|
|
RenatoBos
|
|
|
Morgen weer twee er in schieten John, Make us proud! |
|
|
|
|
bode
|
|
|
hopen dat hij morgen weer de held is! |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Dat hij er dan maar weer 2 inknalt dan.... |
|
|
|
|
MS-13
|
|
|
ruim 270.000 handtekeningen !!!!!!!!! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
281.740.....dat gaat hard zeg! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
350.000 +! Niet normaal.. Als ik me goed herriner waren het er gister in de middag nog maar 28.000 ofzo. Laten we het nog een keer verdriedubbelen tot minimaal een miljoen! Een miljoen handtekeningen zou toch genoeg moeten zijn om te laten weten HOE graag wij willen dat Guidetti blijft. HELD! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Allemaal een tientje,houden we nog wat over voor een kampioensfeestje ook.. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Dit kan ook maar bij 1 club in Nederland!! Kippevel!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Loopt de deur niet uit de deurpost nee :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat is dit een geweldenaar!!! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Held. Maar wat gaan we hem missen als hij er niet meer bij is... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: d:-( Nog maar niet aan denken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
John Guidetti maakte zondag weer eens drie doelpunten (de derde thuiswedstrijd op rij dat het gebeurde) en daarmee legde hij ditmaal Vitesse over de knie. De negentienjarige spits wilde het lever niet hebben over zichzelf en de titelkansen van Feyenoord. Daarentegen prees hij de ambiance in De Kuip. "De fans verdienen een titel, ze zijn echt geweldig."
Het gaat lekker met mij en het team, maar zonder deze geweldige spelers en het publiek om mij heen zou dit niet mogelijk zijn voor mij, laat de jongeling weten aan RTV Rijnmond. 'Het is iets met De Kuip. Ik houd ervan om hier te spelen en ik geniet van elk moment. Natuurlijk is dit speciaal, maar ik moet mijn beide benen op de grond houden want ik ben nog steeds een jonge speler die veel heeft te leren. Voor de camera van Eredivisie Live was hij terughoudend toen het woord landskampioenschap ter sprake kwam. We moeten van wedstrijd tot wedstrijd leven en niet verder kijken. Of ik die ambitie niet durf uit te spreken? Natuurlijk wel. Dat zou fantastisch zijn. De fans zouden dat verdienen, meer dan wie ook. Ze komen elke week hier, wat er ook gebeurt. Niemand geloofde in ons, maar de fans wel", aldus Guidetti. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Welterusten held ik ga slapen... |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
guiDRIEtti!!!---> Held!!! \o/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 februari 2012 door Maximus -- |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: of gewoon driedetti |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
De laatste Zweed met drie hattricks in één seizoen op het hoogste niveau in Nederland was Ove Kindvall. De aanvaller van Feyenoord maakte er in het seizoen 1969/70 zelfs vier en John Guidetti, de nieuwe held van Rotterdam, heeft er dit voetbaljaar al drie en is dus hard op weg om zijn legendarische landgenoot te evenaren. Geweldig, zo omschrijft de inmiddels 69-jarige Kindvall de prestaties van zijn landgenoot tegenover Voetbal International.
Ook in Zweden zijn de prestaties van het negentienjarige talent niet onopgemerkt gebleven. De grote vraag is of hij meegaat naar het EK voor Zweden, legt Kindvall uit. De meeste kranten schrijven dat hij bij de twintig spelers moet zitten. Dat vind ik ook. Hij maakt doelpunten en daar gaat het om. Hij gelooft in zichzelf, het is een groot karakter. In de jeugd heeft hij heel goed gespeeld. Hij viel altijd op. Volgens Kindvall is Guidetti niet met hem te vergelijken. Hij is een ander type dan ik, maar ik maakte natuurlijk ook doelpunten. Zijn speelstijl is wel wat anders. Feyenoord moet meer Zweden aantrekken, grapt Kindvall, die hoopt dat Guidetti langer in Rotterdam blijft. Als ik naar Nederland ga zal ik wel even met Guidetti spreken. Of hij zo groot kan worden als Zlatan Ibrahimovic? Dat is moeilijk. Maar hij is nog maar negentien jaar, dus hij heeft nog wel even de tijd.
