|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Bedankt voor het delen! ... |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
het had eigenlijk 0-7 moeten zijn maar wat een wedstrijd mooie uit shirts ook!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Geweldig om dit weer terug te zien, tussen ons...ik was die wedstrijd eigenlijk al weer vergeten..... Patrick, Jari, Kanu, De boertjes, Sar. Dat waren nog eens tijden!!!!! AJAX FOREVER!! |
|
|
|
|
Ajx
|
|
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2011 - 21:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:Geweldig om dit weer terug te zien, tussen ons...ik was die wedstrijd eigenlijk al weer vergeten..... Patrick, Jari, Kanu, De boertjes, Sar. Dat waren nog eens tijden!!!!! AJAX FOREVER!! Vergeten ? Als je deze wedstrijd als Ajacied live hebt zitten kijken dan vergeet je hem nooit meer. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
AJAX is gewoon de grootste club van nederland man!!!!!ik zou nie weten wat pisvee meer heeft gehaald of bereikt dan ons??????? |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote: zeker bedankt, altijd weer mooi om zoiets terug te zien! Krijg je toch wel weer kippenvel van. |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
Denk de mooiste wedstrijd die ik ooit gezien heb. Hoger niveau was niet mogelijk.
Ook zie ik deze wedstrijd als het einde van de glorietijden, al was de bekroning een paar dagen later tegen Gremio. |
|
|
|
|
londsdale-xxx-
|
|
|
quote:Op donderdag 08 september 2011 - 16:59 schreef eSCee het volgende:Denk de mooiste wedstrijd die ik ooit gezien heb. Hoger niveau was niet mogelijk. Ook zie ik deze wedstrijd als het einde van de glorietijden, al was de bekroning een paar dagen later tegen Gremio. idd door ras Ajacied D Blind!! geweldige periode was dat geweldig hoe Amsterdam en Ajax een werd..is het normaal ook maar de sfeer in de stad de gezellig heid het echte Amsterdamse gevoel heerlijk is een echte Ajacied weet wat ik bedoel,en wilt er netzoals jij er graag over praten..daarom haalde ik deze moment er maar is bij ;-) |
|
|
|