|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 september 2011 - 03:33 schreef ljl het volgende:Ach...zal wel weer zoiets worden als Guidetti whooohoohoo enz. Waarom moeilijk doen voor een speler die straks toch weer pleite is!? Zijn we inmiddels niet klaar met spelers die ons als opstapje (lees: voetveeg) gebruiken?! Heerlijk, jouw positieve invloed in het stadion moet fenomenaal zijn |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Condemn me not, For always will I play the game of war, In moonshine or in sun. And if any cross the path I choose to tread, Their chances they are poor. My name is John The Gun.'' |
|
|
|
|
Ice
|
|
|
quote: Hier kan je best wat mee! maar dan meer in de richting:
Give us goals, Guidetti, goals, Guidetti
of Bring us points, Guidetti, point, Guidetti
Make us proud, Guidetti, proud, Guidetti
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 september 2011 door Ice -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 september 2011 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Yogimel
|
|
|
Guidetti is homo, ja homo, ole Hij hoort het toch niet, dus zing met me mee, mee. Guidettiiiiiiiii, Guidetiiiiiiiiii, Ho-mo! |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote: Je verraad gelijk wat voor type je bent... Ik kan lekker alles typen, want niemand weet toch waar ik zit |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 september 2011 - 18:49 schreef Jhon de Beuk het volgende:[..] Je verraad gelijk wat voor type je bent... Ik kan lekker alles typen, want niemand weet toch waar ik zit grote bek achter het hek hahahaha, waar doet me dat toch aan denken? |
|
|
|
|
Yogimel
|
|
|
quote: waarschijnlijk aan jezelf. ga een keer naar de kuip ofso, losert van t platteland. |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote: Jep, waarschijnlijk is het er zo één |
|
|
|
|
Yogimel
|
|
|
Guidetti is binnen de kortste keren een flop in de kuip, zoals vrijwel elke speler die hier ff kwam spelen op ryo na..en moet je dan eens kyken in dit topic. Niet te positief jongens! Guidetti ho-mo! Eerst maar ns scoren. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 september 2011 - 18:56 schreef Yogimel het volgende:Guidetti is binnen de kortste keren een flop in de kuip, zoals vrijwel elke speler die hier ff kwam spelen op ryo na..en moet je dan eens kyken in dit topic. Niet te positief jongens! Guidetti ho-mo! Eerst maar ns scoren. Sahin? |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 september 2011 - 18:56 schreef Yogimel het volgende:Guidetti is binnen de kortste keren een flop in de kuip, zoals vrijwel elke speler die hier ff kwam spelen op ryo na..en moet je dan eens kyken in dit topic. Niet te positief jongens! Guidetti ho-mo! Eerst maar ns scoren. Hij moet eerst scoren en dan is hij homo-af, ok! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahahahaha, kuip waar ligt dat? even aan bosi, hotjumper, Leon etc etc vragen.... misschien kunnen zij me vertellen waar ik iedere thuiswedstrijd kom yogho yogho!
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Deze ken Leon vast mee zingen:
He is our number ten Number one on our list He is our number ten Best player that exist Nobody knew him But he is always there Johnny Guidetti He scores them everywhere
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Heette jij vroeger de.fan? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 september 2011 - 19:21 schreef FR-Douwe het volgende:[..] hahahahaha, kuip waar ligt dat? even aan bosi, hotjumper, Leon etc etc vragen.... misschien kunnen zij me vertellen waar ik iedere thuiswedstrijd kom yogho yogho! [ afbeelding ] Doe niet alsof je me kent, en betrek me niet in je verhaal Douwe ;) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Douwe, kom je een keer naar De Kuip? Laat ik je alles zien! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahaha, jammer hoor dat je een plattelandert niet even bijstaat. reis ik daarvoor iedere keer 300 km.... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahaha, is goed! over 2 weken dan maar? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 september 2011 - 21:40 schreef FR-Douwe het volgende:[..] hahaha, jammer hoor dat je een plattelandert niet even bijstaat. reis ik daarvoor iedere keer 300 km.... 300 km met petje samen? Jezens... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: precies! denk dat dit nogal eens wordt onderschat! beetje meer waardering en al helemaal van yogho mag er dus best zijn. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Beginnen we met de buitenkant en dan wedstrijd daarop, mag je mee naar binnen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 september 2011 - 19:29 schreef hotjumper het volgende:Deze ken Leon vast mee zingen: He is our number ten Number one on our list He is our number ten Best player that exist Nobody knew him But he is always there Johnny Guidetti (his name is John Guidetti) He scores them everywhere [ filmpje ] zo die is goed geschreven gast,moeiteloos..
edit: moet zijn (his name is John Guidetti)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 september 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Maarja wie kent UB40 nog |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: fijn! met buitenkant bedoel je varkenoord? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Nee met de trein er langs rijden |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: jammer, wilde net voorstellen om met Lijdensweg de tour te doen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: goeie vraag idd,Rovert? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 september 2011 - 21:40 schreef FR-Douwe het volgende:[..] hahaha, jammer hoor dat je een plattelandert niet even bijstaat. reis ik daarvoor iedere keer 300 km.... Ik ben het eens met hotjumper; heen en weer met Petje, 600 km lang in een trein (!), dat verdient respect.
Douwe//Plattelandheld!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ah maar dat is normaal man.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 september 2011 - 21:51 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ik ben het eens met hotjumper; heen en weer met Petje, 600 km lang in een trein (!), dat verdient respect. Douwe//Plattelandheld!! Wel leuk dat ie het gefilmd heeft
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 september 2011 - 21:51 schreef Bosifyable het volgende:[..] Ik ben het eens met hotjumper; heen en weer met Petje, 600 km lang in een trein (!), dat verdient respect. Douwe//Plattelandheld!! haha, 300 in totaal gozert ;) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: lekker dan dat je me voor ado fan uitmaakt.... ik laat je de volgende keer weer met petje zitten! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Hahaha, geweldig! Petje over 20 jaar; en ik zie het nog voor me ook. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: oh het is petje?!! ja dan kan het kloppen hahahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 september 2011 - 18:56 schreef Yogimel het volgende:Guidetti is binnen de kortste keren een flop in de kuip, zoals vrijwel elke speler die hier ff kwam spelen op ryo na..en moet je dan eens kyken in dit topic. Niet te positief jongens! Guidetti ho-mo! Eerst maar ns scoren. what the fuck gargamel??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 september 2011 door craven -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
waar is yogimel eigenlijk? zulke stoere dingen tegen me zeggen en dan niet meer terugkomen? snavel... ...lopen altijd weg!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 02 september 2011 - 22:55 schreef FR-Douwe het volgende:waar is yogimel eigenlijk? zulke stoere dingen tegen me zeggen en dan niet meer terugkomen? snavel... ...lopen altijd weg!! hij is op smurfenjacht |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Die wandelende condoom reclames zie ook niet meer |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: jep ,daardoor zijn ze ontstaan,en nu miljonairs waarschijnlijk maar ze zijn Engels |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:
Wandelende zaadcellen wel. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Dit zijn die 3 Tukkers van gister; 2 gasten en een chick. 't Is maar wat je gewend bent (vanaf 0:16 - 0:20). |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
mooi stuk in het AD over Guidetti en over spitsen van Feyenoord in het verleden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
ik stotter en het beslaat 2 pagina's..... ik sla ff over. ga maar een ad kopen stelletje knieperts!! |
|
|
|