BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat ik nou raar vind... en meer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 01 september 2011 - 00:19   quote  deeplink  
Geen bod op Cabral
Geen spelers naar Excelsior

Spelers die volgens mij in December zullen vertrekken zijn:

1- Guidetti (omdat ie of goed of slecht is)
2- Dani Fernandez
3- Gill Swerts
4- Sekou Cissé
5- Mokotjo

Spelers die maar beter snel hun best kunnen gaan doen:

1- Karim El Ahmadi
2- Dani Fernandez
3- Sekou Cissé
4- Otman Bakkal
5- Guidetti
6- Ricky van Haaren
Gyan010
 Gyan010 - donderdag 01 september 2011 - 00:30   quote  deeplink  
sportdwaas...:
z8691.JPG
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 01 september 2011 - 00:47   quote  deeplink  
Je naam zegt al veel jaa.......
craven
 craven - donderdag 01 september 2011 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 00:19 schreef sportdwaas het volgende:
Geen bod op Cabral
Geen spelers naar Excelsior

Spelers die volgens mij in December zullen vertrekken zijn:

1- Guidetti (omdat ie of goed of slecht is)
2- Dani Fernandez
3- Gill Swerts
4- Sekou Cissé
5- Mokotjo

Spelers die maar beter snel hun best kunnen gaan doen:

1- Karim El Ahmadi
2- Dani Fernandez
3- Sekou Cissé
4- Otman Bakkal
5- Guidetti
6- Ricky van Haaren
beetje onzin en koffiedik kijken
MauricioAros
 MauricioAros - donderdag 01 september 2011 - 00:52   quote  deeplink  
Lief dagboek,

Vandaag heb ik voor het eerst paddo's gegeten.

Welterusten,
Sportdwaas
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 01 september 2011 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 00:47 schreef craven het volgende:

[..]

beetje onzin en koffiedik kijken
zeker
moa
 moa - donderdag 01 september 2011 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 00:19 schreef sportdwaas het volgende:
Geen bod op Cabral
Geen spelers naar Excelsior

Spelers die volgens mij in December zullen vertrekken zijn:

1- Guidetti (omdat ie of goed of slecht is)
2- Dani Fernandez
3- Gill Swerts
4- Sekou Cissé
5- Mokotjo

Spelers die maar beter snel hun best kunnen gaan doen:

1- Karim El Ahmadi
2- Dani Fernandez
3- Sekou Cissé
4- Otman Bakkal
5- Guidetti
6- Ricky van Haaren
Wat een volstrekte onzin...

Waarom zouden er in december spelers vertrekken? Guidetti zal gewoon het hele jaar hier spelen als hij zijn belofte waar kan maken. Fernandez, Cisse, Swerts en Mokokjo zijn gewoon volwaardige selectie spelers.

Tweede rijtje is helemaal belachelijk, vHaaren ontwikkeld zich prima, Bakkal is een goede aanwinst, Cisse en Fernandez kunnen ook weinig aan hun blessures doen, Ahmadi speelt prima.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 01 september 2011 - 02:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 00:19 schreef sportdwaas het volgende:
Geen bod op Cabral
op basis waarvan? die anderhalve goede wedstrijd die hij tot nog toe heeft gespeeld??? Bovendien hebben veel clubs niet of nauwelijks geld. Geen club gaat geld aan een Cabral uitgegeven voordat hij zich minstens over een wat langere periode bewezen heeft. En de clubs die het geld wel hebben, komen (nog) niet bij hem uit.

quote:

Geen spelers naar Excelsior
Kun je toch zelf ook wel bedenken? We hebben een hele smalle selectie. Als we een paar blessure gevallen krijgen komen we heel snel in de problemen. Zelfs op het middenveld waar we altijd veel mensen hebben lopen, komen we al bijna mensen tekort. Types als Van Haaren, die normaal gesproken bij Excelsior had moeten gaan spelen, zit al noodgedwongen bij de selectie. En onze basis is jong, maar onze bank misschien nog wel jonger, het zegt toch genoeg dat Manu en Achahbar bij de selectie worden gehaald.

quote:

Spelers die volgens mij in December zullen vertrekken zijn:

1- Guidetti (omdat ie of goed of slecht is)
2- Dani Fernandez
3- Gill Swerts
4- Sekou Cissé
5- Mokotjo
1. zit er net, vind het vreemd dat je nu aan het speculeren bent over een vertrek. Ik denk niet dat City hem terug zou gaan halen als hij het bij Feyenoord goed zou gaan doen. Hij zal zelfs dan absoluut niet in aanmerking gaan komen voor speelminuten. Alleen als hij er helemaal niets van blijkt te kunnen en dus niet speelt zal hij vertrekken (zie Lumb)
2+3. Zonder backs verder spelen? Dani krijgt de tijd (die heeft tenslotte 2 jaar gemist en kostte nog bijna een miljoen, is eigendom van ome Blokland) en Swerts ligt er nog even uit. Die blijft tot het eind van het jaar, vanwege de smalle selectie en krijgt denk ik te horen dat ik op zoek mag naar een nieuwe club.
4. Zal zeker niet vertrekken. Feyenoord hoopt dat hij zijn transferbedrag ooit gaat waarmaken en geen andere club zal veel geld voor hem betalen.
5. Wellicht. Als hij op dit niveau blijft spelen en geen basisplaats gaat veroveren, dan gaat hij misschien wel weg (zie Erasmus en Manteiga). Of wellicht naar Excelsior.

