BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 08 augustus 2015 - 03:08   quote  deeplink  
Erg he gehgeh lijken wel geiten met dat gehgeh
Fer 1
 Fer 1 - zaterdag 08 augustus 2015 - 03:10   quote  deeplink  
Ik zoek nog vrijwilligers om mijn tuintje op te knappen vijftig vierkante meter?
tomson
 tomson - zaterdag 08 augustus 2015 - 03:14   quote  deeplink  
Ben je een beetje eenzaam of zo
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 08 augustus 2015 - 07:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2015 - 03:10 schreef Fer 1 het volgende:
Ik zoek nog vrijwilligers om mijn tuintje op te knappen vijftig vierkante meter?
Er zijn er die wel een kuil voor jou willen graven.
JanM
 JanM - zaterdag 08 augustus 2015 - 08:23   quote  deeplink  
Hoorde ik daar een lama schijten?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 augustus 2015 - 11:05   quote  deeplink  
Pffff jodenlovert, Met een neus in me reet en kerremaar, ik heb het toch gezegd..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 augustus 2015 door RenatoBos --
Barabas
 Barabas - zaterdag 08 augustus 2015 - 11:07   quote  deeplink  
Die gast is gewoon niet helemaal lekker in zijn bol....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 augustus 2015 - 16:26   quote  deeplink  
"De Combimagnetron" nieuwe bijnaam Guidetti

33bohli.jpg

John Guidetti had deze zomer meerdere opties, maar koos er na de winst van het EK Onder-21 met Zweden voor zich voor langere tijd te verbinden aan Celta de Vigo. De Spaanse club bood hem een vijfjarig contract en kon Primera División-voetbal aanbieden: dat trok Guidetti over de streep. In de voorbereiding liet de spits al mooie dingen zien.

In vier wedstrijden in de oefencampagne scoorde Guidetti driemaal en gaf hij een assist. Supportersmagazine Moi Celeste heeft de Zweedse aanvaller meteen een nieuwe bijnaam gegeven: de combimagnetron. De reden is dat Guidetti heeft laten zien dat hij in korte tijd al iets voor elkaar krijgt en zich een handige versterking heeft getoond.

