BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Officieel: Fer naar FC Twente: 'Blij dat het afgerond is'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 31 augustus 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:57 schreef Kris het volgende:

[..]

Je hoeft geen "grapjes" te maken over de rug van o.a dode kinderen, dan ben je wel erg laag gezakt.
Flikker toch op onozele, wij maken grapjes over wie wij willen.
1 vuurwerkrampie en 1 ingestort stukkie stadion.

Rotterdam heeft al veel meer meegemaakt mens, en wij lachen er ook om.
Volgens mij heb jij best een triest/saai leven.
jopie4president
 jopie4president - woensdag 31 augustus 2011 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 19:52 schreef Glenn010 het volgende:
Zat net effe de historie te bekijken van fc twente OH NEE die hebben ze niet
Hoe herken je een oldtimer? Er zit een sticker op met Feyenoord kampioen. Man, je leeft teveel in het verleden, de toekomst telt. Feyenoord presteert al jaren onder de maat en met het financiele wanbeleid dat gevoerd wordt komen ze er de eerste jaren ook nog niet bovenop.
Op zich wel jammer, iets meer spanning in de eredivisie zou niet gek zijn.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 31 augustus 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:32 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Erg blij dat ik gewoon klaar is...
Weg met die kwal.
Bakkal erbij Guidetti erbij.
We kunnen er weer seizoen tegenaan, en ik zie het positiever in als vorigeseizoen.
Volgendjaar weer zwartecijfers.
En een pluim voor Martin!
Vorig jaar om deze tijd zag ik het ook nog wel zonnig in.
Rovert
 Rovert - woensdag 31 augustus 2011 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:36 schreef jopie4president het volgende:

[..]

Hoe herken je een oldtimer? Er zit een sticker op met Feyenoord kampioen. Man, je leeft teveel in het verleden, de toekomst telt. Feyenoord presteert al jaren onder de maat en met het financiele wanbeleid dat gevoerd wordt komen ze er de eerste jaren ook nog niet bovenop.
Op zich wel jammer, iets meer spanning in de eredivisie zou niet gek zijn.
wie de fuk is Jopie?
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 31 augustus 2011 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:36 schreef jopie4president het volgende:

[..]

Hoe herken je een oldtimer? Er zit een sticker op met Feyenoord kampioen. Man, je leeft teveel in het verleden, de toekomst telt. Feyenoord presteert al jaren onder de maat en met het financiele wanbeleid dat gevoerd wordt komen ze er de eerste jaren ook nog niet bovenop.
Op zich wel jammer, iets meer spanning in de eredivisie zou niet gek zijn.
en jij bent?
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 31 augustus 2011 - 22:39   quote  deeplink  
Al jaren onder de maat? Het is niet wat het geweest is, maar in 2008 de KNVB beker en in 2010 in de finale, waar we in datzelfde seizoen ook 4e zijn geworden.. Zijn niet echt statistieken voor een baggere club.

En jullie? Kampioen en KNVB beker. En praatjes.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door Bosifyable --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 31 augustus 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:36 schreef jopie4president het volgende:

[..]

Hoe herken je een oldtimer? Er zit een sticker op met Feyenoord kampioen. Man, je leeft teveel in het verleden, de toekomst telt. Feyenoord presteert al jaren onder de maat en met het financiele wanbeleid dat gevoerd wordt komen ze er de eerste jaren ook nog niet bovenop.
Op zich wel jammer, iets meer spanning in de eredivisie zou niet gek zijn.
Hoe herken je een twente kampioen sticker? Hij zit op een gierwagen...
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 31 augustus 2011 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:36 schreef jopie4president het volgende:

[..]

Hoe herken je een oldtimer? Er zit een sticker op met Feyenoord kampioen. Man, je leeft teveel in het verleden, de toekomst telt. Feyenoord presteert al jaren onder de maat en met het financiele wanbeleid dat gevoerd wordt komen ze er de eerste jaren ook nog niet bovenop.
Op zich wel jammer, iets meer spanning in de eredivisie zou niet gek zijn.
Er wordt een nieuw distributiecentrum gebouwd op de plaats van de vuurwerkopslag. Zou gaan om een d.c. van het kruitvat.

