|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Was echt wel n held die guidetti,, weet alleen niet zo hoe ik hem ook toen voor virus moet inschalen omdat wij ook in die jaren niet echt top waren dus blink je al snel uit lijkt me,, jaar ervoor 11e ofso,, wat n drama tijd was dat. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die 10-0 tegen die kutclub… |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vergeet nooit je historie broedert |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Pssst.. bos... Hij vergeet dat ie zelf een Dinosaurus is 🦕.. 🤫😝 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 - 19:00 schreef bijft007 het volgende:Was echt wel n held die guidetti,, weet alleen niet zo hoe ik hem ook toen voor virus moet inschalen omdat wij ook in die jaren niet echt top waren dus blink je al snel uit lijkt me,, jaar ervoor 11e ofso,, wat n drama tijd was dat. Lees je eigen verhaal nog eens en desnoods nog eens want je geef zelf het antwoord al lol |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ar.....Jij kunt nog het rechte pad op gaan. Die Zeeuwmeeuw is natuurlijk niet meer te helpen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 - 00:15 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ar.....Jij kunt nog het rechte pad op gaan. Die Zeeuwmeeuw is natuurlijk niet meer te helpen. Dat wel natuurlijk. 😁 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: inderdaad een aanrader , wat een held |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beetje uitgemolken inmiddels |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Net gekeken maar kippenvel weer. Voor altijd een HELD!!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kom bek plies! Wie need joe!!😢 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Echt top entertainment die vent. Stond dat seizoen aan de boarding op Z en zag van dichtbij hoe prettig gestoord die was hahaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil