BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stilte voor de storm.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 02 september 2011 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 13:16 schreef schippertje het volgende:

[..]

nu schrijf je dat psv geen externe investering heeft omdat ze eigendom cq onroerend goed verkopen
nuj neem ik aan (misschien naief) dat de aandelen die feyenoord verkoopt toch ook eigendom zijn van feyenoord en dus is hetgene wat psv doet eigenlijk hetzelfde namelijk eigendom verkopen om extern geld te genereren of dat nu aandelen zijn of onroerend goed blijft hetzelfde
met dit verschil dat psv nu een stadion heeft wat gebouwd is op een ander zijn eigendom en nu huur mag/moet betalen voor diezelfde grond,het lijkt me dat feyenoord het dan slimmer doet door aandelen te verkopen want dan hoeven ze geen rente meer te betalen omdat het nu geen schuld meer is
bij elk bedrijf dat geld nodig heeft gebeurt dat alleen gaat dan via de aandelen beurs
feyenoord blijft baas in eigen huis door maar 49 % te verkopen met een eigen stadion met eigen grond
psv is ook eigen baas in huis op de aandelen an philips na dan en heeft een mooi stadion die staat op grond van de gemeente
stel de gemeente eindhoven heeft ooit die grond nodig en zegt tegen psv i'm sorry maar ik heb de grond nodig dus breek maar lekker je stadion af
wie is er dan slimmer geweest???
Als ik me niet vergis hebben de vrienden van Feyenoord lopende leningen omgezet naar aandelen. Dat is wat anders dan naar de beurs gaan om aandelen uit te brengen, omdat er nu feitelijk geen 'nieuw' geld richting de club gaat. Het is dus meer een boekhoudtechnisch verhaal. Uiteindelijk willen de vrienden van Feyenoord het geld wel terughebben door Feyenoord de aandelen terug te laten kopen. Bij verkoop van eigendom zit dat anders, het is een éénmalige transactie.

Philips heeft geen aandelen in PSV. De aandelen van PSV NV zijn ondergebracht in twee stichtingen om de clubcultuur te bewaken. Ze hebben een stem in ingrijpende veranderingen binnen de club.

Feyenoord huurt toch ook gewoon De Kuip. Dat stadion staat ook op grond van de gemeente en is ook geen eigendom van Feyenoord. Zo is dat bij vrijwel alle eredivisieclubs op Twente na. De gemeente kan alleen aanspraak maken op de grond als PSV failliet wordt verklaard. Zijn duidelijke afspraken over gemaakt.

Mij valt de rol van de vrienden van Feyenoord tegen. Je hoort steeds verschillende bedragen die ze gezamenlijk binnen hebben gehaald (30 miljoen?), maar wat hebben ze nu aan Feyenoord gegeven? Volgens mij niks. Beetje misplaatst om jezelf dan 'vrienden' van Feyenoord te noemen, als je uiteindelijk al je geld weer uit de club wil trekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 september 2011 door PSVMocro --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 02 september 2011 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 13:55 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Mij valt de rol van de vrienden van Feyenoord tegen. Je hoort steeds verschillende bedragen die ze gezamenlijk binnen hebben gehaald (30 miljoen?), maar wat hebben ze nu aan Feyenoord gegeven? Volgens mij niks. Beetje misplaatst om jezelf dan 'vrienden' van Feyenoord te noemen, als je uiteindelijk al je geld weer uit de club wil trekken.
Tsja, anders waren ze nu ondertussen vrienden van de curator van Feyenoord geweest.
Els
 Els - vrijdag 02 september 2011 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 13:55 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis hebben de vrienden van Feyenoord lopende leningen omgezet naar aandelen. Dat is wat anders dan naar de beurs gaan om aandelen uit te brengen, omdat er nu feitelijk geen 'nieuw' geld richting de club gaat. Het is dus meer een boekhoudtechnisch verhaal. Uiteindelijk willen de vrienden van Feyenoord het geld wel terughebben door Feyenoord de aandelen terug te laten kopen. Bij verkoop van eigendom zit dat anders, het is een éénmalige transactie.

Philips heeft geen aandelen in PSV. De aandelen van PSV NV zijn ondergebracht in twee stichtingen om de clubcultuur te bewaken. Ze hebben een stem in ingrijpende veranderingen binnen de club.

Feyenoord huurt toch ook gewoon De Kuip. Dat stadion staat ook op grond van de gemeente en is ook geen eigendom van Feyenoord. Zo is dat bij vrijwel alle eredivisieclubs op Twente na. De gemeente kan alleen aanspraak maken op de grond als PSV failliet wordt verklaard. Zijn duidelijke afspraken over gemaakt.

Mij valt de rol van de vrienden van Feyenoord tegen. Je hoort steeds verschillende bedragen die ze gezamenlijk binnen hebben gehaald (30 miljoen?), maar wat hebben ze nu aan Feyenoord gegeven? Volgens mij niks. Beetje misplaatst om jezelf dan 'vrienden' van Feyenoord te noemen, als je uiteindelijk al je geld weer uit de club wil trekken.
Helder overzicht. Je hebt zowel gelijk als een punt.
j bruijnes
 j bruijnes - vrijdag 02 september 2011 - 14:18   quote  deeplink  
beste els ben het met je eens. heb al vaker geroepen, als dat hun heel stel feyenoord de das omdoen. slaan taaluit naar de spelers toe en de direci waar een hond geen broord van lust. en dat schrik de geld schieters af, kretiek mag maar wel op een nette manier
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 02 september 2011 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 14:18 schreef j bruijnes het volgende:
beste els ben het met je eens. heb al vaker geroepen, als dat hun heel stel feyenoord de das omdoen. slaan taaluit naar de spelers toe en de direci waar een hond geen broord van lust. en dat schrik de geld schieters af, kretiek mag maar wel op een nette manier
lol
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 02 september 2011 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 14:20 schreef obiku010 het volgende:

[..]

lol
Het klopt dat je beter met je mamba typt, maar je begreep m toch wel of niet?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 02 september 2011 - 14:26   quote  deeplink  
Ik begrijp alleen direci/broord en kretiek hahahaha!
Els
 Els - vrijdag 02 september 2011 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 14:18 schreef j bruijnes het volgende:
beste els ben het met je eens. heb al vaker geroepen, als dat hun heel stel feyenoord de das omdoen. slaan taaluit naar de spelers toe en de direci waar een hond geen broord van lust. en dat schrik de geld schieters af, kretiek mag maar wel op een nette manier
Als je het met me eens bent, vraag ik me af wat je precies bedoelt. Ik hou niet van onfatsoelijk gedrag, maar ben buitengewoon teleurgesteld in Fer en Wijnaldum en vind zowel de directie als de VvF momenteel tekort schieten. Weet je dus wel zeker dat je het met me eens bent? Dat geldschieters afschrikken door het rumoer rondom Feyenoord geloof ik ook niet echt. Ik denk eerder dat ze terughoudend zijn door de grote kans die ze lopen hun geld in een bodemloze put te storten.
King - 010
 King - 010 - vrijdag 02 september 2011 - 15:24   quote  deeplink  
Ik denk dat het niet zo vaart zal lopen. KNVB zal heus wel rekening houden met verschillende zaken en factoren. Kan me ook herinneren dat er ergens iets staond over verschillende waarschuwingen, zoals puntenmindering voordat er daadwerkelijk wordt overgegaan tot intrekken van licentie.

Potentiele geldschieters zijn op dit moment afwachtend wegens het feit dat ze nog niet weten welke risico ze lopen. De transferperiode is dan wel positief verlopen maar dit is natuurlijk geen degelijke fundering om op te bouwen. Zij zullen dus afwachten totdat in oktober de jaarcijfers bekend zullen worden en de winterstop. Dan kunnen er gelijk een aantal zaken op een rij gezetn worden:

* Hoe staat Feyenoord er financieel voor?
* Hoe staat Feyenoord er sportief voor?
* Blijft Guidetti ook na de winterstop?
* Bij goed presteren van Bakkal, is er mogelijkheid om hem over te nemen?
* Welke plannen heeft Feyenoord voor de toekomst en liggen ze op schema?
* Welke ontwikkelingen zijn er in voetballand en op de spelersmarkt?

