BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Officieel: Fer naar FC Twente: 'Blij dat het afgerond is'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Biernaldum
 Biernaldum - woensdag 31 augustus 2011 - 20:11   quote  deeplink  
Ferminator
Dubble O ms
 Dubble O ms - woensdag 31 augustus 2011 - 20:12   quote  deeplink  
We moeten heel tevreden zijn met de trans(FER)s. Goede zaken gedaan met Bakal en Guidetti. Let the games begin! We staan er heel wat beter voor volgens mij.
Schaep
 Schaep - woensdag 31 augustus 2011 - 20:18   quote  deeplink  
Wat een zielige reacties van sommige zeg. Ik hoop maar dat ze er opgelucht door raken. Iedereen die bij Feyenoord heeft gespeeld behoor je op een normale manier te behandelen. Het is niet hun schuld dat Feyenoord naar dit niveau is afgezakt de afgelopen jaren. Anders hadden ze heus niet weggegaan. Het is aan hun te danken nu dat een groot deel van de schulden kunnen worden afgelost. De echte boosdoeners zijn allang vertrokken. We moeten eerst weer gezond worden en dan bouwen aan de toekomst. En hopen dat er van de fouten in het verleden geleerd wordt.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 31 augustus 2011 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:18 schreef Schaep het volgende:
Wat een zielige reacties van sommige zeg. Ik hoop maar dat ze er opgelucht door raken. Iedereen die bij Feyenoord heeft gespeeld behoor je op een normale manier te behandelen. Het is niet hun schuld dat Feyenoord naar dit niveau is afgezakt de afgelopen jaren. Anders hadden ze heus niet weggegaan. Het is aan hun te danken nu dat een groot deel van de schulden kunnen worden afgelost. De echte boosdoeners zijn allang vertrokken. We moeten eerst weer gezond worden en dan bouwen aan de toekomst. En hopen dat er van de fouten in het verleden geleerd wordt.
ben jij het zwarte schaep ?
Man deze mening is al lang achterhaald.ik weet nog niet eens wie fer was
Kris
 Kris - woensdag 31 augustus 2011 - 20:22   quote  deeplink  
Wat ben ik blij voor Fer dat hij eindelijk van rad draaiers als hieronder beschreven af is. Even een paar voorbeelden van hierboven:

- wat een hond is het toch blij dat die weg is (dat is hij ook met zulke supporters)

- Dag Fer, vuile NSB-er! (leer eens geschiedenis)

- Dag huilebalk

- vewende kk aap is het (smerige racist!!!)

- Wat een vieze Gore , tyfus , tering ferader Twente een topclub men reet (knap dat je het kan spellen, trouwens het is mijn reet)

-Zat net effe de historie te bekijken van fc twente OH NEE die hebben ze niet (even naar de toekomst van Feyenoord kijken, o nee die hebben ze niet!)

Ipv dat jullie zo vreselijk te keer gaan tegen hem, zou je eens naar je zelf moeten kijken. Fer is geen racist, vergelijkt niemand met een hond of een aap, en is ook geen NSB-er. Jullie daarentegen geven hem een trap in de rug en trappen hem omlaag en waarom? Omdat hij een betere baan wil, hebben jullie dat nooit gehad? Jullie laten je baas geen 5,5 miljoen achter, waarschijnlijk alleen een gevoel van opluchting, Fer daarentegen laat jullie club wel 5,5 miljoen achter. Iets waar jullie club niets aan heeft als jullie soort rand debielen de club omlaag helpt.

Fer, welkom bij je nieuwe club die je wel hartelijk zal ontvangen. Veel succes gewenst namens een Twente supporter!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 31 augustus 2011 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:22 schreef Kris het volgende:
Wat ben ik blij voor Fer dat hij eindelijk van rad draaiers als hieronder beschreven af is. Even een paar voorbeelden van hierboven:

- wat een hond is het toch blij dat die weg is (dat is hij ook met zulke supporters)

- Dag Fer, vuile NSB-er! (leer eens geschiedenis)

- Dag huilebalk

- vewende kk aap is het (smerige racist!!!)

- Wat een vieze Gore , tyfus , tering ferader Twente een topclub men reet (knap dat je het kan spellen, trouwens het is mijn reet)

-Zat net effe de historie te bekijken van fc twente OH NEE die hebben ze niet (even naar de toekomst van Feyenoord kijken, o nee die hebben ze niet!)

Ipv dat jullie zo vreselijk te keer gaan tegen hem, zou je eens naar je zelf moeten kijken. Fer is geen racist, vergelijkt niemand met een hond of een aap, en is ook geen NSB-er. Jullie daarentegen geven hem een trap in de rug en trappen hem omlaag en waarom? Omdat hij een betere baan wil, hebben jullie dat nooit gehad? Jullie laten je baas geen 5,5 miljoen achter, waarschijnlijk alleen een gevoel van opluchting, Fer daarentegen laat jullie club wel 5,5 miljoen achter. Iets waar jullie club niets aan heeft als jullie soort rand debielen de club omlaag helpt.

Fer, welkom bij je nieuwe club die je wel hartelijk zal ontvangen. Veel succes gewenst namens een Twente supporter!
tukkers.headliner.nl
piet de paler
 piet de paler - woensdag 31 augustus 2011 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:22 schreef Kris het volgende:
Wat ben ik blij voor Fer dat hij eindelijk van rad draaiers als hieronder beschreven af is. Even een paar voorbeelden van hierboven:

- wat een hond is het toch blij dat die weg is (dat is hij ook met zulke supporters)

- Dag Fer, vuile NSB-er! (leer eens geschiedenis)

- Dag huilebalk

- vewende kk aap is het (smerige racist!!!)

- Wat een vieze Gore , tyfus , tering ferader Twente een topclub men reet (knap dat je het kan spellen, trouwens het is mijn reet)

-Zat net effe de historie te bekijken van fc twente OH NEE die hebben ze niet (even naar de toekomst van Feyenoord kijken, o nee die hebben ze niet!)

Ipv dat jullie zo vreselijk te keer gaan tegen hem, zou je eens naar je zelf moeten kijken. Fer is geen racist, vergelijkt niemand met een hond of een aap, en is ook geen NSB-er. Jullie daarentegen geven hem een trap in de rug en trappen hem omlaag en waarom? Omdat hij een betere baan wil, hebben jullie dat nooit gehad? Jullie laten je baas geen 5,5 miljoen achter, waarschijnlijk alleen een gevoel van opluchting, Fer daarentegen laat jullie club wel 5,5 miljoen achter. Iets waar jullie club niets aan heeft als jullie soort rand debielen de club omlaag helpt.

Fer, welkom bij je nieuwe club die je wel hartelijk zal ontvangen. Veel succes gewenst namens een Twente supporter!
tja een man zonder eergevoel is geen man.
een ploeg zonder internationaal verleden is geen ploeg
een voorzitter met een natte bovenlip is geen voorzitter
Fc twente is een wannabe club aan het worden
liever geen europees voetbal dan zo afgestraft worden door Benfica
kortom ga lekker in down town Enschede de stoere jongen uithangen en niet hier
Door twente heeft Nederland punten moeten inleveren op de eufa lijst.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door piet de paler --
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 31 augustus 2011 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:22 schreef Kris het volgende:
Wat ben ik blij voor Fer dat hij eindelijk van rad draaiers als hieronder beschreven af is. Even een paar voorbeelden van hierboven:

- wat een hond is het toch blij dat die weg is (dat is hij ook met zulke supporters)

- Dag Fer, vuile NSB-er! (leer eens geschiedenis)

- Dag huilebalk

- vewende kk aap is het (smerige racist!!!)

- Wat een vieze Gore , tyfus , tering ferader Twente een topclub men reet (knap dat je het kan spellen, trouwens het is mijn reet)

-Zat net effe de historie te bekijken van fc twente OH NEE die hebben ze niet (even naar de toekomst van Feyenoord kijken, o nee die hebben ze niet!)

