BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Terugkeer bij Ajax zoals Cocu bij PSV'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - vrijdag 02 september 2011 - 19:01
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

"Terugkeer bij Ajax zoals Cocu bij PSV" (Goal.com)

remco k
 remco k - vrijdag 02 september 2011 - 19:24   quote  deeplink  
"Terugkeer bij Ajax zoals Cocu bij PSV"
Rafael van der Vaart is 28 en tevreden bij Tottenham Hotspur. Maar hij denkt wel aan een terugkeer in Nederland over een aantal jaar.
Krijg tot € 50,- gratis tegoed door hier te klikken!

2 sep. 2011 18:29:00
Door Seran van Gemert
0 Uw mening Meer : Ajax, Rafael Van der Vaart
getty
Een terugkeer bij een topclub gaat niet altijd over rozen, merkte Van der Vaart aan de terugkeer van Jari Litmanen bij Ajax in 2002. De Fin was een van de belangrijkste spelers in het team van 1995 dat het landskampioenschap, de beker, de Champions League en de Wereldbeker won.

"Je zag slechts af en toe een glimp van zijn klasse. Achteraf heel jammer, want als-ie op z'n top was geweest hadden we veel van hem kunnen leren. Mede daardoor denk ik dat hij in de kleedkamer niet helemaal serieus meer werd genomen, op het laatst. Als je niet speelt, ebt het onderling respect toch weg. Hoe groot je status ook", aldus Van der Vaart in Amsterdam Voetbalstad.
MeerBoerrigter is nog niet met Oranje bezigSneijder: ''Nooit geroepen dat ik terugga''Strootman: ''Het is allemaal zo snel gegaan''Schaars opgeroepen, Janssen blijft thuis
Over vier of vijf jaar ziet Van der Vaart zich bij Ajax terugkeren, als de club dat zelf ook wil. Amsterdam is voor hem bijzonder. "Amsterdam is gewoon dé stad, waar je ook komt. En dan heb ik het nog niet eens over Ajax, maar alles erom heen, het bruisende uitgaans- en theaterleven, alles. Als ik in Amsterdam kom, word ik altijd vrolijk. Die stad voelt echt als thuiskomen."

De middenvelder volgt zijn oude club dan nog altijd. "Als ik op zaterdag heb gespeeld, dan zit ik zondagmiddag meestal lekker thuis, op de bank voor de televisie naar Ajax te kijken. Damián d'r bij, die kijkt echt alles, een chippie, een colaatje light, dan ben ik helemaal tevreden."
remco k
 remco k - vrijdag 02 september 2011 - 19:24   quote  deeplink  
Laten we het hopen..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - vrijdag 02 september 2011 - 20:48   quote  deeplink  
En ik maar klikken op de 50 euro tegoed!! Gebeurt er niks! ;-)

Maar laten we hopen. Is toch op een ietwat lullige manier weggegaan! Maar is en blijft een AJACIED!
alibabba
 alibabba - zaterdag 03 september 2011 - 14:47   quote  deeplink  
VD.VAART/////////HELD
Ajx
 Ajx - zaterdag 03 september 2011 - 17:19   quote  deeplink  
Hij mag altijd terugkomen, hij is een wereldvoetballer!! En misschien ook wel een flink beetje ondergewaardeerd! Hoe sneller hij terugkomt, hoe mooier het zal zijn. een echte ajacied!
joduh
 joduh - zaterdag 03 september 2011 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 september 2011 - 17:19 schreef Ajx het volgende:
Hij mag altijd terugkomen, hij is een wereldvoetballer!! En misschien ook wel een flink beetje ondergewaardeerd! Hoe sneller hij terugkomt, hoe mooier het zal zijn. een echte ajacied!
+1100
Ajx
 Ajx - zaterdag 03 september 2011 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 september 2011 - 17:21 schreef joduh het volgende:

[..]

+1100
Dank, een waardering van de heer joduh betekent veel voor me!
joduh
 joduh - zaterdag 03 september 2011 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 september 2011 - 17:22 schreef Ajx het volgende:

[..]

Dank, een waardering van de heer joduh betekent veel voor me!
hahahah nie ouwehoeruh man.....;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 03 september 2011 - 18:57   quote  deeplink  
Whahahahahahaha al die kleine hiero zijn bang voor je ouwe.................jij bent de boogey man
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 03 september 2011 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 september 2011 - 17:19 schreef Ajx het volgende:
Ik wil JARI LITMANEN terug.....dan ben ik pas gelukkig
JARI///////////MIJN HELD
Ajx
 Ajx - zaterdag 03 september 2011 - 21:24   quote  deeplink  
Die speelt nog wel heh, bij HJK Helsinki.... Bel jij hem eventjes op? Vragen of hij weer wil voetballen?
Ajx
 Ajx - zaterdag 03 september 2011 - 21:25   quote  deeplink  
In het verleden was hij natuurlijk een weergaloze voetballer, maar nu hebben we daarvoor Eriksen, Lodeiro(die ik ook nog steeds een goede speler vind) en Serero, dus dat zit wel goed, hij ze wel gaan trainen, dat zou ik fantastisch vinden!
patrick309
 patrick309 - zondag 04 september 2011 - 03:50   quote  deeplink  
Laat maar komen, kan ik Silvie weer bewonderen in het centrum van Heemskerk ;-)
Ajax we love you
 Ajax we love you - zondag 04 september 2011 - 11:52   quote  deeplink  
Zou mooi zijn, hij is tenminste een echte Ajacied en denkt ook aan zijn clubje. Sneijder zou zoiets nooit zeggen of doen, die gaat nooit terug komen bij Ajax. Goede voetballer, maar hij is ook een beetje doorgedraaid. Als persoon lijkt het me een vreselijk mannetje en ik irriteer me aan zijn uitspraken.
Van der Vaart////HELD
remco k
 remco k - zondag 04 september 2011 - 12:23   quote  deeplink  
Vergeet niet dat v/d Vaart ook sterk veranderd is door de ziekte van Sylvia.. Bij Sneijder gaat alles eigenlijk helemaal vanzelf en heeft hij vrij weinig tegenslag. Toen hij nog bij Ajax zat heb ik eens met hem gesproken na een training, zo'n hele beroerde kerel is het echt niet hoor..
baco74
 baco74 - zondag 04 september 2011 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 12:23 schreef remco k het volgende:
Vergeet niet dat v/d Vaart ook sterk veranderd is door de ziekte van Sylvia.. Bij Sneijder gaat alles eigenlijk helemaal vanzelf en heeft hij vrij weinig tegenslag. Toen hij nog bij Ajax zat heb ik eens met hem gesproken na een training, zo'n hele beroerde kerel is het echt niet hoor..
V/d Vaart laat op mij ook een veel positievere indruk achter als Sneijder.
Alleen zegt dit zo weinig, het is maar net hoe de pers het brengt(of juist niet brengt).
Misschien is v/d Vaart wel een grotere eikel als Sneijder?
Het maakt ook niet uit of je een lul bent of niet.
Ik volg slechts hun 'voetballeven', dat is het geen waar ik het mee moet doen.
Kan me niet schelen hoe een voetballer in het dagelijkse leven is.
remco k
 remco k - zondag 04 september 2011 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 12:33 schreef baco74 het volgende:

[..]

