BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Officieel: Fer naar FC Twente: 'Blij dat het afgerond is'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 september 2011 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 22:56 schreef Sander FCT het volgende:
Castaignos, Wijnaldum en nu Fer ook weg. Feyenoord moet hopen dat ze volgend jaar wel europees moeten spelen. En hij verlaat niet voor niets Feyenoord voor Twente, Fer is op het moment gewoon te goed voor Rotterdam. nog 5 jaar en dan is Excelsior de beste club van Rotterdam. HAHAHHAAHHAHA.
Jij bent echt de beste reclame voor condooms die er is!
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 01 september 2011 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 22:56 schreef Sander FCT het volgende:
Castaignos, Wijnaldum en nu Fer ook weg. Feyenoord moet hopen dat ze volgend jaar wel europees moeten spelen. En hij verlaat niet voor niets Feyenoord voor Twente, Fer is op het moment gewoon te goed voor Rotterdam. nog 5 jaar en dan is Excelsior de beste club van Rotterdam. HAHAHHAAHHAHA.
Daar gaat Fer nog spijt van krijgen!! Alles ist vorbei fur Fc Twente....
dr. Love
 dr. Love - vrijdag 02 september 2011 - 01:24   quote  deeplink  
Jongens laten we kappen ons aandacht te geven, en fer móet ook stoppen met z,n emotionele gedrag heeft 100% zelf voor gekozen dan móet je nu een flinke knul zijn, want je krijgt het 3 keer zwaarder op alle fronten dus boek voor Jou als feyenoord is gesloten succes bij twente. Oh ja niet alleen jij maar dat geldt ook voor wijnaldum, castanios.
dr. Love
 dr. Love - vrijdag 02 september 2011 - 01:29   quote  deeplink  
Jongens laten we kappen ons aandacht te geven, en fer móet ook stoppen met z,n emotionele gedrag heeft 100% zelf voor gekozen dan móet je nu een flinke knul zijn, want je krijgt het 3 keer zwaarder op alle fronten dus boek voor Jou als feyenoord is gesloten succes bij twente. Oh ja niet alleen jij maar dat geldt ook voor wijnaldum, castanios.
dr. Love
 dr. Love - vrijdag 02 september 2011 - 03:23   quote  deeplink  
Jongens maak je niet druk om die drie straat talenten, ten eerste
Fer komt nog veel te kort voor de top
2. onderschat co adriaanse. je krijgt 2 kansen in basis, daarna langzamer hand wordt ie verkocht ze zitten er mee 5.5 miljoen verloren. Dus grote miskoop.
3 gaat Naar buitenland subclub en daar wordt het nog erger,
ljl
 ljl - vrijdag 02 september 2011 - 03:30   quote  deeplink  
dr. Love, slaap er eens lekker over en kom dan met een antwoord.... is beter.... vooral voor ons!
dr. Love
 dr. Love - vrijdag 02 september 2011 - 03:41   quote  deeplink  
Ik had het al verteld niemand wil mij geloven dat is net zoiets als liefde maakt blind.
Zulke mensen móet je geen aandacht geven of tekst of uitleg .
Andere kant van het verhaal is schuld ligt ook bij de mensen die mensen die de keuze hebben gemaakt van die talenten, die jongens waren nog niet rijp en ervaren genoeg om door te schuiven Naar de feyenoord selectie, want je ziet het al wat er gebeurd met die talenten ze krijgen een paar keer de kans dan komt er een trainer en als hij top is dan zie je de tekortkomingen van deze spelers en dan willen ze weg om tegendeel te bewijzen, maar ze vergeten een belangrijke ding de voetbal is bijzaak maar het puur keihard zakelijk.
dr. Love
 dr. Love - vrijdag 02 september 2011 - 04:25   quote  deeplink  
Ik bedoel het niet rot voor die jongens maar het zijn de fouten van die trainers die hun hebben geloodts Naar de top terwijl ze nog niet aan toe waren, ze denken allemaal dat ze snel v.persie, v bronckhorst, en nog meer uitzonderlijke talenten zijn of worden voetballen kan iedereen maar voor de echte top wordt er meer gevraagd dan voetballen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 02 september 2011 - 08:57   quote  deeplink  
10,5 miljoen voor 2 spelers die zich niet echt consistent BOVENcategorie hebben getoond bij Feyenoord.
Mooi geld! Credits: van Geel
En er zullen er meer van die blagen volgen; "Ik zit nu zó lang bij Feyenoord, ik wil me sportief (financieel) verbeteren. Toe aan een nieuwe uitdaging."

Terugkijkend: Fer en Wijnaldum hebben de club lang, lang aan het lijntje gehouden. Dat is niet netjes, a-sociaal zelfs.
Het zet de club onder druk, sportief, omdat vervanging noodzaak is.

Eens te meer bewijst het dat veel voetballers samenhangen aan naïviteit, leugens, hoogmoedswaanzin, etc.
Grote jongens zeggen op tijd, uit liefde, belang én winstoogmerk voor de club, dat ze willen verkassen, en verkondigen géén slijmerige onzin vóóraf én achteraf in de pers.
Ze zeggen doodeenvoudig waar het op staat, ook als de club dat van hen verlangt.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 02 september 2011 - 10:08   quote  deeplink  
doe nu maar een keer een slot op dit topic, ben klaar met Fer.
JanM
 JanM - vrijdag 02 september 2011 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 10:08 schreef FR-Douwe het volgende:
doe nu maar een keer een slot op dit topic, ben klaar met Fer.
Idd, oFer en sluiten!
dr. Love
 dr. Love - zaterdag 03 september 2011 - 23:56   quote  deeplink  
Hee rakkers las net dat fer niet op de verdedigers positie wilt spelen en dat ook verteld heeft aan co adriaanse, goed gedaan jongen je hebt teminste kloten hahahahahaha. als ik co was dan had ik die knul effe 4 weken ale bezoekers toilet laten schoonmaken.
dr. Love
 dr. Love - zondag 04 september 2011 - 01:16   quote  deeplink  
Hee rakkers las net dat fer niet op de verdedigers positie wilt spelen en dat ook verteld heeft aan co adriaanse, goed gedaan jongen je hebt teminste kloten hahahahahaha. als ik co was dan had ik die knul effe 4 weken ale bezoekers toilet laten schoonmaken.
Els
 Els - zondag 04 september 2011 - 01:18   quote  deeplink  
Hebben we net een heftige discussie over dubbele topics, begin jij weer.....
Als je meer dan een uur er over na kan denken, kan je toch wel minstens de fouten uit de post halen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 september 2011 door Els --
Els
 Els - zondag 04 september 2011 - 01:22   quote  deeplink  
Leroy Fer wilde FC Twente en de club wilde hem. Toch is de van Feyenoord overgekomen jeugdinternational niet gelijk zeker van een basisplaats. 'Ik moet op de training laten zien waar ik toe in staat ben.'

'Op basis daarvan worden de keuzes gemaakt', zegt de 21-jarige Rotterdammer tegen FC Twente TV. Op het middenveld heeft Fer stevige concurrentie. Hij zal één van het duo Wout Brama en Luuk de Jong of aankoop Willem Janssen uit de basis moeten spelen.

Fer heeft trainer Co Adriaanse in ieder geval aangegeven niet voor een verdedigende rol naar Enschede te zijn gekomen. 'Ik heb eerlijk tegen de trainer gezegd dat ik een middenvelder ben en me daar wil laten zien.' Adriaanse gaf eerder aan in Fer mogelijk een verdediger te zien.

Dat hij na maandenlang gesteggel toch dit seizoen nog onderdeel is van de Tukkerse succesformatie, doet hem goed. 'Dit is toch wat ik wilde. FC Twente speelt de laatste seizoenen mee om de titel en ik wil graag prijzen pakken', zegt Fer. 'Het heeft lang geduurd en er zijn veel heel vervelende dingen gebeurd, maar nu zit ik hier gelukkig toch. Ik ga Europa League spelen met FC Twente.'