"Een minuutje, dan heeft-ie een doelpunt gemaakt. Guidetti scoort sneller dan de tijd die benodigd is om een beker melk op te warmen in een magnetron", legt Moi Celeste uit. In zijn jaar in de Eredivisie kreeg Guidetti de bijnaam Superguidetti en Driedetti naar aanleiding van zijn hattrick tegen Ajaks. Die maakte hem op dat moment bijkans onsterfelijk bij de Feyenoord-fans. Zij hadden een stille hoop op een terugkomst naar De Kuip, maar Guidetti koos uiteindelijk voor Spanje.
Bron:Voetbalzone
Fer 1
 Fer 1 - maandag 17 augustus 2015 - 21:48   quote  deeplink  
Ik heb een hekel aan mensen die andere mensen haten en ook niet weten waar hij over praat.Dat is nog het ergste door zijn frustratie te uiten op een totaal verkeerde manier.Men zou zeggen sluit dit soort direkt op ,maar hitler hebben ze ook zijn gang laten gaan helaas.Ik denk ook niet datje de intilgentie niet hebt om verbaal daar wat tegen in te brengen ,van de dingen die zij verkeerd doen ,en zo jou frustratie te uiten.Daar hebben mensen meer begrip voor dan watje nu allemaal uitkraamd.Ik weet het is veel makkelijker om op iemand te gaan zitten schelden alsje het er niet mee eens ben.En nog moeilijker is het,wanneer je jouw zelf er bij neer moet leggen alsje het niet winnen kan.Ik weet ook dat het jouw nooit aangeleerd is om je zelf te beheersen en een normalere manier vind met het kleine beetje denk vermogen om daar een gezonde oplossing voor te vinden.Wat mij wel iriteerd is dat de wat oudere jouw daar nog in steund ook daar had ik toch enigsinds wat wijzere reacties van verwacht.Maar goed van enige nivo van spreken is hier geen spraken jammer,en daar bedoel ik mee de verwensingen die men toebedeeld aan toch al wat oudere mensen.In mijn tijd hadje ook wel boze mensen maar geen verwensingen en haat,jij wil niet horen of weten wat ik al niet meegemaakt heb met deze mensen dus ik ben verre van dat wat jij zegd dat ik ben.En geloof mij mijn beste jongen je verliest het altijd van ze behalve met een pisool dan maar dan weten ze je snel te vinden.Dus verzin voorje begint met mij als ik ergens me voor de dag komt wat op waarheid berust,zou jij allang van een toren gesprongen zijn of voor de trein gelopen zijn en ik weet waar ik overpraat.Je moet is een ding niet vergeten vriend watje niet bent maar goed er zitten hier allemaal mensen op dit form om een beetje mee te anlyseren wat betreft mijn club feijenoord .En dat mag en iedereen heeft zo zijn eigen mening en dat heeft iedereen te akcepteren van elkaar maar houd het wel geloofwaardig en netjes want iedereen laat wel eens een scheet.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 17 augustus 2015 - 21:57   quote  deeplink  
En nu Guidettie ik vind het tof dat hij geslaagd is daar in spanje helaas was hij te duur wat niet waar is maar goed voor de gene die dat wel vinden is dat dan zo.Er waren er ook die vonden hij is te dik en dat was ook zo maar met tweeweken trainen is dat er zo weer af.Resultaat een topfitte Guidettie met weer scorend vermogen wat ik voorspeld heb ik hoop dat ik hem ooit nog in de kuip mag zien spelen maar dan zal hij wel te duur zijn voor OmeMartin zo als alles te duur is in Rottedam zie een nieuwe kuip is alleen mogelijk in a.dam
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 augustus 2015 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2015 - 21:48 schreef Fer 1 het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die andere mensen haten en ook niet weten waar hij over praat.Dat is nog het ergste door zijn frustratie te uiten op een totaal verkeerde manier.Men zou zeggen sluit dit soort direkt op ,maar hitler hebben ze ook zijn gang laten gaan helaas.Ik denk ook niet datje de intilgentie niet hebt om verbaal daar wat tegen in te brengen ,van de dingen die zij verkeerd doen ,en zo jou frustratie te uiten.Daar hebben mensen meer begrip voor dan watje nu allemaal uitkraamd.Ik weet het is veel makkelijker om op iemand te gaan