BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Els
 Els - dinsdag 29 mei 2018 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 mei 2018 - 13:23 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Of we hem gaan huren van Alaves!
top!
windoweyes
 windoweyes - donderdag 31 mei 2018 - 21:07   quote  deeplink  
Guidetti over Feyenoord: ''Het blijft the best year of my life''

Niet alleen de huidige Feyenoorders Karim El Ahmadi en Sofyan Amrabat (Marokko), Brad Jones (Australië), Nicolai Jorgensen (Denemarken) en Renato Tapia (Peru) gaan naar het WK. Ook drie ex-Feyenoorders reizen met hun landen af naar het hoogste voetbalpodium: Fedor Smolov (Rusland), Sherif Ekramy (Egypte) en John Guidetti (Zweden). Voetbal International blikte terug op de tijd van Guidetti bij Feyenoord. "Ach, het blijft the best year of my life."

In het seizoen 2011/2012 was Guidetti met 20 doelpunten in 23 wedstrijden zeer waardevol voor Feyenoord. Hij bracht het geloof in het landskampioenschap terug bij de selectie van Feyenoord en in De Kuip. "Kijk, ik eis heel veel van mezelf en daardoor eis ik evenveel van mijn medespelers: 110 procent, altijd. Is raar, eigenlijk. Niet iedereen kan dat opbrengen, weet ik ook wel, maar toch, hè. Als je kijkt naar het Feyenoord van dat seizoen: we waren aan het rennen, vliegen, druk zetten, afjagen; we verdedigden allemaal, vielen samen aan. We werkten ons, kortom, uit de naad."

"Natuurlijk zat het ook weleens niet mee. Thuis verloren we met 3-0 van ADO Den Haag in een wedstrijd waarin zij drie keer op goal schoten en die bal er bij ons niet in wilde. Oké, kan een keer gebeuren, zo’n dag waarop het even niet mee zit. In de kleedkamer was iedereen teleurgesteld. Ik heb nog hoofd tegen hoofd gestaan met Bruno Martins Indi, het was bijna vechten. Maar ik dacht wel: Hey, that’s the spirit. Verliezen werd niet meer geaccepteerd."

Ook Karim El Ahmadi was onder de indruk van de instelling van Guidetti: "John is een ongelooflijke motivator. Wat me opviel is dat hij nooit tevreden was. Als hij een keer scoorde hadden het er twee moeten zijn, maakte hij er drie, was het nog niet goed. Toen wij als spelersgroep in de media vertelden blij te zijn als we vijfde zouden eindigen, werd John boos. “We worden kampioen”. Hij geloofde daar echt in."

Guidetti: "Ja, ik geloofde écht in het kampioenschap, vanaf de eerste dag dat ik bij Feyenoord binnen stapte. Daarvoor hoefde ik alleen maar naar De Kuip te kijken. Als je elke twee weken in zo’n stadion mag spelen dat ook nog eens vol zit met de meest fanatieke supporters van Nederland, wat kan er dan fout gaan? Vlak voordat ik mijn contract tekende, zag ik Feyenoord spelen tegen SC Heerenveen. Het werd 2-2, maar ik ging toch opgewekt naar huis. Ik zei tegen mijn vader: Als ik had meegedaan, zou ik er tenminste drie hebben gemaakt. Was niks arrogants aan. Met die mentaliteit ben ik toen ook die kleedkamer binnengestapt."

Uiteindelijk liep Feyenoord het kampioenschap net mis, maar de weg naar volledig herstel was wel ingezet. Guidetti denkt nog steeds dat hij zelf Feyenoord wellicht het kampioenschap heeft gekost. "Daarom verwijt ik mezelf tot op de dag van vandaag die rode kaart tegen RKC Waalwijk. Dat ik na die benutte penalty mijn shirt uittrok en m’n tweede gele kaart kreeg. Zo dom. Later maakte RKC gelijk en verloren we zo twee punten. Een week later gingen we zonder mij onderuit bij PSV, weer drie punten weg. Nog steeds vraag ik me afwat er zou zijn gebeurd als ik toen wat slimmer was geweest. Dat gevoel is echt killing."
tomson
 tomson - vrijdag 01 juni 2018 - 08:30   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/videos/818763/guidetti-moet-wk-mogelijk-missen-na-harde-tackle-van-oud-groninger-op-de-training.html
ar
 ar - vrijdag 01 juni 2018 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2018 - 21:07 schreef windoweyes het volgende:
Guidetti over Feyenoord: ''Het blijft the best year of my life''

