BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wesley Sneijder: 'Ik heb nooit geroepen dat ik ooit naar Ajax of Utrecht ga'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 02 september 2011 - 08:36
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Wesley Sneijder: 'Ik heb nooit geroepen dat ik ooit naar Ajax of Utrecht ga' (AjaxF-side.nl)

Thomas
 Thomas - vrijdag 02 september 2011 - 08:41   quote  deeplink  
Rodney Sneijder maakt dit seizoen op huurbasis af bij FC Utrecht, maar grootaandeelhouder Frans van Seumeren hoopt in de toekomst diens oudere broer Wesley te kunnen verwelkomen. Van Seumeren droomt van de komst van de Inter-ster, die zijn loopbaan in zijn geboortestad zou kunnen afsluiten. Sneijder houdt de deur op een kier, maar wil geen beloftes doen.

De inmiddels 27-jarige middenvelder was afgelopen zaterdag nog te gast bij FC Utrecht en zag zijn broertje Rodney scoren tegen Roda JC Kerkrade. Ik heb een aantal keren met Van Seumeren gesproken, vertelt de oudste Sneijder aan De Pers. Fantastische vent. Maar ik heb nooit geroepen dat ik ooit nog naar Ajax of FC Utrecht ga. Heb je niks aan.

Sneijder maakte alleen een afspraak met José Mourinho, met wie hij graag nog eens wil samenwerken. Hij is de beste coach met wie ik ooit heb gewerkt. We hebben nog steeds contact. Het zou goed kunnen dat we nog één keer samenkomen, daar hebben we het meerdere malen over gehad. Waar maakt niet uit. Misschien wel ergens op de Bahamas. Het is meer wens, dan eis.
Machdag
 Machdag - vrijdag 02 september 2011 - 09:03   quote  deeplink  
In het onderstaande artikel, staat dat Wesley wel degelijk bij Ajax wilde terug keren. Vreemd dat hij nu beweerd van dat hij dat nooit gezegd zou hebben.

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/74934/sneijder-neemt-afscheid-van-ajax/
remco k
 remco k - vrijdag 02 september 2011 - 11:08   quote  deeplink  
Betrouwbare websites zeg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5969
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wesley Sneijder: 'Ik heb nooit geroepen dat ik ooit naar Ajax of Utrecht ga'

0.0063478