|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:46 schreef hitec fr 1971 het volgende:Guidetti blijft mijn held zonder hem hadden we veel lager gestaan, Ik ben benieuwd hoe ze volgende week zonder hem spelen, Ik vond Feyenoord vandaag al vrij matig spelen en dan druk ik me nog voorzichtig uit. wat een gelul guidetti is het elftal niet!je ziet het het elftal speelt niet goed en hij ook niet !als het elftal goed speelt speelt hij ook goed en hij is er om de kansen benutten das een spits!je geeft de andere spelers te weinig krediet! |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:51 schreef TheMenace het volgende:[..] wat een gelul guidetti is het elftal niet!je ziet het het elftal speelt niet goed en hij ook niet !als het elftal goed speelt speelt hij ook goed en hij is er om de kansen benutten das een spits!je geeft de andere spelers te weinig krediet! Voor 50% eens! |
|
|
|
|
Laurel
|
|
|
Natuurlijk een domme aktie maar voetbal is emotie |
|
|
|
|
Omekees
|
|
|
quote: Zo hee, jij komt met nieuws. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: wat een oliedomme emotie!dit doet alleen een hersendode! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Goeie voetballer,vandaag schroeffie los. |
|
|
|
|
DY
|
|
|
quote: ben je klaar? of ga je door met deze idiote uitspraken? |
|
|
|
|
hitec fr 1971
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:51 schreef TheMenace het volgende:[..] wat een gelul guidetti is het elftal niet!je ziet het het elftal speelt niet goed en hij ook niet !als het elftal goed speelt speelt hij ook goed en hij is er om de kansen benutten das een spits!je geeft de andere spelers te weinig krediet! Dus jij denkt echt dat we zonder Guidetti ook zo hoog hadden gestaan. laat me niet lachen man, ze moeten hem g.v.d is wat beter en vaker aanspelen ,die gozer is een Topper man en blijft voor mij een held shirtje uit of niet, Die drie tegen 020 staan bij mij in mijn hart gegraveert. |
|
|
|
|
FRNick
|
|
|
Zeik en zeiknat en dan ook nog is een gelijkspel en de topscorer er volgende week niet bij.. Dit moet even rustig worden verwerkt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door FRNick -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
G is een HELD, zonder hem 12e |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Zag net de herhaling van studio sport. Kon niet goed zien maar was volgens mij geen eerste gele kaart voor G. Tweede gewoon oliedom. Heel jammer voor volgende week tegen PSV want met Guidetti erbij is het ook voor de neutrale kijker een stuk aantrekkelijker!
En wat een emotie bij Koeman! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Eens. Eerste kaart was veel te zwaar. Een waarschuwing had volstaan. De tweede kaart pakken was dom, en heeft voor Feyenoord te grote consequenties. Had tegen PSV graag met Guidetti gespeeld. Heb wel de indruk dat de scheids met instructies van de KNVB het veld is ingestuurd, dus Guidetti moet ook wat aan zijn reputatie gaan werken... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Je beheerst je Nederlands nog onvoldoende. 'Heeft' is zonder twijfel waar, 'is' is veel te emotioneel en vanaf 10 minuten na de wedstrijd niet meer in te brengen in de discussie. Guidetti is een goede, passievolle spits, precies zoals we graag zien in de Kuip. De scherpe kantjes mag hij van mij hebben, als hij hier maar van geleerd heeft. Als ik het totaalpakket bekijk, ben ik nog steeds uiterst tevreden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 09:25 schreef Els het volgende:Eens. Eerste kaart was veel te zwaar. Een waarschuwing had volstaan. De tweede kaart pakken was dom, en heeft voor Feyenoord te grote consequenties. Had tegen PSV graag met Guidetti gespeeld. Heb wel de indruk dat de scheids met instructies van de KNVB het veld is ingestuurd, dus Guidetti moet ook wat aan zijn reputatie gaan werken... Dat idee had ik dus ook. Slimme spits, moet daar dus voor boeten. Die eerste gele kaart, grotere onzin heb ik niet gezien.
Verder na de rode kaart van Guidetti verzuimde hij aan RKC kant iemand zn tweede geel te geven voor vast houden, daar mee hield hij de omschakeling tegen.
Makkelie had zn dag niet. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 09:44 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat idee had ik dus ook. Slimme spits, moet daar dus voor boeten. Die eerste gele kaart, grotere onzin heb ik niet gezien. Verder na de rode kaart van Guidetti verzuimde hij aan RKC kant iemand zn tweede geel te geven voor vast houden, daar mee hield hij de omschakeling tegen. Makkelie had zn dag niet. Houden we in Nederland niet zo van, he, mensen boven het maaiveld.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Past niet in de geest van het poldermodel? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nee, zeker niet. Lekker allemaal ongeveer hetzelfde.... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Eenheidsworst...jammie :p |
|
|
|
|
Frannie
|
|
|
Guidetti<3 Zonder hem stonden we laatste xD |
|
|
|
|
Bol.Ron
|
|
|
Guidetti blijft en wordt een superspits, een maat van mij uit engeland (manchester city fan) in hart en nieren. Verterlde mij gisteren dat guidetti daar sterk in het nieuws is maar ook wordt gezegd dat hij nog veel moet bijleren om niveau Man City te halen. Ze hebben er zo nog een paar rondlopen in de acedemie. De kans dat hij volgend jaar speelt bij Man City is nihil. Goed nieuws voor ons, blijven hopen...... ondanks deze fout.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door Bol.Ron -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Het weer was &@^#& en de wedstrijd was eveneens &@^^#& en toch wist je wederom te scoren. Weliswaar via een strafschop, maar ach boeien!
En toen deed je iets doms
Is het je leeftijd, de ontwikkelingen van de laatste weken (3 x 3 = Driegetti), de frustraties dat het gisteren opeens niet liep zoals je wilde (hadden wij trouwens ook), of gewoon door het weer? De manier waarop je juichde was fel, was puur, oprecht, had iets aggressiefs, kwam van diep van binnen. Iets, iets zat je dwars. Wellicht de reden om je shirt uit te trekken
Desondanks ben je wel de man die Feyenoord naar een hoger niveau weet te tillen. Door je inzet, strijd en passie. Je laat ons genieten en eigenlijk leven we boven onze stand. Meedoen met het kampioenschap is een illusie al vraagt de roes om meer. Maar met beide benen op de grond blijven is in alle euforie van de laatste weken wel verdomd moeilijk. Voor jou, maar ook voor ons. Maar ja, we hunkeren net als jou zo enorm, na jaren van sportief verval, naar sportief succes
Waar we nu staan is mooi. Te mooi wellicht? Maar één ding pakken ze niet van ons af! En dat is de winst op hunnie uit Neerlands grootste poel des verderf. Dankzij drie doelpunten van jou wonnen we uiteindelijk met 4-2. En wat hebben we genoten. Voor ons kan het seizoen niet meer kapot. Je bent en blijft daarom onze held!
Bron : Lunatic News |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Els goed gezegd en geschreven |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 16:17 schreef Els het volgende:Het weer was &@^#& en de wedstrijd was eveneens &@^^#& en toch wist je wederom te scoren. Weliswaar via een strafschop, maar ach boeien! En toen deed je iets doms Is het je leeftijd, de ontwikkelingen van de laatste weken (3 x 3 = Driegetti), de frustraties dat het gisteren opeens niet liep zoals je wilde (hadden wij trouwens ook), of gewoon door het weer? De manier waarop je juichde was fel, was puur, oprecht, had iets aggressiefs, kwam van diep van binnen. Iets, iets zat je dwars. Wellicht de reden om je shirt uit te trekken Desondanks ben je wel de man die Feyenoord naar een hoger niveau weet te tillen. Door je inzet, strijd en passie. Je laat ons genieten en eigenlijk leven we boven onze stand. Meedoen met het kampioenschap is een illusie al vraagt de roes om meer. Maar met beide benen op de grond blijven is in alle euforie van de laatste weken wel verdomd moeilijk. Voor jou, maar ook voor ons. Maar ja, we hunkeren net als jou zo enorm, na jaren van sportief verval, naar sportief succes Waar we nu staan is mooi. Te mooi wellicht? Maar één ding pakken ze niet van ons af! En dat is de winst op hunnie uit Neerlands grootste poel des verderf. Dankzij drie doelpunten van jou wonnen we uiteindelijk met 4-2. En wat hebben we genoten. Voor ons kan het seizoen niet meer kapot. Je bent en blijft daarom onze held! Bron : Lunatic News Eens |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Is niet van mij hoor, maar ik sta er wel achter. Heeft iemand op Lunatic gezet. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Mooi geplaatst Els ;) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
willem v G
|
|
|
Guidetti is van grote waarde voor Feyenoord en gaat een grote worden, gisteren gebeurde hem iets wat meer mensen gebeurd op jonge leeftijd, een te grote druk voor iemand van 19 jaar pas en die door zo beetje iedereen in en rond de kuip overdreven wordt geprezen en dan ff niet meer de controle heeft. Maar volgende week weer met Clasie er bij en dan gewoon 442 met 2 snelle jongens voorin en dan weer heel Nederland verrassen prachtig!!! Maar het blijft uiteraard wel een gemis dat John er niet bij is. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Oerdom. Dat was het zeker. Zonder problemen zouden wij John Guidetti kunnen afmaken, maar dat zou te makkelijk zijn. Een oud-Feyenoorder zei ooit: Elk nadeel heb zn voordeel. Laten wij dan op zoek gaan naar het voordeel voor John.
Kwart voor zeven in een doorweekt Rotterdam. Op het programma staat eredivisiedwerg RKC Waalwijk. De supporters in de havenstad hebben de drie punten stiekem al bijgeschreven. Logisch gezien de recente prestaties. Onder de bezielende leiding van de 19-jarige Zweedse schutter John Guidetti werd er de laatste negen wedstrijden maar één keer verloren. Een patent op hattricks, een branieschopper en ontegenzeglijke kwaliteiten. Dankzij hem wordt in de Koopgoot al heel zachtjes over de Coolsingel gefluisterd.
De wedstrijd verloopt niet zoals gehoopt. In de 57e minuut staat het nog altijd 0-0 enDriedetti raakt een beetje gefrustreerd. Een fel duel in de zestien komt hem op een makkelijk gegeven gele kaart te staan. Twintig minuten later gaat het pas echt mis. Penal voor Feyenoord. John heeft er al zes verzilverd dit seizoen, dus logisch dat hij mag aanleggen. Rechterpoot, halfhoog, goal! Uitzinnig rent John richting het publiek en trekt in de euforie zijn shirt uit. En dat had hij beter niet kunnen doen.
Trainer Ronald Koeman gaat door het lint. Het stadion, blij door de goal, schrikt van de actie. Het gejuich slaat om in rumoer. Scheidsrechter Makkelie staat al met de kaart in zijn hand te wachten op de Zweedse spits. Douchen en geschorst volgende week uit bij PSV. Als RKC tot overmaat van ramp nog de 1-1 binnenkopt is het drama voor Guidetti helemaal compleet. Terneergeslagen verschijnt hij voor de cameras om uit te leggen dat hij het zelf ook niet kan uitleggen. Ga dr maar aanstaan. Zo jong, maar wel voor die camera gaan staan om je excuus aan te bieden. Het heeft een beetje moed nodig.
Je kunt alleen maar leren van je eigen fouten, het zijn de woorden van John zelf. En hij heeft helemaal gelijk. Daarom: kop op, John! Zo erg hoeft het niet te zijn. Nagenoeg zonder uitzondering hebben de écht groten zich laten gaan op het veld. Denk aan David Beckham op het WK 1998. Na zijn hakje tegen simeone werd hij persoonlijk verantwoordelijk gehouden voor de uitschakeling van Engeland. Denk aan de kopstoot van Zidane in de finale van het WK 2006. Of die andere Zweed die, als hij niet geschorst is, een abonnement op doorslaande stoppen heeft.
Dus tuurlijk, voor nu is het kut. Behoorlijk kut zelfs. Maar als jij zorgt dat je écht kunt leren van je eigen fouten en dat je over twee weken gewoon weer staat te sleuren in de spits alsof je leven ervan afhangt en daarna gewoon weer die Kuip laat trillen. Ach joh, dan kun je hier later gewoon om lachen. Toch? Jij bent degene die ons voor het eerst in jaren intens liet juichen tijdens de klassieker. Jij bent degene die ons seizoen tot nu toe voor het eerst in jaren eens kleur geeft. Jij bent degene die eindelijk eens die grijns van die smoelen van die smerige Snavels heeft gehaald
Jij bent en blijft onze hattrick-held. Maar als je het toch goed wil maken? Zien we je volgend seizoen bij Feyenoord RKC toch gewoon weer? Nooit zullen wij vergeten 4-2!!!!!!!!! Van FRFC908/SchwalbeUnited |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 - 23:51 schreef TheMenace het volgende:[..] wat een gelul guidetti is het elftal niet!je ziet het het elftal speelt niet goed en hij ook niet !als het elftal goed speelt speelt hij ook goed en hij is er om de kansen benutten das een spits!je geeft de andere spelers te weinig krediet! Toch wordt er met hem beter gespeeld als zonder hem. Hij brengt wat extra's bij jullie ploeg en dat kun je merken, hij laat op 19 jarige leeftijd anderen beter spelen en dat is wel bijzonder.. Nogmaals, met een stuk sterker dan zonder (klinkt heel anders dan "zonder een stuk zwakker dan met" toch?) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 04:31 schreef Boudewijn het volgende:Zag net de herhaling van studio sport. Kon niet goed zien maar was volgens mij geen eerste gele kaart voor G. Tweede gewoon oliedom. Heel jammer voor volgende week tegen PSV want met Guidetti erbij is het ook voor de neutrale kijker een stuk aantrekkelijker! En wat een emotie bij Koeman! Die emotie is wel heel mooi om te zien voor de neutrale supporter.. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ajax is afhankelijk van een bejaarde Rus. Wij zijn afhankelijk van een talentvolle jonge zweed
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door Wim2 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 09:25 schreef Els het volgende:Heb wel de indruk dat de scheids met instructies van de KNVB het veld is ingestuurd, dus Guidetti moet ook wat aan zijn reputatie gaan werken... Waarom zou die reputatie zo slecht zijn dan?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 20:17 schreef Wim2 het volgende:Ajax is afhankelijk van een bejaarde Rus. Wij zijn afhankelijk van een talentvolle jonge zweed Als ze er allebei 30 inschieten, maakt dit dat nog wat uit?? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: In mijn ogen onterecht, maar je merkt het een beetje aan de commentaren in de media. Vertonghen die heel collegiaal voorafgaand aan de wedstrijd de scheids wijst op de truukjes van Guidetti, wat medesupporters van jou die Guidetti meer een schwalbekoning vinden dan Suarez, wat bijtende commentaren van eeuwig licht Waterreus.... Ten onrechte dat commentaar, want ik vind hem redelijk puur spelen, maar wel een schoffie natuurlijk. En daar kan ik ook weer enorm van genieten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beetje een Ibrahimovic light. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Helemaal niks. Bulykin heeft niet de looks van een Ajaxspits, maar hij is wel buitengewoon doeltreffend. De looks van Jozsef en de voetbalkwaliteiten van Huntelaar, dus al met een een efficiente spits. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Juist daar sla je de spijker op zijn kop, ik zei hetzelfde tegen een maat van mij vanmiddag. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Zonder shirt zag hij er niet echt light uit.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 21:16 schreef RenatoBos het volgende:[..] Juist daar sla je de spijker op zijn kop, ik zei hetzelfde tegen een maat van mij vanmiddag. Maar die gast is niet helemaal 100, Guidetti is gewoon heel gedreven
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 februari 2012 door Stylzz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
In zijn overkomen lijken ze best wel op elkaar, misschien het Zweedse bloed hè. Zlatan is een veel betere voetballer op het moment maar John word dat ook. Zlatan heb ik van de week Europees gezien en vond hem toch ook gedreven, Guidetti heeft dat nog meer, die loopt op alles. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 21:13 schreef Els het volgende:[..] In mijn ogen onterecht, maar je merkt het een beetje aan de commentaren in de media. Vertonghen die heel collegiaal voorafgaand aan de wedstrijd de scheids wijst op de truukjes van Guidetti, wat medesupporters van jou die Guidetti meer een schwalbekoning vinden dan Suarez, wat bijtende commentaren van eeuwig licht Waterreus.... Ten onrechte dat commentaar, want ik vind hem redelijk puur spelen, maar wel een schoffie natuurlijk. En daar kan ik ook weer enorm van genieten. Ik kan daar als Ajax fan ook van genieten hoor, vind hem geen schwalbekoning, hij gaat werkelijk voor alles en dat is leuk en goed om te zien.. En als het zo is dat hij als 19 jarige het elftal al op sleeptouw denkt te kunnen nemen en het team accepteert dit, dan is dat alleen maar mooi toch??