Niet alleen de huidige Feyenoorders Karim El Ahmadi en Sofyan Amrabat (Marokko), Brad Jones (Australië), Nicolai Jorgensen (Denemarken) en Renato Tapia (Peru) gaan naar het WK. Ook drie ex-Feyenoorders reizen met hun landen af naar het hoogste voetbalpodium: Fedor Smolov (Rusland), Sherif Ekramy (Egypte) en John Guidetti (Zweden). Voetbal International blikte terug op de tijd van Guidetti bij Feyenoord. "Ach, het blijft the best year of my life."

In het seizoen 2011/2012 was Guidetti met 20 doelpunten in 23 wedstrijden zeer waardevol voor Feyenoord. Hij bracht het geloof in het landskampioenschap terug bij de selectie van Feyenoord en in De Kuip. "Kijk, ik eis heel veel van mezelf en daardoor eis ik evenveel van mijn medespelers: 110 procent, altijd. Is raar, eigenlijk. Niet iedereen kan dat opbrengen, weet ik ook wel, maar toch, hè. Als je kijkt naar het Feyenoord van dat seizoen: we waren aan het rennen, vliegen, druk zetten, afjagen; we verdedigden allemaal, vielen samen aan. We werkten ons, kortom, uit de naad."

"Natuurlijk zat het ook weleens niet mee. Thuis verloren we met 3-0 van ADO Den Haag in een wedstrijd waarin zij drie keer op goal schoten en die bal er bij ons niet in wilde. Oké, kan een keer gebeuren, zo’n dag waarop het even niet mee zit. In de kleedkamer was iedereen teleurgesteld. Ik heb nog hoofd tegen hoofd gestaan met Bruno Martins Indi, het was bijna vechten. Maar ik dacht wel: Hey, that’s the spirit. Verliezen werd niet meer geaccepteerd."

Ook Karim El Ahmadi was onder de indruk van de instelling van Guidetti: "John is een ongelooflijke motivator. Wat me opviel is dat hij nooit tevreden was. Als hij een keer scoorde hadden het er twee moeten zijn, maakte hij er drie, was het nog niet goed. Toen wij als spelersgroep in de media vertelden blij te zijn als we vijfde zouden eindigen, werd John boos. “We worden kampioen”. Hij geloofde daar echt in."

Guidetti: "Ja, ik geloofde écht in het kampioenschap, vanaf de eerste dag dat ik bij Feyenoord binnen stapte. Daarvoor hoefde ik alleen maar naar De Kuip te kijken. Als je elke twee weken in zo’n stadion mag spelen dat ook nog eens vol zit met de meest fanatieke supporters van Nederland, wat kan er dan fout gaan? Vlak voordat ik mijn contract tekende, zag ik Feyenoord spelen tegen SC Heerenveen. Het werd 2-2, maar ik ging toch opgewekt naar huis. Ik zei tegen mijn vader: Als ik had meegedaan, zou ik er tenminste drie hebben gemaakt. Was niks arrogants aan. Met die mentaliteit ben ik toen ook die kleedkamer binnengestapt."

Uiteindelijk liep Feyenoord het kampioenschap net mis, maar de weg naar volledig herstel was wel ingezet. Guidetti denkt nog steeds dat hij zelf Feyenoord wellicht het kampioenschap heeft gekost. "Daarom verwijt ik mezelf tot op de dag van vandaag die rode kaart tegen RKC Waalwijk. Dat ik na die benutte penalty mijn shirt uittrok en m’n tweede gele kaart kreeg. Zo dom. Later maakte RKC gelijk en verloren we zo twee punten. Een week later gingen we zonder mij onderuit bij PSV, weer drie punten weg. Nog steeds vraag ik me afwat er zou zijn gebeurd als ik toen wat slimmer was geweest. Dat gevoel is echt killing."
En elke keer weer hetzelfde riedeltje... hetzelfde stukje is van de winter ook weer te lezen.
En in 2019,2020,2021 en als ik bejaard aan een jonge jenever in een tehuis zit komt ie nóg voorbij hé.
VVout
 VVout - vrijdag 01 juni 2018 - 17:34   quote  deeplink  
Ctrl+c => Ctrl+v laat ze in godsnaam 2 keer achter elkaar Ctrl+Alt+Del drukken.
ar
 ar - vrijdag 01 juni 2018 - 17:36   quote  deeplink  
Of nie.
van geil
 van geil - zaterdag 13 april 2019 - 09:59   quote  deeplink  
Tata
https://feyenoord.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=21767&abbr=feyenoordpings
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 13 april 2019 - 10:11   quote  deeplink  
Oplossing voor een noodlijdend bedrijf.
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 13 april 2019 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
1 goal en één assist in 18 wedstrijden.....ik zeg doen!
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 13 april 2019 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2019 - 10:13 schreef CobusIII het volgende:

[..]

1 goal en één assist in 18 wedstrijden.....ik zeg doen!
Die jongen moet zich gelukkig en geliefd voelen, dan komt ie pas los. Ik zie hem nog steeds graag komen!
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 13 april 2019 - 10:30   quote  deeplink  
En ja hoor hij wordt weer genoemd........
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 april 2019 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2019 - 10:28 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Die jongen moet zich gelukkig en geliefd voelen, dan komt ie pas los. Ik zie hem nog steeds graag komen!
Wie bestelt de knuffeldiertjes?
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 13 april 2019 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2019 - 10:50 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wie bestelt de knuffeldiertjes?
Wilhelmina Kinderziekenhuis toch?
Milo
 Milo - zaterdag 13 april 2019 - 11:33   quote  deeplink  
De nieuwe Pelle??
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 april 2019 - 11:49   quote  deeplink  
Lijkt me goed als t voor weinig kan, ben je er of dolblij mee, of je bent er voor eens en altijd af.
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 13 april 2019 - 13:07   quote  deeplink  
Tsja, zijn voetbalkwaliteiten blijven een beetje een vraagteken op dit moment. Anderzijds is de spaanse competitie een stuk beter dan de eredivisie, dus in principe zou hij hier gewoon mee moeten kunnen. Ik zou hem niet eens zozeer erbij willen hebben vanwege zijn voetbalkwaliteiten, maar vooral ook als motivator. Natuurlijk was het niet alleen Guidetti, ook Koeman was van groot belang, maar je hebt bij Feyenoord wel zo'n aanjager nodig. Eerst was dat Guidetti, later keerde Kuyt terug. Door zulke personen leeft het elftal wel op en strijd voor elke meter. Dat lijkt me dan wel weer interessant. Dat stukje lef en aanjagen kunnen we goed gebruiken. Wat mij betreft dan ook welkom. Je kan, als Jorgensen al blijft, niet enkel met hem het nieuwe seizoen ingaan gezien zijn blessures dit jaar. RvP stopt, dus een spits erbij lijkt mij wel noodzakelijk.
windoweyes
 windoweyes - zaterdag 13 april 2019 - 14:02   quote  deeplink  
Het is een gok inderdaad, maar met een transferwaarde van 3M is het er eentje om te overwegen.
har
 har - zaterdag 13 april 2019 - 14:46   quote  deeplink  
Die jongen wordt overmorgen pas 27. Eigenlijk ideaal om hem terug te halen. Als je hem voor max 5 mlj kan halen dan heb je een goede deal. Hij voelt zich hier als een vis in het water en zal indien blessurevrij er echt 20 in gaan schoppen maar vooral de boel op scherp gaan zetten.
ar
 ar - zaterdag 13 april 2019 - 14:52   quote  deeplink  
Els!.. daar is tie weer!
CobusIII
 CobusIII - zaterdag 13 april 2019 - 15:03   quote  deeplink  
Het is niet dezelfde Guidetti van toen hij bij ons speelde. Na zijn ziekte nooit meer de oude geworden. Dus niet doen.
R()b
 R()b - zaterdag 13 april 2019 - 15:39   quote  deeplink  
Als Feyenoord er direct weer wil staan, zal je toch met andere spelers moeten komen.
Guidetti kan je halen:
- Als je geld over hebt (wat we niet hebben)
- Als hij goedkoop is in aanschaf (wat niet zo zal zijn)
- Als je een aankoop in de breedte nodig hebt (we moeten eerst de basis invullen)

Om met het bord op schoot te blijven zitten, en het tot vervelens toe te herhalen.
Feyenoord moet gaan praten met spelers die contracten hebben tot 2020.
Ook daar zullen mensen lacherig over doen, maar je moet kijken wat goed is voor een team, wat te halen is en bekend op niveau.

Fer (2019)
De Guzman (2020)
Pelle (2020)
Sahin (2019)
Janmaat (2020)
Elia (2020)

Het zijn geen spelers die even komen afbouwen, hebben allemaal niveau en bewezen diensten, en willen graag voor ons spelen.
Ze hebben misschien geen restwaarde maar wel een meerwaarde.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 13 april 2019 - 16:16   quote  deeplink  
Ja als aanjager en ja die missen we.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 april 2019 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2019 - 15:39 schreef R()b het volgende:
Als Feyenoord er direct weer wil staan, zal je toch met andere spelers moeten komen.
Guidetti kan je halen:
- Als je geld over hebt (wat we niet hebben)
- Als hij goedkoop is in aanschaf (wat niet zo zal zijn)
- Als je een aankoop in de breedte nodig hebt (we moeten eerst de basis invullen)

Om met het bord op schoot te blijven zitten, en het tot vervelens toe te herhalen.
Feyenoord moet gaan praten met spelers die contracten hebben tot 2020.
Ook daar zullen mensen lacherig over doen, maar je moet kijken wat goed is voor een team, wat te halen is en bekend op niveau.

Fer (2019)
De Guzman (2020)
Pelle (2020)
Sahin (2019)
Janmaat (2020)
Elia (2020)

Het zijn geen spelers die even komen afbouwen, hebben allemaal niveau en bewezen diensten, en willen graag voor ons spelen.
Ze hebben misschien geen restwaarde maar wel een meerwaarde.
Fer (2019) --> speelt al jaren kut
De Guzman (2020) --> Over the hill
Pelle (2020) --> Niet meer doen
Sahin (2019) --> Volledig weggezakt
Janmaat (2020) --> Kan
Elia (2020) --> Niet meer doen
R()b
 R()b - zaterdag 13 april 2019 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2019 - 18:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Fer (2019) --> speelt al jaren kut
De Guzman (2020) --> Over the hill
Pelle (2020) --> Niet meer doen
Sahin (2019) --> Volledig weggezakt
Janmaat (2020) --> Kan
Elia (2020) --> Niet meer doen
Snap ik, maar de grote talenten wat iedereen graag wilt kopen, zijn niet echt betaalbaar tenminste niet op dit moment.
Het lijkt mij dat deze gasten nog wel kunnen voetballen toch?
En wat Feyenoord de laatste jaren aantrekt wat vervolgens met stille trom vertrekt, is ook middelmaat gebleken.
Ik bedoel niet dat je al deze spelers moet halen, misschien leg ik dat niet echt goed uit.
Maar één of twee spelers zou al een behoorlijke toevoeging zijn.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 03 juli 2019 - 16:22   quote  deeplink  
Komkommertijd!
igor korneev
 igor korneev - woensdag 03 juli 2019 - 16:29   quote  deeplink  
Haha, wie weet wie weet
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 juli 2019 - 16:32   quote  deeplink  
Vergane glorie.
igor korneev
 igor korneev - woensdag 03 juli 2019 - 16:34   quote  deeplink  
Ssst niet zeggen.
Het is zo,n leuk jaarlijks fenomeen
MightyAce
 MightyAce - woensdag 03 juli 2019 - 16:45   quote  deeplink  
Traditie is traditie
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 juli 2019 - 16:46   quote  deeplink  
Nee, zijn weer van die verdwaalde geesten die hem als onze redder willen zien terug komen.
MightyAce
 MightyAce - woensdag 03 juli 2019 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juli 2019 - 16:46 schreef FR-Henk het volgende:
Nee, zijn weer van die verdwaalde geesten die hem als onze redder willen zien terug komen.
Het christendom is er ook op gebouwd, dus why not hahaha
igor korneev
 igor korneev - woensdag 03 juli 2019 - 16:52   quote  deeplink  
Het had zo mooi kunnen zijn.

Wat een broodje kip wel niet kan doen.
Waar had hij die eigenlijk gegeten?
igor korneev
 igor korneev - woensdag 03 juli 2019 - 16:58   quote  deeplink  
Krijgt bij ons zijn 2e jeugd en breekt opnieuw door.
Pellè 2.0. ;)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 03 juli 2019 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 juli 2019 - 16:52 schreef igor korneev het volgende:
Het had zo mooi kunnen zijn.

Wat een broodje kip wel niet kan doen.
Waar had hij die eigenlijk gegeten?
Kijk, dat zijn essentiële vragen.
In de Kuip?
van geil
 van geil - woensdag 03 juli 2019 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 april 2019 - 18:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Fer (2019) --> speelt al jaren kut
De Guzman (2020) --> Over the hill
Pelle (2020) --> Niet meer doen
Sahin (2019) --> Volledig weggezakt
Janmaat (2020) --> Kan
Elia (2020) --> Niet meer doen
Eens , zo op het eerste oog.
ar
 ar - woensdag 03 juli 2019 - 17:46   quote  deeplink  
Guzman vind ik niet over the hill.
Janmaat altijd doen, maar misschien teveel centjes.
MightyAce
 MightyAce - maandag 15 juli 2019 - 09:09   quote  deeplink  
Issie er al?
ar
 ar - maandag 15 juli 2019 - 09:52   quote  deeplink  
Els haalt em op.
VVout
 VVout - dinsdag 16 juli 2019 - 11:00   quote  deeplink  
Als we dan toch te pas en te onpas van alles op gaan noemen, up!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 16 juli 2019 - 20:11   quote  deeplink  
Guidetti is toch ook alweer 64...
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 16 juli 2019 - 22:00   quote  deeplink  
Op deze foto staat John Guidetti, kunnen jullie m aanwijzen?

D_mlaYdU8AAgads.jpg
ar
 ar - dinsdag 16 juli 2019 - 22:02   quote  deeplink  
Ahahahahaa!
van geil
 van geil - dinsdag 16 juli 2019 - 22:06   quote  deeplink  
Pfff , deze is lastig, hij is nog zo jong he.
Fart
 Fart - dinsdag 16 juli 2019 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juli 2019 - 22:06 schreef van geil het volgende:
Pfff , deze is lastig, hij is nog zo jong he.
Hahaha
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 16 juli 2019 - 22:20   quote  deeplink  
Waar staat die priester?
VVout
 VVout - dinsdag 16 juli 2019 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juli 2019 - 22:00 schreef Stylzz het volgende:
Op deze foto staat John Guidetti, kunnen jullie m aanwijzen?

[ afbeelding ]
Die met dat bierbuikje...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 16 juli 2019 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 juli 2019 - 22:00 schreef Stylzz het volgende:
Op deze foto staat John Guidetti, kunnen jullie m aanwijzen?

[ afbeelding ]
Ik zie m niet ,maar Mario Balloteli pik je er zo tussenuit.
MightyAce
 MightyAce - zaterdag 31 augustus 2019 - 16:55   quote  deeplink  
Aangezien de window nog open is, up
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 31 augustus 2019 - 17:52   quote  deeplink  
Speelt vandaag niet, schijnt weg te gaan.
kraaitje
 kraaitje - zaterdag 31 augustus 2019 - 18:09   quote  deeplink  
daar is die weer, ook een speler die het nergens heeft waargemaakt behalve in onze eredivisie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0705559