|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Bedoelde met etc etc dat je daarop gewoon verder moest doorgaan. Beetje jammer weer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2011 door Beempjerotterdam -- |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: als je dat voortaan gewoon effe meld, dan was het wat duidelijker geweest. bedoel het niet rot man |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Ik bedoel het ook niet verkeerd haha. Ik snap je punt. zal het fftjes verandere gelijk |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
Go Johnny Go - Chuck Berry
|
|
|
|
|
Sabau
|
|
|
Beter iets voor ACHAHBAR in elkaar flatsen, niets ten nadele van Guidetti hoor... maar die zweed is net zo oud als Achahbar en wordt binnengehaald als de hit voor het nieuwe seizoen |
|
|
|
|
john4ever63
|
|
|
wat dacht je van : johnny la gente esta muy loca van feyenoord what the fuck |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2011 - 14:26 schreef Sabau het volgende:Beter iets voor ACHAHBAR in elkaar flatsen, niets ten nadele van Guidetti hoor... maar die zweed is net zo oud als Achahbar en wordt binnengehaald als de hit voor het nieuwe seizoen eens!! |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
iemand een idee hoe ik een afbeelding kan uploaden? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: [img][/img] en rechtermuisknop op fotot drukken. dan eigenschappen en de link ertussen plakken net als bij een you tube filmpje, zonder wat weg te halen dan |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Obikoet// beroepsouwehoer en held! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahahaha, eens na zo'n heldere omschrijving... en die Piet maar proberen. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Laat hem eerst maar een liedje verdienen met scoren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
guidetti guidetti we are singing loud.. guidetti guidetti make us fucking proud.... |
|
|
|
|
john4ever63
|
|
|
Zullen we bij elk doelpunt 1 woord in een liedje zetten . Na 10 doelpunten heb je al een liedje |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
quote: En als hij een pass geeft waar een doelpunt uit komt? Wordt dat ook een woord of iets anders.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2011 door King - 010 -- |
|
|
|
|
john4ever63
|
|
|
ook een woord want we hebben snel een liedje nodig |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: er is maar 1 woord... dat ene woord... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
even, aan guidetti vragen! ik sweer je dat ie dat doet, hij scoort echt zo goed... op de melodie even aan me moedert vragen... gegarandeert succes. ik heb hier feeling voor... |
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2011 - 17:20 schreef obiku010 het volgende:even, aan guidetti vragen! ik sweer je dat ie dat doet, hij scoort echt zo goed... op de melodie even aan me moedert vragen... gegarandeert succes. ik heb hier feeling voor... wat een kutlied. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: lekker toch?... hahahahaha |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Guidetti gaat trouwens met nummer 10 spelen. totaal niet boeiend maar ik meld het toch maar ff |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: afkrakert... nu snap ik wat lijdensmongol bedoeld... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hehehehe, ouwe bieklovert.... spreek eens een keer met hem af, kun je samen op mij schelden. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
voetbal-angerfist
|
|
|
Give me hope, Guidetti, hope, Guidetti
melodie: eddy grant - give me hope, joanna |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote: Menigeen had hier een topic over geopend... :-) Vind het trouwens wel het vermelden waard |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Wat niet is kan nog komen Jhon! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: wel lang over getwijfeld hoor.... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Er was eens een man hij's Guidetti hij kon naar twente maar wou nie Gaf twente de bons en speelt nu voor ons in iedere wedstrijd scoort ie laaalalalalaaaala |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2011 - 21:06 schreef FR-Douwe het volgende:Er was eens een man hij's Guidetti hij kon naar twente maar wou nie Gaf twente de bons en speelt nu voor ons in iedere wedstrijd scoort ie laaalalalalaaaala Kom op hé, Rrrrrrobbiieeee Rrrrrooooonaaaaaaaalds! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Die gozer die altijd bij Ab Normaal die limericks zong.
Kan alleen geen filmpje vinden waar hij hem aankondigt; daar komt dat 'Rrrrrrobbiieeee Rrrrrooooonaaaaaaaalds!' vandaan. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2011 - 21:23 schreef Bosifyable het volgende:Die gozer die altijd bij Ab Normaal die limericks zong. Kan alleen geen filmpje vinden waar hij hem aankondigt; daar komt dat 'Rrrrrrobbiieeee Rrrrrooooonaaaaaaaalds!' vandaan. stuur ik een prijswinnend lied in en dan ga jij het over Ab Normaal hebben.... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2011 - 21:06 schreef FR-Douwe het volgende:Er was eens een man hij's Guidetti hij kon naar twente maar wou nie Gaf twente de bons en speelt nu voor ons in iedere wedstrijd scoort ie laaalalalalaaaala |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
In de zestien daar staat ie Fuck ajax!! want hij heeft weer gescoord onze mooiboy John Guidetti Onze club Feyenoord
op de melodie die Obiku nog gaat verzinnen! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2011 - 21:37 schreef Quiroz het volgende:In de zestien daar staat ie Fuck ajax!! want hij heeft weer gescoord onze mooiboy John Guidetti Onze club Feyenoord op de melodie die Obiku nog gaat verzinnen! Zit een vieze ondertoon in
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ik krijg ook de melodie niet te pakken ,moet dat met een pakistaanse tongslag gejodeld worden achie? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2011 - 21:06 schreef FR-Douwe het volgende:Er was eens een man hij's Guidetti hij kon naar twente maar wou nie Gaf twente de bons en speelt nu voor ons in iedere wedstrijd scoort ie laaalalalalaaaala Wat een geweldig lied |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja nu heb ik de melodie te pakken,thx man ... Goed lied joh |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
wij hadden een man die heete fer die ging van feyenoord naar heel ver nu hebben wij een guidetti en dat wordt onze vedettie en die schiet heel vaak de bal tussen 2 palen en nu zit lullo ferrie te balen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2011 door piet de paler -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: dank u! eindelijk erkenning. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Guidetti.....Spagettie (100x) |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2011 - 21:37 schreef Quiroz het volgende:In de zestien daar staat ie Fuck ajax!! want hij heeft weer gescoord onze mooiboy John Guidetti Onze club Feyenoord op de melodie die Obiku nog gaat verzinnen! Wat een homo lied... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2011 - 21:37 schreef Quiroz het volgende:In de zestien daar staat ie Fuck ajax!! want hij heeft weer gescoord onze mooiboy John Guidetti Onze club Feyenoord op de melodie die Obiku nog gaat verzinnen! eens!! goeie keuze!! ik stel voor om het op de melody van "gold" van spandau ballet te doen!! wat een helden!! |
|
|
|
|
ljl
|
|
|
Ach...zal wel weer zoiets worden als Guidetti whooohoohoo enz.
Waarom moeilijk doen voor een speler die straks toch weer pleite is!? Zijn we inmiddels niet klaar met spelers die ons als opstapje (lees: voetveeg) gebruiken?!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 september 2011 door ljl -- |
|
|
|