|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: snap er geen hol van... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: gewoon wie de 2de man moet worden... fernandez op 1 voor plek 2 en fernandez 2 op plek 3 of voor vervanger van plek 2 ,fernandez 2 dan he |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:13 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] gewoon wie de 2de man moet worden... fernandez op 1 voor plek 2 en fernandez 2 op plek 3 of voor vervanger van plek 2 ,fernandez 2 dan he hou nou op met woorden waar fer in zit |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ferdraait nog an toe! |
|
|
|
|
Meangreen
|
|
|
on: El Ahmadi lijkt me, heeft echt een sprong gemaakt deze zomer :) |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 19:17 schreef de beer het volgende:wie word er nu de 2e man achter ron vlaar??? wie gaat de band overnemen als vlaar er niet is??? en zou feijenoord er bij inbedwongen hebben dat fer niet tegen ons mag spelen doet twente nu ook met ruiz!!! Wist niet dat Vlaar in een band zat, laat staan dat hij een instrument bespeelt en nee, laat Fer lekker spelen, en laten we hopen dat hij dan een van zijn befaamde slaapmomentjes heeft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: dat doe je express he |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nee man ,het was echt een fergissing.. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: dan is het goed, niet meer doen he
ETTERBAK |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: als je ouder word fergeet je wel eens iets he.. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik ben zo blij dat die fer nu gewoon weg is en we hem ter plekke gaan vergeten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mee eens maar nog 1x dit jaar gaan we zijn ontwikkeling dwars zitten... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik wed dat hij dan een eigen doelpunt maakt, een rode kaart krijgt en op weg naar de kleedkamer zijn been breekt. Terwijl hij de tunnel in gedragen wordt, valt de klep van de tunnel op zijn hoofd en zit hij voor eeuwig kwijlend liedjes te zingen in een verpleegtehuis |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Ik vind de Vrij of Biseswar. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:35 schreef Rovert het volgende:[..] Ik wed dat hij dan een eigen doelpunt maakt, een rode kaart krijgt en op weg naar de kleedkamer zijn been breekt. Terwijl hij de tunnel in gedragen wordt, valt de klep van de tunnel op zijn hoofd en zit hij voor eeuwig kwijlend liedjes te zingen in een verpleegtehuis Hoogstaand Fanta gehalte van je! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: dank je, je mag mijn droom een keer lenen hoor |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:35 schreef Rovert het volgende:[..] Ik wed dat hij dan een eigen doelpunt maakt, een rode kaart krijgt en op weg naar de kleedkamer zijn been breekt. Terwijl hij de tunnel in gedragen wordt, valt de klep van de tunnel op zijn hoofd en zit hij voor eeuwig kwijlend liedjes te zingen in een verpleegtehuis hahahahaha hand in hand |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: ik had het graag gedaan |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Staat waarschijnlijk hè. Je hebt nog altijd kans ;-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: die tweet was dus 4uur geleden. toen had je nog niet bewezen dat je het kon. Koeman leest mee dus je kunt vandaag of morgen wel bericht verwachten. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] die tweet was dus 4uur geleden. toen had je nog niet bewezen dat je het kon. Koeman leest mee dus je kunt vandaag of morgen wel bericht verwachten. ik zet gauw mijn nokia 3310 aan |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: wie heeft er nu een nokia 3310... daarom lacht hij |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: De grap was om 'm niet uit te leggen ;) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hij snapt er al niets van, laat staan van dit grapje. Zometeen komt hij nooit meer op het forum!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:58 schreef FR-Douwe het volgende:[..] hij snapt er al niets van, laat staan van dit grapje. Zometeen komt hij nooit meer op het forum! pffff dit was de druppel, ik kom nooit meer op dit forum
Ik ga naar bed, Kris uit twente lig al op me te wachten |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:59 schreef Rovert het volgende:[..] pffff dit was de druppel, ik kom nooit meer op dit forum Ik ga naar bed, Kris uit twente lig al op me te wachten hahahahaha, ze is blond!!!!!!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: ik hoop het wel, ze kost me al genoeg voor een uurtje |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: betaal jij per uur dan? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: dan trap ik haar er weer uit, de tuin in, waar ze hoort te liggen snachts |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: dus dan leg je 58 minuten naast haar.... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: ik ga eerst douchen en daarna ook weer en ik douche lang |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tuurlijk niet. hij maakt eerst het uur vol, smokkelt daarna nog een kwartier door zijn horloge terug te zetten en trapt haar dan past het bed uit. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 23:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tuurlijk niet. hij maakt eerst het uur vol, smokkelt daarna nog een kwartier door zijn horloge terug te zetten en trapt haar dan past het bed uit. hahahaha, ouwe rovert fan! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 23:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tuurlijk niet. hij maakt eerst het uur vol, smokkelt daarna nog een kwartier door zijn horloge terug te zetten en trapt haar dan past het bed uit. was het maar waar een uur vol maken
zijn er sowieso mannen die twee minuten halen ???? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|