V/d Vaart laat op mij ook een veel positievere indruk achter als Sneijder.
Alleen zegt dit zo weinig, het is maar net hoe de pers het brengt(of juist niet brengt).
Misschien is v/d Vaart wel een grotere eikel als Sneijder?
Het maakt ook niet uit of je een lul bent of niet.
Ik volg slechts hun 'voetballeven', dat is het geen waar ik het mee moet doen.
Kan me niet schelen hoe een voetballer in het dagelijkse leven is.
Daar heb je inderdaad gelijk in, ze moeten het uiteindelijk voor ons op het veld laten zien, maar het is wel leuk om oud ajacieden zo positief over heel europa te zien..
baco74
 baco74 - zondag 04 september 2011 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 12:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar heb je inderdaad gelijk in, ze moeten het uiteindelijk voor ons op het veld laten zien, maar het is wel leuk om oud ajacieden zo positief over heel europa te zien..
Voetballend, ja.
remco k
 remco k - zondag 04 september 2011 - 12:40   quote  deeplink  
Zeker voetballend, maar Ajax spelers komen ook zelde negatief in het nieuws (Zlatan daargelaten) en dat zegt ook iets over onze opleiding denk ik..
baco74
 baco74 - zondag 04 september 2011 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 12:40 schreef remco k het volgende:
Zeker voetballend, maar Ajax spelers komen ook zelde negatief in het nieuws (Zlatan daargelaten) en dat zegt ook iets over onze opleiding denk ik..
Tuurlijk heb je gelijk in.
Maar als zij negatief in het nieuws komen,
gaat zij gelijk ten onder aan een overkill van dit nieuws.
Zo wordt een klein nieuwsfeitje erg opgeblazen en gaat soms zelfs een eigen leven leiden.
Geeft maar eens temeer aan dat een voetballer 2x moet nadenken voordat hij prive iets wilt uitvoeren.
Zal soms best zwaar zijn, helemaal als je net komt kijken.
remco k
 remco k - zondag 04 september 2011 - 12:53   quote  deeplink  
Inderdaad zal een voetballer die moeten, voorbeelden genoeg van grote spelers die dit niet hebben gemaakt en waarvan hun carriere letterlijk aan de afgrond heeft gestaan, Maradonna is hier het mooiste voorbeeld van.. Ook als je kijkt naar de situaties bij het Engels elftal is dat niet iets om als land trots op te zijn, ook dat zal toch enigzins wel iets met opleiding te maken hebben..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 04 september 2011 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 september 2011 - 19:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

JARI///////////MIJN HELD
+564675456356454566845645645646456467542321212546585845312132

JARI//////HELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Booya4Afca
 Booya4Afca - zondag 04 september 2011 - 15:49   quote  deeplink  

HELD !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 september 2011 door Booya4Afca --
remco k
 remco k - zondag 04 september 2011 - 16:06   quote  deeplink  
Jari Litmanen, Ajax in person.....

Ik heb dit flimpje nu al zo vaak gezien, maar ìk geniet er iedere keer weer van..
marius
 marius - maandag 05 september 2011 - 10:14   quote  deeplink  
is jari niet een persoon om als trainer of bestuurslid aan te stellen eind van dit seizoen?
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 05 september 2011 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 12:23 schreef remco k het volgende:
Daar heb je wel gelijk in. Daarbij zal Sneijder heus niet zo'n verkeerde kerel zijn, maar hij komt me soms gewoon vervelend of verkeerd over voor de camera, was ook al zo in de Ajax periode.
Ik hoop gewoon dat hij niet doorslaat en gewoon blijft, het is een geweldige voetballer en ik hoorde ook een geweldig mens, zoals hij ooikt een vrouw redde in Italie. Ben blij dat dit soort jongens van de Ajax school komen, want dat zorgt ervoor dat grote talenten bij Ajax willen voetballen en Ajax ook echte talenten afleverd voor de top.
Zoals Sneijder overkomt voor de camera en zijn manier van doen, dat zit gewoon een beetje in zijn genen denk ik. Zijn broertje heeft hetzelfde, vond hem ook niet al te handig overkomen na zijn eerste wedstrijd bij Utrecht.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 05 september 2011 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2011 - 15:49 schreef Booya4Afca het volgende:
[ filmpje ]