quote:

Spelers die maar beter snel hun best kunnen gaan doen:

1- Karim El Ahmadi
2- Dani Fernandez
3- Sekou Cissé
4- Otman Bakkal
5- Guidetti
6- Ricky van Haaren
1. Doet zn best
2+3. zijn lang geblesseerd geweest, dus natuurlijk hebben die nog tijd nodig
4+5. zijn er net man
6. eens, eigenlijk had hij naar Excelsior gemoeten, maar we hebben een te smalle selectie. Zal vorderingen moeten tonen.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 01 september 2011 - 07:06   quote  deeplink  
slecht topic dit
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 01 september 2011 - 07:28   quote  deeplink  
www.ikbengekoponzinnigetopicsopenen.nl
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 01 september 2011 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 07:06 schreef obiku010 het volgende:
slecht topic dit
het lijkt erop dat hij weer terug is op zijn oude niveau
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 01 september 2011 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 01:09 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

zeker
hahahahahaha
Pietje1
 Pietje1 - donderdag 01 september 2011 - 08:43   quote  deeplink  
Hij maakt in ieder geval de day after een stuk minder saai ;-)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 september 2011 - 08:46   quote  deeplink  
Heb ik goddorie vannacht gewerekt lees ik Sportdwaas!
Hebbie óók een nacht gewerkt?
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 01 september 2011 - 09:59   quote  deeplink  
Ik zal het even beter motiveren.

Spelers die volgens mij in December zullen vertrekken zijn:

1- Guidetti (omdat ie of goed of slecht is) Er zit een clausule in het contract dat zowel Feyenoord als Mancity de huur kunnen beeindigen in de winterstop. Als Guidetti er veel inschiet en Mancity overwintert in Europa haalt Mancini de Zweedse Rooney terug. Als Guidetti geen progressie boekt bij Feyenoord, slecht ligt in de groep (wat zo maar zou kunnen) en bovenal inderdaad een talent blijkt zoals er in de A en B bij Feyenoord voldoende loopt zal Feyenoord niet nog een half jaar de lasten willen dragen. Heel simpel dus.
2- Dani Fernandez, is in principe niet inzetbaar en lijkt te kampen met angst weer geblesseerd te raken. Hoe sympathiek het legioen hem ook vindt het is niet meer dan een redelijke rechtsback. Voor hem persoonlijk hoop ik dat hij volledig hersteld maar voor de club is het beter als anderen hier instappen.
3- Gill Swerts, Als Fernandez fit wordt is hij in principe overbodig. Als Fernandez vertrekt kunnen Ramsteijn, Leerdam en anderen die positie vervullen. Prima wisselspeler met goede inzet maar niet speciaal.
4- Sekou Cissé, R. Koeman heeft al gezegd dat hij meer moet brengen. De boodschap is duidelijk. Probleem is hier de vraagprijs maar een verhuur terug aan Roda sluit ik niet uit.
5- Mokotjo, heeft steeds minder perspectief nu Bakkal is aangetrokken en Clasie de voorkeur krijgt boven hem. Ik zie hem niet direct El Ahmadi uit de basis spelen (maar je weet het nooit). Er zal genoeg belangstelling voor hem zijn.

Spelers die maar beter snel hun best kunnen gaan doen:

1- Karim El Ahmadi, een eerste helft als tegen Heerenveen mag niet meer voorkomen. van Geel heeft hem aangewezen als een van de dragende spelers. Een goed verstaander weet wat dat betekent.
2- Dani Fernandez, zie hierboven. De weinige wedstrijden die hij heeft gespeeld waren niet heel erg overtuigend. Maar dat was lang geleden en dat is dus ook een probleem.
3- Sekou Cissé, moet meer brengen, balvaster worden en scoren. Kan goed komen maar zie nu al twee jaar geen progressie (teen of niet)
4- Otman Bakkal, Ook hier geldt dat deze jongen zich zal moeten bewijzen. Ik vind het een geweldige speler maar waarom zat hij nou precies op de tribune bij PSV. Waarschijnlijk omdat hij niet wilde bijtekenen want met alcohol op achter het stuur hebben ze in Eindhoven geen problemen.
5- Guidetti, tot nu toe valt hij op door Twitteren, hoge salaris- en huisvestingseisen. Het legioen is blij dat een overbetaalde jeugdspeler van Mancity is aangetrokken op huurbasis. Ook voor Guidetti geldt dat dit een 'laatste' kans is zich bij Mancini in de kijker te spelen. Een fotoserie van zijn vriendin in de Playboy kan heel wat goodwill kweken maar voorlopig is het een talent zoals er bij Feyenoord in de jeugd genoeg lopen.
6- Ricky van Haaren, tweebenig en feller dan Bruins maar de ontwikkeling is gestuit onder Mario. Of het hem lukt jongens als Bakkal, Ahmadi, Clasie, Mokotjo en Leerdam uit de basis te spelen lijkt twijfelachtig maar je weet het niet.
just-me
 just-me - donderdag 01 september 2011 - 10:50   quote  deeplink  
Zeg je dat ook nog als ze mede door deze spelers in de top 5 eindigen? Zomaar een vraag.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 01 september 2011 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 09:59 schreef sportdwaas het volgende:
Ik zal het even beter motiveren.

Spelers die volgens mij in December zullen vertrekken zijn:

1- Guidetti (omdat ie of goed of slecht is) Er zit een clausule in het contract dat zowel Feyenoord als Mancity de huur kunnen beeindigen in de winterstop. Als Guidetti er veel inschiet en Mancity overwintert in Europa haalt Mancini de Zweedse Rooney terug. Als Guidetti geen progressie boekt bij Feyenoord, slecht ligt in de groep (wat zo maar zou kunnen) en bovenal inderdaad een talent blijkt zoals er in de A en B bij Feyenoord voldoende loopt zal Feyenoord niet nog een half jaar de lasten willen dragen. Heel simpel dus.
2- Dani Fernandez, is in principe niet inzetbaar en lijkt te kampen met angst weer geblesseerd te raken. Hoe sympathiek het legioen hem ook vindt het is niet meer dan een redelijke rechtsback. Voor hem persoonlijk hoop ik dat hij volledig hersteld maar voor de club is het beter als anderen hier instappen.
3- Gill Swerts, Als Fernandez fit wordt is hij in principe overbodig. Als Fernandez vertrekt kunnen Ramsteijn, Leerdam en anderen die positie vervullen. Prima wisselspeler met goede inzet maar niet speciaal.
4- Sekou Cissé, R. Koeman heeft al gezegd dat hij meer moet brengen. De boodschap is duidelijk. Probleem is hier de vraagprijs maar een verhuur terug aan Roda sluit ik niet uit.
5- Mokotjo, heeft steeds minder perspectief nu Bakkal is aangetrokken en Clasie de voorkeur krijgt boven hem. Ik zie hem niet direct El Ahmadi uit de basis spelen (maar je weet het nooit). Er zal genoeg belangstelling voor hem zijn.

Spelers die maar beter snel hun best kunnen gaan doen:

1- Karim El Ahmadi, een eerste helft als tegen Heerenveen mag niet meer voorkomen. van Geel heeft hem aangewezen als een van de dragende spelers. Een goed verstaander weet wat dat betekent.
2- Dani Fernandez, zie hierboven. De weinige wedstrijden die hij heeft gespeeld waren niet heel erg overtuigend. Maar dat was lang geleden en dat is dus ook een probleem.
3- Sekou Cissé, moet meer brengen, balvaster worden en scoren. Kan goed komen maar zie nu al twee jaar geen progressie (teen of niet)
4- Otman Bakkal, Ook hier geldt dat deze jongen zich zal moeten bewijzen. Ik vind het een geweldige speler maar waarom zat hij nou precies op de tribune bij PSV. Waarschijnlijk omdat hij niet wilde bijtekenen want met alcohol op achter het stuur hebben ze in Eindhoven geen problemen.
5- Guidetti, tot nu toe valt hij op door Twitteren, hoge salaris- en huisvestingseisen. Het legioen is blij dat een overbetaalde jeugdspeler van Mancity is aangetrokken op huurbasis. Ook voor Guidetti geldt dat dit een 'laatste' kans is zich bij Mancini in de kijker te spelen. Een fotoserie van zijn vriendin in de Playboy kan heel wat goodwill kweken maar voorlopig is het een talent zoals er bij Feyenoord in de jeugd genoeg lopen.
6- Ricky van Haaren, tweebenig en feller dan Bruins maar de ontwikkeling is gestuit onder Mario. Of het hem lukt jongens als Bakkal, Ahmadi, Clasie, Mokotjo en Leerdam uit de basis te spelen lijkt twijfelachtig maar je weet het niet.
je maakt het alleen maar erger. ik zou zelf boudewijn even een pm sturen, en vragen om sluiting. dit kan echt niet...
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 01 september 2011 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 10:50 schreef just-me het volgende:
Zeg je dat ook nog als ze mede door deze spelers in de top 5 eindigen? Zomaar een vraag.
Zelfs al spelen allen genoemde spelers op hun niveau of beter zal een plaats bij de eerste 5 het maximaal haalbare zijn tenzij AZ, Twente, PSV of Ajax te maken zou krijgen met een enorme inzinking. Het spel was in de afgelopen 4 wedstrijden beter dan ik het hele vorig jaar heb gezien, maar het was nog niet voldoende om te winnen van Heracles uit en Heerenveen thuis. NAC uit wordt de volgende serieuze test want net als Heerenveen hebben ze niets te verliezen en kunnen ze vrijuit spelen. Als ze in Breda eenvoudig winnen dan geloof ik echt dat de top 5 binnen handbereik ligt voor dit elftal.

Van Geel en de technische staf doen het goed maar ik vind het allemaal nogal broos.
G-child
 G-child - donderdag 01 september 2011 - 11:44   quote  deeplink  
@ sportdwaas...

Wanneer komt bij jou het besef dat je naast je 11 basisspelers ook spelers hebt die wissel staan en je ruimte geven in de breedte?
Oké Clasie en Bakkal voor Mokotjo in de rangorde... dus dan moet hij verkocht worden? Jongetje spreekt drie woorden Nederlands en kan net zelf zijn rekeningen overmaken.
Zolang Onze Club geen geld heeft voor grote transfers zal onze bank en overige selectie dus van minder niveau zijn of uit lachwekkende leeftijden bestaan.

Je verwachtingspatroon sluit m.i niet aan bij de situatie van de club. Bewaar deze posts voor over twee seizoenen en ga nu lekker bij 020 & pisvee kritisch zijn
FR-Han
 FR-Han - donderdag 01 september 2011 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 11:44 schreef G-child het volgende:
@ sportdwaas...

Wanneer komt bij jou het besef dat je naast je 11 basisspelers ook spelers hebt die wissel staan en je ruimte geven in de breedte?
Oké Clasie en Bakkal voor Mokotjo in de rangorde... dus dan moet hij verkocht worden? Jongetje spreekt drie woorden Nederlands en kan net zelf zijn rekeningen overmaken.
Zolang Onze Club geen geld heeft voor grote transfers zal onze bank en overige selectie dus van minder niveau zijn of uit lachwekkende leeftijden bestaan.

Je verwachtingspatroon sluit m.i niet aan bij de situatie van de club. Bewaar deze posts voor over twee seizoenen en ga nu lekker bij 020 & pisvee kritisch zijn
eens!! (weg met sportdwaas scandeerde de supporters...)
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 01 september 2011 - 11:52   quote  deeplink  
Slotje!
kuipje
 kuipje - donderdag 01 september 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 01:17 schreef moa het volgende:

[..]

Wat een volstrekte onzin...

Waarom zouden er in december spelers vertrekken? Guidetti zal gewoon het hele jaar hier spelen als hij zijn belofte waar kan maken. Fernandez, Cisse, Swerts en Mokokjo zijn gewoon volwaardige selectie spelers.

Tweede rijtje is helemaal belachelijk, vHaaren ontwikkeld zich prima, Bakkal is een goede aanwinst, Cisse en Fernandez kunnen ook weinig aan hun blessures doen, Ahmadi speelt prima.
sowieso is het dikke onzin, aangezien van geel laatst nog gezegd heeft dat hij de contracten van Biseswar, clasie en MOKOTJO wil opwaarderen..

Lijkt me dus sterk dat ze hem dan gaan verkopen
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 september 2011 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 11:44 schreef G-child het volgende:
@ sportdwaas...

Wanneer komt bij jou het besef dat je naast je 11 basisspelers ook spelers hebt die wissel staan en je ruimte geven in de breedte?
Oké Clasie en Bakkal voor Mokotjo in de rangorde... dus dan moet hij verkocht worden? Jongetje spreekt drie woorden Nederlands en kan net zelf zijn rekeningen overmaken.
Zolang Onze Club geen geld heeft voor grote transfers zal onze bank en overige selectie dus van minder niveau zijn of uit lachwekkende leeftijden bestaan.

Je verwachtingspatroon sluit m.i niet aan bij de situatie van de club. Bewaar deze posts voor over twee seizoenen en ga nu lekker bij 020 & pisvee kritisch zijn
De krampachtige roep om positiviteit komt me een beetje de neus uit.

Gaat u rustig slapen, het bestuur waakt over u!
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 september 2011 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 11:56 schreef hotjumper het volgende:

[..]

De krampachtige roep om positiviteit komt me een beetje de neus uit.

Gaat u rustig slapen, het bestuur waakt over u!
en zodra ze dat gaan roepen word ik bang....
G-child
 G-child - donderdag 01 september 2011 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 11:56 schreef hotjumper het volgende:

[..]

De krampachtige roep om positiviteit komt me een beetje de neus uit.

Gaat u rustig slapen, het bestuur waakt over u!
Het te pas en te onpas kritisch zijn door velen hier maakt dat ik me weer eens geroepen voel om te reageren... aan de reactie van sportdwaas te zien heb ik mijn punt gemaakt.

Ik zal nu rustig mijn werk weer oppakken, dank Hotjumper en V. Geel.
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 01 september 2011 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 11:44 schreef G-child het volgende:
@ sportdwaas...

Wanneer komt bij jou het besef dat je naast je 11 basisspelers ook spelers hebt die wissel staan en je ruimte geven in de breedte?
Oké Clasie en Bakkal voor Mokotjo in de rangorde... dus dan moet hij verkocht worden? Jongetje spreekt drie woorden Nederlands en kan net zelf zijn rekeningen overmaken.
Zolang Onze Club geen geld heeft voor grote transfers zal onze bank en overige selectie dus van minder niveau zijn of uit lachwekkende leeftijden bestaan.

Je verwachtingspatroon sluit m.i niet aan bij de situatie van de club. Bewaar deze posts voor over twee seizoenen en ga nu lekker bij 020 & pisvee kritisch zijn
Spelers die niet spelen willen weg dat is het punt. Zeker als ze beschouwd worden als grote talenten. En natuurlijk gaat van Geel proberen de contracten op te waarderen anders zijn spelers sowieso alleen maar bezig naar anderen te kijken. In de vertegenwoordigende elftallen komen ze spelers tegen die bij betere clubs zitten en meer verdienen. Sportief en financieel perspectief willen de spelers hebben.

Voor wat betreft Guidetti. Ik heb daar mijn twijfels over omdat hij nog nooit langdurig op het hoogste niveau geacteerd heeft maar wel meteen de grootverdiener is in de groep. Gelukkig kan Feyenoord in januari al afscheid nemen van die gast als het moet.

En stel je voor dat Guidetti een sensatie is, scoort aan de lopende band en Feyenoord staat 5 punten voor in januari op de rest. Wat dan? Mancity kan hem dan gewoon terughalen en zal dat doen als hun aanval niet loopt bijvoorbeeld. Uiteindelijk zal het wel ergens in het midden uitkomen hoop ik.
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 01 september 2011 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 09:59 schreef sportdwaas het volgende:
Ik zal het even beter motiveren.

Spelers die volgens mij in December zullen vertrekken zijn:

1- Guidetti (omdat ie of goed of slecht is) Er zit een clausule in het contract dat zowel Feyenoord als Mancity de huur kunnen beeindigen in de winterstop. Als Guidetti er veel inschiet en Mancity overwintert in Europa haalt Mancini de Zweedse Rooney terug. Als Guidetti geen progressie boekt bij Feyenoord, slecht ligt in de groep (wat zo maar zou kunnen) en bovenal inderdaad een talent blijkt zoals er in de A en B bij Feyenoord voldoende loopt zal Feyenoord niet nog een half jaar de lasten willen dragen. Heel simpel dus.
2- Dani Fernandez, is in principe niet inzetbaar en lijkt te kampen met angst weer geblesseerd te raken. Hoe sympathiek het legioen hem ook vindt het is niet meer dan een redelijke rechtsback. Voor hem persoonlijk hoop ik dat hij volledig hersteld maar voor de club is het beter als anderen hier instappen.
3- Gill Swerts, Als Fernandez fit wordt is hij in principe overbodig. Als Fernandez vertrekt kunnen Ramsteijn, Leerdam en anderen die positie vervullen. Prima wisselspeler met goede inzet maar niet speciaal.
4- Sekou Cissé, R. Koeman heeft al gezegd dat hij meer moet brengen. De boodschap is duidelijk. Probleem is hier de vraagprijs maar een verhuur terug aan Roda sluit ik niet uit.
5- Mokotjo, heeft steeds minder perspectief nu Bakkal is aangetrokken en Clasie de voorkeur krijgt boven hem. Ik zie hem niet direct El Ahmadi uit de basis spelen (maar je weet het nooit). Er zal genoeg belangstelling voor hem zijn.

Spelers die maar beter snel hun best kunnen gaan doen:

1- Karim El Ahmadi, een eerste helft als tegen Heerenveen mag niet meer voorkomen. van Geel heeft hem aangewezen als een van de dragende spelers. Een goed verstaander weet wat dat betekent.
2- Dani Fernandez, zie hierboven. De weinige wedstrijden die hij heeft gespeeld waren niet heel erg overtuigend. Maar dat was lang geleden en dat is dus ook een probleem.
3- Sekou Cissé, moet meer brengen, balvaster worden en scoren. Kan goed komen maar zie nu al twee jaar geen progressie (teen of niet)
4- Otman Bakkal, Ook hier geldt dat deze jongen zich zal moeten bewijzen. Ik vind het een geweldige speler maar waarom zat hij nou precies op de tribune bij PSV. Waarschijnlijk omdat hij niet wilde bijtekenen want met alcohol op achter het stuur hebben ze in Eindhoven geen problemen.
5- Guidetti, tot nu toe valt hij op door Twitteren, hoge salaris- en huisvestingseisen. Het legioen is blij dat een overbetaalde jeugdspeler van Mancity is aangetrokken op huurbasis. Ook voor Guidetti geldt dat dit een 'laatste' kans is zich bij Mancini in de kijker te spelen. Een fotoserie van zijn vriendin in de Playboy kan heel wat goodwill kweken maar voorlopig is het een talent zoals er bij Feyenoord in de jeugd genoeg lopen.
6- Ricky van Haaren, tweebenig en feller dan Bruins maar de ontwikkeling is gestuit onder Mario. Of het hem lukt jongens als Bakkal, Ahmadi, Clasie, Mokotjo en Leerdam uit de basis te spelen lijkt twijfelachtig maar je weet het niet.
3/4 van de spelers die je noemt is bullshit. Ik vond je columns altijd wel leuk, maar dit is een niveau van onder de bodem van de Maas..
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 01 september 2011 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 12:55 schreef ViezeFurr het volgende:

[..]

3/4 van de spelers die je noemt is bullshit. Ik vond je columns altijd wel leuk, maar dit is een niveau van onder de bodem van de Maas..
We zullen het zien
just-me
 just-me - donderdag 01 september 2011 - 14:41   quote  deeplink  
@sportdwaas

Ben je getrouwd en zo ja, ben je thuis ook zo of is moeder de vrouw even het bekende pakje sigaretten gaan halen? Zou zomaar kunnen. La maar
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 01 september 2011 - 15:14   quote  deeplink  
Toelichting van Sportdwaas verklaart e.e.a. beter.
Ik mag dat tegengeluid wel in deze periode van euforie.

2 nieuwe zwaluwen maken wat mij betreft ook nog geen zomer. Het blijft broos en kan zomaar weer een nieuwe teleurstelling opleveren.
MMM
 MMM - donderdag 01 september 2011 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 00:19 schreef sportdwaas het volgende:
Geen bod op Cabral
Geen spelers naar Excelsior

Spelers die volgens mij in December zullen vertrekken zijn:

1- Guidetti (omdat ie of goed of slecht is)
2- Dani Fernandez
3- Gill Swerts
4- Sekou Cissé
5- Mokotjo

Spelers die maar beter snel hun best kunnen gaan doen:

1- Karim El Ahmadi
2- Dani Fernandez
3- Sekou Cissé
4- Otman Bakkal
5- Guidetti
6- Ricky van Haaren
Waarom zou Mokotjo vertrekken? Contract moet gewoon verlengd worden.

En niemand wil Cissé/Swerts..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2011 door MMM --
King - 010
 King - 010 - donderdag 01 september 2011 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 12:45 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Spelers die niet spelen willen weg dat is het punt. Zeker als ze beschouwd worden als grote talenten. En natuurlijk gaat van Geel proberen de contracten op te waarderen anders zijn spelers sowieso alleen maar bezig naar anderen te kijken. In de vertegenwoordigende elftallen komen ze spelers tegen die bij betere clubs zitten en meer verdienen. Sportief en financieel perspectief willen de spelers hebben.

Voor wat betreft Guidetti. Ik heb daar mijn twijfels over omdat hij nog nooit langdurig op het hoogste niveau geacteerd heeft maar wel meteen de grootverdiener is in de groep. Gelukkig kan Feyenoord in januari al afscheid nemen van die gast als het moet.

En stel je voor dat Guidetti een sensatie is, scoort aan de lopende band en Feyenoord staat 5 punten voor in januari op de rest. Wat dan? Mancity kan hem dan gewoon terughalen en zal dat doen als hun aanval niet loopt bijvoorbeeld. Uiteindelijk zal het wel ergens in het midden uitkomen hoop ik.
Groot probleem vorig seizoen waren vooral 2 punten:
1. Selectie had te weinig ervaren en dragende spelers.
2. Selectie was te smal.

Door spelers in te zetten als Guidetti en Bakkel krijg je al meer ervaring. Guidetti die met ervaring uit de Premier League dus op een hoger niveau heeft gespeeld en Bakkal met Champions & Europa league wedstrijden brengt ook weer ervaring mee.
Spelers als El Ahmadi, Clasie, Cabral en Fernandez moeten zich gaan bewijzen als dragende spelers en ja, het is nog vroeg maar het moet ergens beginnen. Een mus kan ook niet in 1 dag vliegen.

Bovenstaande zorgt er gelijk voor dat de extra spelers de druk op elkaar moeten gaan opvoeren om te presteren. Laat maar zien wat je kan en je speelt. Kwaliteit, scherpte, killer-instinct, doelpunten moeten omhoog. Misschien zelfs nog harder trainen want blessures moeten omlaag. Was nog geeneens een slecht idee van Verbeek.

Ze spelen nu al constanter dan het hele vorige seizoen en dat moeten ze wel vast blijven houden. Daar heb je versterking voor nodig. Laten we de eerstvolgende wedstrijden maar afwachten maar je ziet dat er nu al meer lef getoond wordt en meer eigen spel durft te spelen.

Zet je zwarte Jules Deelder bril af maar vervang het niet gelijk voor een roze bril!
michelvakkie v
 michelvakkie v - donderdag 01 september 2011 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 12:59 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

We zullen het zien
Nee, we hébben het gezien.

Onbegrijpelijk dat je zoveel moeite doet voor een stukje waar niemend het mee eens lijkt te zijn. Misschien moet je eens leren niet direct een mening over spelers te formuleren die nog volop gelegenheid (moeten) krijgen om te bewijzen wat ze allemaal kunnen. Je zegt ergens dat Ricky van Haaren geen progressie toont.... Heeuuuuhhhh? Ik heb Ricky van Haaren één of twee keer zien invallen dit seizoen. Hij heeft misschien in totaal één helft meegedaan. Ga je hem daarop beoordelen? Bovendien, hij is net 20 geworden........

Hé Sportdwaas, neem effe een pilletje man, en chill. Geef die gassies even de tijd, joh. Ze gaan je nog verbazen.....
ViezeFurr
 ViezeFurr - donderdag 01 september 2011 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 15:14 schreef FR-Henk het volgende:
Toelichting van Sportdwaas verklaart e.e.a. beter.
Ik mag dat tegengeluid wel in deze periode van euforie.

2 nieuwe zwaluwen maken wat mij betreft ook nog geen zomer. Het blijft broos en kan zomaar weer een nieuwe teleurstelling opleveren.
Niks euforisch aan, maar als je zegt dat Guidetti en Bakkal vanaf nu hun best moeten gaan doen is dat bullshit. Net 1x getraind en meneer is niet tevreden.. Laten we het nou gewoon 5 wedstrijden aankijken en DÀN eens evalueren. Iets met een glas en halfleeg....
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 september 2011 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 15:36 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Groot probleem vorig seizoen waren vooral 2 punten:
1. Selectie had te weinig ervaren en dragende spelers.
2. Selectie was te smal.

Door spelers in te zetten als Guidetti en Bakkel krijg je al meer ervaring. Guidetti die met ervaring uit de Premier League dus op een hoger niveau heeft gespeeld en Bakkal met Champions & Europa league wedstrijden brengt ook weer ervaring mee.
Spelers als El Ahmadi, Clasie, Cabral en Fernandez moeten zich gaan bewijzen als dragende spelers en ja, het is nog vroeg maar het moet ergens beginnen. Een mus kan ook niet in 1 dag vliegen.

Bovenstaande zorgt er gelijk voor dat de extra spelers de druk op elkaar moeten gaan opvoeren om te presteren. Laat maar zien wat je kan en je speelt. Kwaliteit, scherpte, killer-instinct, doelpunten moeten omhoog. Misschien zelfs nog harder trainen want blessures moeten omlaag. Was nog geeneens een slecht idee van Verbeek.