Ipv dat jullie zo vreselijk te keer gaan tegen hem, zou je eens naar je zelf moeten kijken. Fer is geen racist, vergelijkt niemand met een hond of een aap, en is ook geen NSB-er. Jullie daarentegen geven hem een trap in de rug en trappen hem omlaag en waarom? Omdat hij een betere baan wil, hebben jullie dat nooit gehad? Jullie laten je baas geen 5,5 miljoen achter, waarschijnlijk alleen een gevoel van opluchting, Fer daarentegen laat jullie club wel 5,5 miljoen achter. Iets waar jullie club niets aan heeft als jullie soort rand debielen de club omlaag helpt.

Fer, welkom bij je nieuwe club die je wel hartelijk zal ontvangen. Veel succes gewenst namens een Twente supporter!
Geniet er van je knul je kunt nog heel wat vuurwerk van hem verwachten.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 31 augustus 2011 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:22 schreef Kris het volgende:
Wat ben ik blij voor Fer dat hij eindelijk van rad draaiers als hieronder beschreven af is. Even een paar voorbeelden van hierboven:

- wat een hond is het toch blij dat die weg is (dat is hij ook met zulke supporters)

- Dag Fer, vuile NSB-er! (leer eens geschiedenis)

- Dag huilebalk

- vewende kk aap is het (smerige racist!!!)

- Wat een vieze Gore , tyfus , tering ferader Twente een topclub men reet (knap dat je het kan spellen, trouwens het is mijn reet)

-Zat net effe de historie te bekijken van fc twente OH NEE die hebben ze niet (even naar de toekomst van Feyenoord kijken, o nee die hebben ze niet!)

Ipv dat jullie zo vreselijk te keer gaan tegen hem, zou je eens naar je zelf moeten kijken. Fer is geen racist, vergelijkt niemand met een hond of een aap, en is ook geen NSB-er. Jullie daarentegen geven hem een trap in de rug en trappen hem omlaag en waarom? Omdat hij een betere baan wil, hebben jullie dat nooit gehad? Jullie laten je baas geen 5,5 miljoen achter, waarschijnlijk alleen een gevoel van opluchting, Fer daarentegen laat jullie club wel 5,5 miljoen achter. Iets waar jullie club niets aan heeft als jullie soort rand debielen de club omlaag helpt.

Fer, welkom bij je nieuwe club die je wel hartelijk zal ontvangen. Veel succes gewenst namens een Twente supporter!
boehoehoehoehoe snif.....
goalkicker fct
 goalkicker fct - woensdag 31 augustus 2011 - 20:31   quote  deeplink  
Sportieve jongens die feyenoordaanhangers???
Fer, wees blij dat je er weg bent....
EnzoMaresca
 EnzoMaresca - woensdag 31 augustus 2011 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:22 schreef Kris het volgende:
Wat ben ik blij voor Fer dat hij eindelijk van rad draaiers als hieronder beschreven af is. Even een paar voorbeelden van hierboven:

- wat een hond is het toch blij dat die weg is (dat is hij ook met zulke supporters)

- Dag Fer, vuile NSB-er! (leer eens geschiedenis)

- Dag huilebalk

- vewende kk aap is het (smerige racist!!!)

- Wat een vieze Gore , tyfus , tering ferader Twente een topclub men reet (knap dat je het kan spellen, trouwens het is mijn reet)

-Zat net effe de historie te bekijken van fc twente OH NEE die hebben ze niet (even naar de toekomst van Feyenoord kijken, o nee die hebben ze niet!)

Ipv dat jullie zo vreselijk te keer gaan tegen hem, zou je eens naar je zelf moeten kijken. Fer is geen racist, vergelijkt niemand met een hond of een aap, en is ook geen NSB-er. Jullie daarentegen geven hem een trap in de rug en trappen hem omlaag en waarom? Omdat hij een betere baan wil, hebben jullie dat nooit gehad? Jullie laten je baas geen 5,5 miljoen achter, waarschijnlijk alleen een gevoel van opluchting, Fer daarentegen laat jullie club wel 5,5 miljoen achter. Iets waar jullie club niets aan heeft als jullie soort rand debielen de club omlaag helpt.

