|
|
de beer
|
|
|
wie word er nu de 2e man achter ron vlaar??? wie gaat de band overnemen als vlaar er niet is??? en zou feijenoord er bij inbedwongen hebben dat fer niet tegen ons mag spelen doet twente nu ook met ruiz!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Kijk dit is nu eens een goede topic! Ik zeg: El Ahmadi! |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Hercules moest 2 miljoen lappen als Drenthe tegen Real zou spelen ;)
El Ahmadi of Bakkal |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 19:17 schreef de beer het volgende:wie word er nu de 2e man achter ron vlaar??? wie gaat de band overnemen als vlaar er niet is??? en zou feijenoord er bij inbedwongen hebben dat fer niet tegen ons mag spelen doet twente nu ook met ruiz!!! ik zou ook denken aan El Ahmadi
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Natuurlijk is Mokotjo de 2e man! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: moet hij wel eerst spelen... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
El Ahmadi of De Vrij. De rest is niet goed genoeg, ervaren genoeg of pas net bij de club. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Kan dat niet aanvoerder en op de bank zitten?? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: lijkt me verre van ideaal |
|
|
|
|
de beer
|
|
|
quote: dank je dank je ben vereerd!!!! |
|
|
|
|
hitec fr 1971
|
|
|
quote: gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap |
|
|
|
|
de beer
|
|
|
ik dacht zelf ook aan Jordy clasie van af het middenveld kun je het beste sturen dacht ik!!! maal el ahmadi vind ik ook niet gek is een goeie stimulans voor die jonge!!! ben benieuwd hoe koemen er over denkt!!! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dan ONS oorlogskind! |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
De tweede man wordt De Vrij. |
|
|
|
|
Crisismanager
|
|
|
1. Vlaar 2. de Vrij 3. el Ahmadi 4. Clasie |
|
|
|
|
de beer
|
|
|
quote: zou het voor de Communicatie niet beter zijn om iemand van het middenveld te nemen???? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
de Vrij denk ik. Of die droplul van een Mulder! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
1. Vlaar. 2. de Vrij. 3. Mulder. 4. Clasie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
de vierde man schijnt pas echt belangerijk te zijn volgen Gijpie |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 19:17 schreef de beer het volgende:en zou feijenoord er bij inbedwongen hebben dat fer niet tegen ons mag spelen doet twente nu ook met ruiz!!! Wat een bullshit!!! Zijn gewoon EUFA regels, omdat hij al voorronde voor twente heeft gespeeld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door PieterBos -- |
|
|
|
|
de kromme 73
|
|
|
geef die band aan schenkeveld |
|
|
|
|
Marco12345
|
|
|
Ik hoorde net dat Cissé aanvoerder achter Vlaar is. |
|
|
|
|
Mambo
|
|
|
Haha dat jij je hier druk over maakt. Ik denk trouwes Mulder |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hoop niet Mulder. heb liever dat een veldspeler die band draagt, die heeft toch een wat groter bereik. Er zijn natuurlijk uitzonderingen wanneer die keeper heel veel ervaring met zich meeneemt, zoals bv een paar jaar terug vdSar bij het NL-elftal. |
|
|
|
|
MikeVakX
|
|
|
Nee ik zet me geld op Schaken |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Graafland, toch de meest ervaren man in de selectie... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wordt Stefan de Vrij en anders de 12e man. |
|
|
|
|
MikeVakX
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik stem voor FTID. Een aanvoerder of vice-aanvoerder moet ook af en toe lekker kankeren. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
FTID smijt met hoofdletters en uitroeptekens, kunnen die jonge gasten niet aan joh. Alhoewel Rovert adrem en scherp is, misschien snappen ze hem niet. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:06 schreef Bosifyable het volgende:FTID smijt met hoofdletters en uitroeptekens, kunnen die jonge gasten niet aan joh. Alhoewel Rovert adrem en scherp is, misschien snappen ze hem niet. Ik kan me aanpassen, praat ik gewoon in 1 lettergreepwoorden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lijdensweg als 2e man, oordoppen voor de andere spelers. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
fernandez op 1 voor plek 2 en fernandez 2 op plek 3 of voor vervanger van plek 2 ,fernandez 2 dan he.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:41 schreef Leon FR1908 het volgende:fernandez op 1 voor plek 2 en fernandez 2 op plek 3 of voor vervanger van plek 2 ,fernandez 2 dan he.. he? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 21:41 schreef Leon FR1908 het volgende:fernandez op 1 voor plek 2 en fernandez 2 op plek 3 of voor vervanger van plek 2 ,fernandez 2 dan he.. naar boven jij je medicijnen liggen op het nachtkastje |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: haha top! moet je wel bewijzen... dan heb je mijn stem. |
|
|
|