Ik zou als ik zelf een potentieel, onafhankelijke investeerder zou zijn ook eerst hiernaar kijken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 september 2011 door King - 010 --
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 02 september 2011 - 15:31   quote  deeplink  
Feyenoord gaat nooit verloren. Wat is onze competitie zonder Feyenoord? Geloof nooit dat de KNVB dat toelaat.
j bruijnes
 j bruijnes - vrijdag 02 september 2011 - 16:13   quote  deeplink  
meen tochg gelezen te als dat p s v de grond van de sport velden aan de gemeen hebben verkocgt. van daar die miljoenen maar ik kan het mis hebben.
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 02 september 2011 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 16:13 schreef j bruijnes het volgende:
meen tochg gelezen te als dat p s v de grond van de sport velden aan de gemeen hebben verkocgt. van daar die miljoenen maar ik kan het mis hebben.
chlopt! veregeet nit de 17 mln van de ferkoopen.(djuudzich en zo)
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 02 september 2011 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 16:15 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

chlopt! veregeet nit de 17 mln van de ferkoopen.(djuudzich en zo)
ja, de enige reden dat ze dat konden investeren is die wanstaltige constructie met de gemeente, anders hadden ze niets kunnen doen.

Maar let wel, dit trucje kunnen ze maar 1x doen. Al het geld wat ze binnen geharkt hebben, met verkopen, hebben ze ook geinvesteerd in nieuw!
En ook in dure spelers. Kans bestaat dus dat daar verlies opgedraaid gaat worden (blessures, spelers tekenen niet bij en gaan gratis weg).

Beetje een deja vu..
j bruijnes
 j bruijnes - vrijdag 02 september 2011 - 16:36   quote  deeplink  
beste ELS moet met een vingertypen. maar ik bedoel te zeggen. dat fer en wijnaldem. ook jongens zijn. die worden gedreven door het grote geld.zo als het onder been ging dat is de jongens laat ik het nog zachgt uit drukken tegen gevallen. wij hier in oldebroek zijn dag en nacht met feyenoord bezig.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 02 september 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 16:36 schreef j bruijnes het volgende:
beste ELS moet met een vingertypen. maar ik bedoel te zeggen. dat fer en wijnaldem. ook jongens zijn. die worden gedreven door het grote geld.zo als het onder been ging dat is de jongens laat ik het nog zachgt uit drukken tegen gevallen. wij hier in oldebroek zijn dag en nacht met feyenoord bezig.
dus je bent tukker? dat verklaart je duitse handschrift
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 02 september 2011 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 13:24 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jij vertrouwt een pastoor nog met 3 kleine jongetjes en een punt in z,n broek.
Je bent een drollul der 1ste klasse hahahaha
Hij ís die pastoor......
j bruijnes
 j bruijnes - vrijdag 02 september 2011 - 16:59   quote  deeplink  
nee ben nog altijd een veluwenaar.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - vrijdag 02 september 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 16:59 schreef j bruijnes het volgende:
nee ben nog altijd een veluwenaar.
hehehehe!
Ik begrijp h`m!!
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - vrijdag 02 september 2011 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 13:54 schreef gladdeharry het volgende:
Ben het niet vaak met lijdensweg eens maar nu wel. Dat nieuws komt vanzelf.Ik verwacht ook dat het goed nieuws is. Denk trouwens ook dat het optreden van Martin van Geel de afgelopen weken( vooral transfer Fer) potentiele investeerders over de streep gaat trekken.
Ik denk dat vooral de onrust in het stadion de laatste tijd grote investeerders en/of shirtsponsoren tegen houdt, en dat de club zoiets heeft van "mischien als wij zéér veel rust uitstralen word het een beetje rustiger en kunnen we weer stappen zetten"
j bruijnes
 j bruijnes - vrijdag 02 september 2011 - 17:06   quote  deeplink  
ben geen duitser. tweede wereld oorlog joden thuis gehad ben ik zo duidelijk genoeg.
j bruijnes
 j bruijnes - vrijdag 02 september 2011 - 17:17   quote  deeplink  
p)s jullie mogen mij best in de maling nemen geen enkele moeite mee.het gaat mij om het wel en wee over feyenoord.die zit mij hoog een pretige weekend
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 02 september 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 00:56 schreef Emile het volgende:

[..]

jij heb echt een fobie tegen normale mensen he
Zijn die er dan?
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 02 september 2011 - 17:24   quote  deeplink  
Feyenoord - voor altijd
craven
 craven - vrijdag 02 september 2011 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 17:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zijn die er dan?
nee man, tuurlijk niet
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - vrijdag 02 september 2011 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 17:22 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Zijn die er dan?
Obiku010 bijvoorbeeld..
Rovert
 Rovert - vrijdag 02 september 2011 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 13:54 schreef gladdeharry het volgende:
Ben het niet vaak met lijdensweg eens maar nu wel. Dat nieuws komt vanzelf.Ik verwacht ook dat het goed nieuws is. Denk trouwens ook dat het optreden van Martin van Geel de afgelopen weken( vooral transfer Fer) potentiele investeerders over de streep gaat trekken.
Jij bent lijdensweg
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 02 september 2011 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 19:55 schreef Rovert het volgende:

[..]

Jij bent lijdensweg
hehehe, ben je op lijdensweg/ de.fan jacht?
Rovert
 Rovert - vrijdag 02 september 2011 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 17:17 schreef j bruijnes het volgende:
p)s jullie mogen mij best in de maling nemen geen enkele moeite mee.het gaat mij om het wel en wee over feyenoord.die zit mij hoog een pretige weekend
Ik zou zo graag jou en Lijdensweg eens willen helpen met de Nederlandse taal. Doe ik voor niks. Gratis. Oud-papierwerk enzo.
Rovert
 Rovert - vrijdag 02 september 2011 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 19:57 schreef FR-Douwe het volgende:

[..]

hehehe, ben je op lijdensweg/ de.fan jacht?
Zeg Lijdensweg en Fr.-Douwe, zullen we eens in de stad afspreken? Gezellig met glazen enzo en lekker ouwehoeren over Feyenoord? Ik trakteer.

Ps Boudewijn haalde mijn topic weg hierover, dus nu moet ik het weer via normale topics doen
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 02 september 2011 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 20:00 schreef Rovert het volgende:

[..]

Zeg Lijdensweg en Fr.-Douwe, zullen we eens in de stad afspreken? Gezellig met glazen enzo en lekker ouwehoeren over Feyenoord? Ik trakteer.

Ps Boudewijn haalde mijn topic weg hierover, dus nu moet ik het weer via normale topics doen
Dat lijkt me nou een leuk plan! denk dat Lijdensweg ook wel wil.
Els
 Els - vrijdag 02 september 2011 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 16:36 schreef j bruijnes het volgende:
beste ELS moet met een vingertypen. maar ik bedoel te zeggen. dat fer en wijnaldem. ook jongens zijn. die worden gedreven door het grote geld.zo als het onder been ging dat is de jongens laat ik het nog zachgt uit drukken tegen gevallen. wij hier in oldebroek zijn dag en nacht met feyenoord bezig.
Jij hebt alle begrip voor Fer en Wijnaldum. Ik vind dat grootmoedig van je. Zo grootmoedig ben ik niet, ik neem het ze ontzettend kwalijk, waarom heb ik inmiddels al tot vervelens toe gezegd. Ik heb er trouwens geen enkel probleem mee dat iemand rijk wil worden, ik heb daar alle begrip voor. Maar laat ze daar dan gewoon eerlijk over zijn.
Els
 Els - vrijdag 02 september 2011 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 17:01 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