Ze spelen nu al constanter dan het hele vorige seizoen en dat moeten ze wel vast blijven houden. Daar heb je versterking voor nodig. Laten we de eerstvolgende wedstrijden maar afwachten maar je ziet dat er nu al meer lef getoond wordt en meer eigen spel durft te spelen.

Zet je zwarte Jules Deelder bril af maar vervang het niet gelijk voor een roze bril!
je lult:
1) wat voor premier league ervaring heeft Guidetti dan wel niet? al jaren basisspeler?
2) je praat over ervaring opdoen als dragende speler, de situatie is dus niet verandert tov vorig jaar, nu alleen andere spelers...
3)Bakkal heeft niet veel gespeeld en zal dus echt eerst moeten wennen
4)onder verbeek hadden we ook de nodige blessures, langdurige blessures kun je niet veel aan doen.
5)constanter dan vorig jaar: dat is ook niet zo moeilijk en vergeet niet dat er pas een paar wedstrijden zijn gespeeld.

Verder ben je best ok hoor ;)

??? hoe kan het dat dit is vetgedrukt? iemand een idee?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2011 door FR-Elmo --
craven
 craven - donderdag 01 september 2011 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 15:40 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

je lult:
1) wat voor premier league ervaring heeft Guidetti dan wel niet? al jaren basisspeler?
2) je praat over ervaring opdoen als dragende speler, de situatie is dus niet verandert tov vorig jaar, nu alleen andere spelers...
3)Bakkal heeft niet veel gespeeld en zal dus echt eerst moeten wennen
4)onder verbeek hadden we ook de nodige blessures, langdurige blessures kun je niet veel aan doen.
5)constanter dan vorig jaar: dat is ook niet zo moeilijk en vergeet niet dat er pas een paar wedstrijden zijn gespeeld.

Verder ben je best ok hoor ;)

??? hoe kan het dat dit is vetgedrukt? iemand een idee?
Geen idee maar volgens mij wil je gewoon opvallen
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 september 2011 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 15:51 schreef craven het volgende:

[..]

Geen idee maar volgens mij wil je gewoon opvallen
denk dat Boudewijn mijn antwoorden van een dusdanig hoog niveau vindt dat in vervolg bij inhoudelijke discussies die van mij vet en onderstreept zijn hahahaha
craven
 craven - donderdag 01 september 2011 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 15:54 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

denk dat Boudewijn mijn antwoorden van een dusdanig hoog niveau vindt dat in vervolg bij inhoudelijke discussies die van mij vet en onderstreept zijn hahahaha
hahahahaha zou je denken? tis niet dat ie het zelf getypt heeft he...
hotjumper
 hotjumper - donderdag 01 september 2011 - 19:04   quote  deeplink  
Wat ik gunstig vind aan de komst van Guidetti, is dat Achabar wat rustiger gebracht kan worden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 01 september 2011 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 19:04 schreef hotjumper het volgende:
Wat ik gunstig vind aan de komst van Guidetti, is dat Achabar wat rustiger gebracht kan worden.
precies. want zodra het iets minder gaat, zul je meteen zien dat mensen gaan zeggen dat Achahbar 'gewoon' in de basis moet staan. Die jongen is 17. Speelde vorig jaar nog in de b-jeugd. het is onrealistisch en oneerlijk om hem meteen al zoveel druk op te leggen. Achahbar komt er wel, maar wel via de weg der geleidelijkheid.
King - 010
 King - 010 - donderdag 01 september 2011 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 15:40 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

je lult:
1) wat voor premier league ervaring heeft Guidetti dan wel niet? al jaren basisspeler?
2) je praat over ervaring opdoen als dragende speler, de situatie is dus niet verandert tov vorig jaar, nu alleen andere spelers...
3)Bakkal heeft niet veel gespeeld en zal dus echt eerst moeten wennen
4)onder verbeek hadden we ook de nodige blessures, langdurige blessures kun je niet veel aan doen.
5)constanter dan vorig jaar: dat is ook niet zo moeilijk en vergeet niet dat er pas een paar wedstrijden zijn gespeeld.

Verder ben je best ok hoor ;)

??? hoe kan het dat dit is vetgedrukt? iemand een idee?
1. My bad, geen premier league maar wel championship. Maar dan nog denk ik dat hij op een iets hoger niveau zal zitten dan de jeugd van hier. Je kmt ook niet zomaar bij Man. City terecht.
2. Spelers als Vlaar, El Ahmadi, Mulder en Bakkal hebben al wat langer op eredivisie niveau meegedraaid dan de meeste jonge gasten bij Feyenoord. Overige spelers dan wel bij Excelsior maar de situatie bij Feyenoord was toch anders en brengt een bepaalde ervaring met zich mee om onder slechte omstandigheden te moeten presteren. Bakkal heeft gewoon een aantal puike wedstrijden gespeeld bij Pisvee en daardoor ook in CL en EL.
3. Bakkal heeft niet veel gespeeld onder Rutten maar ik vind Fredje dan ook maar een raar figuur. Hij heeft geluk dat er een aantal versterkingen erbij zijn want anders had hij eruit gevlogen. Bakkal is zeker niet minder dan een Wijnaldum dus snap niet waarom je hem uit de selectie houd. Let maar op! Hij zal je nog positief verbaasd laten staan.
4. Dus de reden voor een krachthonk om fysiek sterker te worden en dergelijke blessures op lange termijn te voorkomen. Krachtuitspattingen tijdens 1 wedstrijd moeten opgevangen worden door regelmatig conditie op peil te houden. Als je naar een hoger niveau wil qua uithoudingsvermogen, moet je ook krachtiger trainen.
5. Ondanks dat er maar een paar wedstrijden gespeeld zijn. zie je al dat er een andere mentaliteit heerst. Dat draagt bij aan het constante spel. Meer uithoudingsvermogen, meer druk zetten, zoveel mogelijk proberen eigen spel te spelen, terug komen van achterstand. dat zijn allemaal zaken die je vorig seizoen niet zag op enkele wedstrijden na. Deze jongens en de trainer zullen dat niet laten afzwakken. Moet ook niet ten opzichte van de andere sterkere clubs want wij spelen nog geen Europees.

