BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Officieel: Fer naar FC Twente: 'Blij dat het afgerond is'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 31 augustus 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:07 schreef Kris het volgende:

[..]

Dan lees jij niet goed. Ik reageer op stumpers die zich supporters noemen van Feyenoord en grove taal over vuurwerk hebben, racistische opmerkingen magen jegens Fer en hem de grond in trappen en mensen die beweren dat onze club uit Huurlingen bestaat. Ik zeg alleen dat Feyenoord vandaag 2 huurlingen heeft binnengehaald en dat een club als Feyenoord door de genoemde rand debielen omlaag gehaald word. We leven trouwens niet meer in het verleden maar in de toekomst en dan kan je nog zo'n mooie rijke historie hebben, daar win je geen prijzen mee helaas.
en nu optyfen!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 31 augustus 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:57 schreef Ronneke het volgende:
Tyfusleier Ferrader etc etc. Wat een onzin. Hij levert net zoals Wijnaldum ruim 5 miljoen Euro op + extra bij doorverkoop. Voor Feyenoord goed en voor hem ook. Ik wens Fer heel veel succes bij Twente. Hij heeft wel voor ons tot de laatste minuut alles gegeven en zelfs gescoord. Wat een huilebalken die Fer tot op de grond afzeiken..................... zielig gewoon. Wij hebben een goede vervanger die ook uit de PSV jeugd komt. Op de PSV site geen fout woord te bekennen. Welkom Bakkal....
Het is gewoon aan M van Geel te danken dat we die bedragen hebben ontvangen voor deze spelers. Verder natrappen heeft niet veel zin daar ben ik het met je eens. En Pisvee heeft niet met de zelfde situatie als Feyenoord te maken als het een beetje tegen zit trekt de gemeente of Philips de portomonee (competitie vervalsing)Feyenoord was ten dode op geschreven en dan laat je de club waar je alles aan te danken hebt niet zomaar in de steek voor eigen eer.Voor elkaar door het vuur gaan geld kunnen ze nog genoeg verdienen.
EnzoMaresca
 EnzoMaresca - woensdag 31 augustus 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:07 schreef Kris het volgende:

[..]

Dan lees jij niet goed. Ik reageer op stumpers die zich supporters noemen van Feyenoord en grove taal over vuurwerk hebben, racistische opmerkingen magen jegens Fer en hem de grond in trappen en mensen die beweren dat onze club uit Huurlingen bestaat. Ik zeg alleen dat Feyenoord vandaag 2 huurlingen heeft binnengehaald en dat een club als Feyenoord door de genoemde rand debielen omlaag gehaald word. We leven trouwens niet meer in het verleden maar in de toekomst en dan kan je nog zo'n mooie rijke historie hebben, daar win je geen prijzen mee helaas.
Kris. Grove taal? Het is duidelijk dat je uit een boerengat komt. Wanneer bezoek je de grote stad is? Daarnaast ben je echt snel op je pieliewielie getrapt met je vuurwerk, racisme etc.. ga janken tukkernicht
Rovert
 Rovert - woensdag 31 augustus 2011 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:07 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

100x meer posts. Zegt toch iets. Wss dat we veel werklozen hier hebben.
:-)

En dat we iets meer passievolle supporters zijn
Schaep
 Schaep - woensdag 31 augustus 2011 - 21:08   quote  deeplink  
Nou van mij mag Twente dit jaar weer veel succes hebben, alles beter dan 020 en die gloeilampen.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 31 augustus 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:07 schreef Kris het volgende:

[..]

Dan lees jij niet goed. Ik reageer op stumpers die zich supporters noemen van Feyenoord en grove taal over vuurwerk hebben, racistische opmerkingen magen jegens Fer en hem de grond in trappen en mensen die beweren dat onze club uit Huurlingen bestaat. Ik zeg alleen dat Feyenoord vandaag 2 huurlingen heeft binnengehaald en dat een club als Feyenoord door de genoemde rand debielen omlaag gehaald word. We leven trouwens niet meer in het verleden maar in de toekomst en dan kan je nog zo'n mooie rijke historie hebben, daar win je geen prijzen mee helaas.
Heb hier genoeg over te zeggen, maar ik laat de eer aan Els. Haar discussie :)
Els
 Els - woensdag 31 augustus 2011 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:07 schreef Kris het volgende:

[..]