zitten schelden alsje het er niet mee eens ben.En nog moeilijker is het,wanneer je jouw zelf er bij neer moet leggen alsje het niet winnen kan.Ik weet ook dat het jouw nooit aangeleerd is om je zelf te beheersen en een normalere manier vind met het kleine beetje denk vermogen om daar een gezonde oplossing voor te vinden.Wat mij wel iriteerd is dat de wat oudere jouw daar nog in steund ook daar had ik toch enigsinds wat wijzere reacties van verwacht.Maar goed van enige nivo van spreken is hier geen spraken jammer,en daar bedoel ik mee de verwensingen die men toebedeeld aan toch al wat oudere mensen.In mijn tijd hadje ook wel boze mensen maar geen verwensingen en haat,jij wil niet horen of weten wat ik al niet meegemaakt heb met deze mensen dus ik ben verre van dat wat jij zegd dat ik ben.En geloof mij mijn beste jongen je verliest het altijd van ze behalve met een pisool dan maar dan weten ze je snel te vinden.Dus verzin voorje begint met mij als ik ergens me voor de dag komt wat op waarheid berust,zou jij allang van een toren gesprongen zijn of voor de trein gelopen zijn en ik weet waar ik overpraat.Je moet is een ding niet vergeten vriend watje niet bent maar goed er zitten hier allemaal mensen op dit form om een beetje mee te anlyseren wat betreft mijn club feijenoord .En dat mag en iedereen heeft zo zijn eigen mening en dat heeft iedereen te akcepteren van elkaar maar houd het wel geloofwaardig en netjes want iedereen laat wel eens een scheet.
En je punt is?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 06:25   quote  deeplink  
Tegen wie heeft ie het in godsnaam..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 augustus 2015 - 07:19   quote  deeplink  
Beetje overdreven om te stellen dat Guidetti geslaagd is als de competitie nog moet beginnen
nr 10
 nr 10 - dinsdag 18 augustus 2015 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2015 - 21:48 schreef Fer 1 het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die andere mensen haten en ook niet weten waar hij over praat.Dat is nog het ergste door zijn frustratie te uiten op een totaal verkeerde manier.Men zou zeggen sluit dit soort direkt op ,maar hitler hebben ze ook zijn gang laten gaan helaas.Ik denk ook niet datje de intilgentie niet hebt om verbaal daar wat tegen in te brengen ,van de dingen die zij verkeerd doen ,en zo jou frustratie te uiten.Daar hebben mensen meer begrip voor dan watje nu allemaal uitkraamd.Ik weet het is veel makkelijker om op iemand te gaan zitten schelden alsje het er niet mee eens ben.En nog moeilijker is het,wanneer je jouw zelf er bij neer moet leggen alsje het niet winnen kan.Ik weet ook dat het jouw nooit aangeleerd is om je zelf te beheersen en een normalere manier vind met het kleine beetje denk vermogen om daar een gezonde oplossing voor te vinden.Wat mij wel iriteerd is dat de wat oudere jouw daar nog in steund ook daar had ik toch enigsinds wat wijzere reacties van verwacht.Maar goed van enige nivo van spreken is hier geen spraken jammer,en daar bedoel ik mee de verwensingen die men toebedeeld aan toch al wat oudere mensen.In mijn tijd hadje ook wel boze mensen maar geen verwensingen en haat,jij wil niet horen of weten wat ik al niet meegemaakt heb met deze mensen dus ik ben verre van dat wat jij zegd dat ik ben.En geloof mij mijn beste jongen je verliest het altijd van ze behalve met een pisool dan maar dan weten ze je snel te vinden.Dus verzin voorje begint met mij als ik ergens me voor de dag komt wat op waarheid berust,zou jij allang van een toren gesprongen zijn of voor de trein gelopen zijn en ik weet waar ik overpraat.Je moet is een ding niet vergeten vriend watje niet bent maar goed er zitten hier allemaal mensen op dit form om een beetje mee te anlyseren wat betreft mijn club feijenoord .En dat mag en iedereen heeft zo zijn eigen mening en dat heeft iedereen te akcepteren van elkaar maar houd het wel geloofwaardig en netjes want iedereen laat wel eens een scheet.
