|
|
thewin
|
|
|
Schuldsanering hoe zit het daar nu mee -spelers vekocht ca. 17 milj - lagere salarissen - vrienden van Feyenoord |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
bakkal wil ook wat verdienen... Guidetti ook niet zo weinig... ;) |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
lees nou eens bestaande topics door man, daar zijn al verschillende actieve topics over. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
>>>SSSSSSSSSSSSSSS.LLLLLLLLLLLLL.OOOOO..TTTTTTTTTTT.JJJJJJJJJJJ.EEEEEEEEEE<<<<<<<<<<<<<<< |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Nou ik ben ook wel benieuwd eigenlijk... |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: eens maar hoeveel topics zijn er al over dit onderwerp.... er is een zoekfunctie bij dit forum hoor! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Wat interresseert ons dat nou, we hebben een goede selectie, de juiste spelers gedumpd voor een hoop geld en goede vervangers gehaald. Ik zeg,lekker voetballen en proberen met deze groep europees voetbal te halen. Bakal met een aflopend contract overnemen aan het einde van het jaar. Die heeft ervaring op europees niveau. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2011 - 16:00 schreef Ronneke het volgende:Wat interresseert ons dat nou, we hebben een goede selectie, de juiste spelers gedumpd voor een hoop geld en goede vervangers gehaald. Ik zeg,lekker voetballen en proberen met deze groep europees voetbal te halen. Bakal met een aflopend contract overnemen aan het einde van het jaar. Die heeft ervaring op europees niveau. Ik wil wel graag weten wat ik volgend seizoen op zondag moet gaan doen |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
quote: Meld je aan bij de kerk :P |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ik heb een kv van 4 jaar |
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jhon de Beuk
|
|
|
sorry, dacht ff dat ik j.bruijnes voor me had |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: De huizen langs namens de jehova getuigen? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2011 - 16:00 schreef Ronneke het volgende:Wat interresseert ons dat nou, we hebben een goede selectie, de juiste spelers gedumpd voor een hoop geld en goede vervangers gehaald. Ik zeg,lekker voetballen en proberen met deze groep europees voetbal te halen. Bakal met een aflopend contract overnemen aan het einde van het jaar. Die heeft ervaring op europees niveau. Dat moet Bakkal wel willen! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: ook jij kan in genade wederom aangenomen worden. Ik ben al een tijd verlost
van de kerk |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Zou wel eens verfrissend zijn, Goedemorgen ik kom u van uw geloof afhelpen! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
langs de deuren gaan is net als het ding van mijn nicht dat gaat ook open en dicht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2011 door piet de paler -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: als jij aan de buurt komt met dat petje wat je afgelopen zondag ophad? hahahaha, iedereen kruipt achter de banken weg... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2011 - 22:09 schreef FR-Douwe het volgende:[..] als jij aan de buurt komt met dat petje wat je afgelopen zondag ophad? hahahaha, iedereen kruipt achter de banken weg... Mooi toch... |
|
|
|