HELD !
Geweldig kippenvel krijg ik ervan
marius
 marius - maandag 05 september 2011 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 11:53 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Geweldig kippenvel krijg ik ervan
ik ook hoop dat die een prachtige afscheidswedstrijd krijgt als die er mee kapt!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 05 september 2011 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 11:40 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in. Daarbij zal Sneijder heus niet zo'n verkeerde kerel zijn, maar hij komt me soms gewoon vervelend of verkeerd over voor de camera, was ook al zo in de Ajax periode.
Ik hoop gewoon dat hij niet doorslaat en gewoon blijft, het is een geweldige voetballer en ik hoorde ook een geweldig mens, zoals hij ooikt een vrouw redde in Italie. Ben blij dat dit soort jongens van de Ajax school komen, want dat zorgt ervoor dat grote talenten bij Ajax willen voetballen en Ajax ook echte talenten afleverd voor de top.
Zoals Sneijder overkomt voor de camera en zijn manier van doen, dat zit gewoon een beetje in zijn genen denk ik. Zijn broertje heeft hetzelfde, vond hem ook niet al te handig overkomen na zijn eerste wedstrijd bij Utrecht.
Na de wedstrijd?? Tijdens de wedstrijd zal je bedoelen. Welke gek rent er na een doelpunt nou naar de fanatieke aanhang en klopt daarbij op het logo van Utrecht terwijl hij bezit is van Ajax?? Tja dan maak je jezelf niet echt populair in Amsterdam.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 05 september 2011 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 september 2011 - 19:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

JARI///////////MIJN HELD
Hahahaha je weet hoe ik erover denk. Liever vandaag dan morgen!!

LITMANEN////////ONZE HELD!
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 05 september 2011 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 17:27 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Na de wedstrijd?? Tijdens de wedstrijd zal je bedoelen. Welke gek rent er na een doelpunt nou naar de fanatieke aanhang en klopt daarbij op het logo van Utrecht terwijl hij bezit is van Ajax?? Tja dan maak je jezelf niet echt populair in Amsterdam.
Haha, ja ik wilde nog even niet alles meteen zwart maken, maar gelijk heb je... en dat dat interview.. pfff moest bijna kotsen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 05 september 2011 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2011 - 19:24 schreef remco k het volgende:
Laten we het hopen..
Gaat helaas denk ik ook niet gebeuren. Kan wel wat namen noemen die
ook nog verwacht worden Chivu Heitinga enz enz. komen toch niet meer.
Erg jammer maar in de herfst van je carriere nog flink cashen in de VS klinkt
voor de meeste beter.
marius
 marius - maandag 05 september 2011 - 18:18   quote  deeplink  
Aah als je echt club liefde hebt, heitinga van der vaart emanuelson huntelaar sneider stekelenburg en vast nog wel meer, hoop dat doe terug komen!!!
1 2 hupsakee
 1 2 hupsakee - maandag 05 september 2011 - 18:44   quote  deeplink  
ach ze roepen het allemaal... zal niet gebeuren ajax heeft een paar met ervaring nodig het zal geen ouwe lullen team worde
remco k
 remco k - maandag 05 september 2011 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 17:27 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Vind ik wel meevallen eerlijk gezegd, hij is fan van Utrecht zoals Wesley dat ook is, Hij is er geboren en is gewoon extreem blij dat hij bij Utrecht die kans krijgt.. Ik hoop echt dat dat volgend seizoen bij ons gaat doorbreken..
remco k
 remco k - maandag 05 september 2011 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 17:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Gaat helaas denk ik ook niet gebeuren. Kan wel wat namen noemen die
ook nog verwacht worden Chivu Heitinga enz enz. komen toch niet meer.
Erg jammer maar in de herfst van je carriere nog flink cashen in de VS klinkt
voor de meeste beter.
Heitinga gaat echt nog wel terugkomen bij Ajax hoor. en in de VS wordt niet zo flink gecashed, daarvoor schijnt iedereen tegenwoordig richting Quatar of Rusland voor af te reizen..
Ajx
 Ajx - maandag 05 september 2011 - 20:42   quote  deeplink  
Nee in VS zit er een salaris cap van niet zo erg veel.. Midden Oosten en Rusland zit er natuurlijk te veel geld voor woorden!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 07 september 2011 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2011 - 19:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind ik wel meevallen eerlijk gezegd, hij is fan van Utrecht zoals Wesley dat ook is, Hij is er geboren en is gewoon extreem blij dat hij bij Utrecht die kans krijgt.. Ik hoop echt dat dat volgend seizoen bij ons gaat doorbreken..
eens!
eSCee
 eSCee - donderdag 08 september 2011 - 16:57   quote  deeplink  
Rafael vd Vaart heeft al veel verschillende dingen gezegd. als ik hem mag geloven bouwt hij af bij Ajax en bij Hamburg...

