BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 februari 2012 - 14:08   quote  deeplink  


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 februari 2012 door RenatoBos --
Wim2
 Wim2 - maandag 20 februari 2012 - 18:13   quote  deeplink  
John zal altijd een held blijven, altijd. Vergeet zijn hattrick tegen 020 niet.

Guidetti: after your hattrick against 020 you will always be a great hero.
Els
 Els - dinsdag 21 februari 2012 - 08:47   quote  deeplink  
Feyenoord spaart Guidetti: geen boete

John Guidetti krijgt geen boete voor de onnodige rode kaart die hij tegen RKC incasseerde. De clubleiding vindt het feit dat de Zweedse spits uitgebreid publiekelijk door het stof is gegaan voldoende.

Dat meldt AD Sportwereld.

De 19-jarige Guidetti bood zaterdag na afloop van het duel met de Brabanders zijn verontschuldigingen aan bij fans, technische staf en zijn medespelers.

Trainer Ronald Koeman heeft het aangekondigde gesprek met de aanvaller geschrapt, omdat de spits precies weet wat hij fout heeft gedaan. De aanvaller zelf heeft goede hoop dat Feyenoord ook zonder hem in staat is om toe te slaan.

'Ik heb vertrouwen in de jongens', zegt hij. 'Ik weet zeker dat wij een grote kans hebben om PSV te verslaan.'

Bron: AD

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 februari 2012 door Els --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 februari 2012 - 09:14   quote  deeplink  
Mooi, vind dat Feyenoord dit prima heeft aangepakt zo.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 februari 2012 - 09:19   quote  deeplink  
Hoop dat Guidetti wél op de bank mag zitten (in pakkie). Kan ie de boel lekker opzwepen!
Els
 Els - dinsdag 21 februari 2012 - 09:58   quote  deeplink  
Zal wel tribune worden, dus hij kan wel bij ons in het uitvak gaan staan,boel een beetje opzwepen.
Henny
 Henny - dinsdag 21 februari 2012 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 09:58 schreef Els het volgende:
Zal wel tribune worden, dus hij kan wel bij ons in het uitvak gaan staan,boel een beetje opzwepen.
Dat zou hem onsterfelijk maken als ie in het bezoekersvak ging zitten/staan!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 februari 2012 - 10:15   quote  deeplink  
Hij zou het nog doen ook als hij die mogelijkheid zou worden aangeboden.
Els
 Els - dinsdag 21 februari 2012 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 10:08 schreef Henny het volgende:

[..]

Dat zou hem onsterfelijk maken als ie in het bezoekersvak ging zitten/staan!
De Wolf heeft wel eens bij ons op T gezeten. Kwam trouwens ook vaak helpen als er bij uitwedstrijden spandoeken werden opgehangen.
Henny
 Henny - dinsdag 21 februari 2012 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 10:30 schreef Els het volgende:

[..]

De Wolf heeft wel eens bij ons op T gezeten. Kwam trouwens ook vaak helpen als er bij uitwedstrijden spandoeken werden opgehangen.
Echt mooi. Heeft veel goeds gebracht. 1 van de pijlers van de vorige wederopstanding.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 februari 2012 door Henny --
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 februari 2012 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 09:58 schreef Els het volgende:
Zal wel tribune worden, dus hij kan wel bij ons in het uitvak gaan staan,boel een beetje opzwepen.
Als ie dat doet....Nóg meer held!

En hoop ik die 2 clowns van psv weer te zien in zelfde stemming als tegen Groningen.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 februari 2012 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 13:00 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Als ie dat doet....Nóg meer held!

En hoop ik die 2 clowns van psv weer te zien in zelfde stemming als tegen Groningen.
Haha je bedoelt zeker die twee droeftoeters op de tribune...
Heel dat stadion zitvol met clowns...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 februari 2012 door RenatoBos --
Henny
 Henny - dinsdag 21 februari 2012 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 13:00 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Als ie dat doet....Nóg meer held!

En hoop ik die 2 clowns van psv weer te zien in zelfde stemming als tegen Groningen.
Was echt prachtige televisie. hahahaha ik zie die koppen nog voor me.
remco k
 remco k - dinsdag 21 februari 2012 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 februari 2012 - 22:50 schreef Els het volgende:

[..]

Hahaha, vind je het niet heel erg raar dat De Boer daar anders over lijkt te denken?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem ook liever niet zie spelen in ons shirt, het is niet bepaald de voetballer waarvoor je naar het stadion gaat. Echter is de situatie bij ons nu eenmaal zo dat we weinig scoren momenteel, en dus is zijn aanwezigheid wel even welkom..
Els
 Els - dinsdag 21 februari 2012 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem ook liever niet zie spelen in ons shirt, het is niet bepaald de voetballer waarvoor je naar het stadion gaat. Echter is de situatie bij ons nu eenmaal zo dat we weinig scoren momenteel, en dus is zijn aanwezigheid wel even welkom..
Publiekslieveling zal hij bij jullie nooit worden, en hij hoeft natuurlijk ook niet meer terug naar Den Haag, maar effectief is hij. Ik begrijp het dat trainers aan een bepaald concept vasthouden, maar uiteindelijk weegt het resultaat veel zwaarder.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 21 februari 2012 - 20:36   quote  deeplink  
Was deze al geplaatst? Vind het wel humor. -->

----

Frenk de Boer@frenkdeboer

Koeman heeft zojuist een nieuw shirt voor Guidetti geregeld. #guidetti #feyenoord #psvfey http://twitpic.com/8mh5ws
Els
 Els - dinsdag 21 februari 2012 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 20:36 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Was deze al geplaatst? Vind het wel humor. -->

----

Frenk de Boer@frenkdeboer

Koeman heeft zojuist een nieuw shirt voor Guidetti geregeld. #guidetti #feyenoord #psvfey http://twitpic.com/8mh5ws
Da's dan een beetje gejat van Been, die bij NEC de shirts al aan de broekjes vast wilde naaien. Ik neem volgende wedstrijd gewoon veiligheidsspelden mee, veel praktischer.
sevillana
 sevillana - dinsdag 21 februari 2012 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 20:47 schreef Els het volgende:

[..]

Da's dan een beetje gejat van Been, die bij NEC de shirts al aan de broekjes vast wilde naaien. Ik neem volgende wedstrijd gewoon veiligheidsspelden mee, veel praktischer.
als ze maar goed vast zitten, anders kan het wel eens pijnlijk worden . .
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 februari 2012 - 01:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 21:21 schreef sevillana het volgende:

[..]

als ze maar goed vast zitten, anders kan het wel eens pijnlijk worden . .
Voor de goede orde zal ik nu hierbij maar geen foto plaatsen, maar ze zijn er wel
Sensi
 Sensi - woensdag 22 februari 2012 - 05:13   quote  deeplink  
Één ding is wel zeker. Die tweede gele kaart getuigd wel van Feyenoord gevoel. Hij zou denk ik nooit zn shirt hebben uitgetrokken aan het begin van het seizoen met een penalty. Hij leeft mee en dat vind ik gewoon kicken. Ik kan er nu echt wel om lachen om die kaart, al baal ik dat ie er niet bij is tegen pisvee. Guidetti is en blijft HELD!
craven
 craven - woensdag 22 februari 2012 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem ook liever niet zie spelen in ons shirt, het is niet bepaald de voetballer waarvoor je naar het stadion gaat. Echter is de situatie bij ons nu eenmaal zo dat we weinig scoren momenteel, en dus is zijn aanwezigheid wel even welkom..
bij jullie gaan ze toch al niet naar het stadion...
Henny
 Henny - woensdag 22 februari 2012 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 - 19:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem ook liever niet zie spelen in ons shirt, het is niet bepaald de voetballer waarvoor je naar het stadion gaat. Echter is de situatie bij ons nu eenmaal zo dat we weinig scoren momenteel, en dus is zijn aanwezigheid wel even welkom..
Neem aan dat het over Bulykin gaat. Jullie kunnen echt blij zijn dat ie bij jullie speelt, anders was het stadion geeneens halfvol zo als nu, maar 90% leeg. Hij was gratis en de beste aankoop in jaren.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 22 februari 2012 - 14:05   quote  deeplink  
Feyenoord-legende Ove Kindvall is het volkomen eens met de selectie van John Guidetti. De aanvaller is door bondscoach Erik Hamrèn opgeroepen voor de interland tegen Kroatië.
"Hij heeft het zo goed gedaan bij Feyenoord, hij hoort in de selectie vind ik", zegt Kindvall in gesprek met RTV Rijnmond. "Ik bedoel, achttien goals in zeventien wedstrijden, dat is erg goed. Hij heeft zelfvertrouwen, weet dat hij het kan. En negentien jaar pas hè, heel goed."
"Guidetti gelooft in zichzelf, heeft zoveel vertrouwen", vervolgt Kindvall. "Hij is wat dat betreft een beetje een kleine Zlatan Ibrahimovic. Het is belangrijk dat hij bij de Zweedse selectie zit. Misschien kan hij wel mee naar het EK, al denk ik dat hij nog niet klaar is om in de startopstelling te beginnen."
Kindvall adviseert zijn landgenoot om nog een jaar in de Eredivisie te blijven spelen. "Hij moet het rustig aan doen. Nog een jaar in Nederland zou goed voor hem zijn, maar de grote clubs zitten achter hem aan. Uiteindelijk beslist Manchester City."

