Hettie hettie hettie hettie Feyenoord heeft john Guidetti Hettie hettie hettie hettie Feyenoord heeft john Guidetti Hettie hettie hettie hettie Feyenoord één wordt kampioen
dat is een jodenlied.... lijkt me niet echt geschikt.
Dit beter?
Hij is uit manchester vertrokken Met de Edam, een oude schuit Met kakkerlakken in de midscheeps En rattennesten in het vooruit Hij was een zweedse kleine jongen Die van veel centen had gehoord Zijn naam dat is John Guidetti Die nu de goaltjes voor ons scoort
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 31 augustus 2011 door hotjumper --
Op woensdag 31 augustus 2011 - 23:37 schreef hotjumper het volgende: Hettie hettie hettie hettie Feyenoord heeft john Guidetti Hettie hettie hettie hettie Feyenoord heeft john Guidetti Hettie hettie hettie hettie Feyenoord één wordt kampioen
Hij is uit manchester vertrokken Met de Edam, een oude schuit Met kakkerlakken in de midscheeps En rattennesten in het vooruit Hij was een zweedse kleine jongen Die van veel centen had gehoord Zijn naam dat is John Guidetti Die nu de goaltjes voor ons scoort
Dat is inderdaad een stuk beter. Mijn stem heb je.
Op woensdag 31 augustus 2011 - 23:37 schreef hotjumper het volgende: Hettie hettie hettie hettie Feyenoord heeft john Guidetti Hettie hettie hettie hettie Feyenoord heeft john Guidetti Hettie hettie hettie hettie Feyenoord één wordt kampioen
Dit vind ik geweldig.
Wat ik ook een grappig liedje vond, was het liedje dat werd gezongen voor Jantje Peters op de melodie van Willem van Big Mouth (van Mouth and MacNeal). Dat kan eenvoudig worden aangepast voor Guidetti.
Guidetti, wat geef je mooie ballen Het doelpunt is gevallen We worden kampioen
Arie.Klooster
Arie.Klooster - donderdag 01 september 2011 - 10:57
in het stadion aan de maas, daar eet guidetti nu al kaas. en scoren doet ie ook, niet zoals reis, die zat onder de coke. geintegreert, nooit uit geleert!! niet zo verkeert!!
Op donderdag 01 september 2011 - 11:49 schreef obiku010 het volgende: in het stadion aan de maas, daar eet guidetti nu al kaas. en scoren doet ie ook, niet zoals reis, die zat onder de coke. geintegreert, nooit uit geleert!! niet zo verkeert!!
lalala guidetti, lalala guidetti.
(vind deze het beste tot nu toe, vond hem ergens)
Op welke melodie? En wat heeft die reis er mee te maken?
Op welke melodie? En wat heeft die reis er mee te maken?
moest rijmen. het was een beetje op big city... maar ok... vond het in me hoofd. en slaat niet aan. ahahahaha. maar een beetje aanpassen qua tekst. op de melodie van big city
moest rijmen. het was een beetje op big city... maar ok... vond het in me hoofd. en slaat niet aan. ahahahaha. maar een beetje aanpassen qua tekst. op de melodie van big city
Of van onze helden de amazing stroopwafels; "Oude maasweg"
Sta op de tribune, en ik schreeuw me schor Regen klettert op 't vak Ik zal straks wel niet meer kunnen praten Ik ga volledig uit mijn dak In mijn gedachte blijft het doelpunt staan Ik kom er nooit meer van los 'k hoor ze juichen voor Guidetti Olievlekken op de maas 'k juich door en ik hoef nergens heen 't Regent nog steeds het gaat door merg en been Maak er nog een stuk of drie Coen Moulijnweg, kwart voor drie Maak er nog een stuk of drie Coen Moulijnweg, kwart voor drie
Sta op de tribune, en ik schreeuw me schor Regen klettert op 't vak Ik zal straks wel niet meer kunnen praten Ik ga volledig uit mijn dak In mijn gedachte blijft het doelpunt staan Ik kom er nooit meer van los 'k hoor ze juichen voor Guidetti Olievlekken op de maas 'k juich door en ik hoef nergens heen 't Regent nog steeds het gaat door merg en been Maak er nog een stuk of drie Coen Moulijnweg, kwart voor drie Maak er nog een stuk of drie Coen Moulijnweg, kwart voor drie
hahahaha, geweldig!!! deze word het! nog iets meer Guidetti erin...
Guidetti die heeft een lekker wijf, heeft een lekker wijf, heeft een lekker wijf, Guiiiiiiii-detti die heeft een lekker wijf, heeft een lekker wijf, etc.... (zo kun je uren doorgaan)....