Bron: http://www.fr-fanatic.com/41385-kindvall-hoopt-dat-guidetti-langer-in-rotterdam-blijft/ |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op maandag 13 februari 2012 - 15:42 schreef Omekees het volgende:De laatste Zweed met drie hattricks in één seizoen op het hoogste niveau in Nederland was Ove Kindvall. De aanvaller van Feyenoord maakte er in het seizoen 1969/70 zelfs vier en John Guidetti, de nieuwe held van Rotterdam, heeft er dit voetbaljaar al drie en is dus hard op weg om zijn legendarische landgenoot te evenaren. Geweldig, zo omschrijft de inmiddels 69-jarige Kindvall de prestaties van zijn landgenoot tegenover Voetbal International. Ook in Zweden zijn de prestaties van het negentienjarige talent niet onopgemerkt gebleven. De grote vraag is of hij meegaat naar het EK voor Zweden, legt Kindvall uit. De meeste kranten schrijven dat hij bij de twintig spelers moet zitten. Dat vind ik ook. Hij maakt doelpunten en daar gaat het om. Hij gelooft in zichzelf, het is een groot karakter. In de jeugd heeft hij heel goed gespeeld. Hij viel altijd op. Volgens Kindvall is Guidetti niet met hem te vergelijken. Hij is een ander type dan ik, maar ik maakte natuurlijk ook doelpunten. Zijn speelstijl is wel wat anders. Feyenoord moet meer Zweden aantrekken, grapt Kindvall, die hoopt dat Guidetti langer in Rotterdam blijft. Als ik naar Nederland ga zal ik wel even met Guidetti spreken. Of hij zo groot kan worden als Zlatan Ibrahimovic? Dat is moeilijk. Maar hij is nog maar negentien jaar, dus hij heeft nog wel even de tijd. Bron: http://www.fr-fanatic.com/41385-kindvall-hoopt-dat-guidetti-langer-in-rotterdam-blijft/ Zijn mentaliteit is in ieder geval 100x beter dan die van sladan ibrahomofiets. Guidetti is hier nu al een fenomeen, de rest van de wereld zal snel volge. Hij wordt veel groter en beter dan sladan. Zijn alleen wat manier van voetballen betreft onvergelijkbaar vind ik. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 13 februari 2012 - 18:12 schreef Henny het volgende:[..] Zijn mentaliteit is in ieder geval 100x beter dan die van sladan ibrahomofiets. Guidetti is hier nu al een fenomeen, de rest van de wereld zal snel volge. Hij wordt veel groter en beter dan sladan. Zijn alleen wat manier van voetballen betreft onvergelijkbaar vind ik. eens! (lijkt me ook wel zo logisch) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Niet alleen z'n mentaliteit,maar ook qua karakter zit john 10x beter in elkaar.bij hem zitten nl. wel de schroefjes vast i.t.t. ibrahimovitz.. Die man kan ook wel voetballen maar is net zo gek als bv.een Ballotelli. Ook wat voetbal betreft gaat John hem in de toekomst ver achter zich laten. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op maandag 13 februari 2012 - 18:41 schreef tomson het volgende:Niet alleen z'n mentaliteit,maar ook qua karakter zit john 10x beter in elkaar.bij hem zitten nl. wel de schroefjes vast i.t.t. ibrahimovitz.. Die man kan ook wel voetballen maar is net zo gek als bv.een Ballotelli. Ook wat voetbal betreft gaat John hem in de toekomst ver achter zich laten. Jammer dat we hem niet voor een Zeeuws prijsje kunnen kopen... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
EdjeNL
|
|
|
BAMMM!!!
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Haha vette pic Ed. Kicke als achtergrond voor de foon =) |
|
|
|
|
dedenker
|
|
|
Beste alle, Ik ben op de site gekomen omdat ik met mijn idee nergens terecht kan. Ik heb begrepen dat Guidetti ongeveer 6 mil moet kosten en Feyenoord dat niet kan betalen. Oke wij als supporters zijn helemaal gek van die gozer en we willen hem graag nog een aantal jaren bij de club houden. Mijn idee is dat we dat met ze alle kunnen doen, dat houd in.