Dan lees jij niet goed. Ik reageer op stumpers die zich supporters noemen van Feyenoord en grove taal over vuurwerk hebben, racistische opmerkingen magen jegens Fer en hem de grond in trappen en mensen die beweren dat onze club uit Huurlingen bestaat. Ik zeg alleen dat Feyenoord vandaag 2 huurlingen heeft binnengehaald en dat een club als Feyenoord door de genoemde rand debielen omlaag gehaald word. We leven trouwens niet meer in het verleden maar in de toekomst en dan kan je nog zo'n mooie rijke historie hebben, daar win je geen prijzen mee helaas.
Je bent dus inderdaad zo armzalig als je lijkt.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 31 augustus 2011 - 21:10   quote  deeplink  
Er is niets mis met huurlingen !!!!!!!!!
Rovert
 Rovert - woensdag 31 augustus 2011 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:10 schreef piet de paler het volgende:
Er is niets mis met huurlingen !!!!!!!!!
vooral niet als ze een wit petje dragen voor de zon
Alexmem
 Alexmem - woensdag 31 augustus 2011 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:08 schreef Schaep het volgende:
Nou van mij mag Twente dit jaar weer veel succes hebben, alles beter dan 020 en die gloeilampen.
Zo heb ik de afgelopen 2 jaar ook gedacht. Die 'sympathie' is de laatste tijd rap minder geworden.
Els
 Els - woensdag 31 augustus 2011 - 21:12   quote  deeplink  
Zeker niet. Zijn oorlogen mee gewonnen.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 31 augustus 2011 - 21:12   quote  deeplink  
met een flap in de nek
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 31 augustus 2011 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:08 schreef Rovert het volgende:

[..]

:-)

En dat we iets meer passievolle supporters zijn
Ach, ik houd het er op dat we gewoon fatsoenlijk internet hebben. Tukkers spelen met MS Dos, of kijken eens in een internetcafé.
Rovert
 Rovert - woensdag 31 augustus 2011 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:12 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ach, ik houd het er op dat we gewoon fatsoenlijk internet hebben. Tukkers spelen met MS Dos, of kijken eens in een internetcafé.
:-)

- Wij zijn met veel meer
- Wij zijn een stuk fanatieker
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 31 augustus 2011 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:10 schreef piet de paler het volgende:
Er is niets mis met huurlingen !!!!!!!!!
hahahahaha, Legio patria nostra
Rovert
 Rovert - woensdag 31 augustus 2011 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:12 schreef piet de paler het volgende:
met een flap in de nek
Hoe heet zo'n petje eigenlijk? En moeten wij die niet massaal opzetten in het stadion? Of krijgen we dan ruzie met een stel heetgebakerde huurlingen uit het zuiden
piet de paler
 piet de paler - woensdag 31 augustus 2011 - 21:19   quote  deeplink  
de nachten zijn lang in de koude oude hoeve van oom Gijs.
Waar elk kind mocht blazen op zijn midwinterhoorn.
Tja laten we voor het slapen gaan nog even praten over FC Twente en zijn sucessen
landskampioen tja welterusten,het werd een lange nacht,waarbij de witte wieven zongen twente twente je hoort er nog niet bij,koop er nog wat bij
en in de verte riep munsterman,kijk jongens in de verte ligt Rotterdam
Daar speelt een ploeg in rood en witten,waar nog steeds meer supporters dan bij ons zitten.
mooi he heb ik zelf verzonnen.
dat kan je niet onder je versje zetten alhoewel de grote schrijver Goethe schreef onder zijn stukje altijd goet he
Rovert
 Rovert - woensdag 31 augustus 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:19 schreef piet de paler het volgende:
de nachten zijn lang in de koude oude hoeve van oom Gijs.
Waar elk kind mocht blazen op zijn midwinterhoorn.
Tja laten we voor het slapen gaan nog even praten over FC Twente en zijn sucessen
landskampioen tja welterusten,het werd een lange nacht,waarbij de witte wieven zongen twente twente je hoort er nog niet bij,koop er nog wat bij
en in de verte riep munsterman,kijk jongens in de verte ligt Rotterdam
Daar speelt een ploeg in rood en witten,waar nog steeds meer supporters dan bij ons zitten.
mooi he heb ik zelf verzonnen.
dat kan je niet onder je versje zetten alhoewel de grote schrijver Goethe schreef onder zijn stukje altijd goet he
Voortaan heb ik het volgende rijtje

Erasmus, Shakespeare, Goethe, Piet
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 31 augustus 2011 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:08 schreef EnzoMaresca het volgende:

[..]