Schijnt een harde klap geweest te zijn ,met dat vuurwerk hoorde ik van een brandweerman. er waren verschillende oren met vingers erin gevonden.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 31 augustus 2011 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:38 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Vorig jaar om deze tijd zag ik het ook nog wel zonnig in.
Whahahaha ben ik ook een keer positief, ga jij er gewoon bijna voor zorgen dat ik er geen vertrouwen meer in heb whahaha.
Kun je nie make jongen.:P
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 31 augustus 2011 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:42 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Schijnt een harde klap geweest te zijn ,met dat vuurwerk hoorde ik van een brandweerman. er waren verschillende oren met vingers erin gevonden.
Hahahaha!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 31 augustus 2011 - 22:45   quote  deeplink  
Hoe heet iemand met een z'n lul in z'n hand? Een rukker
Hoe heet een kerel met een lul in z'n kont? Een tukker
dr. Love
 dr. Love - woensdag 31 augustus 2011 - 22:50   quote  deeplink  
Nou jongens het heeft wel lang geduurd, maar ten eerste m.v.g van harte proficiat ik vindt dat je het uitstekend hebt gedaan hier de volgorde:

1. toch geprobeerd om fer te overtuigen op sportief gebied.
2. Je niet laten sollen voor een habbekrats bedrag, ondanks financiële situatie feyenoord.
3. toch nog ver vooruit gekeken naar hopelijk directe versterkingen ( guidetti,bakkal).
4. Je als een echte zakelijk kerel stand gehouden tegen lozers als derksen, m.been.
5. hoop de massale steun van suporters, komen we wel langzamerhand terug in top waar feyenoord thuishoort.
FR-Elmo
 FR-Elmo - woensdag 31 augustus 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:50 schreef dr. Love het volgende:
Nou jongens het heeft wel lang geduurd, maar ten eerste m.v.g van harte proficiat ik vindt dat je het uitstekend hebt gedaan hier de volgorde:

1. toch geprobeerd om fer te overtuigen op sportief gebied.
2. Je niet laten sollen voor een habbekrats bedrag, ondanks financiële situatie feyenoord.
3. toch nog ver vooruit gekeken naar hopelijk directe versterkingen ( guidetti,bakkal).
4. Je als een echte zakelijk kerel stand gehouden tegen lozers als derksen, m.been.
5. hoop de massale steun van suporters, komen we wel langzamerhand terug in top waar feyenoord thuishoort.
tjeezzz, ben ik het ook al met jou eens.... moet niet gekker worden hier...
Rovert
 Rovert - woensdag 31 augustus 2011 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:51 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

tjeezzz, ben ik het ook al met jou eens.... moet niet gekker worden hier...
lijdensweg en dr love zijn compleet de weg kwijt
FlrRico
 FlrRico - woensdag 31 augustus 2011 - 22:52   quote  deeplink  
luc,wijnaldum en fer hebben na dit seizoen alleen maar aan zichzelf gedacht.
ze zijn uitgelache en uitgescholden door supporters uit heel nederland. ze laten na hun uitsprake niet alleen ons in de steek maar ook hun teamgenoten die zijn nu achterlaten. na de winterstop van vorig jaar stond er een team dat bij de top 5 had kunnen komen maar ze deden niet eens de moeite om revanche te nemen op het seizoen van vorig jaar. ze zijn laf en achterbaks ook door hun aandoen hadden we vorig jaar een kut seizoen. en dan alles er aan doen om weg te gaan en dan zeggen als ze er niet uitkwamen had ik bij getekend en mijn hart bloed allemaal onzin vuile verraders jullie zijn het shirt niet waard verwende kleuters er zijn mensen die in de schulden staan om naar de kuip te kune lafe honden
Rovert
 Rovert - woensdag 31 augustus 2011 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:52 schreef FlrRico het volgende:
luc,wijnaldum en fer hebben na dit seizoen alleen maar aan zichzelf gedacht.
ze zijn uitgelache en uitgescholden door supporters uit heel nederland. ze laten na hun uitsprake niet alleen ons in de steek maar ook hun teamgenoten die zijn nu achterlaten. na de winterstop van vorig jaar stond er een team dat bij de top 5 had kunnen komen maar ze deden niet eens de moeite om revanche te nemen op het seizoen van vorig jaar. ze zijn laf en achterbaks ook door hun aandoen hadden we vorig jaar een kut seizoen. en dan alles er aan doen om weg te gaan en dan zeggen als ze er niet uitkwamen had ik bij getekend en mijn hart bloed allemaal onzin vuile verraders jullie zijn het shirt niet waard verwende kleuters er zijn mensen die in de schulden staan om naar de kuip te kune lafe honden
tja
ik weet het niet met luc
daar heb ik dan nog niet eens zo'n moeite mee