Fer, welkom bij je nieuwe club die je wel hartelijk zal ontvangen. Veel succes gewenst namens een Twente supporter!
Twente heeft inderdaad geen historie, feit.
Feyenoord geen toekomst, jouw mening. Ik denk het wel, club met meeste eigen opleiding in 1e elftal. Dat noem je toch toekomst, of niet gore uilebal?

Optyfen naar je grot
piet de paler
 piet de paler - woensdag 31 augustus 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:31 schreef goalkicker fct het volgende:
Sportieve jongens die feyenoordaanhangers???
Fer, wees blij dat je er weg bent....
Goal kicker (op zijn duits toch)
tja Enschede -Duitsland zeg niets meer vul het zelf maar in
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 31 augustus 2011 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:31 schreef goalkicker fct het volgende:
Sportieve jongens die feyenoordaanhangers???
Fer, wees blij dat je er weg bent....
goh.... op je eigen forum post er nooit iemand wat en nu 2 hier!!! welkom jongens, hoop dat jullie bestand zijn tegen alles wat er wordt gepost.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 31 augustus 2011 - 20:36   quote  deeplink  
het Twentse sprookje
we gaan europa in we gaan europa in
we zullen ze eens wat laten zien.
quote jan van Smalst:ja we zij gelijkwaardig aan Benfica
we verkopen onze beste speler aan 020 (wij hebben namelijk geen eer en trouwens ook geen bier) als er geen biet meer is drinken we Grolsch
he zo kan ik nog uren doorgaan (heb de tijd tot 00.00 uur)
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 31 augustus 2011 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:36 schreef piet de paler het volgende:
het Twentse sprookje
we gaan europa in we gaan europa in
we zullen ze eens wat laten zien.
quote jan van Smalst:ja we zij gelijkwaardig aan Benfica
we verkopen onze beste speler aan 020 (wij hebben namelijk geen eer en trouwens ook geen bier) als er geen biet meer is drinken we Grolsch
he zo kan ik nog uren doorgaan (heb de tijd tot 00.00 uur)
ik vermaak me kostelijk, ga door!!
Kris
 Kris - woensdag 31 augustus 2011 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:29 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Geniet er van je knul je kunt nog heel wat vuurwerk van hem verwachten.
Voel je je nu stoer??? Bij de vuurwerk ramp zijn vele doden gevallen, waaronder vele kinderen. Dit geeft precies weer wat ik bedoelde, wat een laag volk zijn jullie.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 31 augustus 2011 - 20:38   quote  deeplink  
It's dominee-time.
Maar ben het wel met Kris eens.
Die goalkakker-fct moet hier opzouten.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 31 augustus 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:38 schreef Kris het volgende:

[..]

Voel je je nu stoer??? Bij de vuurwerk ramp zijn vele doden gevallen, waaronder vele kinderen. Dit geeft precies weer wat ik bedoelde, wat een laag volk zijn jullie.
Tja wij hebben gelukkig geen doden (1940)
Door met rare betweterige zinnetjes roepe je dit over jezelf af.
dus hup wegwezen en ga praten met je vriendjes over jullie successen in europa
en hebben jullie al een home of historie ?
En die jansen o die speelt nu bij 020 mooi man
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 31 augustus 2011 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:38 schreef Kris het volgende:

[..]

Dit geeft precies weer wat ik bedoelde, wat een laag volk zijn jullie.
niet gaan generaliseren.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 31 augustus 2011 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:38 schreef Kris het volgende:

[..]

Voel je je nu stoer??? Bij de vuurwerk ramp zijn vele doden gevallen, waaronder vele kinderen. Dit geeft precies weer wat ik bedoelde, wat een laag volk zijn jullie.
Effe geen foute teksten neerzetten he. Jij bent ook niet jullie.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 31 augustus 2011 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:38 schreef Kris het volgende:

[..]

