BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord vs Manchester City

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Quiroz
 Quiroz - zondag 04 september 2011 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 10:44 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal problemen die opsteken wanneer je niet meer je eigen baas blijft
Je moet ten allertijde in de afspraken opnemen dat er maar 1 club de baas is in de Kuip
En die club is Feyenoord
Dat vind ik te romantisch, we zijn allang niet meer zo groot als we zelf denken, als Feyenoord als opleidingsclub gezien word voor andere clubs vind ik het prima. Al spelen we met 11 Georgiers op het veld, als we succes hebben maalt niemand daarom... Vorig seizoen was daar zoveel gezeik over bij Vitesse, nu winnen ze 4 potjes, staat er een goede trainer voor de groep en je hoort niemand er meer over. Kwaliteit is wat ik wil zien in De Kuip, met welke spelers dan ook!
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 04 september 2011 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 10:45 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Dus je bent meer een keurstation voor de jongere spelers van Man City? Zou kunnen, want zoals je aangeeft, als je bij ons niet slaagt, waarom dan wel in de Premier League?
Denk dat je gelijk hebt

het moet zoals het ging met Ryo
Wij huren de speler
Wij zien hem trainen
We houden de club op de hoogte
En wij bepalen

Volgens mij is het maar 1 keer voorgekomen
Maar toen Mario Ryo niet goed genoeg vond begon hij ook op de bank
Volgens mij leverde dat geen problemen met Arsenal op
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 04 september 2011 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 10:50 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Dat vind ik te romantisch, we zijn allang niet meer zo groot als we zelf denken, als Feyenoord als opleidingsclub gezien word voor andere clubs vind ik het prima. Al spelen we met 11 Georgiers op het veld, als we succes hebben maalt niemand daarom... Vorig seizoen was daar zoveel gezeik over bij Vitesse, nu winnen ze 4 potjes, staat er een goede trainer voor de groep en je hoort niemand er meer over. Kwaliteit is wat ik wil zien in De Kuip, met welke spelers dan ook!
er is wel degelijk een vrschil met het vitesse nu en vorig seizoen: kijk eens naar de nl spelers daar! hofs en velthuizen terug. slaat nergens op wat je zegt.
en 11 georgiers in de kuip? no way!
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 04 september 2011 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 10:50 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Dat vind ik te romantisch, we zijn allang niet meer zo groot als we zelf denken, als Feyenoord als opleidingsclub gezien word voor andere clubs vind ik het prima. Al spelen we met 11 Georgiers op het veld, als we succes hebben maalt niemand daarom... Vorig seizoen was daar zoveel gezeik over bij Vitesse, nu winnen ze 4 potjes, staat er een goede trainer voor de groep en je hoort niemand er meer over. Kwaliteit is wat ik wil zien in De Kuip, met welke spelers dan ook!
Dan ben ik maar romantisch
De club moet het ook zijn
Als City de baas wil worden in de Kuip moet het bestuur sterk genoeg zijn om te zeggen:
Dan zoeken we een andere club

En dat vertrouw ik martin wel toe

Ik hoop dat het net zo'n romantische rakker is als ik (blijkbaar) ben

Edit:
Zo lang het onze eigen Georgiers zijn vind ik het prachtig

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 september 2011 door Phyxsius --
hotjumper
 hotjumper - zondag 04 september 2011 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 10:42 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Eens, alleen Feyenoord hoeft niet in Europa bekend te staan als opleiding voor andere clubs. Ondanks dat we er niet slechter van worden, mits het goede spelers zijn, maar mocht je de clubs waar je mee samenwerkt tegenkomen in een Europees duel, wat moet je dan doen? In ieder geval hopen dat de 'grotere' clubs waar je mee samenwerkt niet verwachten dat je je best niet zult doen.
Arsenal was zeer te spreken over de samenwerking met Feyenoord, de begeleiding van en de rapportages over Ryo was volgens hun perfect geregeld. Op die manier geef je aan dat het interessant is voor andere clubs spelers aan Feyenoord te verhuren die anders voor ons onhaalbaar zijn.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 04 september 2011 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 10:52 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Arsenal was zeer te spreken over de samenwerking met Feyenoord, de begeleiding van en de rapportages over Ryo was volgens hun perfect geregeld. Op die manier geef je aan dat het interessant is voor andere clubs spelers aan Feyenoord te verhuren die anders voor ons onhaalbaar zijn.
In dat opzicht ben ik het met jou en Phyxsius eens. De gang van zaken rond Ryo, zullen met Guidetti nu hetzelfde zijn, waar het bestuur van City, of wat voor club dan ook, alleen maar over te spreken zal zijn.

Mede door het feit dat hun de jeugdspelers al vroeg weghalen, spelers zijn natuurlijk geïnteresseerd in de grote naam, maar de spelers niet aan spelen zelf toekomen, kun je ze bij ons de ontwikkeling laten doormaken, in een redelijk sterke en concurrerende competitie, met toch 'Feyenoord' als grote internationale naam.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 04 september 2011 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 10:52 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Arsenal was zeer te spreken over de samenwerking met Feyenoord, de begeleiding van en de rapportages over Ryo was volgens hun perfect geregeld. Op die manier geef je aan dat het interessant is voor andere clubs spelers aan Feyenoord te verhuren die anders voor ons onhaalbaar zijn.
Het aantrekken van Guidettie was simpelweg de enige manier om de selectie kwalitatief op peil te brengen, aangezien je niet kunt investeren. Dat Arsenal goed over Feyenoord te spreken was heeft dit mede mogenlijk gemaakt.
hotjumper
 hotjumper - zondag 04 september 2011 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 11:31 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

Het aantrekken van Guidettie was simpelweg de enige manier om de selectie kwalitatief op peil te brengen, aangezien je niet kunt investeren. Dat Arsenal goed over Feyenoord te spreken was heeft dit mede mogenlijk gemaakt.
Als ze deze lijn doorzetten, zullen andere clubs ook genegen zijn hun talenten bij ons te stalken, Sahin heeft ook baat gehad bij zijn verblijf in Rotterdam. Ik ben wel van mening dat het om niet meer dan 1 a 2 spelers tegelijk gaat. De kern moet uit Feyenoorders bestaan.
craven
 craven - zondag 04 september 2011 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 11:58 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als ze deze lijn doorzetten, zullen andere clubs ook genegen zijn hun talenten bij ons te stalken, Sahin heeft ook baat gehad bij zijn verblijf in Rotterdam. Ik ben wel van mening dat het om niet meer dan 1 a 2 spelers tegelijk gaat. De kern moet uit Feyenoorders bestaan.
dat lijkt mij ook, alleen spelers op posities die wat extra kunnen toevoegen.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 04 september 2011 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 10:52 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Arsenal was zeer te spreken over de samenwerking met Feyenoord, de begeleiding van en de rapportages over Ryo was volgens hun perfect geregeld. Op die manier geef je aan dat het interessant is voor andere clubs spelers aan Feyenoord te verhuren die anders voor ons onhaalbaar zijn.
wel vreemd dat arsenal niet een andere speler heeft aangeboden, ze moeten er genoeg hebben
hotjumper
 hotjumper - zondag 04 september 2011 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 10:50 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Dat vind ik te romantisch, we zijn allang niet meer zo groot als we zelf denken, als Feyenoord als opleidingsclub gezien word voor andere clubs vind ik het prima. Al spelen we met 11 Georgiers op het veld, als we succes hebben maalt niemand daarom... Vorig seizoen was daar zoveel gezeik over bij Vitesse, nu winnen ze 4 potjes, staat er een goede trainer voor de groep en je hoort niemand er meer over. Kwaliteit is wat ik wil zien in De Kuip, met welke spelers dan ook!
Dat zie ik toch anders en zegt veel over de supporters van Vitesse. Als ik voetbal zo benaderd had, had ik wel naar AZ gegaan. Voor een groot deel vind ik de voetbal afkomst van spelers wel degelijk belangrijk. Dat kan zijn dat ze uit onze eigen jeugd komen (Clasie, de Vrij etc) of doordat ze naar ons komen en deel gaan uitmaken van de club (Vlaar, Bahia etc). Daar is gerust plek voor een huurling tussen maar de kern moet Feyenoord zijn.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 04 september 2011 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 11:58 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als ze deze lijn doorzetten, zullen andere clubs ook genegen zijn hun talenten bij ons te stalken, Sahin heeft ook baat gehad bij zijn verblijf in Rotterdam. Ik ben wel van mening dat het om niet meer dan 1 a 2 spelers tegelijk gaat. De kern moet uit Feyenoorders bestaan.
Of puur op de posities waar je geen eigen talent voor handen hebt, of daar waar ze net weggekaapt zijn(Castaignos). Het moet geen eigen talent in de weg staan, overigens ben ik niet van mening dat Ryo Cabral vorig jaar in de weg stond, ik vond Cabral op dat moment nog niet klaar voor het grote werk.
hotjumper
 hotjumper - zondag 04 september 2011 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 12:01 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