Ik denk dat vooral de onrust in het stadion de laatste tijd grote investeerders en/of shirtsponsoren tegen houdt, en dat de club zoiets heeft van "mischien als wij zéér veel rust uitstralen word het een beetje rustiger en kunnen we weer stappen zetten"
Waarom denk je dat?
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 02 september 2011 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 19:12 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

Obiku010 bijvoorbeeld..
Die zeker niet!!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 02 september 2011 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 15:31 schreef Quiroz het volgende:
Wat is onze competitie zonder Feyenoord?
Een competitie zonder hotjumper
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 02 september 2011 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 17:01 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

Ik denk dat vooral de onrust in het stadion de laatste tijd grote investeerders en/of shirtsponsoren tegen houdt, en dat de club zoiets heeft van "mischien als wij zéér veel rust uitstralen word het een beetje rustiger en kunnen we weer stappen zetten"
Ik denk dat de financiele onduidelijkheid investeerders tegen houd!
Rovert
 Rovert - vrijdag 02 september 2011 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 20:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Die zeker niet!!
Hallo lijdensweg, keer afspreken in de stad? Gezellig toch?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 02 september 2011 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 21:25 schreef Rovert het volgende:

[..]

Hallo lijdensweg, keer afspreken in de stad? Gezellig toch?
Hij is ff druk
HEAD-UP-YER-ASS.jpg
Alexi
 Alexi - vrijdag 02 september 2011 - 22:48   quote  deeplink  
Punten pakken!!
Winnen!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 02 september 2011 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 22:41 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hij is ff druk
[ afbeelding ]
hahahahahahahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 02 september 2011 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 22:41 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hij is ff druk
[ afbeelding ]
Hahahahahaha!
craven
 craven - vrijdag 02 september 2011 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 22:41 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hij is ff druk
[ afbeelding ]
OMG
schippertje
 schippertje - vrijdag 02 september 2011 - 23:18   quote  deeplink  
luister even naar martin van geel en oordeel dan opnieuw
http://www.vi.nl/Radio-item/206745/Transfermarkt-is-schaken-op-verschillende-borden.htm
link effe knippen en plakken in je adresbalk
laatste drie letters htm horen aan elkaar(mochten ze e.v.t uit elkaar zijn gegaan
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 02 september 2011 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 23:18 schreef schippertje het volgende:
luister even naar martin van geel en oordeel dan opnieuw
http://www.vi.nl/Radio-item/206745/Transfermarkt-is-schaken-op-verschillende-borden.htm
link effe knippen en plakken in je adresbalk
laatste drie letters htm horen aan elkaar(mochten ze e.v.t uit elkaar zijn gegaan
Samenvatting?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 02 september 2011 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 23:18 schreef schippertje het volgende:
luister even naar martin van geel en oordeel dan opnieuw
http://www.vi.nl/Radio-item/206745/Transfermarkt-is-schaken-op-verschillende-borden.htm
link effe knippen en plakken in je adresbalk
laatste drie letters htm horen aan elkaar(mochten ze e.v.t uit elkaar zijn gegaan
goed interview
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 02 september 2011 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 23:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

goed interview
Zijn we rijk?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 02 september 2011 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 23:34 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Zijn we rijk?
bijna,waarschijnlijk in de zomer van 2022
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 02 september 2011 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 23:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

bijna,waarschijnlijk in de zomer van 2022
Te laat...
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 02 september 2011 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 23:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

goed interview
Zekerss.
van Geel is ook nogal overtuigd over het eigen beleid van Feyenoord vanaf 2012, i.c. het achterlaten van cat. 1-indeling.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 03 september 2011 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 23:49 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zekerss.
van Geel is ook nogal overtuigd over het eigen beleid van Feyenoord vanaf 2012, i.c. het achterlaten van cat. 1-indeling.
maar zou hij daar echt inzicht in hebben of word hem dat verteld?
Rovert
 Rovert - zaterdag 03 september 2011 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 september 2011 - 09:54 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

maar zou hij daar echt inzicht in hebben of word hem dat verteld?
om eerlijk te zijn

dat heb ik hem verteld

van de week

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Stilte voor de storm.









0.0089709