|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Selène vertrekt!
Selène is gastspeelster, wat betekent dat zij niet helemaal gevangen is in luxe. Zij heeft de mogelijkheid om af en toe weer terug te keren naar de echte wereld. En die kans grijpt ze dan ook nu aan! Dit weekend gaat ze heerlijk naar haar vrienden toe. Ze neemt van iedereen afscheid. "Tot maandag, dan ben ik er weer!", roept ze wanneer ze de auto instapt. "Fijn weekend!", roept Amanda haar toe, die de kou verdrijft met een knuffel aan Brian. De auto rijdt een poort uit en voorlopig zullen we Selène moeten missen in de Villa. Maar geen zorgen: maandagmiddag zal ze weer terugkeren!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
selene gelijk weg blijven neem een voorbeeld aan mike, ga lekker werken voor jou geld, dan een beetje de madam uit te hangen |
|
|
|
|
Liefje
|
|
|
|
|
|
Decency
|
|
|
Ze gaat carnaval vieren en spelinfo ophalen....dus dat beloofd wat. Zij zal er ook alles aan doen om daar nog wat langer te kunnen blijven. Haar eigen leven is zo leeg dat ze tijd zat heeft om hier aan mee te doen. Van mij hoeft ze ook niet terug te komen, tijd voor nieuwe verse gastspelers ;) |
|
|
|
|
Liefje
|
|
|
Ik vind trouwens dat hele gastspeler-gedoe vreemd, ze kunnen doen en laten wat ze willen, hebben niets betaald, hebben wel alle luxe, en geen zorgen, neem informatie mee terug naar binnen, en vooral Selene, wat een bitch, dan zijn Luc en Mike een stuk aardiger, die gedragen zich tenminste als gastspeler, hoe Selene ook tekeer ging tegen Lieke, bij de beesten af gewoon, wat verbeeld dat kind zich eigenlijk wel ?Ze denkt dat ze heel wat is. Wegblijven aub !!! |
|
|
|
|
|