Als ik grijs behang had gewild, had ik dit een paar keer geprint en op de muur geplakt.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 18 augustus 2015 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 07:19 schreef Stylzz het volgende:
Beetje overdreven om te stellen dat Guidetti geslaagd is als de competitie nog moet beginnen
'Beetje overdreven' mag je gerust vervangen voor 'absurd'.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 18 augustus 2015 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2015 - 21:48 schreef Fer 1 het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die andere mensen haten en ook niet weten waar hij over praat.Dat is nog het ergste door zijn frustratie te uiten op een totaal verkeerde manier.Men zou zeggen sluit dit soort direkt op ,maar hitler hebben ze ook zijn gang laten gaan helaas.Ik denk ook niet datje de intilgentie niet hebt om verbaal daar wat tegen in te brengen ,van de dingen die zij verkeerd doen ,en zo jou frustratie te uiten.Daar hebben mensen meer begrip voor dan watje nu allemaal uitkraamd.Ik weet het is veel makkelijker om op iemand te gaan zitten schelden alsje het er niet mee eens ben.En nog moeilijker is het,wanneer je jouw zelf er bij neer moet leggen alsje het niet winnen kan.Ik weet ook dat het jouw nooit aangeleerd is om je zelf te beheersen en een normalere manier vind met het kleine beetje denk vermogen om daar een gezonde oplossing voor te vinden.Wat mij wel iriteerd is dat de wat oudere jouw daar nog in steund ook daar had ik toch enigsinds wat wijzere reacties van verwacht.Maar goed van enige nivo van spreken is hier geen spraken jammer,en daar bedoel ik mee de verwensingen die men toebedeeld aan toch al wat oudere mensen.In mijn tijd hadje ook wel boze mensen maar geen verwensingen en haat,jij wil niet horen of weten wat ik al niet meegemaakt heb met deze mensen dus ik ben verre van dat wat jij zegd dat ik ben.En geloof mij mijn beste jongen je verliest het altijd van ze behalve met een pisool dan maar dan weten ze je snel te vinden.Dus verzin voorje begint met mij als ik ergens me voor de dag komt wat op waarheid berust,zou jij allang van een toren gesprongen zijn of voor de trein gelopen zijn en ik weet waar ik overpraat.Je moet is een ding niet vergeten vriend watje niet bent maar goed er zitten hier allemaal mensen op dit form om een beetje mee te anlyseren wat betreft mijn club feijenoord .En dat mag en iedereen heeft zo zijn eigen mening en dat heeft iedereen te akcepteren van elkaar maar houd het wel geloofwaardig en netjes want iedereen laat wel eens een scheet.
Had ik je niet al eerder gezegd je brouwsels kort te houden?
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 18 augustus 2015 - 20:38   quote  deeplink  
Jij zeg zo veel koekebakker
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 18 augustus 2015 - 20:41   quote  deeplink  
En wat jij zegt of meent heb ik helemaal niets mee .
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 18 augustus 2015 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 20:38 schreef Fer 1 het volgende:
Jij zeg zo veel koekebakker
De mensu heb indeze tijden geen respeckt voor oudere. ze schelde maar meteen uit en roep koekebakker en klagen dat je ouder bent dan weet je veel meer. Dat is aan de hand van deze demockraatie dat je kan zeggen wat niet respect uitstraat.de pot is lesbies tot die verwijt waar de ketel is maar ik ben fer en eenzaam als een platgereden egel en dan klets ik maar met een scherm ja toch.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 18 augustus 2015 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 20:41 schreef Fer 1 het volgende:
En wat jij zegt of meent heb ik helemaal niets mee .
Onleesbaar.
Veel te lange post.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 18 augustus 2015 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 20:54 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