Voel je je nu stoer??? Bij de vuurwerk ramp zijn vele doden gevallen, waaronder vele kinderen. Dit geeft precies weer wat ik bedoelde, wat een laag volk zijn jullie.
Fer de nieuwe steunpilaar.
Kris
 Kris - woensdag 31 augustus 2011 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:32 schreef EnzoMaresca het volgende:

[..]

Twente heeft inderdaad geen historie, feit.
Feyenoord geen toekomst, jouw mening. Ik denk het wel, club met meeste eigen opleiding in 1e elftal. Dat noem je toch toekomst, of niet gore uilebal?

Optyfen naar je grot
Wout Brama, Thilo Leugers, Ola John, Sander Boschker, Steven Berghuis zijn allemaal van de igen jeugd en allemaal spelen ze nog in het 1e elftal. Dus jullie hebben er niet meer dan ons, verdiep je eerst voordat je zo'n mondje hebt. Ik weet trouwens niet hoe het met jou zit, maar ik woon in een huis, geen grot. Maar ja je gedraagt je als een oermens, dus een grot past daar wel bij.
Els
 Els - woensdag 31 augustus 2011 - 20:45   quote  deeplink  
Ik ben blij dat het afgerond is. Ik ben blij dat Fer weg is. Het is nooit een Feyenoorder geweest, maar gewoon een speler die hier gespeeld heeft. Net als Johan Cruijff. Net als Anthony Lurling. Passanten. En totaal oninteressant of ze het wel of niet maken als speler. Geen warm welkom mochten ze ooit de Kuip nog eens aandoen.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 31 augustus 2011 - 20:46   quote  deeplink  
hotjumper
 hotjumper - woensdag 31 augustus 2011 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:31 schreef goalkicker fct het volgende:
Sportieve jongens die feyenoordaanhangers???
Fer, wees blij dat je er weg bent....
Tja jullie zijn gewend om met huurlingen te werken, Epie Drost was jullie enige en laatste clubicoon, dus rot nou maar gauw op naar gronau, knurft!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 31 augustus 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:45 schreef Kris het volgende:

[..]

Wout Brama, Thilo Leugers, Ola John, Sander Boschker, Steven Berghuis zijn allemaal van de igen jeugd en allemaal spelen ze nog in het 1e elftal. Dus jullie hebben er niet meer dan ons, verdiep je eerst voordat je zo'n mondje hebt.
goh, gaan we tellen? tel nog ff verder...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 31 augustus 2011 - 20:47   quote  deeplink  
Kan zo'n discussie meteen naar de afronding? Bespaart een hoop appels en peren vergelijkingen.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 31 augustus 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:45 schreef Kris het volgende:

[..]

Wout Brama, Thilo Leugers, Ola John, Sander Boschker, Steven Berghuis zijn allemaal van de igen jeugd en allemaal spelen ze nog in het 1e elftal. Dus jullie hebben er niet meer dan ons, verdiep je eerst voordat je zo'n mondje hebt. Ik weet trouwens niet hoe het met jou zit, maar ik woon in een huis, geen grot. Maar ja je gedraagt je als een oermens, dus een grot past daar wel bij.
stuk voor stuk internationaal gelouterde spelers? een huis geen grot plaggenhut dus
ga lekker weg van deze site man,je zet jezelf en je club voor lul zo
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 31 augustus 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:45 schreef Kris het volgende:

[..]

Wout Brama, Thilo Leugers, Ola John, Sander Boschker, Steven Berghuis zijn allemaal van de igen jeugd en allemaal spelen ze nog in het 1e elftal. Dus jullie hebben er niet meer dan ons, verdiep je eerst voordat je zo'n mondje hebt. Ik weet trouwens niet hoe het met jou zit, maar ik woon in een huis, geen grot. Maar ja je gedraagt je als een oermens, dus een grot past daar wel bij.
Nou, dat zijn er 5. Tel eens even goed hoeveel er bij Feyenoord spelen.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 31 augustus 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:45 schreef Els het volgende:
Ik ben blij dat het afgerond is. Ik ben blij dat Fer weg is. Het is nooit een Feyenoorder geweest, maar gewoon een speler die hier gespeeld heeft. Net als Johan Cruijff. Net als Anthony Lurling. Passanten. En totaal oninteressant of ze het wel of niet maken als speler. Geen warm welkom mochten ze ooit de Kuip nog eens aandoen.
Eens. Blij dat hij weg is.
MikeVakX
 MikeVakX - woensdag 31 augustus 2011 - 20:48   quote  deeplink  
Kris scheer je weg aub
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 31 augustus 2011 - 20:50   quote  deeplink  
Daarentegen 'gun ik hem het beste' bij Twente, hij doet z'n ding daar maar. De tekst die op SportPromotion staat schiet me in het verkeerde keelgat. Foute woorden, fout gekozen, gewoon fout.