Kris. Grove taal? Het is duidelijk dat je uit een boerengat komt. Wanneer bezoek je de grote stad is? Daarnaast ben je echt snel op je pieliewielie getrapt met je vuurwerk, racisme etc.. ga janken tukkernicht
Nou ik kom ook uit Rotjeknor en ik vind het ook schandalig hoe bepaalde supporters Fer en Wijnaldum hebben bejegend! Is gewoon laf en misselijkmakend. Een echte Feyenoord supporter onwaardig!
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 31 augustus 2011 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nou ik kom ook uit Rotjeknor en ik vind het ook schandalig hoe bepaalde supporters Fer en Wijnaldum hebben bejegend! Is gewoon laf en misselijkmakend. Een echte Feyenoord supporter onwaardig!
en ik vind het misselijk en laf hoe beide jongens hun club hebben laten zitten. was naar het buitenland gegaan en niet naar een andere club in nederland! het clublogo kussen en vervolgens overstappen is misselijkmakend!!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 31 augustus 2011 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nou ik kom ook uit Rotjeknor en ik vind het ook schandalig hoe bepaalde supporters Fer en Wijnaldum hebben bejegend! Is gewoon laf en misselijkmakend. Een echte Feyenoord supporter onwaardig!
Haha je doet het er gewoon om. Kinderen op bed vrouw aan het sporten en jij met je huispakkie aan met klabunder in de hand aan het stoken.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 31 augustus 2011 - 21:24   quote  deeplink  
inderdaad,maar als ik in een straat loop in Adam met mij Feyenoord petje
dan kun je niet zeggen foei 020 dat mag je niet doen bij pietje de paler.
of je moet sado zijn.
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 31 augustus 2011 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:13 schreef Rovert het volgende:

[..]

:-)

- Wij zijn met veel meer
- Wij zijn een stuk fanatieker
Overduidelijk! Dat hoefde ik niet te noemen, dat leek me een duidelijke zaak ;)
piet de paler
 piet de paler - woensdag 31 augustus 2011 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:15 schreef Rovert het volgende:

[..]

Hoe heet zo'n petje eigenlijk? En moeten wij die niet massaal opzetten in het stadion? Of krijgen we dan ruzie met een stel heetgebakerde huurlingen uit het zuiden
ze zijn niet met velen uit Nederland ,veel oostblokkers.
Kepi blanc
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 31 augustus 2011 - 21:27   quote  deeplink  
Stopt Krissie, neemt Lijdensweg het wel weer over.
Feyenoord-supporters zijn één.
De mens achter de Feyenoord-supporter verschilt.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 31 augustus 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:27 schreef FR-Henk het volgende:
Stopt Krissie, neemt Lijdensweg het wel weer over.
Feyenoord-supporters zijn één.
De mens achter de Feyenoord-supporter verschilt.
mooi gezegd Henk.Met deze tekst in mijn hoofd ga ik even werken tot over 3 uur
prins
 prins - woensdag 31 augustus 2011 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:20 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Nou ik kom ook uit Rotjeknor en ik vind het ook schandalig hoe bepaalde supporters Fer en Wijnaldum hebben bejegend! Is gewoon laf en misselijkmakend. Een echte Feyenoord supporter onwaardig!
Bram + de fan + lijdensweg = de kameleon = 0 = niks
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 31 augustus 2011 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:45 schreef Els het volgende:
Ik ben blij dat het afgerond is. Ik ben blij dat Fer weg is. Het is nooit een Feyenoorder geweest, maar gewoon een speler die hier gespeeld heeft. Net als Johan Cruijff. Net als Anthony Lurling. Passanten. En totaal oninteressant of ze het wel of niet maken als speler. Geen warm welkom mochten ze ooit de Kuip nog eens aandoen.
Jammer Els dat je zo'n mening heb over bepaalde spelers! Maar ik respect wel jou mening. Ik heb ook mijn mening over een bepaalde speler die ik niet zie zitten. Zoals met Erwin Mulder. Met Anthony Lurling ben ik het wel met jou eens! Maar zeker niet met de rest. Helaas zit Feyenoord net in een slechte periode waardoor spelers helaas ergens anders gaan kijken. En dat is helaas hun goed recht! Maar wat mij betreft zijn ze altijd nog welkom. In het geval Fer moet nog blijken of dat Fc Twente het beter dan Feyenoord gaan doen , mede doordat Ruiz is verkocht. Maar dat is zijn eigen keuze. Maar in ieder geval ben ik blij met Bakkal en Guidetti als gehuurde versterkingen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 31 augustus 2011 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:28 schreef piet de paler het volgende:

[..]

mooi gezegd Henk.Met deze tekst in mijn hoofd ga ik even werken tot over 3 uur
'k Stuur het tegeltje met tekst wel op Piet.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 31 augustus 2011 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:22 schreef Kris het volgende:
Wat ben ik blij voor Fer dat hij eindelijk van rad draaiers als hieronder beschreven af is. Even een paar voorbeelden van hierboven:

- wat een hond is het toch blij dat die weg is (dat is hij ook met zulke supporters)

- Dag Fer, vuile NSB-er! (leer eens geschiedenis)

- Dag huilebalk

- vewende kk aap is het (smerige racist!!!)

- Wat een vieze Gore , tyfus , tering ferader Twente een topclub men reet (knap dat je het kan spellen, trouwens het is mijn reet)

-Zat net effe de historie te bekijken van fc twente OH NEE die hebben ze niet (even naar de toekomst van Feyenoord kijken, o nee die hebben ze niet!)

Ipv dat jullie zo vreselijk te keer gaan tegen hem, zou je eens naar je zelf moeten kijken. Fer is geen racist, vergelijkt niemand met een hond of een aap, en is ook geen NSB-er. Jullie daarentegen geven hem een trap in de rug en trappen hem omlaag en waarom? Omdat hij een betere baan wil, hebben jullie dat nooit gehad? Jullie laten je baas geen 5,5 miljoen achter, waarschijnlijk alleen een gevoel van opluchting, Fer daarentegen laat jullie club wel 5,5 miljoen achter. Iets waar jullie club niets aan heeft als jullie soort rand debielen de club omlaag helpt.

Fer, welkom bij je nieuwe club die je wel hartelijk zal ontvangen. Veel succes gewenst namens een Twente supporter!
Dat zijn geen echte Feyenoord supporters die dit roepen! Het zijn inderdaad nobody's.....
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 31 augustus 2011 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:36 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat zijn geen echte Feyenoord supporters die dit roepen! Het zijn inderdaad nobody's.....
lijdensweg...... zucht.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 31 augustus 2011 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:36 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat zijn geen echte Feyenoord supporters die dit roepen! Het zijn inderdaad nobody's.....
Je moet ff lezen waaróm hij reacties oproept. Hij rept uitsluitend over 'jullie'. In dit geval: wij, de Forumgebruikers. Daar bedoelt ie óók jou mee.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 31 augustus 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 20:38 schreef Kris het volgende:

[..]

Voel je je nu stoer??? Bij de vuurwerk ramp zijn vele doden gevallen, waaronder vele kinderen. Dit geeft precies weer wat ik bedoelde, wat een laag volk zijn jullie.
Je hoeft hier toch niet te komen?
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 31 augustus 2011 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:39 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je moet ff lezen waaróm hij reacties oproept. Hij rept uitsluitend over 'jullie'. In dit geval: wij, de Forumgebruikers. Daar bedoelt ie óók jou mee.
Ik voel me niet aangesproken, omdat ik er niet zo over leroy fer denk!!

Zo goed? Zeikerds

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door lijdensweg --
henk v.z.
 henk v.z. - woensdag 31 augustus 2011 - 21:44   quote  deeplink  
5,5 miljoen voor 10 maanden is super en hij komt zichzelf wel tegen nu Ruiz ook weg is. Twente gaat op zijn bek let maar op
Rovert
 Rovert - woensdag 31 augustus 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

omdat ik er niet zo over leroy fer denkt!!
hahaha
ik moet lachen om deze zin

doe eens nog een keer proberen, laat je vrouw er anders eens naar kijken
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 31 augustus 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:45 schreef Rovert het volgende:

[..]

hahaha
ik moet lachen om deze zin

doe eens nog een keer proberen, laat je vrouw er anders eens naar kijken
hahahaha
hotjumper
 hotjumper - woensdag 31 augustus 2011 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:07 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

100x meer posts. Zegt toch iets. Wss dat we veel werklozen hier hebben.
Dat klopt niet want toen ik nog werkte zat ik hier vaker!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 31 augustus 2011 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:44 schreef henk v.z. het volgende:
5,5 miljoen voor 10 maanden is super en hij komt zichzelf wel tegen nu Ruiz ook weg is. Twente gaat op zijn bek let maar op
Denk ik ook.
En........
Groningen, Heerenveen, Utrecht, Roda, allen wat verzwakt.
En wij? Meer perspectief dan vorig seizoen.
Toch wel 6e???
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 31 augustus 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:45 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat klopt niet want toen ik nog werkte zat ik hier vaker!
Je had zeker geen klote te doen? ;)
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 31 augustus 2011 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:46 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Denk ik ook.
En........
Groningen, Heerenveen, Utrecht, Roda, allen wat verzwakt.
En wij? Meer perspectief dan vorig seizoen.
Toch wel 6e???
Graaf je topic ff op!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 31 augustus 2011 - 21:47   quote  deeplink  
Ik zit hier vaak omdat ik heel snel kan werken.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 31 augustus 2011 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:47 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Je had zeker geen klote te doen? ;)
Eengoede beheerder heeft nooit wat te doen...
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 31 augustus 2011 - 21:50   quote  deeplink  
Als je alle zaken al goed op orde hebt niet. Groot gelijk. Maar op een gegeven moment was je dus niet zo'n goede beheerder meer?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 31 augustus 2011 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:50 schreef Bosifyable het volgende:
Als je alle zaken al goed op orde hebt niet. Groot gelijk. Maar op een gegeven moment was je dus niet zo'n goede beheerder meer?
Ik was duurder dan Gupta Singh.....
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 31 augustus 2011 - 21:54   quote  deeplink  
Reorganisatie?
Rovert
 Rovert - woensdag 31 augustus 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:53 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik was duurder dan Gupta Singh.....
en ook beter?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 31 augustus 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:55 schreef Rovert het volgende:

[..]

en ook beter?
Ja
Els
 Els - woensdag 31 augustus 2011 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:32 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Jammer Els dat je zo'n mening heb over bepaalde spelers! Maar ik respect wel jou mening. Ik heb ook mijn mening over een bepaalde speler die ik niet zie zitten. Zoals met Erwin Mulder. Met Anthony Lurling ben ik het wel met jou eens! Maar zeker niet met de rest. Helaas zit Feyenoord net in een slechte periode waardoor spelers helaas ergens anders gaan kijken. En dat is helaas hun goed recht! Maar wat mij betreft zijn ze altijd nog welkom. In het geval Fer moet nog blijken of dat Fc Twente het beter dan Feyenoord gaan doen , mede doordat Ruiz is verkocht. Maar dat is zijn eigen keuze. Maar in ieder geval ben ik blij met Bakkal en Guidetti als gehuurde versterkingen.
Iedereen moet tav de spelers zijn eigen afweging maken. De reden waarom ik het helemaal gehad heb met Wijnaldum en Fer is omdat we het afgelopen jaar als supporters alles met de mantel der liefde hebben bedekt, elke nederlaag, elk onnodig tegendoelpunt, elke naïeve actie, elke stompzinnig gemiste kans, elke domme reactie in de media, alles is ze vergeven. Regelmatig werd het Feyenoordembleem gekust en werden hartjes gemaakt met de handen, in de richting van het legioen. De suggestie was voor mij duidelijk: Wij houden net zoveel van Feyenoord als de supporters. En, sukkel die ik was, ik las daarin het voornemen om ook samen voor de wederopstanding van Feyenoord te vechten. Wat ben ik naïef geweest, wat ben ik er met open ogen ingestonken en wat ben ik schaamteloos belazerd. Mensenkennis, ik ben er gewoonlijk zo goed in, maar heb nu opzichtig gefaald. Volledig onderuit op m'n grootste sterkte.
De pijn is dus driedubbel: Feyenoord, de club die ik liefheb, afgewezen, aan de kant geschoven en belazerd. Wij als supporters voor lul gezet met ons coulante gedrag vorig jaar, we hadden die frustraties er gewoon uit moeten gooien, de investering was voor niets. En m'n ego, vermorzeld door 2 20-jarige jochies.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door Els --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 31 augustus 2011 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:54 schreef Bosifyable het volgende:
Reorganisatie?
Ja, ze probeerde nog een van geeltje met me uit te halen....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Officieel: Fer naar FC Twente: 'Blij dat het afgerond is'









0.0085210