De mensu heb indeze tijden geen respeckt voor oudere. ze schelde maar meteen uit en roep koekebakker en klagen dat je ouder bent dan weet je veel meer. Dat is aan de hand van deze demockraatie dat je kan zeggen wat niet respect uitstraat.de pot is lesbies tot die verwijt waar de ketel is maar ik ben fer en eenzaam als een platgereden egel en dan klets ik maar met een scherm ja toch.
😂😎
nr 10
 nr 10 - woensdag 19 augustus 2015 - 09:39   quote  deeplink  
Egeltje, met je kleine bolle zwarte oogjes, wat doe jij daar in dat grote zwarte bos?
Egeltje met je grote sterke stekeltjes, wat doe jij daar in dat grote zwarte bos?
Hij had honger, zijn darmpje ging tekeer
Hij had trek in een grote boterham met jam
En die lag daar, heel toevallig, aan de andere kant van snelweg

Chorus:
Egeltje wat doe jij daar in dat grote zwarte bos? NEUKEN!!!!!
Egeltje wat doe jij daar in dat grote zwarte bos?

Aarzelend, twijfelend stak hij over
Eerst zijn eerste pootje, toen volgde zijn tweede pootje, later kwam het derde, en als laatst, zijn vierde pootje

Chorus

Wat er toen gebeurde is te erg voor woorden, een vrachtwagen die hem kwam vermoorden
Zijn stekeltjes bleken niet sterk genoeg
Toen lag hij daar met een schedelbasisfractuur
En een gebroken ruggetje
Uitpuilende bolle zwarte oogjes met zijn darmpjes op een hoopje langs zijn hoofdje
Na een paar dagen was hij helemaal aangekoekt
Niet meer van de weg af te schrapen
Verenigd met het asfalt voor altijd

Chorus

En nog altijd als ik naar m'n oma ga in de auto op de snelweg denk ik aan het egeltje, denk ik aan het egeltje, vooral bij dat hobbeltje
Egeltje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2015 door nr 10 --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 augustus 2015 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 07:19 schreef Stylzz het volgende:
Beetje overdreven om te stellen dat Guidetti geslaagd is als de competitie nog moet beginnen
Dat dachten ze bij celtic ook een wedstrijd of 4
Barabas
 Barabas - woensdag 19 augustus 2015 - 20:57   quote  deeplink  
Over wie gaat het eigenlijk....
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 augustus 2015 - 21:10   quote  deeplink  
Topic staat veel te hoog, hij heeft niks meer met Feyenoord te maken dan de meeuw die Treijtel uit de lucht schoot, een kanttekening in de geschiedenis.
Els
 Els - woensdag 19 augustus 2015 - 21:37   quote  deeplink  
Tja, ik had het toch nog steeds prachtig gevonden als hij dit seizoen voor ons had gespeeld. Met of zonder meeuw.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 augustus 2015 - 21:39   quote  deeplink  
Guidetti is een irritant korstje.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 19 augustus 2015 - 22:45   quote  deeplink  
De beste spits die ooit door een TD is gepasseerd bij feijenoord.Haald hij Kaziem binnen stevie wonder zou een betere keus gehad hebben .Kosten 1 miljoen per jaar aan loon Kaziem hoeft elemaal niet te scoren of te voetballen,alleen een beetje stom doen op het veld.
Fer 1
 Fer 1 - woensdag 19 augustus 2015 - 22:47   quote  deeplink  
Denken krijg je soms hoofdpijn van, stom lullen een spraakgebrek.
ar
 ar - woensdag 19 augustus 2015 - 23:02   quote  deeplink  
Dit topic mag onderhand wel een keer op slot of zo?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 augustus 2015 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 22:45 schreef Fer 1 het volgende:
De beste spits die ooit door een TD is gepasseerd bij feijenoord.Haald hij Kaziem binnen stevie wonder zou een betere keus gehad hebben .Kosten 1 miljoen per jaar aan loon Kaziem hoeft elemaal niet te scoren of te voetballen,alleen een beetje stom doen op het veld.
Guidetti vond zijn eigen portemonnee belangrijker...
Els
 Els - woensdag 19 augustus 2015 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 23:16 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Guidetti vond zijn eigen portemonnee belangrijker...
Daar is hij natuurlijk niet uniek in. Hetzelfde zou je kunnen zeggen van Boetius, Pelle, Koeman, Kuijt... Moet ik doorgaan?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 19 augustus 2015 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 23:31 schreef Els het volgende:

