BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 augustus 2015 - 06:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 23:36 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Tuurlijk niet maar ik vind het raar dat je van Geel verwijt dat hij het belang van Feyenoord voorrang geeft op het financiële gewin van Johnny
Omdat van geel heeft gezegd heel ver te gaan voor John, nou op een paar miljoen na dan niet ver genoeg..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 augustus 2015 - 06:32   quote  deeplink  
Dat die sloten in de hoofdstad vol mogen lopen en jij natte voeten daarvan kweekt..
hotjumper
 hotjumper - donderdag 20 augustus 2015 - 06:32   quote  deeplink  
Een paar miljoen die waarschijnlijk net een stap te ver waren voor Feyenoord, helaas.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 augustus 2015 - 06:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 06:32 schreef hotjumper het volgende:
Een paar miljoen die waarschijnlijk net een stap te ver waren voor Feyenoord, helaas.
zo dacht Feyenoord wel denk ik, helaas..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 20 augustus 2015 - 06:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 21:39 schreef Stylzz het volgende:
Guidetti is een irritant korstje.
Krabben maar.
nr 10
 nr 10 - donderdag 20 augustus 2015 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 23:31 schreef Els het volgende:

[..]

Daar is hij natuurlijk niet uniek in. Hetzelfde zou je kunnen zeggen van Boetius, Pelle, Koeman, Kuijt... Moet ik doorgaan?
Boetius: die heeft geprobeerd een basisplaats te veroveren. Heeft dat onder drie verschillende trainers geprobeerd en zag dat er voor hem geen perspectief meer was. Als hij voor het geld had gekozen, was ie tot het eind van het seizoen gebleven zoals zijn gabbert Vilhena wel doet.

Pélle: is een typische voorbijganger die na een succesvolle periode voor een zwaardere competitie en meer geld heeft gekozen. Toen zijn lucratieve contract naar de zandbak door Feyenoord werd geblokkeerd, heeft ie zich weer voor de volle 100% ingezet voor Feyenoord.

Koeman: heeft het als trainer fantastisch gedaan en is na afloop van zijn contract een nieuwe uitdaging aangegaan. Had ie hier tot zijn pensioen moeten blijven?

Kuijt: heeft voordat ie naar Liverpool ging zijn contract langdurig verlengd zodat Feyenoord meer voor hem kon vragen. Dat hij voor Turkije koos, had ook te maken met de aanbieding die Feyenoord hem deed. Althans hij wilde na zijn actieve carrière in de technische staf van Feyenoord worden opgenomen. Dat werd hem niet geboden. Het feit dat hij nu terugkomt en voor veel minder geld dan hij elders had kunnen verdienen, zegt genoeg. Hij had zo naar Engeland gekund.

Sorry, maar deze voorbeelden staan haaks op het gedrag van Guidetti, die bij Rijnmond tv met een door tranen verstikte stem aangaf geld te willen inleveren om naar Feyenoord terug te mogen keren. En nadat ie een heel goede aanbieding van Van Geel had gekregen toch maar besloot om verder om zich heen te kijken. Feyenoord till I die, Celtic till I die, Celta de Vigo till I die.
nr 10
 nr 10 - donderdag 20 augustus 2015 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 06:30 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kuyt ook destijds maar nu staat iedereen weer op de banken voor hem, Guidetti heeft hetzelfde gezegd dus ook dat ie terugkomt bij Feyenoord maar heeft nooit gezegd wanneer..
Zie mij reactie op Els. Kuijt heeft niet alleen voor zijn portemonnee gekozen. Is er van gemaakt door de supporters.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 augustus 2015 - 09:10   quote  deeplink  
Guidetti = archeologie.
Milo
 Milo - donderdag 20 augustus 2015 - 09:36   quote  deeplink  
Flikker aub een slot op dit topic!
nr 10
 nr 10 - donderdag 20 augustus 2015 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 09:36 schreef Milo het volgende:
Flikker aub een slot op dit topic!
Eensch.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 augustus 2015 - 11:07   quote  deeplink  
Krijgen jullie allemaal korsten..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 20 augustus 2015 - 11:28   quote  deeplink  
Ik gun hem het beste salaris.
Goed dat ie niet bij Feyenoord is gekomen.
Dus....
nr 10
 nr 10 - donderdag 20 augustus 2015 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 11:07 schreef RenatoBos het volgende:
Krijgen jullie allemaal korsten..
Korsten zijn ook brood. Maar de meeste korsten gaan naar de meeuwen en de karpers.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 20 augustus 2015 - 12:51   quote  deeplink  
Kom maar op dan haterts..😡 (😉)
Els
 Els - donderdag 20 augustus 2015 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2015 - 23:36 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Tuurlijk niet maar ik vind het raar dat je van Geel verwijt dat hij het belang van Feyenoord voorrang geeft op het financiële gewin van Johnny
Dat mag je raar vinden. Ik vraag me alleen ernstig af of dit in het belang van Feyenoord is. Alles afwegend denk ik dat Guidetti de investering waard was geweest. Er lopen nu heel wat spelers in onze selectie rond die per jaar meer kosten dan Guidetti per jaar gekost zou hebben.
Els
 Els - donderdag 20 augustus 2015 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 09:02 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Boetius: die heeft geprobeerd een basisplaats te veroveren. Heeft dat onder drie verschillende trainers geprobeerd en zag dat er voor hem geen perspectief meer was. Als hij voor het geld had gekozen, was ie tot het eind van het seizoen gebleven zoals zijn gabbert Vilhena wel doet.

Pélle: is een typische voorbijganger die na een succesvolle periode voor een zwaardere competitie en meer geld heeft gekozen. Toen zijn lucratieve contract naar de zandbak door Feyenoord werd geblokkeerd, heeft ie zich weer voor de volle 100% ingezet voor Feyenoord.

Koeman: heeft het als trainer fantastisch gedaan en is na afloop van zijn contract een nieuwe uitdaging aangegaan. Had ie hier tot zijn pensioen moeten blijven?

Kuijt: heeft voordat ie naar Liverpool ging zijn contract langdurig verlengd zodat Feyenoord meer voor hem kon vragen. Dat hij voor Turkije koos, had ook te maken met de aanbieding die Feyenoord hem deed. Althans hij wilde na zijn actieve carrière in de technische staf van Feyenoord worden opgenomen. Dat werd hem niet geboden. Het feit dat hij nu terugkomt en voor veel minder geld dan hij elders had kunnen verdienen, zegt genoeg. Hij had zo naar Engeland gekund.

Sorry, maar deze voorbeelden staan haaks op het gedrag van Guidetti, die bij Rijnmond tv met een door tranen verstikte stem aangaf geld te willen inleveren om naar Feyenoord terug te mogen keren. En nadat ie een heel goede aanbieding van Van Geel had gekregen toch maar besloot om verder om zich heen te kijken. Feyenoord till I die, Celtic till I die, Celta de Vigo till I die.
Ha, leuk, iemand met inside information. Hoe zag die heel goede aanbieding van Van Geel er dan uit?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 20 augustus 2015 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 23:00 schreef Els het volgende:

[..]

Dat mag je raar vinden. Ik vraag me alleen ernstig af of dit in het belang van Feyenoord is. Alles afwegend denk ik dat Guidetti de investering waard was geweest. Er lopen nu heel wat spelers in onze selectie rond die per jaar meer kosten dan Guidetti per jaar gekost zou hebben.
Is dat zo? Ik zou niet weten wie eerlijk gezegd.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 21 augustus 2015 - 00:34   quote  deeplink  
Nou zijn er meerdere op dit forum die kennis hebben (of suggereren) van de salarissen die spelers bij Feyenoord ontvangen.
Waar halen ze dat dan vandaan? Is dat openbaar?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 augustus 2015 - 01:00   quote  deeplink  
M city is toch niet echt binnengelopen op hem
Fer 1
 Fer 1 - vrijdag 21 augustus 2015 - 03:55   quote  deeplink  
Ouwe koeien uit de maas heerlijk dromenland alove you so mutch en Guidettie won alle wedstrijden voor ons feijenoord.helaas helaas ik werd wakker en stond weer op in de realiteid van het heden .Kaziem begint te schoppen en nu staat hij in het tweede mooi he.wat een zooitje hihihihije word er niet goed van ohw ohw ohw wat een film hahaha.
G-child
 G-child - vrijdag 21 augustus 2015 - 04:22   quote  deeplink  
Guidetti//held, hatrick tegen 020, prachtig rendement overall...
Wat hij of media ook zeggen, het is jammer dat iemand met zijn kwaliteit niet bij ons speelt.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 05:50   quote  deeplink  
👊👍
Els
 Els - vrijdag 21 augustus 2015 - 05:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 00:34 schreef FR-Henk het volgende:
Nou zijn er meerdere op dit forum die kennis hebben (of suggereren) van de salarissen die spelers bij Feyenoord ontvangen.
Waar halen ze dat dan vandaan? Is dat openbaar?
Er is publiek bekend dat EL Ahmadi de voetballer in Nederland is met het hoogste salaris. Verder is er in het officiële circuit niet zoveel bekend. Waarbij er vast wel een aantal forumleden zullen zijn met vrienden die bij Feyenoord werken. En dan zal er vast wel eens gesproken worden.
Nr 10 schijnt in elk geval veel kennis te hebben, dus ben wel benieuwd of hij hier op wil reageren?
nr 10
 nr 10 - vrijdag 21 augustus 2015 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 augustus 2015 - 23:03 schreef Els het volgende:

[..]

Ha, leuk, iemand met inside information. Hoe zag die heel goede aanbieding van Van Geel er dan uit?
Niet meer inside information dan jij. Jij weet dat ze alleen voor het grote geld hebben gekozen. Guidetti heeft een jaarsalaris van 1 mln aangeboden gekregen. Dat weet jij net zo goed. Maar past alleen niet in je straatje om deze geldwolf te verdedigen.
nr 10
 nr 10 - vrijdag 21 augustus 2015 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 05:58 schreef Els het volgende:

[..]

Er is publiek bekend dat EL Ahmadi de voetballer in Nederland is met het hoogste salaris. Verder is er in het officiële circuit niet zoveel bekend. Waarbij er vast wel een aantal forumleden zullen zijn met vrienden die bij Feyenoord werken. En dan zal er vast wel eens gesproken worden.
Nr 10 schijnt in elk geval veel kennis te hebben, dus ben wel benieuwd of hij hier op wil reageren?
Ik heb inderdaad veel kennis.
Els
 Els - vrijdag 21 augustus 2015 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 08:41 schreef nr 10 het volgende:

[..]

Niet meer inside information dan jij. Jij weet dat ze alleen voor het grote geld hebben gekozen. Guidetti heeft een jaarsalaris van 1 mln aangeboden gekregen. Dat weet jij net zo goed. Maar past alleen niet in je straatje om deze geldwolf te verdedigen.
Hoe weet je dat hij een salaris van 1 miljoen heeft aangeboden gekregen? Is mij absoluut niet bekend?
nr 10
 nr 10 - vrijdag 21 augustus 2015 - 09:35   quote  deeplink  
Er zijn meer dingen in dit leven die jou onbekend en mij wel bekend zijn. Wanneer jij denkt dat ik hier namen ga noemen van mensen van wie ik die informatie heb, heb je het mis. En of je me gelooft of niet, lig ik echt niet waker van. En nee, ik heb niet aan tafel gezeten bij de onderhandelingen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 augustus 2015 - 10:20   quote  deeplink  
Deze reacties maken het in ieder geval m.i. niet geloofwaardiger.
Els
 Els - vrijdag 21 augustus 2015 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 09:35 schreef nr 10 het volgende:
Er zijn meer dingen in dit leven die jou onbekend en mij wel bekend zijn. Wanneer jij denkt dat ik hier namen ga noemen van mensen van wie ik die informatie heb, heb je het mis. En of je me gelooft of niet, lig ik echt niet waker van. En nee, ik heb niet aan tafel gezeten bij de onderhandelingen.
Grappig. Want ik weet heel zeker dat die miljoen niet waar is. Dus misschien moet je die bron van jou eens aanspreken over hoe het nou echt zit.
En ik mag hopen dat er meer dingen in het leven jou bekend zijn en mij niet. Alsjeblieft zeg, dat geldt voor iedereen hier. Er bestaat echt niet zoiets als een volledig collectief geheugen.
VVout
 VVout - vrijdag 21 augustus 2015 - 11:35   quote  deeplink  
Je kan het uit zijn verband rukken door zinloos geredetwist, het zal in iedergeval niet weinig zijn wat ie verdient en goed op de begroting drukken.
Els
 Els - vrijdag 21 augustus 2015 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 11:35 schreef VVout het volgende:
Je kan het uit zijn verband rukken door zinloos geredetwist, het zal in iedergeval niet weinig zijn wat ie verdient en goed op de begroting drukken.
Er is nooit onderhandeld tussen Feyenoord en Guidetti. Beetje gefirt en om elkaar heen draaien, verder niet.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 12:42   quote  deeplink  
Denk je. Begreep dat van Geel toch naar Manchester was afgereisd..
Els
 Els - vrijdag 21 augustus 2015 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 12:42 schreef RenatoBos het volgende:
Denk je. Begreep dat van Geel toch naar Manchester was afgereisd..
Ja, maar toen is er niet onderhandeld. Wel interesse aangegeven. Wederzijds. Hoe serieus dat was? Of misschien gewoon voor de bühne?
Nu staat elk voetbalmedium ook weer bol van aanbiedingen op Vilhena. Wel geruchten, wel bedragen, wel intenties, niets concreet.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 13:23   quote  deeplink  
Vilhena zijn inderdaad nog maar geruchten die maar al te graag gebied worden door de media. Ik kan me niet voorstellen dat er zulke bedragen worden neergelegd voor hem maar goed.
Wat Guidetti betreft denk ik (zeker weten doe ik het ook niet) dat van Geel daar naar toe afreist omdat ie wist dat die wederzijdse interesse er reeds was want anders reis je niet af toch..
Els
 Els - vrijdag 21 augustus 2015 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 13:23 schreef RenatoBos het volgende:
Vilhena zijn inderdaad nog maar geruchten die maar al te graag gebied worden door de media. Ik kan me niet voorstellen dat er zulke bedragen worden neergelegd voor hem maar goed.
Wat Guidetti betreft denk ik (zeker weten doe ik het ook niet) dat van Geel daar naar toe afreist omdat ie wist dat die wederzijdse interesse er reeds was want anders reis je niet af toch..
Ik heb het je al eens uitgelegd. Lees de pb er even op na.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 14:53   quote  deeplink  
Das waar ook ja👍
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 14:54   quote  deeplink  
Ben er ff niet bij vandaag
jacky chan
 jacky chan - vrijdag 21 augustus 2015 - 14:54   quote  deeplink  
Vilhena gaat niet naar Sampdoria!
bron: Jacky Chan
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 14:58   quote  deeplink  
Nou das betrouwbaar😂😉
Barabas
 Barabas - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:02   quote  deeplink  
John wie?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 21 augustus 2015 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 05:58 schreef Els het volgende:

[..]

Er is publiek bekend dat EL Ahmadi de voetballer in Nederland is met het hoogste salaris. Verder is er in het officiële circuit niet zoveel bekend. Waarbij er vast wel een aantal forumleden zullen zijn met vrienden die bij Feyenoord werken. En dan zal er vast wel eens gesproken worden.
Nr 10 schijnt in elk geval veel kennis te hebben, dus ben wel benieuwd of hij hier op wil reageren?
Tsja, jij reageert, ik hoop nu op reacties van die Forumleden die die kennis (???) gebruiken in hun argumentatie.
Elke discussie wordt met die 'kennis' nl. dichtgegooid. Want ze weten het duzzzzz...
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 21 augustus 2015 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 10:20 schreef Stylzz het volgende:
Deze reacties maken het in ieder geval m.i. niet geloofwaardiger.
Dus verklaar ik het tot duimzuigerij.
Geen concrete cijfers, niet geloofwaardig.
Hoef ik niet eens een bron te weten.
Barabas
 Barabas - vrijdag 21 augustus 2015 - 18:20   quote  deeplink  
Over wie gaat het eigenlijk?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 18:45   quote  deeplink  
Guidetti jonguh..
Barabas
 Barabas - vrijdag 21 augustus 2015 - 18:47   quote  deeplink  
Klinkt als een naam uit een ver, ver verleden....
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 18:48   quote  deeplink  
Minder blowen Barrels..!
Barabas
 Barabas - vrijdag 21 augustus 2015 - 18:50   quote  deeplink  
Door het ongebreidelde opportunisme van dit topic ga ik alleen maar meer roken....
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 18:50 schreef Barabas het volgende:
Door het ongebreidelde opportunisme van dit topic ga ik alleen maar meer roken....
Tja dan krijg je dat soort opmerkingen..😉
Barabas
 Barabas - vrijdag 21 augustus 2015 - 18:55   quote  deeplink  
Zo.... Heb trouwens een kush staan dit jaar... Aparte groeiwijze, veel toppen en stinken als een malle.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 21 augustus 2015 - 19:59   quote  deeplink  
Dan is dat echt wat voor jou..!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.1068711