Bij een thuis wedstrijd waar toch altijd 40 duizend mensen zitten een antwoord kaart laten in vullen om eenmalig € 100,- automatisch laat afschrijven van je rekening voor Guidettie dan kan je als iedereen mee doet 4 mil ophalen, dan moet er nog 2 mil er bij gelegd worden. Dat moet volgens mij wel te doen zijn door de vrienden. Maar: Die 4 mil kan Feyenoord terug betalen aan de supporters en dat is op twee voorwaarden. Dat de seizoenkaart voor het volgend seizoen € 50,- goedkoper wordt ( wel aan de mensen die € 100,- hebben gestort), maar dan blijf er nog € 50,- open staan en dat het jaar daar op het zelfde betaald als het seizoen daar voor. Dat houd in: dat je twee seizoen goedkoper zit in het stadion en de kuip zit altijd vol ( dat is altijd al het geval) maar voor Feyenoord behouden ze wel de seizoenkaart ook voor twee jaar dus twee jaar zekerheid voor Feyenoord.
Nadeel: Als het bedrag tegen valt en het toch niet haalbaar is, moet je wel kunnen kiezen of het volgende seizoen € 100,- korting op je seizoenkaart of twee jaar € 50,- korting.
Het is een idee als iemand hier nog een suggestie over heeft meld het dan. Ik weet ook dat het moeilijk is om alleen al 1 mil binnen te halen is. Maar hier zie je ook dat je er zelf ook direct voordeel bij kan hebben ivm goedkoper seizoenkaart. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Voor 6 mio heb je hem echt niet meer. Voor het dubbele niet eens.
Ik denk dat de marktwaarde van deze gozert inmiddels boven de 15 mio zit. Ik kan me niet herinneren zo'n klasbak ooit te hebben meegemaakt. Deze gozert wordt beter dan Nistelrooy, Huntelaar noem ze maar op. Die waren op hun 19e lang niet zo ver. Deze jongen kan de beste spits ter wereld worden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 - 15:47 schreef de kromme2 het volgende:Voor 6 mio heb je hem echt niet meer. Voor het dubbele niet eens. Ik denk dat de marktwaarde van deze gozert inmiddels boven de 15 mio zit. Ik kan me niet herinneren zo'n klasbak ooit te hebben meegemaakt. Deze gozert wordt beter dan Nistelrooy, Huntelaar noem ze maar op. Die waren op hun 19e lang niet zo ver. Deze jongen kan de beste spits ter wereld worden. +1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 - 15:17 schreef dedenker het volgende:Beste alle, Ik ben op de site gekomen omdat ik met mijn idee nergens terecht kan. Ik heb begrepen dat Guidetti ongeveer 6 mil moet kosten en Feyenoord dat niet kan betalen. Oke wij als supporters zijn helemaal gek van die gozer en we willen hem graag nog een aantal jaren bij de club houden. Mijn idee is dat we dat met ze alle kunnen doen, dat houd in. Bij een thuis wedstrijd waar toch altijd 40 duizend mensen zitten een antwoord kaart laten in vullen om eenmalig € 100,- automatisch laat afschrijven van je rekening voor Guidettie dan kan je als iedereen mee doet 4 mil ophalen, dan moet er nog 2 mil er bij gelegd worden. Dat moet volgens mij wel te doen zijn door de vrienden. Maar: Die 4 mil kan Feyenoord terug betalen aan de supporters en dat is op twee voorwaarden. Dat de seizoenkaart voor het volgend seizoen € 50,- goedkoper wordt ( wel aan de mensen die € 100,- hebben gestort), maar dan blijf er nog € 50,- open staan en dat het jaar daar op het zelfde betaald als het seizoen daar voor. Dat houd in: dat je twee seizoen goedkoper zit in het stadion en de kuip zit altijd vol ( dat is altijd al het geval) maar voor Feyenoord behouden ze wel de seizoenkaart ook voor twee jaar dus twee jaar zekerheid voor Feyenoord. Nadeel: Als het bedrag tegen valt en het toch niet haalbaar is, moet je wel kunnen kiezen of het volgende seizoen € 100,- korting op je seizoenkaart of twee jaar € 50,- korting. Het is een idee als iemand hier nog een suggestie over heeft meld het dan. Ik weet ook dat het moeilijk is om alleen al 1 mil binnen te halen is. Maar hier zie je ook dat je er zelf ook direct voordeel bij kan hebben ivm goedkoper seizoenkaart. Denk om te beginnen dat je eerst maar eens moet informeren wat zijn marktwaarde momenteel is, voor het door jouw gestelde bedrag kun je hem al lang niet meer halen. Dan hadden ze destijds in december ofzo al moeten toeslaan. Ik denk zelf dat je je idee maar beter kan laten varen. Er zijn maar zat mensen in de kuip aanwezig die moeten sparen om er te kunnen zijn laat staan dat ze geld kunnen geven voor een spits. Je idee is leuk en nobel maarniet uitvoerbaar denk ik. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 - 15:17 schreef dedenker het volgende:Beste alle, Ik ben op de site gekomen omdat ik met mijn idee nergens terecht kan. Ik heb begrepen dat Guidetti ongeveer 6 mil moet kosten en Feyenoord dat niet kan betalen. Oke wij als supporters zijn helemaal gek van die gozer en we willen hem graag nog een aantal jaren bij de club houden. Mijn idee is dat we dat met ze alle kunnen doen, dat houd in. Bij een thuis wedstrijd waar toch altijd 40 duizend mensen zitten een antwoord kaart laten in vullen om eenmalig € 100,- automatisch laat afschrijven van je rekening voor Guidettie dan kan je als iedereen mee doet 4 mil ophalen, dan moet er nog 2 mil er bij gelegd worden. Dat moet volgens mij wel te doen zijn door de vrienden. Maar: Die 4 mil kan Feyenoord terug betalen aan de supporters en dat is op twee voorwaarden. Dat de seizoenkaart voor het volgend seizoen € 50,- goedkoper wordt ( wel aan de mensen die € 100,- hebben gestort), maar dan blijf er nog € 50,- open staan en dat het jaar daar op het zelfde betaald als het seizoen daar voor. Dat houd in: dat je twee seizoen goedkoper zit in het stadion en de kuip zit altijd vol ( dat is altijd al het geval) maar voor Feyenoord behouden ze wel de seizoenkaart ook voor twee jaar dus twee jaar zekerheid voor Feyenoord. Nadeel: Als het bedrag tegen valt en het toch niet haalbaar is, moet je wel kunnen kiezen of het volgende seizoen € 100,- korting op je seizoenkaart of twee jaar € 50,- korting. Het is een idee als iemand hier nog een suggestie over heeft meld het dan. Ik weet ook dat het moeilijk is om alleen al 1 mil binnen te halen is. Maar hier zie je ook dat je er zelf ook direct voordeel bij kan hebben ivm goedkoper seizoenkaart. denk je niet dat je exploitatie volgend jaar veel belangrijker is dan Guidetti? Laat de inkomsten van de seizoenkaart maar intact.... of beter, gooi er maar 20 euro bovenop. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 - 15:47 schreef de kromme2 het volgende:Voor 6 mio heb je hem echt niet meer. Voor het dubbele niet eens. Ik denk dat de marktwaarde van deze gozert inmiddels boven de 15 mio zit. Ik kan me niet herinneren zo'n klasbak ooit te hebben meegemaakt. Deze gozert wordt beter dan Nistelrooy, Huntelaar noem ze maar op. Die waren op hun 19e lang niet zo ver. Deze jongen kan de beste spits ter wereld worden. Die 6 miljoen was ook maar een gerucht dat ik. Guidetti is nu al inderdaad minstens het dubbele waard. Hij is denk ik ook niet geinteresseerd in een meerjarig contract bij ons. Die gozer gaat altijd voor het hoogst haalbare gaan. Ik acht de kans 90% dat hij verkocht wordt in de zomer aan een grote buitenlandse club.
