou het niet geweldig zijn bij aankomende thuiswedstrijd met z,n alle een mooie wave te maken voor m.v.g. en trainers, spelers groep, vrienden van feyenoord want dat verdienen ze toch wel als een mooie verrassing zodat ze een enorme boost krijgen dan móet je es zien wat er gebeurt de wereld gaat voor hun met volle moed en kracht en mooi voetbal worden de kuip explodeert van adrenaline.
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 05:58 schreef dr. Love het volgende:
Ik ben echt zo blij met m.v.geel wat die man toch kan, met zo beperkte middelen krijgt zoveel kritieken die man gaat echt en geloof maar echt feyenoord supertop maken ik heb veel mensenkennis ik kijk dwars door zijn ziel, die man is vanbinnen alles feyenoord, en natuurlijk zal hij ook es fouten maken. hij is ook een mens maar wel een fantastische karakter mens.
Goddamn hippies.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 september 2011 - 06:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 05:44 schreef dr. Love het volgende:
Alle suporters van feyenoord zou het niet geweldig zijn bij aankomende thuiswedstrijd met z,n alle een mooie wave te maken voor m.v.g. en trainers, spelers groep, vrienden van feyenoord want dat verdienen ze toch wel als een mooie verrassing zodat ze een enorme boost krijgen dan móet je es zien wat er gebeurt de wereld gaat voor hun met volle moed en kracht en mooi voetbal worden de kuip explodeert van adrenaline.
wave is voor zwemmen of oranje publiek
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 september 2011 - 06:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 06:10 schreef dr. Love het volgende:
Oh ja laten we deze keer niet de hoge verwachting eisen laat de trainers deze selectie + de reserves weer goed kunnen ballen want wanneer ajax,psv,twente,az tegen ons moeten spelen we ze helemaal zoek, en revanche tegen ajax zeker nu wordt het een echte wedstrijd ik kan al niet meer wachten. Ik denk dat dat ik nu aan het opdraaien bent hahahahaha.
De spelers hebben wat mij betreft nog een hoop goed te maken, daar zal ik niet gauw tevreden over zijn
FR-Han
 FR-Han - donderdag 01 september 2011 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 05:58 schreef dr. Love het volgende:
Ik ben echt zo blij met m.v.geel wat die man toch kan, met zo beperkte middelen krijgt zoveel kritieken die man gaat echt en geloof maar echt feyenoord supertop maken ik heb veel mensenkennis ik kijk dwars door zijn ziel, die man is vanbinnen alles feyenoord, en natuurlijk zal hij ook es fouten maken. hij is ook een mens maar wel een fantastische karakter mens.
ik kijk dwars door zijn ziel?? hahahahaha shakespeare heeft een eigen forum!!!
henkie1969
 henkie1969 - donderdag 01 september 2011 - 08:41   quote  deeplink  
en waarom mag die guidetti in de winterstop dan alweer weg ??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2011 door henkie1969 --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 september 2011 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 06:10 schreef dr. Love het volgende:
Oh ja laten we deze keer niet de hoge verwachting eisen laat de trainers deze selectie + de reserves weer goed kunnen ballen want wanneer ajax,psv,twente,az tegen ons moeten spelen we ze helemaal zoek, en revanche tegen ajax zeker nu wordt het een echte wedstrijd ik kan al niet meer wachten. Ik denk dat dat ik nu aan het opdraaien bent hahahahaha.
Jij bent wel van de wij-vorm he?
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 01 september 2011 - 08:47   quote  deeplink  
Zoals ik al eens eerder meldde: voor 6 uur in de ochtend moet je slapen, geen proza's willen typen. Dan krijg je dit soort onzin. Je zou van die dokters romannetjes moeten schrijven. Ehhh koop dat wel eerst een degelijke spellingscheck.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 01 september 2011 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 08:44 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Jij bent wel van de wij-vorm he?
hij komt idd een nbeetje over als de regelsmurf. hij roggelt het wiel
henk v.z.
 henk v.z. - donderdag 01 september 2011 - 09:02   quote  deeplink  
mee eens dr love, hoofdprijs voor Fer ontvangen en 2 goede spelers erbij
dr. Love
 dr. Love - donderdag 01 september 2011 - 15:43   quote  deeplink  
Oké henk jij hebt tenminste kijk op voetbal en je bent positief.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 01 september 2011 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 15:43 schreef dr. Love het volgende:
Oké henk jij hebt tenminste kijk op voetbal en je bent positief.
neus
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 september 2011 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 15:43 schreef dr. Love het volgende:
Oké henk jij hebt tenminste kijk op voetbal en je bent positief.
sneue snikkel....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Officieel: Feyenoord blij met aanvallende versterking John Guidetti









0.0053780