|
|
dr. Love
|
|
|
Jonge jonge waar gaat het nou om z,n uitstraling of dat hij móet keeper, dat gezannik over glitter and glamour anders móet ie stoppen met voetbal en acteur lessen volgen mischien de rotterdamse leonardo di capriolen hahahahahaha. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op maandag 05 september 2011 - 04:51 schreef dr. Love het volgende:Jonge jonge waar gaat het nou om z,n uitstraling of dat hij móet keeper, dat gezannik over glitter and glamour anders móet ie stoppen met voetbal en acteur lessen volgen mischien de rotterdamse leonardo di capriolen hahahahahaha. he nachtbraker. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: jij bent echt een grote LUL! ik vind gewoon dat hij zijn mond moet houden! hij keept een paar redelijke wedstrijden en krijgt direct praatjes.............! als hij nu een paar fouten maakt dan krijgt hij direct kritiek! |
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
quote:Op maandag 05 september 2011 - 09:23 schreef Milo het volgende:[..] jij bent echt een grote LUL! ik vind gewoon dat hij zijn mond moet houden! hij keept een paar redelijke wedstrijden en krijgt direct praatjes.............! als hij nu een paar fouten maakt dan krijgt hij direct kritiek! Ik denk dat we blij mogen zijn dat hij meer zelfvertrouwen krijgt en daardoor beter gaat spelen (lees: keepen). Was dat niet het geval dan konden we gelijk onze koffers inpakken en uit de competitie stappen. Ja, ik vind ook dat hij wat uitstraalt, meer zelfvertrouwen dus! Het is in ieder geval niet zo als die blunder tijdens de KNVB-beker finale tegen die neuzen. Maar dat betekent ook niet dat we hem gelijk moeten afbranden zodra hij een keer een foutje maakt. Dat is natuurlijk ook niet terecht. Laten we nou dit seizoen tijdens alle wedstrijden (goed of slecht) als 1 front, de 13de man vormen en onverbiddelijk, onherroepelijk, onvoorwaardelijk onze club steunen!
Edit: de 12de man!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 september 2011 door King - 010 -- |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote:Op maandag 05 september 2011 - 10:37 schreef King - 010 het volgende:[..] Ik denk dat we blij mogen zijn dat hij meer zelfvertrouwen krijgt en daardoor beter gaat spelen (lees: keepen). Was dat niet het geval dan konden we gelijk onze koffers inpakken en uit de competitie stappen. Ja, ik vind ook dat hij wat uitstraalt, meer zelfvertrouwen dus! Het is in ieder geval niet zo als die blunder tijdens de KNVB-beker finale tegen die neuzen. Maar dat betekent ook niet dat we hem gelijk moeten afbranden zodra hij een keer een foutje maakt. Dat is natuurlijk ook niet terecht. Laten we nou dit seizoen tijdens alle wedstrijden (goed of slecht) als 1 front, de 13de man vormen en onverbiddelijk, onherroepelijk, onvoorwaardelijk onze club steunen! ja laten we de 13e man vormen.......... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
dan ben ik wel de 12de man ;) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: correctie: de 12" man bedoel je ;-) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hahahahahaha, je vroeg erom!!! |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
hij straalt weinig uit misschien een beetje onrust. kan goed meevoetballen, hoge ballen kan die goed, schoten op hem zijn altijd gevaarlijk, en vrije trappen heb ik hem nog nooit zien duiken hij probeert ze naast te kijken net als timmer. dat moet hij nog leren, maar wij moeten hem altijd steunen anders gaat hij niet beter spelen en gewoon hopen dat hij dit jaar punten gaat pakken voor ons. als hij meer als drie grote fouten maakt moet je hem wegdoen na dit jaar |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: Op maandag 05 september 2011 - 10:37 schreef King - 010 het volgende:
[..]
Ik denk dat we blij mogen zijn dat hij meer zelfvertrouwen krijgt en daardoor beter gaat spelen (lees: keepen). Was dat niet het geval dan konden we gelijk onze koffers inpakken en uit de competitie stappen. Ja, ik vind ook dat hij wat uitstraalt, meer zelfvertrouwen dus! Het is in ieder geval niet zo als die blunder tijdens de KNVB-beker finale tegen die neuzen. Maar dat betekent ook niet dat we hem gelijk moeten afbranden zodra hij een keer een foutje maakt. Dat is natuurlijk ook niet terecht. Laten we nou dit seizoen tijdens alle wedstrijden (goed of slecht) als 1 front, de 13de man vormen en onverbiddelijk, onherroepelijk, onvoorwaardelijk onze club steunen!
ja laten we de 13e man vormen..........
hahahahahhahhahahahha |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote:Op maandag 05 september 2011 - 15:42 schreef Rotterdam22 het volgende:hij straalt weinig uit misschien een beetje onrust. kan goed meevoetballen, hoge ballen kan die goed, schoten op hem zijn altijd gevaarlijk, en vrije trappen heb ik hem nog nooit zien duiken hij probeert ze naast te kijken net als timmer. dat moet hij nog leren, maar wij moeten hem altijd steunen anders gaat hij niet beter spelen en gewoon hopen dat hij dit jaar punten gaat pakken voor ons. als hij meer als drie grote fouten maakt moet je hem wegdoen na dit jaar 3 fouten toemaar als we dat bij elke speler invoeren kunnen we aan het eind van het seizoen een nieuw elftal kopen |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Heeft inderdaad al veel meer uitstraling dan in voorgaande jaren. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: gelukkig zijn er ook nog mensen die nadenken voordat ze iets opschrijven..
( niet dat ik daar e e n van ben ;) |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote:Op maandag 05 september 2011 - 15:42 schreef Rotterdam22 het volgende:hij straalt weinig uit misschien een beetje onrust. kan goed meevoetballen, hoge ballen kan die goed, schoten op hem zijn altijd gevaarlijk, en vrije trappen heb ik hem nog nooit zien duiken hij probeert ze naast te kijken net als timmer. dat moet hij nog leren, maar wij moeten hem altijd steunen anders gaat hij niet beter spelen en gewoon hopen dat hij dit jaar punten gaat pakken voor ons. als hij meer als drie grote fouten maakt moet je hem wegdoen na dit jaar Idd met vrije trappen blijf die meestal kijken maar hij is nog jong Komt allemaal wel goed |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Hij is zelfs nog erg jong en zie hem toch behoorlijk hard groeien! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Weer aan een flesje onzin zitten lurken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: hij straalt wat uit,,,dus ik dacht????????? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Koeman....god.....uitstralen....Mulder
Juist, snap hem. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote: Moet eerlijk zeggen. Nadat ik een deel van mijn ongebruikte hersencellen liet kraken vatte ik hem ook. Sterk van Geil. |
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
|
|
|
FEY-Esm
|
|
|
Ik mis hem echt heel erg. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
Ik mis Lijdensweg, dit is echt een topic voor hem. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik mis het voetbal verdomme, was het maar al zondag |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: nou hier dan.....
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gaaf jumper, bedankt. Tot morgen Erwin! |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
wat een ramp ,haal die gozer eruit en zet er een b junior in. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: wat een ontzettende onzin! kan zo 5 spelers opnoemen die er eerder uit kunnen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Mulder straalt vooral uit dat het de allerslechtste keeper uit de Eredivisie is. En dat we daaraan absoluut niet hoeven te twijfelen. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 15:23 schreef Alexmem het volgende:Mulder straalt vooral uit dat het de allerslechtste keeper uit de Eredivisie is. En dat we daaraan absoluut niet hoeven te twijfelen. onzin. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
melrdam010
|
|
|
mokotjo straalt pas wat uit, is net een E junior. kennen ze niet ff een taxi voor die gozer bellen direct terug naar Zuid Afrika.. Laat ie Mulder maar gelijk meenemen dan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 15:29 schreef melrdam010 het volgende:mokotjo straalt pas wat uit, is net een E junior. kennen ze niet ff een taxi voor die gozer bellen direct terug naar Zuid Afrika.. Laat ie Mulder maar gelijk meenemen dan Mulder valt niks aan te rekenen...Zeker niet bij de bal die aan kwam waaien voor het 2de doelpunt...Als Leerdam gewoon had geluisterd naar hem was het gewoon een achter bal... Ik hoorde Mulder zelfs achterin me woonkamer schreeuwen dat Leerdam die bal moest laten gaan.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
fijn dat mulder in de goal staat! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
Zijn jullie blind of zo de eerste komt recht op hem af en de tweede daar staat hij 3, 4 sec gewoon (net als inderdaad de rest) naar te kijken. Het is gewoon een waardeloze keeper, die in het verleden , nu en nooit een punt zal pakken voor Feyenoord. |
|
|
|
|
Jooppie
|
|
|
Mulder kan je deze goals niet verwijten |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 17:09 schreef Rene Koster het volgende:Zijn jullie blind of zo de eerste komt recht op hem af en de tweede daar staat hij 3, 4 sec gewoon (net als inderdaad de rest) naar te kijken. Het is gewoon een waardeloze keeper, die in het verleden , nu en nooit een punt zal pakken voor Feyenoord. Het is idd geen geweldige keeper maar om elk tegendoelpunt af te schuiven op Mulder is echt te zielig. Het was gewoon een collectieve wanprestatie en niet anders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 17:09 schreef Rene Koster het volgende:Zijn jullie blind of zo de eerste komt recht op hem af en de tweede daar staat hij 3, 4 sec gewoon (net als inderdaad de rest) naar te kijken. Het is gewoon een waardeloze keeper, die in het verleden , nu en nooit een punt zal pakken voor Feyenoord. Domme reactie. Heeft ie namelijk al paar keer gedaan |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 22 januari 2012 - 17:09 schreef Rene Koster het volgende:Zijn jullie blind of zo de eerste komt recht op hem af en de tweede daar staat hij 3, 4 sec gewoon (net als inderdaad de rest) naar te kijken. Het is gewoon een waardeloze keeper, die in het verleden , nu en nooit een punt zal pakken voor Feyenoord. Aantal wedstrijden gemist? |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
Goed hij heeft inderdaad verleden jaar de laatste wedstrijden redelijk gekeept, maar hij begint nu gewoon weer waardeloos. En inderdaad de rest was ook waardeloos. Maar ik blijf erbij die tweede had hij kunnen pakken. De bal wordt 4 keer aangeraakt in de 5 meter en hij blijft gewoon op zijn lijn staan kijken de laatste neemt de bal aan en schiet hem erin ,als hij was uitgelopen dan had hij hem gehad. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
HAHAHAHAHAHAHA
ZOUTZAKKKKKKKKKKKKKK! |
|
|