hij is te vroeg gegaan, maar wel mooi dat één van ons naar Inter is gegaan
de flh
 de flh - woensdag 31 augustus 2011 - 22:56   quote  deeplink  
Luc is idd een ander verhaal.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 31 augustus 2011 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:52 schreef FlrRico het volgende:
luc,wijnaldum en fer hebben na dit seizoen alleen maar aan zichzelf gedacht.
ze zijn uitgelache en uitgescholden door supporters uit heel nederland. ze laten na hun uitsprake niet alleen ons in de steek maar ook hun teamgenoten die zijn nu achterlaten. na de winterstop van vorig jaar stond er een team dat bij de top 5 had kunnen komen maar ze deden niet eens de moeite om revanche te nemen op het seizoen van vorig jaar. ze zijn laf en achterbaks ook door hun aandoen hadden we vorig jaar een kut seizoen. en dan alles er aan doen om weg te gaan en dan zeggen als ze er niet uitkwamen had ik bij getekend en mijn hart bloed allemaal onzin vuile verraders jullie zijn het shirt niet waard verwende kleuters er zijn mensen die in de schulden staan om naar de kuip te kune lafe honden
Luc snap ik wel, mooie club inter en inderdaad sportief een vooruitgang, twente of psv vind ik meer iets van het niveau " ik ga in Dubai voetballen omdat het zo'n mooie competitie is"....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door hotjumper --
FlrRico
 FlrRico - woensdag 31 augustus 2011 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:54 schreef Rovert het volgende:

[..]

tja
ik weet het niet met luc
daar heb ik dan nog niet eens zo'n moeite mee

hij is te vroeg gegaan, maar wel mooi dat één van ons naar Inter is gegaan
daar heb je ook wel gelijk in maar hij stond nog geen half jaar in de basis en wou al vertrekken en ze lopen dan allemaal zo hard op het logo te slaan en ze houde zo erg van de club maar voor de eerste beste club die een bod doet willen ze meteen weg
hotjumper
 hotjumper - woensdag 31 augustus 2011 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:58 schreef FlrRico het volgende:

[..]

daar heb je ook wel gelijk in maar hij stond nog geen half jaar in de basis en wou al vertrekken en ze lopen dan allemaal zo hard op het logo te slaan en ze houde zo erg van de club maar voor de eerste beste club die een bod doet willen ze meteen weg
Hij kon al veel eerder weg...
Rovert
 Rovert - woensdag 31 augustus 2011 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:58 schreef FlrRico het volgende:

[..]

daar heb je ook wel gelijk in maar hij stond nog geen half jaar in de basis en wou al vertrekken en ze lopen dan allemaal zo hard op het logo te slaan en ze houde zo erg van de club maar voor de eerste beste club die een bod doet willen ze meteen weg
maar toch

Trots op Luc, één van ons
Trots op Bahia, één van ons

de tyfus voor Wijnaldum, fer en De Guzman, voorbijgangers
chef
 chef - woensdag 31 augustus 2011 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:52 schreef FlrRico het volgende:
luc,wijnaldum en fer hebben na dit seizoen alleen maar aan zichzelf gedacht.
ze zijn uitgelache en uitgescholden door supporters uit heel nederland. ze laten na hun uitsprake niet alleen ons in de steek maar ook hun teamgenoten die zijn nu achterlaten. na de winterstop van vorig jaar stond er een team dat bij de top 5 had kunnen komen maar ze deden niet eens de moeite om revanche te nemen op het seizoen van vorig jaar. ze zijn laf en achterbaks ook door hun aandoen hadden we vorig jaar een kut seizoen. en dan alles er aan doen om weg te gaan en dan zeggen als ze er niet uitkwamen had ik bij getekend en mijn hart bloed allemaal onzin vuile verraders jullie zijn het shirt niet waard verwende kleuters er zijn mensen die in de schulden staan om naar de kuip te kune lafe honden
En daarom ben ik blij dat al dat gespuis weg is. Geen rood/wit bloed in hun donder.
It's all about the money........

Dit seizoen zal nog niet geweldig zijn, maar het begin is goed!
Ik zeg, laten we de jongens die wel willen, merken dat we achter ze staan.
Zoals alleen wij dat kunnen!
dr. Love
 dr. Love - woensdag 31 augustus 2011 - 23:11   quote  deeplink  
Suporters fer heeft gekregen wat hij graag wilde, oké einde verhaal dit betekend voor hem langzaam aan einde voor hem, laten wij op positieve kant feyenoord steunen en niet aan zulke loosers als castanios,wijnaldum,fer, en vooral m.been op het gebied van kritiek op v.geel. gaan richten.ik schat bakkal vele malen hoger dan die drie talenten bij elkaar, over scudetty weet niks over hem weet absoluut niet wat voor spits het is, compleet een gok
Maar ik heb wel vertrouwen met r.koeman. en ik móet ook niet gaan zeiken want k.koeman heeft niet het volledige voorbereiding gestart dus móet hij het doen in trainingen en competitie wedstrijden de team gaan smeden.
FlrRico
 FlrRico - woensdag 31 augustus 2011 - 23:15   quote  deeplink  
we support the feyenoordboy,s we shell not bemoved

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door FlrRico --
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 31 augustus 2011 - 23:17   quote  deeplink  
wat een waardeloos topic is dit geworden...
Rovert
 Rovert - woensdag 31 augustus 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 23:17 schreef Pietje1 het volgende:
wat een waardeloos topic is dit geworden...
dat komt omdat jij zo nodig moest gaan werken
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 31 augustus 2011 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 23:19 schreef Rovert het volgende:

[..]

dat komt omdat jij zo nodig moest gaan werken
ja sorry... ik zal er meteen mee stoppen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 31 augustus 2011 - 23:20   quote  deeplink  
Waardeloos dus gepast
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 31 augustus 2011 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 23:20 schreef Stylzz het volgende:
Waardeloos dus gepast
dat dan weer wel.
dr. Love
 dr. Love - woensdag 31 augustus 2011 - 23:22   quote  deeplink  
Pietje waarom waardeloos ? Tis toch waar we moeten even ons hart luchten en weer fris ertegen aan en we willen de allerbeste optie voor feyenoord voor in de toekomst ouwe rakker .
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 31 augustus 2011 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 23:22 schreef dr. Love het volgende:
Pietje waarom waardeloos ? Tis toch waar we moeten even ons hart luchten en weer fris ertegen aan en we willen de allerbeste optie voor feyenoord voor in de toekomst ouwe rakker .
het lijkt wel een lagere school ruzie, beetje jammer.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 31 augustus 2011 - 23:25   quote  deeplink  
Dit komt dan weer in mij op:

arguing_on_the_internet.jpg
hotjumper
 hotjumper - woensdag 31 augustus 2011 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 23:11 schreef dr. Love het volgende:
Suporters fer heeft gekregen wat hij graag wilde, oké einde verhaal dit betekend voor hem langzaam aan einde voor hem, laten wij op positieve kant feyenoord steunen en niet aan zulke loosers als castanios,wijnaldum,fer, en vooral m.been op het gebied van kritiek op v.geel. gaan richten.ik schat bakkal vele malen hoger dan die drie talenten bij elkaar, over scudetty weet niks over hem weet absoluut niet wat voor spits het is, compleet een gok
Maar ik heb wel vertrouwen met r.koeman. en ik móet ook niet gaan zeiken want k.koeman heeft niet het volledige voorbereiding gestart dus móet hij het doen in trainingen en competitie wedstrijden de team gaan smeden.
Dat je wijnaldum en fer niet moet kan ik inkomen, Luc is al een heel ander verhaal, ook omdat hij een groot deel van het geld dat Feyenoord voor hem kreeg als tekengeld had kunnen opstrijken. Maar dat je niet even de moeite neemt om ook maar een poging te wagen de naam van onze nieuwe spits op te zoekem vind ik een beetje respectloos.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 01 september 2011 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 augustus 2011 - 23:03 schreef Rovert het volgende:

[..]

maar toch

Trots op Luc, één van ons
Trots op Bahia, één van ons

de tyfus voor Wijnaldum, fer en De Guzman, voorbijgangers
Trots op Luc, een van ons
Trots op Andre, een van ons ( Al ben ik zeer blij dat ie weg is )
Trots op Leroy, een van ons
Trots op Georginio, een van ons

Jonathan, een misser van Eric Gudde!! Spelers neem ik nooit iets kwalijk. Spelers komen en gaan , dat zal altijd zo blijven. Wat mij veel meer zeer doe is dat er één of meerdere spelers aanwezig zouden zijn die absoluut niet geschikt zijn om betaald voetbal bij Feyenoord te bedrijven.
dr. Love
 dr. Love - donderdag 01 september 2011 - 00:29   quote  deeplink  
Ik denk dat mij totaal verkeerd begrijpt, die talenten hebben eenpaar keer leuk gespeeld of gescoord, en dan komt er effe toevallig een scout van intermillan die gaat ook es effe onderzoeken hoe en wat de club er voor staat plus die zaakwaarnemer van die jongkies ruikt ook geld. Die ouders worden ook lekker gemaakt een huis leuke auto lekker shoppen geef ze geen ongelijk, maar uiteindelijk zal dat plezier voor hun korte duur zijn, absoluut nog geen niveau als robben, persie, wesley sneyder
martinm70
 martinm70 - donderdag 01 september 2011 - 00:32   quote  deeplink  
Valt mee dat 'ie niet vermelde dat het zijn droomclub is en altijd een tukker slaapkamer had

ferader.jpg
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 september 2011 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 00:29 schreef dr. Love het volgende:
Ik denk dat mij totaal verkeerd begrijpt, die talenten hebben eenpaar keer leuk gespeeld of gescoord, en dan komt er effe toevallig een scout van intermillan die gaat ook es effe onderzoeken hoe en wat de club er voor staat plus die zaakwaarnemer van die jongkies ruikt ook geld. Die ouders worden ook lekker gemaakt een huis leuke auto lekker shoppen geef ze geen ongelijk, maar uiteindelijk zal dat plezier voor hun korte duur zijn, absoluut nog geen niveau als robben, persie, wesley sneyder
das ook weer onzin, Luc staat al langere tijd in de belangstelling van grote clubs waaronder Arsenal. Toen Van Persie weg ging was de algemene opinie ook dat hij nog niet aan een grotere club toe was en op zijn bek zou gaan. Als Inter net zo de tijd neemt als Arsenal nam om Van Persie te brengen dan komt dat wel goed.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 01 september 2011 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 00:32 schreef martinm70 het volgende:
Valt mee dat 'ie niet vermelde dat het zijn droomclub is en altijd een tukker slaapkamer had

[ afbeelding ]
een tukkers bed? stort zeker in tijdens wilde sex! niet kopen!!!
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 01 september 2011 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 07:47 schreef obiku010 het volgende:

[..]