wel vreemd dat arsenal niet een andere speler heeft aangeboden, ze moeten er genoeg hebben
Of ze hadden niemand voor één van de vacante posities. Ik denk dat je als club geen spelers moet gaan halen op posities die goed genoeg bezet zijn. Stel ze huren een centrale verdediger van Liverpool en Vlaar of de Vrij verdwijnt naar de bank. Je geeft dan weer een heel verkeerd signaal af.
hotjumper
 hotjumper - zondag 04 september 2011 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 12:08 schreef Jhon de Beuk het volgende:

[..]

...., overigens ben ik niet van mening dat Ryo Cabral vorig jaar in de weg stond, ik vond Cabral op dat moment nog niet klaar voor het grote werk.
zoals nu het geval is met Achabar en Guidetti. Het is wat dat betreft een zegen dat we niks kunnen kopen, stel je koopt een spits voor 4 jaar, dan kan ik me voorstellen dat dit demotiverend voor Achabar werkt, nu weet hij dat volgend seizoen alle optie weer open zijn.
Jhon de Beuk
 Jhon de Beuk - zondag 04 september 2011 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 12:14 schreef hotjumper het volgende:

[..]

zoals nu het geval is met Achabar en Guidetti. Het is wat dat betreft een zegen dat we niks kunnen kopen, stel je koopt een spits voor 4 jaar, dan kan ik me voorstellen dat dit demotiverend voor Achabar werkt, nu weet hij dat volgend seizoen alle optie weer open zijn.
Met de bijkomstigheid dat Achahbar nog wat kan opsteken van Guidetti, en je ze dit seizoen allemaal(inclusief Fernandez) hard nodig hebt..
RedDevil1990
 RedDevil1990 - maandag 05 september 2011 - 00:01   quote  deeplink  
Feyenoord vs ManCity
Uhm ik denk 1-6
Pietje1
 Pietje1 - maandag 05 september 2011 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 10:44 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal problemen die opsteken wanneer je niet meer je eigen baas blijft
Je moet ten allertijde in de afspraken opnemen dat er maar 1 club de baas is in de Kuip
En die club is Feyenoord
ik denk dat jouw plan alleen kan werken als Feyenoord een opleidingsclub wordt. Dus alleen geld in eigen jeugd steken die opleiden en het team aanvullen met huurlingen met voor de balans 2-3 oudere spelers met kwaliteit. Verder zouden we alleen geld verdienen aan onze eigen jeugd die dan verkocht gaat worden.

Het is een optie om financieel gezond te worden, maar als dat bereikt is zou ik liever zien dat Feyenoord weer op de europese kaart gezet wordt, dat zal niet gebeuren met alleen eigen jeugd en 3 huurspelers.

Voor de komende 2-3 jaar zou het zeer welkom zijn.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 05 september 2011 - 13:54   quote  deeplink  
Er gaan de komende jaren heel wat buitenlandse voetbalclubs het financieel heel moeilijk krijgen. Als de regels straks aangescherpt worden ten aan zien van je financiële huishouding zoals nu in Nederland gebeurt zijn wij straks de lachende derde met alle mogelijkheden van dien.
Tegen de tijd dat iedereen zich daar van heeft hersteld zijn wij een nieuw stadion en een cup verder (wens van de gedachte).
Geen opleidingsclub voor een ander worden.
NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD FEYENOORD.
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 september 2011 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 13:54 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Er gaan de komende jaren heel wat buitenlandse voetbalclubs het financieel heel moeilijk krijgen. Als de regels straks aangescherpt worden ten aan zien van je financiële huishouding zoals nu in Nederland gebeurt zijn wij straks de lachende derde met alle mogelijkheden van dien.
Tegen de tijd dat iedereen zich daar van heeft hersteld zijn wij een nieuw stadion en een cup verder (wens van de gedachte).
Geen opleidingsclub voor een ander worden.
NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD FEYENOORD.
Ik denk dat dat nog wel ff gaat duren, de grote europese clubs gaan zich daar niet zonder slag of stoot bij neerleggen.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 05 september 2011 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 13:58 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik denk dat dat nog wel ff gaat duren, de grote europese clubs gaan zich daar niet zonder slag of stoot bij neerleggen.
Alles hangt vast aan die klootviool van een Blatter ben ik bang zodra hij weg is gaan er hopelijk grote klappen vallen.
craven
 craven - maandag 05 september 2011 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 14:02 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Alles hangt vast aan die klootviool van een Blatter ben ik bang zodra hij weg is gaan er hopelijk grote klappen vallen.
pfff Blatter........
Pietje1
 Pietje1 - maandag 05 september 2011 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 14:03 schreef craven het volgende:

[..]

pfff Blatter........
samen met Platini mag hij een enorm vet hart krijgen
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 05 september 2011 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 13:34 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

ik denk dat jouw plan alleen kan werken als Feyenoord een opleidingsclub wordt. Dus alleen geld in eigen jeugd steken die opleiden en het team aanvullen met huurlingen met voor de balans 2-3 oudere spelers met kwaliteit. Verder zouden we alleen geld verdienen aan onze eigen jeugd die dan verkocht gaat worden.

Het is een optie om financieel gezond te worden, maar als dat bereikt is zou ik liever zien dat Feyenoord weer op de europese kaart gezet wordt, dat zal niet gebeuren met alleen eigen jeugd en 3 huurspelers.

Voor de komende 2-3 jaar zou het zeer welkom zijn.
Waarom zou het alleen kunnen werken als opleidingsclub?

Ik denk dat je op deze manier ook best zelf successen kunt boeken
De gehuurde spelers zijn alleen welkom als ze ook daadwerkelijk beter zijn dan wat we hebben

PSV heeft een tijd zo gefunctioneerd met Chelsea
Het bekendste geval is wel Alex
Ik geloof dat PSV in die tijd tot de halve finale van het kampioenenbal gekomen is
Dus succes en huren kan best samen gaan
Zolang je maar eigen baas bent

En om eerlijk te zijn, als je jezelf echt alleen als opleidingsclub gaat zien denk ik dat je sowieso een deel van je zeggenschap verliest
En dus geen eigen baas meer kan zijn
Pietje1
 Pietje1 - maandag 05 september 2011 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 14:26 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Waarom zou het alleen kunnen werken als opleidingsclub?

Ik denk dat je op deze manier ook best zelf successen kunt boeken
De gehuurde spelers zijn alleen welkom als ze ook daadwerkelijk beter zijn dan wat we hebben

PSV heeft een tijd zo gefunctioneerd met Chelsea
Het bekendste geval is wel Alex
Ik geloof dat PSV in die tijd tot de halve finale van het kampioenenbal gekomen is
Dus succes en huren kan best samen gaan
Zolang je maar eigen baas bent

En om eerlijk te zijn, als je jezelf echt alleen als opleidingsclub gaat zien denk ik dat je sowieso een deel van je zeggenschap verliest
En dus geen eigen baas meer kan zijn
Bij PSV ging het om 1 speler die geen talent was die moets rijpen, maar iemand die nog geen werkvergunning had. Alex heeft volgens mij 3 jaar bij P$V gespeeld. Hij is ook trouwens nooit meer echt opgevolgd...

Zoals ik jouw idee lees met 3 huurlingen per jaar wordt je toch een beetje geleefd door de verhurende club. Zie nu bij Vitesse, dat is geoon de vergaarbak van Chelsea geworden en koopt alles wat Abramivich wel wil hebben over een tijdje, maar nu nog te licht is, daarvoor terug krijgen ze huurlingen van Chelsea.

Ik vind 1 hooguit 2 huurlingen per jaar het maximum als ze inderdaad je elftal versterken en niet je eigen aankopen op de bank houden.

Ik zei ook dat ik het de komende 3 jaar wel zou verwelkomen om rustig uit de financiele shit te geraken en toch een goed niveau te blijven spelen.

Daarna moeten we weer op eigen benen staan en door goed technisch beleid de top bereiken.
King - 010
 King - 010 - maandag 05 september 2011 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 14:38 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Bij PSV ging het om 1 speler die geen talent was die moets rijpen, maar iemand die nog geen werkvergunning had. Alex heeft volgens mij 3 jaar bij P$V gespeeld. Hij is ook trouwens nooit meer echt opgevolgd...

Zoals ik jouw idee lees met 3 huurlingen per jaar wordt je toch een beetje geleefd door de verhurende club. Zie nu bij Vitesse, dat is geoon de vergaarbak van Chelsea geworden en koopt alles wat Abramivich wel wil hebben over een tijdje, maar nu nog te licht is, daarvoor terug krijgen ze huurlingen van Chelsea.

Ik vind 1 hooguit 2 huurlingen per jaar het maximum als ze inderdaad je elftal versterken en niet je eigen aankopen op de bank houden.

Ik zei ook dat ik het de komende 3 jaar wel zou verwelkomen om rustig uit de financiele shit te geraken en toch een goed niveau te blijven spelen.

Daarna moeten we weer op eigen benen staan en door goed technisch beleid de top bereiken.
Waarom kiezen voor huurspelers die je alleen geld kosten en niks opleveren? Terwijl er bijna gelijkwaardige jeugdspelers beschikbaar zijn. Deze gasten worden meestal op jonge leeftijd weggekaapt door Europese topclubs en dan verdienen we er niks aan. Lekker zelf houden, hun laten rijpen in de 1ste en voor flink veel geld verkopen. Zo houd je ook nog eens zelf de vinger in de pap en dat met lekkere krenten erbij!

Laat Feyenoord lekker de baas zijn over Feyenoord, en niet 1 of ander sjeik!!!
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 05 september 2011 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 14:57 schreef King - 010 het volgende:

[..]

Waarom kiezen voor huurspelers die je alleen geld kosten en niks opleveren? Terwijl er bijna gelijkwaardige jeugdspelers beschikbaar zijn. Deze gasten worden meestal op jonge leeftijd weggekaapt door Europese topclubs en dan verdienen we er niks aan. Lekker zelf houden, hun laten rijpen in de 1ste en voor flink veel geld verkopen. Zo houd je ook nog eens zelf de vinger in de pap en dat met lekkere krenten erbij!

Laat Feyenoord lekker de baas zijn over Feyenoord, en niet 1 of ander sjeik!!!
Als je gelijkwaardige jeugdspelers hebt moet je niet huren
Alleen als het echt aantoonbaar beter is
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 05 september 2011 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 14:38 schreef Pietje1 het volgende:

[..]

Bij PSV ging het om 1 speler die geen talent was die moets rijpen, maar iemand die nog geen werkvergunning had. Alex heeft volgens mij 3 jaar bij P$V gespeeld. Hij is ook trouwens nooit meer echt opgevolgd...

Zoals ik jouw idee lees met 3 huurlingen per jaar wordt je toch een beetje geleefd door de verhurende club. Zie nu bij Vitesse, dat is geoon de vergaarbak van Chelsea geworden en koopt alles wat Abramivich wel wil hebben over een tijdje, maar nu nog te licht is, daarvoor terug krijgen ze huurlingen van Chelsea.

Ik vind 1 hooguit 2 huurlingen per jaar het maximum als ze inderdaad je elftal versterken en niet je eigen aankopen op de bank houden.

Ik zei ook dat ik het de komende 3 jaar wel zou verwelkomen om rustig uit de financiele shit te geraken en toch een goed niveau te blijven spelen.

Daarna moeten we weer op eigen benen staan en door goed technisch beleid de top bereiken.
Op zich ben ik het met je eens
Alleen vind ik niet dat een club NIET op zijn eigen benen kan staan als hij spelers huurt van betere clubs
Het belangrijkste is dat die spelers iets toevoegen
Dan mogen het er best 3 van dezelfde club zijn denk ik
Als ze alle 3 een meerwaarde hebben moet het kunnen
hotjumper
 hotjumper - maandag 05 september 2011 - 23:34   quote  deeplink  
sahin hebben we wel veel plezier van gehad
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 06 september 2011 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 15:04 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Op zich ben ik het met je eens
Alleen vind ik niet dat een club NIET op zijn eigen benen kan staan als hij spelers huurt van betere clubs
Het belangrijkste is dat die spelers iets toevoegen
Dan mogen het er best 3 van dezelfde club zijn denk ik
Als ze alle 3 een meerwaarde hebben moet het kunnen
Dan zijn we het eens, alleen gebruiken we andere woorden.
Huren is prima als het een speler is op een positie die wij zelf niet gelijkwaardig kunnen invullen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord vs Manchester City









0.0076758