Stik, sterf en bederf als het allemaal zo slecht was hier.
EnzoMaresca
 EnzoMaresca - woensdag 31 augustus 2011 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:45 schreef Kris het volgende:

[..]

Wout Brama, Thilo Leugers, Ola John, Sander Boschker, Steven Berghuis zijn allemaal van de igen jeugd en allemaal spelen ze nog in het 1e elftal. Dus jullie hebben er niet meer dan ons, verdiep je eerst voordat je zo'n mondje hebt. Ik weet trouwens niet hoe het met jou zit, maar ik woon in een huis, geen grot. Maar ja je gedraagt je als een oermens, dus een grot past daar wel bij.
Zozo 5 stuks

FF Kijken hoor: Graafland, Mulder, Ramsteijn, Leerdam, De Vrij, Schenkeveld, Martins Indi, Nelom, van Haaren, Isoufi, Mokotjo, Clasie, Achahbar, Cabral...

zijn er volgens mij iets meer of niet. En dat je mij een oermens vindt: bedankt.

+ Ik heb je huissleutels, dus je liegt.
Kris
 Kris - woensdag 31 augustus 2011 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:46 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Tja jullie zijn gewend om met huurlingen te werken, Epie Drost was jullie enige en laatste clubicoon, dus rot nou maar gauw op naar gronau, knurft!
HAHAHAHA deze is leuk! Wij zijn gewent met huurlingen te werken? Heb jij het transfer nieuws van je club wel gevolgd? Ik noem 2 namen: Bakkal en Guidetti. Hmmm die waren gehuurd toch? O ja ik weet het weer, het klopt dat ze gehuurd zijn want Feyenoord mag geen spelers kopen. Fer is wel gekocht!
MikeVakX
 MikeVakX - woensdag 31 augustus 2011 - 20:52   quote  deeplink  
Wat vonden de duitsers er van toen theo janssen naar de joden ging?
piet de paler
 piet de paler - woensdag 31 augustus 2011 - 20:53   quote  deeplink  
even vrede sluiten:Ik gun Fc wannabee onee sorry
Fc twente dit seizoen de landstitel.maar krijg het niet zo hoog in je bol.
en ga eens wat doen in europa en zeg tegen die media geile munsterman dat meer dan de helft van Nederland hem gewoon een lul vindt.
Succes Twente met Fer (by the way in mij straat zitten honderd ferretjes zal ik die ook sturen
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 31 augustus 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:52 schreef Kris het volgende:

[..]

HAHAHAHA deze is leuk! Wij zijn gewent met huurlingen te werken? Heb jij het transfer nieuws van je club wel gevolgd? Ik noem 2 namen: Bakkal en Guidetti. Hmmm die waren gehuurd toch? O ja ik weet het weer, het klopt dat ze gehuurd zijn want Feyenoord mag geen spelers kopen. Fer is wel gekocht!
De discussie om überhaupt Feyenoord met Twente proberen te vergelijken is een kansloze opgave.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 31 augustus 2011 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:52 schreef Kris het volgende:

[..]