Tot slot, denk maar niet dat jouw antwoorden van een dusdanig hoog niveau zijn waardoor ze bold en underlined zijn. Kwestie van zelfde input als voor pics invoegen maar dan alleen b ipv van img gebruiken voor bold of u voor underlined.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2011 door King - 010 --
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 september 2011 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 20:26 schreef King - 010 het volgende:

[..]

1. My bad, geen premier league maar wel championship. Maar dan nog denk ik dat hij op een iets hoger niveau zal zitten dan de jeugd van hier. Je kmt ook niet zomaar bij Man. City terecht.
2. Spelers als Vlaar, El Ahmadi, Mulder en Bakkal hebben al wat langer op eredivisie niveau meegedraaid dan de meeste jonge gasten bij Feyenoord. Overige spelers dan wel bij Excelsior maar de situatie bij Feyenoord was toch anders en brengt een bepaalde ervaring met zich mee om onder slechte omstandigheden te moeten presteren. Bakkal heeft gewoon een aantal puike wedstrijden gespeeld bij Pisvee en daardoor ook in CL en EL.
3. Bakkal heeft niet veel gespeeld onder Rutten maar ik vind Fredje dan ook maar een raar figuur. Hij heeft geluk dat er een aantal versterkingen erbij zijn want anders had hij eruit gevlogen. Bakkal is zeker niet minder dan een Wijnaldum dus snap niet waarom je hem uit de selectie houd. Let maar op! Hij zal je nog positief verbaasd laten staan.
4. Dus de reden voor een krachthonk om fysiek sterker te worden en dergelijke blessures op lange termijn te voorkomen. Krachtuitspattingen tijdens 1 wedstrijd moeten opgevangen worden door regelmatig conditie op peil te houden. Als je naar een hoger niveau wil qua uithoudingsvermogen, moet je ook krachtiger trainen.
5. Ondanks dat er maar een paar wedstrijden gespeeld zijn. zie je al dat er een andere mentaliteit heerst. Dat draagt bij aan het constante spel. Meer uithoudingsvermogen, meer druk zetten, zoveel mogelijk proberen eigen spel te spelen, terug komen van achterstand. dat zijn allemaal zaken die je vorig seizoen niet zag op enkele wedstrijden na. Deze jongens en de trainer zullen dat niet laten afzwakken. Moet ook niet ten opzichte van de andere sterkere clubs want wij spelen nog geen Europees.

Tot slot, denk maar niet dat jouw antwoorden van een dusdanig hoog niveau zijn waardoor ze bold en underlined zijn. Kwestie van zelfde input als voor pics invoegen maar dan alleen b ipv van img gebruiken voor bold of u voor underlined.
1) weet niet, hij zal het moeten laten zien. Was zelf wel benieuwd geweest naar Manu en Achahbar.
2) ben het met je eens, de spelers die je opnoemt hebben zich overigens vorig seizoen al wel bewezen (El Ahmadi even uitgezondert, Bakkal komen we zo op)
3) ik hoop het.
4) met een krachthonk voorkom je kruisband blessures niet, is een achterhaald idee. en ik spreek uit eigen ervaring.
5) Ik hoop het, moet dit echt nog zien.

Tot slot, jammer dat je zo denkt over mijn antwoorden hahahaha, maar hoe doe je dat? ik zie die optie nergens staan op het forum en wil het graag gebruiken voor mn wedstrijdtopic.
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 september 2011 - 20:34   quote  deeplink  
ok, laatste opmerking niet goed gelezen, dank!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2011 door FR-Elmo --
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 01 september 2011 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 20:34 schreef FR-Douwe het volgende:
ok, laatste opmerking niet goed gelezen, dank!
Beetje computerles zou niet verkeerd geweest zijn!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2011 door Bosifyable --
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 september 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 20:47 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Beetje computerles zou niet verkeerd geweest zijn!
geen bier meer voor jou
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 01 september 2011 - 20:54   quote  deeplink  
Omdat ik beter met computers overweg kan? ;)
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 september 2011 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 20:54 schreef Bosifyable het volgende:
Omdat ik beter met computers overweg kan? ;)
o.a.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 01 september 2011 - 21:04   quote  deeplink  
Brand los..!
FR-Elmo
 FR-Elmo - donderdag 01 september 2011 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 september 2011 - 21:04 schreef Bosifyable het volgende:
Brand los..!
ff denken, weet zo snel niet wat hahaha
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 01 september 2011 - 21:08   quote  deeplink  
Hahaha, leuke gozer ben ik toch ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat ik nou raar vind... en meer









0.0065898