BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Theo Janssen overwoog te stoppen met voetbal

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 02 september 2011 - 00:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Theo Janssen overwoog te stoppen met voetbal (Algemeen Dagblad)

Thomas
 Thomas - vrijdag 02 september 2011 - 09:05   quote  deeplink  
Theo Janssen onthult deze week in het nieuwe magazine Helden dat hij een jaar geleden bijna met voetballen was gestopt. De van FC Twente overgekomen Ajacied veroorzaakte in november 2009 een ernstig auto-ongeluk waarbij zijn vriend en doelman Kevin Moeliker zwaargewond raakte.

De 30-jarige middenvelder had het daar zo zwaar mee, dat hij serieus overwoog het voetbal voor gezien te houden. Een psycholoog hielp hem er echter weer bovenop.

Geen zin meer
'Ik heb echt serieus overwogen te stoppen met voetballen, ik had er totaal geen zin meer in', zegt Janssen tegen Helden.

'Waar doe ik het voor, dacht ik alleen maar. Je kunt op sommige momenten beter niet bekend zijn. Ik dacht ook: als ik stop, zijn ze me over een jaar lekker vergeten, laat ik het maar doen.'

Hulp
'Ik heb professionele hulp gezocht', vervolgt Janssen. 'De eerste keren had ik er niets aan, sloeg het niet aan. Maar na verloop van tijd merkte ik dat het me hielp. Ik ga de komende tijd zeker weer naar haar toe. Na dat ongeluk heb ik me alleen maar geconcentreerd op het spelen van wedstrijden en op niets anders. Dat was een manier van overleven.'

Gehuild
'Ik was echt niet gelukkig. Als je goed in mijn ogen keek, dan zag je verdriet. Ja hoor, ik heb ook veel gehuild, vooral als ik alleen thuis was. Steeds dacht ik: hoe heb ik zo stom kunnen zijn', aldus Janssen die deze week werd gehuldigd als beste speler van het seizoen 2010-2011, inderdaad het seizoen dat hij bijna niet had gespeeld.
Booya4Afca
 Booya4Afca - vrijdag 02 september 2011 - 10:55   quote  deeplink  
Tja wat moet ik hier nu van zeggen.

Persoonlijk heb ik geen medelijden met mensen die met een slok op achter het stuur gaan zitten. Laat staan dat zij een ongeval veroorzaken.

Ik snap best dat ook Theo het moeilijk heeft, zonder twijfel. Maar dat heeft hij in dezen ook een beetje aan zich zelf te danken.
remco k
 remco k - vrijdag 02 september 2011 - 11:09   quote  deeplink  
Mensen die met drank op achter het stuur stappen mogen van mij letterlijk doodvallen
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 02 september 2011 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 11:09 schreef remco k het volgende:
Mensen die met drank op achter het stuur stappen mogen van mij letterlijk doodvallen
idem....hehe
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zaterdag 03 september 2011 - 09:34   quote  deeplink  
De grootste fout is om met drank op achter het stuur te kruipen. Nooit goed!! En op deze manier heb je de fout keihard onder ogen moeten zien! TERECHT!!!

En nu niet meer lullen, maar voetballen! Je zal er namelijk nog wel vaker aan herinnert worden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 september 2011 door amsterdammer113 --
Ajax we love you
 Ajax we love you - zondag 04 september 2011 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 september 2011 - 09:34 schreef amsterdammer113 het volgende:
De grootste fout is om met drank op achter het stuur te kruipen. Nooit goed!! En op deze manier heb je de fout keihard onder ogen moeten zien! TERECHT!!!

En nu niet meer lullen, maar voetballen! Je zal er namelijk nog wel vaker aan herinnert worden!
idd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Theo Janssen overwoog te stoppen met voetbal

0.0080828