|
|
tomson
|
|
|
Yes! dat is goed nieuws...hopen dat daar niks meer tussen komt. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
SUPERGUIDETTI///SUPERHELD |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En,wordt ie topscorer van nederland? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Mancini: Te weinig spelers
Menig trainer zou al blij zijn met één van de vele topspelers van Manchester City, maar manager Roberto Mancini denkt daar heel anders over. In de FA Cup-wedstrijd tegen Manchester United claimt de Italiaan slechts te kunnen schikken over zeventien eerste elftal-waardige spelers. Mancini mist onder anderen Yaya Touré, Kolo Touré (Afrika Cup), Mario Balotelli (enkelblessure), Edin Dzeko (knieblessure) en Gareth Barry (geschorst) en roept de clubleiding op tot aankopen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Met de collectebus rond? Arme Manchini.... |
|
|
|
|
FR010VL
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Prijs van hun huishouding gaat boven de pet van de begroting van een gemiddeld ontwikkelingsland.echt over de top dit,gaat echt nergens meer over. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die heeft wel lef die Mancini, wat een mafkees zeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
Mooi, hij blieft iedegval dit seizoen nu nog eentje langer! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote: dat John hopelijk nog een seizoen blijft
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 januari 2012 door albert ten vrijde -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat zou mooi zijn en een verstandig besluit van City. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
@superguidetti: Hello tweeps going 2 train hard for 29 january
Hahahha HELD JODEN GAAN DER AAN |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Guidetti trainde in winterstop uren in Keniaanse hitte
John Guidetti heeft gedurende zijn twee weken vakantie in Kenia in de winterstop absoluut niet stil gezeten. In een interview met het Zweedse FotbollDirect.se laat de spits van Feyenoord weten uren in de brandende zon in Kenia getraind te hebben om meer fysieke inhoud te krijgen. Hij hoopt daardoor in de tweede seizoenshelft een hoger niveau te kunnen behalen. Samen met zijn vader trainde hij uren in de hitte van 40 graden. Ik heb geïnvesteerd in ontwikkeling van mijn passing en heb gemiddeld twee tot drie trainingslopen gedaan. Of ik niet bang was om me te zwaar te belasten? Helemaal niet, de warmte is goed voor mijn lichaam. We spelen nu nog een wedstrijden, dus ik kan me juist nu nog verder belasten. Ik moet fysiek beter worden. Ik merk nu het verschil al. Dit geeft me een goede basis voor de tweede seizoenshelft om mezelf verder te verbeteren.
Bron: feyenoord.netwerk.to
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 januari 2012 door FR-Elmo -- |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Aalbers: 'Mislopen Guidetti wekt ergernis op' Geschreven op 2012-01-13 om 12:29:45 | Bekeken: 1498 | Reacties: 9 | Foto: OrangePictures | Bron: Voetbalprimeur.nl NEC Nijmegen was afgelopen zomer dicht bij het aantrekken van John Guidetti. De overgang van de Zweedse spits naar De Goffert ketste af, Guidetti maakt ondertussen furore bij Feyenoord. Het had niet veel gescheeld of de aanvaller, eigendom van Manchester City, zou dit seizoen op huurbasis uitkomen voor NEC. Technisch directeur Carlos Aalbers doet in De Gelderlander een boekje open. "Wij hadden Guidetti al veel eerder in beeld dan Feyenoord", zegt Aalbers vrijdag in de krant.
"We waren ook al maanden met de transfer bezig. Dat alles is stukgelopen, wekt wel ergernis op, ja", vervolgt Aalbers. Het mislopen van Guidetti zorgt voor een kater bij Aalbers. De Zweed is dit seizoen één van de revelaties van de Eredivisie. Namens Feyenoord scoorde hij in de eerste seizoenshelft elf keer.
http://www.fr12.nl/nieuws/17051-aalbers---mislopen-guidetti-wekt-ergernis-op-.html
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 januari 2012 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
En ik neuk bijna elke dag, maandag bijna, dinsdag bijna, woensdag bijna, haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 januari 2012 door JoopieKlepzeikerT -- |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 - 12:50 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Aalbers: 'Mislopen Guidetti wekt ergernis op' Geschreven op 2012-01-13 om 12:29:45 | Bekeken: 1498 | Reacties: 9 | Foto: OrangePictures | Bron: Voetbalprimeur.nl NEC Nijmegen was afgelopen zomer dicht bij het aantrekken van John Guidetti. De overgang van de Zweedse spits naar De Goffert ketste af, Guidetti maakt ondertussen furore bij Feyenoord. Het had niet veel gescheeld of de aanvaller, eigendom van Manchester City, zou dit seizoen op huurbasis uitkomen voor NEC. Technisch directeur Carlos Aalbers doet in De Gelderlander een boekje open. "Wij hadden Guidetti al veel eerder in beeld dan Feyenoord", zegt Aalbers vrijdag in de krant. "We waren ook al maanden met de transfer bezig. Dat alles is stukgelopen, wekt wel ergernis op, ja", vervolgt Aalbers. Het mislopen van Guidetti zorgt voor een kater bij Aalbers. De Zweed is dit seizoen één van de revelaties van de Eredivisie. Namens Feyenoord scoorde hij in de eerste seizoenshelft elf keer. http://www.fr12.nl/nieuws/17051-aalbers---mislopen-guidetti-wekt-ergernis-op-.html maaruh had wel het verhaal gehoord over Twente maar nu NEC ook?! zozo |
|
|
|
|
boes
|
|
|
Tja, da's een beetje janken achteraf.. Guidetti wilde gewoon naar een topclub! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Guidetti was ook bijna naar Hoerenveen, Grun en Roda gegaan ... naar PiSVee, Kaasdorp en 020 wilde hij niet! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 - 12:50 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:Aalbers: 'Mislopen Guidetti wekt ergernis op' Geschreven op 2012-01-13 om 12:29:45 | Bekeken: 1498 | Reacties: 9 | Foto: OrangePictures | Bron: Voetbalprimeur.nl NEC Nijmegen was afgelopen zomer dicht bij het aantrekken van John Guidetti. De overgang van de Zweedse spits naar De Goffert ketste af, Guidetti maakt ondertussen furore bij Feyenoord. Het had niet veel gescheeld of de aanvaller, eigendom van Manchester City, zou dit seizoen op huurbasis uitkomen voor NEC. Technisch directeur Carlos Aalbers doet in De Gelderlander een boekje open. "Wij hadden Guidetti al veel eerder in beeld dan Feyenoord", zegt Aalbers vrijdag in de krant. "We waren ook al maanden met de transfer bezig. Dat alles is stukgelopen, wekt wel ergernis op, ja", vervolgt Aalbers. Het mislopen van Guidetti zorgt voor een kater bij Aalbers. De Zweed is dit seizoen één van de revelaties van de Eredivisie. Namens Feyenoord scoorde hij in de eerste seizoenshelft elf keer. http://www.fr12.nl/nieuws/17051-aalbers---mislopen-guidetti-wekt-ergernis-op-.html ze zullen wel in de war zijn met de speler Guinetniet ? |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
hij moet wel zn spel vasthouden.... de laatse 4 goed gespeeld,,,zeer goed af en toe... maar heel zwak begonnen,,, dus kom op guidetti,,,,,hou t vast... |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
aan het begin was hij nog niet helemaal fit had ik hjet idee. maar de laatste vijf wedstrijden is hij heel belangrijk geweest met 7 doelpunten en 2 assists hij vindt z'n draai steeds beter
het gaat goedkomen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
SUPERGUIDETTI///SUPERHELD |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
guidetti weer een held vandaag |
|
|
|
|
pootje
|
|
|
laat guidetti maar bij 010 spelen dat is altijd stukken beter als bij 024 |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 024? hahaha wtf is dat nu weer ? |
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
quote: Denk dat hij bedoelt, N.E.C Nijmegen(024) |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
wrm zou guidetti bij nec spelen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zal best pootje, wat een vreemde nickname. Stel je ff voor in het nieuwelingen topic, dan kun je daar je naam uitleggen 'pootje'. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 - 21:44 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zal best pootje, wat een vreemde nickname. Stel je ff voor in het nieuwelingen topic, dan kun je daar je naam uitleggen 'pootje'. Ik gok achternaam. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: oh dat is de club van Gelderland,10x een mooiere uitstraling als fietstas... |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
quote: pffff het is allebei niet veel één een triest stadion de ander een lelijk shirt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nec heeft en een mooi klassiek stadionetje en een mooi shirt fietstas heeft een veredelt ahoy zaal en een lelijk shirt... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
nec is nog steeds een mooie club, vitesse wás een mooie club met mooie historie. Dat is sinds 10 jaar protserig plastic geworden. Nep en rijke historie vergooid... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zoiets als: hallo ik ben Bokke en ben voor Feyenoord... Enz. |
|
|
|