[..]

Daar is hij natuurlijk niet uniek in. Hetzelfde zou je kunnen zeggen van Boetius, Pelle, Koeman, Kuijt... Moet ik doorgaan?
Tuurlijk niet maar ik vind het raar dat je van Geel verwijt dat hij het belang van Feyenoord voorrang geeft op het financiële gewin van Johnny
MauricioAros
 MauricioAros - woensdag 19 augustus 2015 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2015 - 16:37 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Had ik je niet al eerder gezegd je brouwsels kort te houden?
hahahahahaa

Ik lachte eigenlijk om die post over het grijze behang :')

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 augustus 2015 door MauricioAros --
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 20 augustus 2015 - 00:28   quote  deeplink  
Daar om gillen we al een tijdje om een goede afmaker een killer spits en dat was hij.En van Geel liet hem lopen bepaalde mensen binnen de club hebben dat zo beslist, en van Geel krijgt de zwartePiet.En waar om het allemaal zo moet ik heb een vermoeden ,maar die houd ik maar voor me dat heb ik zo nu en dan uitgelegd.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 20 augustus 2015 - 00:53   quote  deeplink  
Ik vind feijenoord een mooie club al van kinds af,later zag ik de oneerlijkheid van grens en scheidsen jaren achterelkaar werd feijenoord opzettelijk benadeeld.kaloe die nederlands moest leren van mevr.R verdonk anders zou hij niet verkocht mogen worden via het nederlands elftal aan chelsy of andere engelse clubs.Jorien van den Herik nam het op voor feijenoord bij de knavb koningklijke ajax voetbalbond maar stond uiteindelijk alleen tegen de eindhovenarren en amsterdammers want alleen deze dictators hebben rechten op bekendheid in de wereld dus sterf maar metje philips abn en aegon nu weet ik wie wat nederland is stiekeme dictators zijn het En maken wetten omje portomonai leeg te roven.ze zijn nog niks veranderd de slavendrijvers nederland was het laatste land die dat afschafte de boeven.Het nederlands elftal hoeft niet wereldkampioen te worden, 3e is ook goed dan pakken we lekker de reclame rechten en tv rechten lekker mee, en jij naar het stadion alsje het niet weet je geld uitgeven voor een verliezend elftal uiteindelijk want het hoeft niet zo nodig van deze bobooos.
YugoBosna
 YugoBosna - donderdag 20 augustus 2015 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 00:28 schreef Fer 1 het volgende:
Daar om gillen we al een tijdje om een goede afmaker een killer spits en dat was hij.En van Geel liet hem lopen bepaalde mensen binnen de club hebben dat zo beslist, en van Geel krijgt de zwartePiet.En waar om het allemaal zo moet ik heb een vermoeden ,maar die houd ik maar voor me dat heb ik zo nu en dan uitgelegd.
Het was vast leefbaar of de illuminatie.
YugoBosna
 YugoBosna - donderdag 20 augustus 2015 - 00:57   quote  deeplink  
John was en is goed.
Next
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 20 augustus 2015 - 00:58   quote  deeplink  
Dus iedereen die een bankpasje heeft van de abn ,gelieve die om te zetten in een andere bank pas.Je spnsord jullie grote vrienden daar, zigo is er ook zo en geen upc alleen als niet anders kan zoals de kabel tv upc.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 20 augustus 2015 - 01:06   quote  deeplink  
Niet goed voor ons in iedergeval schoften zijn het en meedogeloos zijn ze ,ook hun hebben maling aan kinderen vrouwen mannen die hard moeten werken voor weinig geld.En alsje niet optijd betaald om datje ook in de crisis zit door hun toedoen moetje restant somma mileuheffing in eenkeer betalen.Daar heb je juist een regeling voorgetroffen beesten zijn het en dan ouwehoeren over die mof pleurop zeg.De vergrijzing hebben ze het continue over hebben ze de zorg verhoogd tot 350.00euro mensen kunnen dat niet betalen dus gaan ze eerder dood .De moderne untlozing met zachte hand beesten.
Fer 1
 Fer 1 - donderdag 20 augustus 2015 - 01:08   quote  deeplink  
YugoBosna yes man zo is het we worden gewoon met open ogen genaaid dat is modern tegenwoordig.
YugoBosna
 YugoBosna - donderdag 20 augustus 2015 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 01:06 schreef Fer 1 het volgende:
Niet goed voor ons in iedergeval schoften zijn het en meedogeloos zijn ze ,ook hun hebben maling aan kinderen vrouwen mannen die hard moeten werken voor weinig geld.En alsje niet optijd betaald om datje ook in de crisis zit door hun toedoen moetje restant somma mileuheffing in eenkeer betalen.Daar heb je juist een regeling voorgetroffen beesten zijn het en dan ouwehoeren over die mof pleurop zeg.De vergrijzing hebben ze het continue over hebben ze de zorg verhoogd tot 350.00euro mensen kunnen dat niet betalen dus gaan ze eerder dood .De moderne untlozing met zachte hand beesten.
Dit heeft allemaal niks met Feyenoord te maken.
Die eye opener topic mag je best beginnen ik wil gerust een poging wagen.
Maar laten we hier Feyenoord gerelateerd bezig blijven aub
YugoBosna
 YugoBosna - donderdag 20 augustus 2015 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 01:08 schreef Fer 1 het volgende:
YugoBosna yes man zo is het we worden gewoon met open ogen genaaid dat is modern tegenwoordig.
Zo gaat het al heel de geschiedenis.
Propaganda
brainwashing
manipulatie
Nep crisis
verdeel en heers
Zo is het en als niet iedereen opstaat zal het ook zo blijven.
Dan maar wachten op de eindtijd.
Maar ff serieus
Feyenoord is mijn uitweg van al die drama gewoon ff lekker aan mijn favoriete sport en club denken.
Dus als we hier allemaal dieper op in willen gaan vind ik prima hoor maar dan wel in een ander topic.
VVout
 VVout - donderdag 20 augustus 2015 - 01:23   quote  deeplink  
Neem een cheeeeeeseburger!
YugoBosna
 YugoBosna - donderdag 20 augustus 2015 - 01:53   quote  deeplink  
ja baas
ik fer ontschuldig mij
VVout
 VVout - donderdag 20 augustus 2015 - 02:07   quote  deeplink  
Eet smakelijk, ferslik je niet.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 augustus 2015 - 06:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 21:10 schreef hotjumper het volgende:
Topic staat veel te hoog, hij heeft niks meer met Feyenoord te maken dan de meeuw die Treijtel uit de lucht schoot, een kanttekening in de geschiedenis.
Tof dat je het even aanhaalt wat die meeuw betreft..😡
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 augustus 2015 - 06:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 21:37 schreef Els het volgende:
Tja, ik had het toch nog steeds prachtig gevonden als hij dit seizoen voor ons had gespeeld. Met of zonder meeuw.
Met of zonder meeuw..tsssssss😡
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 augustus 2015 - 06:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 23:16 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Guidetti vond zijn eigen portemonnee belangrijker...
Kuyt ook destijds maar nu staat iedereen weer op de banken voor hem, Guidetti heeft hetzelfde gezegd dus ook dat ie terugkomt bij Feyenoord maar heeft nooit gezegd wanneer..
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 augustus 2015 - 06:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 06:28 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tof dat je het even aanhaalt wat die meeuw betreft..😡
Sorry, wist zo gauw ff niet hoe ik de watersnoodramp kon in passen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0640871