De kans dat hij nog een keer aan ons verhuurd wordt is vrijwel 0, tenzij wij Champions League spelen volgend jaar, dat zou het voor hem natuurlijk een stuk interessanter maken, maar zelfs dan heb ik er een hard hoofd in dat ie blijft. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Het zou allemaal prachtig zijn, en ik hoop zelf ook dat hij nog een jaartje kan blijven. Maar dat zie ik niet gebeuren.
Een handtekeningenactie is leuk, eventueel geld inzamelen (ik zou het er voor over hebben) kan ook, maar onrealistisch. Als blijkt dat hij voor een leuke prijs te koop is, hij toezegt te willen blijven, en Manchester City het ons 'gunt' en een gunstige prijs kan afspreken met doorverkoop-percentage, dan pas kun je concreet plannen gaan maken.
Maar nu, nee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 - 18:23 schreef Bosifyable het volgende:Het zou allemaal prachtig zijn, en ik hoop zelf ook dat hij nog een jaartje kan blijven. Maar dat zie ik niet gebeuren. Een handtekeningenactie is leuk, eventueel geld inzamelen (ik zou het er voor over hebben) kan ook, maar onrealistisch. Als blijkt dat hij voor een leuke prijs te koop is, hij toezegt te willen blijven, en Manchester City het ons 'gunt' en een gunstige prijs kan afspreken met doorverkoop-percentage, dan pas kun je concreet plannen gaan maken. Maar nu, nee. Hadden we al veel eerder moeten toeslaan, zoals hij nu gaat is ie niet mee te betalen maar had in december nog een stuk minder gekost. Diegene die hem toen had durven vast te leggen had het goed gedaan. |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 - 19:50 schreef RenatoBos het volgende:[..] Hadden we al veel eerder moeten toeslaan, zoals hij nu gaat is ie niet mee te betalen maar had in december nog een stuk minder gekost. Diegene die hem toen had durven vast te leggen had het goed gedaan. Ik durfde het wel, maar kwam alleen 6 nullen tekort. Gemiste kans op een goudmijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Die nullen heb ik allemaal wel, die twee getallen ervoor is lastig. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
We mogen sowieso de knuisten op elkaar houden om te hopen dat hij nog één seizoen bij ons speelt. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Double post =/...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 februari 2012 door Sensi -- |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Kans dat Guidetti nog een jaar blijft is inderdaad heel klein. Ik heb mijn hoop op Dirk Kuyt gevestigd voor volgend jaar. Als we dan serieus een kans op het kampioenschap maken - en dat doen we volgens mij - komt ie misschien. Dat heeft ie altijd gezegd. |
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 februari 2012 door FR-D@@N -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De droom was leuk zolang het duurde. Gewoon hopen dat hij de rest van het seizoen heel blijft.En er nog een berg in schiet. Liefst nog een hattrickje bij psv uit erbij..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 februari 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
Henny
|
|
|
quote:Op donderdag 16 februari 2012 - 15:46 schreef tomson het volgende:De droom was leuk zolang het duurde. Gewoon hopen dat hij de rest van het seizoen heel blijft.En er nog een berg in schiet. Liefst nog eem hattrickje bij psv uit erbij.. En de winnende in de kampioenswedstrijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar als hij persé bij City wilt slagen en City kan hem aankomend seizoen nog niet gebruiken bestaat de mogelijkheid misschien dat we hem nog een seizoen kunnen huren, mits ze hem niet willen verkopen. City moet toch uitermate tevreden zijn met de behaalde resultaten tot nu toe van John. Of droom ik nu teveel? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Damned! Laat Ove hem ff opbellen en hem vertellen dat ie moet blijven gvd. En het seizoen is nog niet voorbij dus al is het maar een heel klein beetje, ik blijf hopen! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Man C wil hem hem verhuren in de premier league
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 februari 2012 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ook wel logisch kan die aan de PL ruiken, is toch anders dan de Nederlandse competitie. Maar dan toch niet aan een top lub want dan maak je je concurrentie weer sterker. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|