schrok er wel van wat hij over Litmanen zei.
Rafael mag nog niet Litmanens schoenen aanraken..
londsdale-xxx-
 londsdale-xxx- - donderdag 08 september 2011 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 16:57 schreef eSCee het volgende:
Rafael vd Vaart heeft al veel verschillende dingen gezegd. als ik hem mag geloven bouwt hij af bij Ajax en bij Hamburg...

schrok er wel van wat hij over Litmanen zei.
Rafael mag nog niet Litmanens schoenen aanraken..
+9000

Als ik beelden zie van Litmanen bijvb in Ajax museum ben bijna
dagelijks in de Arena en heerlijk om die beelden weer te zien
krijg daar gewoon kippenvel van..wat een speler voor Ajax was dat
wat een nummer 10!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 08 september 2011 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 17:05 schreef londsdale-xxx- het volgende:

[..]

+9000

Als ik beelden zie van Litmanen bijvb in Ajax museum
***ben bijna
dagelijks in de Arena
en heerlijk om die beelden weer te zien
krijg daar gewoon kippenvel van..wat een speler voor Ajax was dat
wat een nummer 10!!!
Taakstraf?
remco k
 remco k - donderdag 08 september 2011 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 19:36 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Taakstraf?
Whahaha, kan me niet voorstellen eerlijk gezegd, denk eerder aan een project vanuit de basisschool ofzo..
joduh
 joduh - donderdag 08 september 2011 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 19:36 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Taakstraf?
hahahahaahaha!!!!!!!!!!
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 08 september 2011 - 20:30   quote  deeplink  
Bijna dagelijks in de ArenA?? Hebben ze daar ook een gym geopend dan???

Maar qua Litmanen heb je gelijk!!!
Ajx
 Ajx - donderdag 08 september 2011 - 20:40   quote  deeplink  
Maar tijdens zij terugkeer was Litmanen toch ook niet meer op zo een niveau als in zijn eerste periode? In periode 1 was hij 1 van de beste van de wereld, maar periode 2 was hij wel wat minder..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 08 september 2011 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 20:40 schreef Ajx het volgende:
Maar tijdens zij terugkeer was Litmanen toch ook niet meer op zo een niveau als in zijn eerste periode? In periode 1 was hij 1 van de beste van de wereld, maar periode 2 was hij wel wat minder..
Inderdaad man! Maar Litmanen blijft voor mij Litmanen, En voor altijd mijn held!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 08 september 2011 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 20:48 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Inderdaad man! Maar Litmanen blijft voor mij Litmanen, En voor altijd mijn held!!!
+9875555560004847448495055606855799984747485958676
remco k
 remco k - donderdag 08 september 2011 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 20:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Das veel man..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - donderdag 08 september 2011 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 20:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zo man, stond dat maar op mijn bankrekening!! Whahahah
remco k
 remco k - donderdag 08 september 2011 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 08 september 2011 - 20:53 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Zo man, stond dat maar op mijn bankrekening!! Whahahah
NIet??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Terugkeer bij Ajax zoals Cocu bij PSV'

0.0115950