|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dus nooit halen, ga kijken in duitsland of in denemarken of zweden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of Rotterdam. Want met dat beetje geld haal je het over de grens echt niet veel beter... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Sterker nog. Er zal eerst wat weg moeten |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: hij is nu 27 en volgens de kenners 3 miljoen euro waard. toch een goede optie? ik keek net ff zijn stats en dat is niet best omdat er geen regelmaat zit. ik denk dat hij nog makkelijk 2 jaar mee kan zodat we ons kunnen opmaken na die 2 jaar voor een goede toekomstige spits. er is zo weinig wat we kunnen nu en hij zal er wel altijd staan. denk jij neit peit? |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ha ha waar zit die eigenlijk op de bank |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mexico en speelt of zit ik fout |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: ja monterey ofzo. 2 gespeeld 1 goal alleen een contact tot 2024 en werd voor 6 miljoen gekocht.
Tottenham verhuurde Janssen in september 2017 voor een jaar aan Fenerbahçe SK. Hij maakte op zaterdag 9 september zijn debuut voor de Turkse club, toen hij na 64 minuten inviel voor Mauricio Isla in een thuiswedstrijd tegen Istanbul Başakşehir (2-3). Zijn eerste treffer volgde acht dagen later. Uit tegen Alanyaspor (1-4) opende hij de score. Janssen startte in de basis en werd na 84 minuten vervangen door Roberto Soldado. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 20 november 2019 - 17:31 schreef pat het volgende:[..] ja monterey ofzo. 2 gespeeld 1 goal alleen een contact tot 2024 en werd voor 6 miljoen gekocht. Tottenham verhuurde Janssen in september 2017 voor een jaar aan Fenerbahçe SK. Hij maakte op zaterdag 9 september zijn debuut voor de Turkse club, toen hij na 64 minuten inviel voor Mauricio Isla in een thuiswedstrijd tegen Istanbul Başakşehir (2-3). Zijn eerste treffer volgde acht dagen later. Uit tegen Alanyaspor (1-4) opende hij de score. Janssen startte in de basis en werd na 84 minuten vervangen door Roberto Soldado. Doe Guidetti maar. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Icardi dan met ons budget |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou er geen deal al gesloten zijn met Adolfo |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: zou niet verkeerd zijn , laten we hopen maar ben bang dat hier geen geld voor is |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je weet niet wat daar afgesproken is, misschien ( gerucht) heeft Feyenoord gezegd bij het behalen van de poule fase Komt het resterende bedrag, het liefste zie ik een beuker uit Engeland zonder tanden en een gebroken neus. Dat soort spelers hebben we niet in Nederland |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jawel 2e divisie, goed kijken als je wat wil roepen. Ook in de premier leage lopene een paar beukrrs rond , en dan het onder segment |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Meer persoonlijkheid dan wie dan ook in het elftal (ik houd voor Senesi een slag om de arm) en vaker beschikbaar dan Jorgensen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2019 - 12:52 schreef Els het volgende:[..] Meer persoonlijkheid dan wie dan ook in het elftal (ik houd voor Senesi een slag om de arm) en vaker beschikbaar dan Jorgensen. Ja maar jij bent verliefd op hem ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2019 - 12:52 schreef Els het volgende:[..] Meer persoonlijkheid dan wie dan ook in het elftal (ik houd voor Senesi een slag om de arm) en vaker beschikbaar dan Jorgensen. Eens Els |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat waren we ooit allemaal een beetje. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dat mag toch ook ! Ik lees alleen maar vunzige taal en rare fotos, bah Hahahaaha |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Haha, zeker niet zoals hij er nu uitziet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 november 2019 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja we hebben idd een beetje een kerel nodig. Eentje die Berghuis ook de tyfus scheld |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Daar hebben we hem niet voor nodig. Dat doen Dickie of De Wolf ook wel als het nodig is. Vraag me ook af of je daarmee veel bereikt bij Berghuis. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bovendien, we zijn geen opvangtehuis voor ziek, zwak en misselijke oud-spelers. Daar hebben we er al zat van rondlopen dit jaar. En van dit soort scouting willen we toch ook af? ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat is iedereen die niet in een hospice zit |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Hij is wel al jaren fit ja, maar niet op niveau. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Dat hebben wij wel :-) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
wie of wat kunnen ze anders halen met het beschikbare geld? en ik denk dat hij weer helemaal opbloeit bij deze ploeg.!! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2019 - 12:42 schreef Dirk1 het volgende:wie of wat kunnen ze anders halen met het beschikbare geld? en ik denk dat hij weer helemaal opbloeit bij deze ploeg.!! Waarom bloeit hij op? Omdat de ploeg lekker draait? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maakt mij niet uit als er ,aar een centrumspits komt. Liefst een huur speler. En dan Linssen kopen... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Linssen is ook alweer 54.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Whatever. Wat moet Vente zich belazerd voelen. Je wordt eerst verhuurd en vervolgens gaat de club daarna een 2e spits zoeken. En niet vinden.
Echte goalgetter die Dylan: 0 goals. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote: omdat hij de boel opsleeptou kan nemen koertom karakter en mentaliteit brengt hij mee en dat kan deze ploeg heel goed gebruiken want er is er geen een die zijn bek durft open te doen het lijken wel een stelletje oude wijven maw MIETJES ZIJN HET!!!! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2019 - 13:09 schreef Dirk1 het volgende:[..] omdat hij de boel opsleeptou kan nemen koertom karakter en mentaliteit brengt hij mee en dat kan deze ploeg heel goed gebruiken want er is er geen een die zijn bek durft open te doen het lijken wel een stelletje oude wijven maw MIETJES ZIJN HET!!!! Ah jij zit boven de plafondplaten in de kleedkamer begrijp ik |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
NOU IK WEET NIET OF JE HEBT BEGREPEN DIT WAS HET EESTE WAT ADVOCAAT RIEP HET LIJKT WEL EEN BEGRAFENIS HIER.!!!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat ligt eraan hoe zwaar hij is.. :)) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2019 - 13:15 schreef Dirk1 het volgende:NOU IK WEET NIET OF JE HEBT BEGREPEN DIT WAS HET EESTE WAT ADVOCAAT RIEP HET LIJKT WEL EEN BEGRAFENIS HIER.!!!! ALS JE ZO SCHREEUWT KOMEN AL DIE PLATEN NAAR BENEDEN DIRK |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce