|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Voetbalfans niet zomaar op de foto (Feyenoordleven.nl)
|
|
|
hitec fr 1971
|
|
|
ik vind inderdaad dat het een keer afgelopen moet zijn met dat gefotografeer.WATCHING FOOTBALL IS NOT A CRIME " |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
eens, dit seizoen 3 keer geweest en 3 keer op de foto... vraag me ook af op welke criteria ze besluiten een foto te maken? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik wil nog steeds weten waar ik de nabestellingen kan plaatsen....
Verder vind ik dat iedere nederlander verplicht 3 maanden in hechtenis moet worden genomen. Gewoon om zeker te zijn dat ze geen straf mislopen als ze stiekem boefjes streken uithalen..... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
In principe is iedereen schuldig. Ergens aan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Iedereen heeft toch wel eens een tasje gestolen |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik heb wel eens een hoofd gestolen Was die Amsterdammer lang niet blij mee |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: was vroeger makkelijker, tegenwoordig houden die oude vrouwtjes zo goed vast. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Klopt, dus dat heft elkaar weer op. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Kwestie van je scooter opvoeren |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ik maak mij er niet druk om..... tip: steek je tong uit totdat je uit het zicht van de camera bent..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 september 2011 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ooooh is dat het, ik dacht dat dat jouw normale gezichtsuitdrukking was |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: doe het gewoon,en in jou geval met beide handen je oren wijd houden haha |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: ik doe altijd met mijn tong een bobbel maken aan de binnenkant van mijn wang en met mijn hand een beweging voor mijn gezicht |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 september 2011 - 10:08 schreef Rovert het volgende:[..] ik doe altijd met mijn tong een bobbel maken aan de binnenkant van mijn wang en met mijn hand een beweging voor mijn gezicht hahahahahahahaha |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: zo doen we allemaal wat anders |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 september 2011 - 10:08 schreef Rovert het volgende:[..] ik doe altijd met mijn tong een bobbel maken aan de binnenkant van mijn wang en met mijn hand een beweging voor mijn gezicht En, veel klanten? |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Ik loop altijd met twee middelvingers in de lucht....en m`n lul uit m`n broek!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En dan Wie van de Drie doen: wil de echte lul opstaan. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Dat is altijd de gene die naast me loopt hahaha! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Wat zullen ze doen met al die foto's?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 september 2011 door Els -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: denk een database aanleggen, wanneer er dan iets gebeurt kunnen ze met scherpe foto's mensen op niet scherpe foto's herkennen en dan hebben ze een duidelijk profiel. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 september 2011 - 12:31 schreef FR-Douwe het volgende:[..] denk een database aanleggen, wanneer er dan iets gebeurt kunnen ze met scherpe foto's mensen op niet scherpe foto's herkennen en dan hebben ze een duidelijk profiel. Of alleen die foto's bewaren van mensen die later chantabel zijn. Dus als Hoogvliet eenmaal CFO van The Royal Dutch Shell is, hem dan eens herinneren aan die foto dat hij met z'n lul uit de broek loopt, naast iemand die er ook wat vreemd uitziet? |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 september 2011 - 12:37 schreef Els het volgende:[..] Of alleen die foto's bewaren van mensen die later chantabel zijn. Dus als Hoogvliet eenmaal CFO van The Royal Dutch Shell is, hem dan eens herinneren aan die foto dat hij met z'n lul uit de broek loopt, naast iemand die er ook wat vreemd uitziet? hahahaha, dat zal ik ze wel adviseren ja! maar serieus: zou Feyenoord de politie ook gegevens overhandigen met pasfoto (als ze die hebben) zonder dat er aanleiding toe is? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 september 2011 - 12:42 schreef FR-Douwe het volgende:[..] hahahaha, dat zal ik ze wel adviseren ja! maar serieus: zou Feyenoord de politie ook gegevens overhandigen met pasfoto (als ze die hebben) zonder dat er aanleiding toe is? Als dat uitkomt hebben ze een groot probleem ivm wet op de privacy. Dus zal wel niet. Al is 'aanleiding' een zeer rekbaar begrip. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 september 2011 - 12:44 schreef Els het volgende:[..] Als dat uitkomt hebben ze een groot probleem ivm wet op de privacy. Dus zal wel niet. Al is 'aanleiding' een zeer rekbaar begrip. maar goed, wat denk jij dan dat de politie met de foto's doet? zonder een koppeling van adres en persoonsgegevens heb je niets aan een foto behalve de door mij genoemde reden toch? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 september 2011 - 12:46 schreef FR-Douwe het volgende:[..] maar goed, wat denk jij dan dat de politie met de foto's doet? zonder een koppeling van adres en persoonsgegevens heb je niets aan een foto behalve de door mij genoemde reden toch? Ik weet niet. Ik vraag me af hoe lang ze de foto's mogen bewaren. Daar is normaal gesproken een limiet aan. Maar met voetbalsupporters worden bepaalde regels wel vaker met voeten getreden. Alleen bij voetbalsupporters lijkt 'collectieve schuld' te gelden, dat is zowiezo een doorn in het oog. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 september 2011 - 12:52 schreef Els het volgende:[..] Ik weet niet. Ik vraag me af hoe lang ze de foto's mogen bewaren. Daar is normaal gesproken een limiet aan. Maar met voetbalsupporters worden bepaalde regels wel vaker met voeten getreden. Alleen bij voetbalsupporters lijkt 'collectieve schuld' te gelden, dat is zowiezo een doorn in het oog. stel: jij loopt bij de kuip en je ziet ze een foto van jou maken, wat doe je dan? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Niks. Als ik zie dat ze lopen te filmen of fotograferen, kijk ik eigenlijk zoveel mogelijk naar beneden. Ik ben het er hartgrondig mee oneens, zoals wij behandeld worden. Maar ik kan die strijd nu niet winnen, al vecht ik het nog zo terecht aan. De publieke opinie is in ons nadeel. Zal nog wel een tijdje zo blijven. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
nogmaals: ze hebben me nu al 3 keer gefotografeerd en ik doe iedere keer niets maar denk dat ik een volgende keer ga vragen of ik ook een afdruk mag hebben.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 september 2011 - 13:12 schreef FR-Douwe het volgende:nogmaals: ze hebben me nu al 3 keer gefotografeerd en ik doe iedere keer niets maar denk dat ik een volgende keer ga vragen of ik ook een afdruk mag hebben.... Om vervolgens in de boeien geslagen te worden. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: hehehehe, ook dat zou niet de 1e keer zijn.... en dan weer excuus aanbieden dat ze dat niet hadden moeten doen en de verkeerde voor zich hebben.... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik snap nog steeds niet waarom ik altijd op de foto word gezet bij de Kuip. Kennen ze me nou nog niet?? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ze halen bij mij altijd snel een breedbeeldcamera |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Bij mij halen ze altijd gauw een stift zodat de vrouwelijke agenten mijn mobiele nummer op de achterkant kunnen schrijven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 september 2011 - 14:05 schreef Rovert het volgende:[..] Bij mij halen ze altijd gauw een stift zodat de vrouwelijke agenten mijn mobiele nummer op de achterkant kunnen schrijven Vieze potten bah |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: dat zeg je alleen maar omdat ze jouw nummer niet vragen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, omdat ze jouw nummer vragen |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Jou nummer vragen ze alleen maar omdat ze het zielig vinden om zo'n oude man bij zijn huis op te pakken. Kunnen ze je telefonisch verzoeken om naar het buro te komen! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: ik zal jouw nummer gaan geven |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 september 2011 - 14:15 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Jou nummer vragen ze alleen maar omdat ze het zielig vinden om zo'n oude man bij zijn huis op te pakken. Kunnen ze je telefonisch verzoeken om naar het buro te komen! oude man? man, ik ben net 19 geworden |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
O ja joh! Dus jij zit onder iemand anders zijn naam te posten??? Ik zeg: BAN!! |
|
|
|