HAHAHAHA deze is leuk! Wij zijn gewent met huurlingen te werken? Heb jij het transfer nieuws van je club wel gevolgd? Ik noem 2 namen: Bakkal en Guidetti. Hmmm die waren gehuurd toch? O ja ik weet het weer, het klopt dat ze gehuurd zijn want Feyenoord mag geen spelers kopen. Fer is wel gekocht!
pleur ff op gozert voordat we hele foute dingen gaan roepen.... aan de ene kant ben je aan het prediken en aan de andere kant de boel aan het opruien, je vraagt om reacties zo!
Ronneke
 Ronneke - woensdag 31 augustus 2011 - 20:57   quote  deeplink  
Tyfusleier Ferrader etc etc. Wat een onzin. Hij levert net zoals Wijnaldum ruim 5 miljoen Euro op + extra bij doorverkoop. Voor Feyenoord goed en voor hem ook. Ik wens Fer heel veel succes bij Twente. Hij heeft wel voor ons tot de laatste minuut alles gegeven en zelfs gescoord. Wat een huilebalken die Fer tot op de grond afzeiken..................... zielig gewoon. Wij hebben een goede vervanger die ook uit de PSV jeugd komt. Op de PSV site geen fout woord te bekennen. Welkom Bakkal....
piet de paler
 piet de paler - woensdag 31 augustus 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:57 schreef Ronneke het volgende:
Tyfusleier Ferrader etc etc. Wat een onzin. Hij levert net zoals Wijnaldum ruim 5 miljoen Euro op + extra bij doorverkoop. Voor Feyenoord goed en voor hem ook. Ik wens Fer heel veel succes bij Twente. Hij heeft wel voor ons tot de laatste minuut alles gegeven en zelfs gescoord. Wat een huilebalken die Fer tot op de grond afzeiken..................... zielig gewoon. Wij hebben een goede vervanger die ook uit de PSV jeugd komt. Op de PSV site geen fout woord te bekennen. Welkom Bakkal....
Bij PSV is nooit nieuws.
Els
 Els - woensdag 31 augustus 2011 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:52 schreef Kris het volgende:

[..]

HAHAHAHA deze is leuk! Wij zijn gewent met huurlingen te werken? Heb jij het transfer nieuws van je club wel gevolgd? Ik noem 2 namen: Bakkal en Guidetti. Hmmm die waren gehuurd toch? O ja ik weet het weer, het klopt dat ze gehuurd zijn want Feyenoord mag geen spelers kopen. Fer is wel gekocht!
Kris, een groot mens pocht niet als hij succes heeft, maar is bescheiden en stelt zich aimabel en correct op. Een groot mens minacht een ander niet als het succes uitblijft, als de ander in de problemen zit en het moeilijk heeft, maar zal een zacht woord hebben, en medeleven. Jij profileert je op dit forum als een klein, armzalig mens. Misschien ben je dat ook, maar misschien ben je toch iets groter dan de indruk die je nu wekt. Wees verstandig, blijf hier weg. Of stel je correct, en misschien zelfs wat inlevend op. Want de club en de supporters die jij momenteel belachelijk maakt, zijn wel de entiteiten die een grote bijdrage hebben geleverd aan de rijke historie van het Nederlandse voetbal. Een historie die door weinig clubs geëvenaard kan worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door Els --
martinm70
 martinm70 - woensdag 31 augustus 2011 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:57 schreef Ronneke het volgende:
Op de PSV site geen fout woord te bekennen. Welkom Bakkal....
Die hebben ook maar 3 aktieve leden.....
Kris
 Kris - woensdag 31 augustus 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:52 schreef MikeVakX het volgende:
Wat vonden de duitsers er van toen theo janssen naar de joden ging?
Ik zou zeggen rij over de grens en vraag het ze.
MikeVakX
 MikeVakX - woensdag 31 augustus 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:01 schreef Kris het volgende:

[..]

Ik zou zeggen rij over de grens en vraag het ze.
Ga het maar uit de weg joh mietje
1 jaar kampioen en moet je ze is horen
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 31 augustus 2011 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:01 schreef Kris het volgende:

[..]

Ik zou zeggen rij over de grens en vraag het ze.
Je hebt je punt bij de 1e post gemaakt. Stop nou maar.
hitec fr 1971
 hitec fr 1971 - woensdag 31 augustus 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:45 schreef Els het volgende:
Ik ben blij dat het afgerond is. Ik ben blij dat Fer weg is. Het is nooit een Feyenoorder geweest, maar gewoon een speler die hier gespeeld heeft. Net als Johan Cruijff. Net als Anthony Lurling. Passanten. En totaal oninteressant of ze het wel of niet maken als speler. Geen warm welkom mochten ze ooit de Kuip nog eens aandoen.
helemaal mee eens, ik heb dat met mijn eigen woorden in topic bloedend hart willen zeggen. Maar topic werd gelijk gesloten
piet de paler
 piet de paler - woensdag 31 augustus 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:59 schreef Els het volgende:

[..]

Kris, een groot mens pocht niet als hij succes heeft, maar is bescheiden en stelt zich aimabel en correct op. Een groot mens minacht een ander niet als het succes uitblijft, als de ander in de problemen zit en het moeilijk heeft, maar zal een zacht woord hebben, en medeleven. Jij profileert je op dit forum als een klein, armzalig mens. Misschien ben je dat ook, maar misschien ben je toch iets groter dan de indruk die je nu wekt. Wees verstandig, blijf hier weg. Of stel je correct, en misschien zelfs wat inlevend op. Want de club en de supporters die jij momenteel belachelijk maakt, zijn wel de entiteiten die een grote bijdrage hebben geleverd aan de rijke historie van het Nederlandse voetbal. Een historie die door weinig clubs geëvenaard kunnen worden.
mooi gezegd Els :il vaut mieux faire envie que pitie
beter benijd dan beklaagd
Rovert
 Rovert - woensdag 31 augustus 2011 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:01 schreef Kris het volgende:

[..]

Ik zou zeggen rij over de grens en vraag het ze.
Kris, ga eens terug naar je uitgestorven twente forum

FC Twente
Alles wat met FC Twente te maken heeft 221 3069 31-08-2011 20:34

Feyenoord
Alles wat met Feyenoord te maken heeft 8159 348595 31-08-2011 21:02

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door Rovert --
Kris
 Kris - woensdag 31 augustus 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:59 schreef Els het volgende:

[..]

Kris, een groot mens pocht niet als hij succes heeft, maar is bescheiden en stelt zich aimabel en correct op. Een groot mens minacht een ander niet als het succes uitblijft, als de ander in de problemen zit en het moeilijk heeft, maar zal een zacht woord hebben, en medeleven. Jij profileert je op dit forum als een klein, armzalig mens. Misschien ben je dat ook, maar misschien ben je toch iets groter dan de indruk die je nu wekt. Wees verstandig, blijf hier weg. Of stel je correct, en misschien zelfs wat inlevend op. Want de club en de supporters die jij momenteel belachelijk maakt, zijn wel de entiteiten die een grote bijdrage hebben geleverd aan de rijke historie van het Nederlandse voetbal. Een historie die door weinig clubs geëvenaard kunnen worden.
Dan lees jij niet goed. Ik reageer op stumpers die zich supporters noemen van Feyenoord en grove taal over vuurwerk hebben, racistische opmerkingen magen jegens Fer en hem de grond in trappen en mensen die beweren dat onze club uit Huurlingen bestaat. Ik zeg alleen dat Feyenoord vandaag 2 huurlingen heeft binnengehaald en dat een club als Feyenoord door de genoemde rand debielen omlaag gehaald word. We leven trouwens niet meer in het verleden maar in de toekomst en dan kan je nog zo'n mooie rijke historie hebben, daar win je geen prijzen mee helaas.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 31 augustus 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:05 schreef Rovert het volgende:

[..]

Kris, ga eens terug naar je uitgestorven twente forum

FC Twente
Alles wat met FC Twente te maken heeft 221 3069 31-08-2011 20:34

Feyenoord
Alles wat met Feyenoord te maken heeft 8159 348595 31-08-2011 21:02
100x meer posts. Zegt toch iets. Wss dat we veel werklozen hier hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door Bosifyable --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Officieel: Fer naar FC Twente: 'Blij dat het afgerond is'









0.0090458