Bron: AD.nl
dr. Love
 dr. Love - zondag 04 september 2011 - 01:56   quote  deeplink  
Hahaha praatjes vullen geen gaatjes mischien wel bij derksen in z,n portemonnee hahahahahaha.
fr 4-ever
 fr 4-ever - zondag 04 september 2011 - 04:53   quote  deeplink  
ik hoop dat fer en wijnaldum allebei de benen breken,, een transfer okep, maar niet naar twente of psv. Maar 4 en 18 dec is het feyenoord - twente en feyenoord - psv, ik ben benieuwd hoe de supporters reageren
EdjeNL
 EdjeNL - zondag 04 september 2011 - 05:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 04:53 schreef fr 4-ever het volgende:
ik hoop dat fer en wijnaldum allebei de benen breken,, een transfer okep, maar niet naar twente of psv. Maar 4 en 18 dec is het feyenoord - twente en feyenoord - psv, ik ben benieuwd hoe de supporters reageren
Denk dat wij lachend naar huis gaan!

Niemand is sterker dan dat ene woord....
flipje tiel
 flipje tiel - zondag 04 september 2011 - 08:58   quote  deeplink  
ben blij dat die opgerot is,volgens mij zijn we sterker zonder hem als met hem
ik verwacht namelijk van bakkal wel een paar doelpunten meer als van ferader
nu ruiz weg is zijn ze niet beter als wij zijn ik denk dan ook dat de tukkers instorten en wij met bakkal en guidetti hoger eindigen als die tukkers
Dan ziet die gelijk waar die is weggegaan en nooit meer hoef terug te komen(ook al weet je dat nooit)
flipje tiel
 flipje tiel - zondag 04 september 2011 - 08:59   quote  deeplink  
Oja alle lof voor v geel hij is een HELD super gedaan
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 september 2011 - 09:04   quote  deeplink  
Boudewijn moet nog even zorgen dat we t Fer nieuws niet meer zien
j bruijnes
 j bruijnes - zondag 04 september 2011 - 09:41   quote  deeplink  
ik hoop als dat fer er een stuk of vijf in schop tegen mojn clup feyenoord zo asls je fer ak kat mens onwaardig.
FR-Han
 FR-Han - zondag 04 september 2011 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 09:41 schreef j bruijnes het volgende:
ik hoop als dat fer er een stuk of vijf in schop tegen mojn clup feyenoord zo asls je fer ak kat mens onwaardig.
hahahahahaha. on-topic: blij dat ferader weg is!!
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 september 2011 - 09:42   quote  deeplink  
Maar dat is toch ook niet leuk? Hoe dan ook 0-5, in eigen huis, tegen Twente, en Leroy scoort ze?
Els
 Els - zondag 04 september 2011 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 09:41 schreef j bruijnes het volgende:
ik hoop als dat fer er een stuk of vijf in schop tegen mojn clup feyenoord zo asls je fer ak kat mens onwaardig.
Wat raar dat jij één speler belangrijker vindt dan Feyenoord. Je geeft nu aan dat je hoopt dat Feyenoord met grote cijfers van Twente verliest. Weet je zeker dat je Feyenoordsupporter bent?
hotjumper
 hotjumper - zondag 04 september 2011 - 09:45   quote  deeplink  
Kan alles over fer niet naar het twente forum gekopieerd worden, hebben die ook eens wat posts
j bruijnes
 j bruijnes - zondag 04 september 2011 - 09:48   quote  deeplink  
moet natuurlijk mijn en afkat zijn.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 04 september 2011 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 09:48 schreef j bruijnes het volgende:
moet natuurlijk mijn en afkat zijn.
snap ik, trouwnes: een aantal gasten hier hebben je een voorstel gedaan om je een keer op te halen voor een wedstrijd in de kuip. lijkt je dat wat?
hotjumper
 hotjumper - zondag 04 september 2011 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 09:48 schreef j bruijnes het volgende:
moet natuurlijk mijn en afkat zijn.
Ik had hem begrepen! En van mij mag het alleen als we 6-5 winnen
Els
 Els - zondag 04 september 2011 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 09:48 schreef j bruijnes het volgende:
moet natuurlijk mijn en afkat zijn.
Ja, en als. Maar weet je zeker dat Feyenoord 'mijn club'is voor jou. Het komt niet zo over.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 04 september 2011 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 09:45 schreef hotjumper het volgende:
Kan alles over fer niet naar het twente forum gekopieerd worden, hebben die ook eens wat posts
Goeie vraag!
Bevestigend antwoord van mijn kant.
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 september 2011 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 09:04 schreef Stylzz het volgende:
Boudewijn moet nog even zorgen dat we t Fer nieuws niet meer zien
+1
Rotterdam22
 Rotterdam22 - zondag 04 september 2011 - 13:47   quote  deeplink  
alle topics over deze duitser moeten weg..of hij moet een ernstig blessure hebben.
prins
 prins - zondag 04 september 2011 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 09:04 schreef Stylzz het volgende:
Boudewijn moet nog even zorgen dat we t Fer nieuws niet meer zien
+1000 ook nieuws van Kutnaldum
Ronneke
 Ronneke - zondag 04 september 2011 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 04:53 schreef fr 4-ever het volgende:
ik hoop dat fer en wijnaldum allebei de benen breken,, een transfer okep, maar niet naar twente of psv. Maar 4 en 18 dec is het feyenoord - twente en feyenoord - psv, ik ben benieuwd hoe de supporters reageren
Zielig mannetje ben jij zeg!!!! Jij schreef ook dat rouwkaartje zeker? Spelers zijn Feyenoorder zolang ze daar spelen, zo komen en gaan, zo gaat dat in het voetbal. Iemand wensen om zijn ledematen te breken is zielig, klasse man, je bent een echt supporter.

