|
|
de flh
|
|
|
KOM MAAR OP SMERIGE TERING-RAT!! JIJ EN JE TEAM-GENOTEN GAAN ER AAN!!!
Fer gaat hoogstpersoonlijk de sfeer in de Kuip tot het hoogtepunt aller tijden brengen.
Twente gaat wéér in de broek schijten en Fer het hardst!!
WELCOME IN THE RING OF FIRE!!!!
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dat wordt weer topic graven over een aantal maanden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Ja 't moest er ff uit :)) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hoi Fer, alles goed? En hoe bevalt het nou dat je munsterman zn toupet schoon moet houden doordeweeks? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
WELCOME IN THE RING OF FIRE!!!!
Mooi tekst voor een spandoek over de ge-he-le Noordzijde |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Zit ie al in als munsterman weer eens thais gegeten heeft |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Alleen jammer dat we The Ring of Fire niet mogen symboliseren.. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: nou weet je als ik zo naar dat gezicht van die munsterman kijk en ik denk aan thais dan vermoed ik dat hij een ander soort thais blieft dan wat jij nu suggereert |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: ZEKER WETEN!!!
Zuid-zijde: FERRADER |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Over het gehele uitvak? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: steek je toch dat spandoek in de 12de minuut in de fik |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Over het gehele uitvak. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:47 schreef Rovert het volgende:[..] nou weet je als ik zo naar dat gezicht van die munsterman kijk en ik denk aan thais dan vermoed ik dat hij een ander soort thais blieft dan wat jij nu suggereert Oh mijn god, staat er direct een she-fer in het veld.... |
|
|
|
|
FR
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:41 schreef de flh het volgende:KOM MAAR OP SMERIGE TERING-RAT!! JIJ EN JE TEAM-GENOTEN GAAN ER AAN!!! Fer gaat hoogstpersoonlijk de sfeer in de Kuip tot het hoogtepunt aller tijden brengen. Twente gaat wéér in de broek schijten en Fer het hardst!! WELCOME IN THE RING OF FIRE!!!! _________________________________________________________ DEPONEER HIER JE IDEEËN OM DIE PLEURISHOND WELKOM TE HETEN. Die pleurishond is dus wel een waardevolle speler voor Feyenoord geweest. En ik respecteer zijn keuze. Ik vind overigens dat van Geel uitstekend gehandeld heeft. En ookal is Fer nu weg, dan is het gwn nog geen pleurishond. |
|
|
|
|
Glenn010
|
|
|
Hèhè eindelijk eens een supertopic |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Fer heeft straks elke keer na t douchen een ring of fire |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:49 schreef FR het volgende:[..] Die pleurishond is dus wel een waardevolle speler voor Feyenoord geweest. En ik respecteer zijn keuze. Ik vind overigens dat van Geel uitstekend gehandeld heeft. En ookal is Fer nu weg, dan is het gwn nog geen pleurishond. Als hij gewoon had gezegd dat hij daar beter kon verdienen had Ik er minder moeite mee gehad. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Fr 1908
|
|
|
Welcome back kut fer! Je gaat er aan met die tukkers van je! De hele kuip is tegen je, met me ik heb een traantje gelaten donder toch op man je wilt al een hele tijd weg , jij krijgt het zwaar in de kuip! Hoop dat je dit leest xd FEYENOORD TILL I DIE |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:52 schreef Fr 1908 het volgende:Welcome back kut fer! Je gaat er aan met die tukkers van je! De hele kuip is tegen je, met me ik heb een traantje gelaten donder toch op man je wilt al een hele tijd weg , jij krijgt het zwaar in de kuip! Hoop dat je dit leest xd FEYENOORD TILL I DIE Hee een dubbel account? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:52 schreef Fr 1908 het volgende:Welcome back kut fer! Je gaat er aan met die tukkers van je! De hele kuip is tegen je, met me ik heb een traantje gelaten donder toch op man je wilt al een hele tijd weg , jij krijgt het zwaar in de kuip! Hoop dat je dit leest xd FEYENOORD TILL I DIE hij schijnt in dit topic mee te lezen en elke 30 seconden op F5 te drukken!!! |
|
|
|
|
Fr 1908
|
|
|
We moeten heel groot spandoek van fer maken en dan in de fik zetten tijdens feyenoord -twente |
|
|
|
|
Schaep
|
|
|
Hij redde ons wel afgelopen week tegen Heerenveen, en levert ons nu een smak geld op. Fer bedankt voor alles en het ga je goed! Dus ik hoop dat het gross in de kuip straks wel normaal tegen hem zal doen. |
|
|
|
|
FR
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:50 schreef hotjumper het volgende:[..] Als hij gewoon had gezegd dat hij daar beter kon verdienen had Ik er minder moeite mee gehad. Ja, idd ik vind het wel overdreven dat gedoe met dat traantje. Daar heb je gelijk in. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
gewoon 90 minuten lang ferrader zingen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Gewoon negeren als iedere passant. |
|
|
|
|
Glenn010
|
|
|
|
|
|
Fr 1908
|
|
|
Haha hele wedstrijd Duitser zingen! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: dat is jouw avatar nadat je bent wezen bier drinken op varkenoord? |
|
|
|
|
Glenn010
|
|
|
quote: Hebbie em weer haha |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:56 schreef Schaep het volgende:Hij redde ons wel afgelopen week tegen Heerenveen, en levert ons nu een smak geld op. Fer bedankt voor alles en het ga je goed! Dus ik hoop dat het gross in de kuip straks wel normaal tegen hem zal doen. Hahaha, we weten allemaal dat hij straks uitgefloten en uitgescholden gaat worden door een gedeelte van het publiek. En inderdaad, Schan-de-lijk!!!!
Wie heeft er voor mij een toeter zodat ik harder op hem kan schelden dan de rest??? |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:56 schreef Schaep het volgende:Hij redde ons wel afgelopen week tegen Heerenveen, en levert ons nu een smak geld op. Fer bedankt voor alles en het ga je goed! Dus ik hoop dat het gross in de kuip straks wel normaal tegen hem zal doen. Als deze topic, je niet aanstaat hou dan gewoon je muil.. en ga naar een andere topic.
Voetballen deed Fer alleen nog maar voor de BV Ferrader. Vanaf nu is hij gewoon een ondankbare grafhond, een vijand. Vernederen die gozer. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
zowel fer als wijnaldum verdienen gewoon een respectvol ontvangst. beide hebben we veel plezier van gehad. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote: als je niet tegengas ken dan moet je helemaal niet op een forum zitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door Feijenoord1908 -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 23:03 schreef Feijenoord1908 het volgende:zowel fer als wijnaldum verdienen gewoon een respectvol ontvangst. beide hebben we veel plezier van gehad. ontzettend veel zo veel dat ik het ze gun dat ze de komende 20 jaar ergens in rusland mogen gaan voetballen, heel ver weg (ver met een v he jongens) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 22:56 schreef Schaep het volgende:Hij redde ons wel afgelopen week tegen Heerenveen, en levert ons nu een smak geld op. Fer bedankt voor alles en het ga je goed! Dus ik hoop dat het gross in de kuip straks wel normaal tegen hem zal doen. Fer, bedankt voor de voortijdige uitschakeling in Europa, voor het missen van een niet te missen kans, ook bedankt voor de voortijdige uitschakeling in de KNVBbeker tegen Roda, elke Nederlander kan je vertellen dat een penalty een schier onmogelijke opgave is. Bedankt ook voor de inzet tegen VVV, waardoor we onze laatste kans op Europees voetbal verspeelden. En uiteraard bedankt voor die zinloze actie tegen PSV, waardoor je geblesseerd raakte en maanden wel geld kostte, maar niets opleverde en je je team volledig onnodig in de steek liet, wat tot de historische nederlaag leidde. Afgelopen periode deed je wel je best, en leek je in elk geval geconcentreerd. Het waren twee onvergetelijke weken. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Lang leve het verschil van inzicht. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 23:03 schreef Feijenoord1908 het volgende:zowel fer als wijnaldum verdienen gewoon een respectvol ontvangst. beide hebben we veel plezier van gehad. Vorig jaar veel plezier van je gehad? Wat ben jij dan? De lokale masochist? |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: waarom niet, mag je niet een brandende halo boven de kuip tekenen? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: als jij nou eens reageert op vragen die je worden gesteld dan heb je van mij geen last gozert. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 23:02 schreef de flh het volgende:[..] Als deze topic, je niet aanstaat hou dan gewoon je muil.. en ga naar een andere topic. Voetballen deed Fer alleen nog maar voor de BV Ferrader. Vanaf nu is hij gewoon een ondankbare grafhond, een vijand. Vernederen die gozer. iedereen mag een mening hebben hier weet je nog, als die mening anders is dan de jouwe jammer dan. Hoeft hij nog niet zijn muil te houden. Beetje jammer dit. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 23:04 schreef Els het volgende:[..] Fer, bedankt voor de voortijdige uitschakeling in Europa, voor het missen van een niet te missen kans, ook bedankt voor de voortijdige uitschakeling in de KNVBbeker tegen Roda, elke Nederlander kan je vertellen dat een penalty een schier onmogelijke opgave is. Bedankt ook voor de inzet tegen VVV, waardoor we onze laatste kans op Europees voetbal verspeelden. En uiteraard bedankt voor die zinloze actie tegen PSV, waardoor je geblesseerd raakte en maanden wel geld kostte, maar niets opleverde en je je team volledig onnodig in de steek liet, wat tot de historische nederlaag leidde. Afgelopen periode deed je wel je best, en leek je in elk geval geconcentreerd. Het waren twee onvergetelijke weken. haha, mooi samen gevat |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
zouden we deze de komende maanden niet ff hoog kunnen houden??
ik vraag niet snel om favours, maareh.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 05 september 2011 - 23:02 schreef de flh het volgende:zouden we deze de komende maanden niet ff hoog kunnen houden?? ik vraag niet snel om favours, maareh.. Ben je van plan wedstrijden van jong-twente te gaan bekijken! |
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 - 23:04 schreef Els het volgende:[..] Fer, bedankt voor de voortijdige uitschakeling in Europa, voor het missen van een niet te missen kans, ook bedankt voor de voortijdige uitschakeling in de KNVBbeker tegen Roda, elke Nederlander kan je vertellen dat een penalty een schier onmogelijke opgave is. Bedankt ook voor de inzet tegen VVV, waardoor we onze laatste kans op Europees voetbal verspeelden. En uiteraard bedankt voor die zinloze actie tegen PSV, waardoor je geblesseerd raakte en maanden wel geld kostte, maar niets opleverde en je je team volledig onnodig in de steek liet, wat tot de historische nederlaag leidde. Afgelopen periode deed je wel je best, en leek je in elk geval geconcentreerd. Het waren twee onvergetelijke weken. +10 |
|
|
|