een tukkers bed? stort zeker in tijdens wilde sex! niet kopen!!!
alleen als je zo nodig een tweede ring wilt aanbrengen, terwijl 1 ring al te groot is voor je

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2011 door Pietje1 --
FR-Han
 FR-Han - donderdag 01 september 2011 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 09:01 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

alleen als je zo nodig een twee ring wilt aanbrengen, terwijl 1 ring al te groot is voor je
ik neem aan dat je op cockringen doelt? hahahha
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 01 september 2011 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 09:04 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ik neem aan dat je op cockringen doelt? hahahha
ofcourse
sevillana
 sevillana - donderdag 01 september 2011 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 07:47 schreef obiku010 het volgende:

[..]

een tukkers bed? stort zeker in tijdens wilde sex! niet kopen!!!
een tukkers bed? . . . dat noemen ze daar in die windstreken toch anders? iets wat begint met een H dacht ik?

20579.jpg
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 september 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 18:09 schreef sevillana het volgende:

[..]

een tukkers bed? . . . dat noemen ze daar in die windstreken toch anders? iets wat begint met een H dacht ik?

[ afbeelding ]
nahhhh, is wel een endje uit de buurt hoor. Daarop slaapt Jappie.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 01 september 2011 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 19:40 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

nahhhh, is wel een endje uit de buurt hoor. Daarop slaapt Jappie.
hahaha Ja Jappie!!!
Sander FCT
 Sander FCT - donderdag 01 september 2011 - 22:56   quote  deeplink  
Castaignos, Wijnaldum en nu Fer ook weg. Feyenoord moet hopen dat ze volgend jaar wel europees moeten spelen. En hij verlaat niet voor niets Feyenoord voor Twente, Fer is op het moment gewoon te goed voor Rotterdam. nog 5 jaar en dan is Excelsior de beste club van Rotterdam. HAHAHHAAHHAHA.
Els
 Els - donderdag 01 september 2011 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 22:56 schreef Sander FCT het volgende:
Castaignos, Wijnaldum en nu Fer ook weg. Feyenoord moet hopen dat ze volgend jaar wel europees moeten spelen. En hij verlaat niet voor niets Feyenoord voor Twente, Fer is op het moment gewoon te goed voor Rotterdam. nog 5 jaar en dan is Excelsior de beste club van Rotterdam. HAHAHHAAHHAHA.
Waar baseer jij die geweldige kennis van je op?
FlrRico
 FlrRico - donderdag 01 september 2011 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 22:56 schreef Sander FCT het volgende:
Castaignos, Wijnaldum en nu Fer ook weg. Feyenoord moet hopen dat ze volgend jaar wel europees moeten spelen. En hij verlaat niet voor niets Feyenoord voor Twente, Fer is op het moment gewoon te goed voor Rotterdam. nog 5 jaar en dan is Excelsior de beste club van Rotterdam. HAHAHHAAHHAHA.
zozo stoere jongen hoor
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 september 2011 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 22:56 schreef Sander FCT het volgende:
Castaignos, Wijnaldum en nu Fer ook weg. Feyenoord moet hopen dat ze volgend jaar wel europees moeten spelen. En hij verlaat niet voor niets Feyenoord voor Twente, Fer is op het moment gewoon te goed voor Rotterdam. nog 5 jaar en dan is Excelsior de beste club van Rotterdam. HAHAHHAAHHAHA.
grote bek achter het internet, pleurt op.
MMM
 MMM - donderdag 01 september 2011 - 23:08   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/report-post/628166/
MauricioAros
 MauricioAros - donderdag 01 september 2011 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 22:56 schreef Sander FCT het volgende:
Castaignos, Wijnaldum en nu Fer ook weg. Feyenoord moet hopen dat ze volgend jaar wel europees moeten spelen. En hij verlaat niet voor niets Feyenoord voor Twente, Fer is op het moment gewoon te goed voor Rotterdam. nog 5 jaar en dan is Excelsior de beste club van Rotterdam. HAHAHHAAHHAHA.
oneens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Officieel: Fer naar FC Twente: 'Blij dat het afgerond is'









0.0081799