In mijn ogen is het zoals jij uitlegt dus volledig onterecht.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 21:15 schreef Els het volgende:[..] Helemaal niks. Bulykin heeft niet de looks van een Ajaxspits, maar hij is wel buitengewoon doeltreffend. De looks van Jozsef en de voetbalkwaliteiten van Huntelaar, dus al met een een efficiente spits. Mijn punt...:-) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 22:35 schreef remco k het volgende:[..] Ik kan daar als Ajax fan ook van genieten hoor, vind hem geen schwalbekoning, hij gaat werkelijk voor alles en dat is leuk en goed om te zien.. En als het zo is dat hij als 19 jarige het elftal al op sleeptouw denkt te kunnen nemen en het team accepteert dit, dan is dat alleen maar mooi toch?? In mijn ogen is het zoals jij uitlegt dus volledig onterecht.. Eens, ik vind het een mooi ventje. Kleurrijke spelers, en kleurrijke mensen, moet je koesteren. Natuurlijk heb ik hem de eerste vijf minuten uitgekafferd (daar kijken ze bij mij op het vak niet meer raar van op, als ik weer eens sta te schelden) maar daarna maak je de balans op en blijft de conclusie dat het een aanwinst voor Feyenoord en een aanwinst voor de Nederlandse competitie is. Nou maar hopen dat City dat ook denkt.... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hahaha, vind je het niet heel erg raar dat De Boer daar anders over lijkt te denken? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 19 februari 2012 - 22:50 schreef Els het volgende:[..] Eens, ik vind het een mooi ventje. Kleurrijke spelers, en kleurrijke mensen, moet je koesteren. Natuurlijk heb ik hem de eerste vijf minuten uitgekafferd (daar kijken ze bij mij op het vak niet meer raar van op, als ik weer eens sta te schelden) maar daarna maak je de balans op en blijft de conclusie dat het een aanwinst voor Feyenoord en een aanwinst voor de Nederlandse competitie is. Nou maar hopen dat City dat ook denkt.... Aha ben jij die scheldende vrouw....d:-)) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, dat ben ik. Klein wijffie dat zich vreselijk aan loopt te stellen, harde stem enzovoort. En er komt dat toch even in 5 minuten een hoop ellende uit. En je hoeft maar een klein beetje een vervelende opmerking over een speler te maken en je hebt ruzie.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ronald Koeman was zaterdagavond woest over de domme actie van John Guidetti. De aanvaller van Feyenoord trok na het scoren van een strafschop zijn shirt uit, waardoor hij zijn tweede gele kaart van de wedstrijd kreeg. Willem van Hanegem kan echter wel begrip voor de jonge aanvaller opbrengen.
"Dom natuurlijk, maar moet je je voorstellen dat je elke week de druk van een heel stadion voelt. Want als het bij Feyenoord even niet loopt, dan kijkt iedereen naar Guidetti. En hij doet het ook nog eens elke keer. Ik denk dat we hem dit moeten vergeven, ook Koeman moet hem kunnen begrijpen. Die jongen is pas negentien jaar en toch al zeer volwassen", aldus Van Hanegem tegenover het Algemeen Dagblad.
De Kromme voorspelt Guidetti een mooie carrière. "Ik denk dat hij, mits hij zichzelf blijft, een grote carrière tegemoet gaat. Hij scoort, maar voetbalt ook goed mee. En als belangrijke extra kwaliteit voelt hij het drommels goed aan als een ploeg iets nodig heeft. Als het niet loopt, en er iets moet gebeuren. Dan gaat hij met het publiek aan de gang en geeft hij het signaal dat de ploeg iets extra's moet brengen", besluit hij. Willem///Held |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Willem///HELD
SuperGuidetti///HELD |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mijn vaste antwoord vanaf gisteren als men mij probeert te dissen over Feyenoord is: " Pas op he, anders trek ik mijn shirt uit!". Werkt prima, zijn meteen stil. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 20 februari 2012 - 13:58 schreef Stylzz het volgende:Mijn vaste antwoord vanaf gisteren als men mij probeert te dissen over Feyenoord is: " Pas op he, anders trek ik mijn shirt uit!". Werkt prima, zijn meteen stil. ik zal zo eens kijken op mijn werk of het helpt |
|
|
|