Bakkal scoorde in de kuip tegen ons, toen was hij psv'r en ook de slechterik, nu juichen we straks als hij voor ons scoort. Grow up !!!!!!!!!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 04 september 2011 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 14:21 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Zielig mannetje ben jij zeg!!!! Jij schreef ook dat rouwkaartje zeker? Spelers zijn Feyenoorder zolang ze daar spelen, zo komen en gaan, zo gaat dat in het voetbal. Iemand wensen om zijn ledematen te breken is zielig, klasse man, je bent een echt supporter.

Bakkal scoorde in de kuip tegen ons, toen was hij psv'r en ook de slechterik, nu juichen we straks als hij voor ons scoort. Grow up !!!!!!!!!
niet te vergelijken, Bakkal is daar op een zijspoor beland en de 2 genoemde heren konden onze steunpilaren worden. Wens dat iemand zn benen breekt moet je denk ik ook niet letterlijk nemen maar meer als een uiting van emotie die ik best snap.
Je kan er trouwens zelf ook wel wat van met je opmerking dat hij de rouwkaart zeker verstuurd zou hebben, ook dat is zielig en kan het predicaat: "grow up" krijgen.
flipje tiel
 flipje tiel - zondag 04 september 2011 - 15:07   quote  deeplink  
ach ik gun fer het beste maar ik denk dat zijn keuze niet goed is of moet ik zeggen de keuze van zijn zaakwaarnemer.
5,5000000 dan 10% voor rob jansen dus dan snap je het allemaal wel t,zijn de zaakwaarnemers die de boel verpesten en o ja fer heft ook niet netjes gereageerd
zo nu maar een slotje op het fer topic
Ronneke
 Ronneke - zondag 04 september 2011 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 14:48 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

niet te vergelijken, Bakkal is daar op een zijspoor beland en de 2 genoemde heren konden onze steunpilaren worden. Wens dat iemand zn benen breekt moet je denk ik ook niet letterlijk nemen maar meer als een uiting van emotie die ik best snap.
Je kan er trouwens zelf ook wel wat van met je opmerking dat hij de rouwkaart zeker verstuurd zou hebben, ook dat is zielig en kan het predicaat: "grow up" krijgen.
Dat mag je denken en misschien heb je wel gelijk, is toch emotie en moet je niet te letterlijk nemen toch? Wat betreft Bakkal is puur een voorbeeld van zo ben je PSV r en zo speel je weer voor een andere club.............. zo zijn er vele binnenlandse transfers geweest en het gaat niet de laatste zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 september 2011 door Ronneke --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 04 september 2011 - 15:21   quote  deeplink  
Fer is history. Is nu toch wel ferwerkt.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 05 september 2011 - 13:41   quote  deeplink  
Fer: "Het is hier echt tot in de puntjes geregeld"
Door Robin in het Hout | 05 Sep 2011 om 12:22

Leroy Fer bezocht zaterdag voor het eerst zijn nieuwe club FC Twente. De middenvelder, die op de laatste dag van de transfermarkt Feyenoord verliet voor De Tukkers, was onder de indruk van het trainingscomplex in Hengelo.

Bij FC Twente werd Fer ontvangen door ambassadeur Jan van Staa en teammanager Toon Renes. Trainer Co Adriaanse en voorzitter Joop Munsterman waren wegens een korte vakantie niet aanwezig. De middenvelder keek zijn ogen uit bij Twente.

"Het is hier echt allemaal tot in de puntjes geregeld," vertelde Fer aan FC Twente TV. "Samen met mijn vriendin Xenia, mijn moeder en broer hebben we een rondleiding gehad op het trainingscomplex en het stadion. Daarnaast hebben we de woning bekeken waar we de komende tijd gaan wonen. Een eerste indruk is toch erg belangrijk en ik sta dan ook te popelen om hier te beginnen."

Lange tijd leek een transfer naar Twente onmogelijk, maar op de laatste dag werd er alsnog een akkoord bereikt over de transfersom. " FC Twente speelt de laatste seizoenen mee om de titel en ik wil graag prijzen pakken. Ook kan ik nu in de Europa League spelen. Dat is toch wat ik wilde."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/130551/Fer:_Het_is_hier_echt_tot_in_de_puntjes_geregeld#ixzz1X4psLXgr

Het is net of die een overstap van excelsior naar Real Madrid heeft gemaakt wat een huilebalk zeg.
En dan zegt die ook nog ik citeer: Het heeft lang geduurd en er zijn veel heel vervelende dingen gebeurd, maar nu zit ik hier gelukkig toch.
Ophangen aan de hoogste boom zou ik zeggen meneer heeft totaal geen respect voor Feyenoord.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 05 september 2011 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 15:21 schreef FR-Henk het volgende:
Fer is history. Is nu toch wel ferwerkt.
Nu ik dit lees is het echt oorlog(zie boven)wat een snotaap zonder IQ.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 05 september 2011 - 13:57   quote  deeplink  
Kan me niet indenken dat het stadion van Twente indrukwekkender is dan de kuip... ook het trainingscomplex niet. Gewoon bullshit en een wit voetje hale nbij de twente supporters.
JanM
 JanM - maandag 05 september 2011 - 13:57   quote  deeplink  
Ferspilde energie! Wees blij dat hij is opgerot en we er nog centen voor gevangen hebben!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 05 september 2011 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 13:57 schreef JanM het volgende:
Ferspilde energie! Wees blij dat hij is opgerot en we er nog centen voor gevangen hebben!
Inderdaad en 5,5 plus aanvulende voorwaarden is gewoon een belachelijk goed bedrag voor zo'n labiel figuur. Sjapo Martin.
craven
 craven - maandag 05 september 2011 - 14:01   quote  deeplink  
Van mij mag het op slot....
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 05 september 2011 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 14:01 schreef craven het volgende:
Van mij mag het op slot....
Van mij ook.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Officieel: Fer naar FC Twente: 'Blij dat het afgerond is'









0.0153431