OVE///HELD
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 22 februari 2012 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 14:05 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord-legende Ove Kindvall is het volkomen eens met de selectie van John Guidetti. De aanvaller is door bondscoach Erik Hamrèn opgeroepen voor de interland tegen Kroatië.
"Hij heeft het zo goed gedaan bij Feyenoord, hij hoort in de selectie vind ik", zegt Kindvall in gesprek met RTV Rijnmond. "Ik bedoel, achttien goals in zeventien wedstrijden, dat is erg goed. Hij heeft zelfvertrouwen, weet dat hij het kan. En negentien jaar pas hè, heel goed."
"Guidetti gelooft in zichzelf, heeft zoveel vertrouwen", vervolgt Kindvall. "Hij is wat dat betreft een beetje een kleine Zlatan Ibrahimovic. Het is belangrijk dat hij bij de Zweedse selectie zit. Misschien kan hij wel mee naar het EK, al denk ik dat hij nog niet klaar is om in de startopstelling te beginnen."
Kindvall adviseert zijn landgenoot om nog een jaar in de Eredivisie te blijven spelen. "Hij moet het rustig aan doen. Nog een jaar in Nederland zou goed voor hem zijn, maar de grote clubs zitten achter hem aan. Uiteindelijk beslist Manchester City."

OVE///HELD
+1 Ove ziet het goed!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 22 februari 2012 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 14:05 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord-legende Ove Kindvall is het volkomen eens met de selectie van John Guidetti. De aanvaller is door bondscoach Erik Hamrèn opgeroepen voor de interland tegen Kroatië.
"Hij heeft het zo goed gedaan bij Feyenoord, hij hoort in de selectie vind ik", zegt Kindvall in gesprek met RTV Rijnmond. "Ik bedoel, achttien goals in zeventien wedstrijden, dat is erg goed. Hij heeft zelfvertrouwen, weet dat hij het kan. En negentien jaar pas hè, heel goed."
"Guidetti gelooft in zichzelf, heeft zoveel vertrouwen", vervolgt Kindvall. "Hij is wat dat betreft een beetje een kleine Zlatan Ibrahimovic. Het is belangrijk dat hij bij de Zweedse selectie zit. Misschien kan hij wel mee naar het EK, al denk ik dat hij nog niet klaar is om in de startopstelling te beginnen."
Kindvall adviseert zijn landgenoot om nog een jaar in de Eredivisie te blijven spelen. "Hij moet het rustig aan doen. Nog een jaar in Nederland zou goed voor hem zijn, maar de grote clubs zitten achter hem aan. Uiteindelijk beslist Manchester City."

OVE///HELD
+1
Els
 Els - woensdag 22 februari 2012 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 14:05 schreef RenatoBos het volgende:
Feyenoord-legende Ove Kindvall is het volkomen eens met de selectie van John Guidetti. De aanvaller is door bondscoach Erik Hamrèn opgeroepen voor de interland tegen Kroatië.
"Hij heeft het zo goed gedaan bij Feyenoord, hij hoort in de selectie vind ik", zegt Kindvall in gesprek met RTV Rijnmond. "Ik bedoel, achttien goals in zeventien wedstrijden, dat is erg goed. Hij heeft zelfvertrouwen, weet dat hij het kan. En negentien jaar pas hè, heel goed."
"Guidetti gelooft in zichzelf, heeft zoveel vertrouwen", vervolgt Kindvall. "Hij is wat dat betreft een beetje een kleine Zlatan Ibrahimovic. Het is belangrijk dat hij bij de Zweedse selectie zit. Misschien kan hij wel mee naar het EK, al denk ik dat hij nog niet klaar is om in de startopstelling te beginnen."
Kindvall adviseert zijn landgenoot om nog een jaar in de Eredivisie te blijven spelen. "Hij moet het rustig aan doen. Nog een jaar in Nederland zou goed voor hem zijn, maar de grote clubs zitten achter hem aan. Uiteindelijk beslist Manchester City."

OVE///HELD
Verstandige man. Nou nog zorgen dat City en Guidetti naar zo'n verstandige man luisteren...
tomson
 tomson - woensdag 22 februari 2012 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 14:32 schreef Els het volgende:

[..]

Verstandige man. Nou nog zorgen dat City en Guidetti naar zo'n verstandige man luisteren...
Eens,maar ik ben bang dat ze er geen boodschap aan zullen hebben.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 februari 2012 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2012 - 15:13 schreef tomson het volgende:

[..]

Eens,maar ik ben bang dat ze er geen boodschap aan zullen hebben.
Alle beetjes helpen vriend.
King - 010
 King - 010 - maandag 27 februari 2012 - 11:56   quote  deeplink  
Jammer dat we niet zullen weten hoe de wedstrijd gisteren verlopen zou zijn als onze held Guidetti erbij geweest zou zijn. Ik denk dat Pisvee dan met de staart tussen de benen al in de eerste helft had kunnen opgeven.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 27 februari 2012 - 14:59   quote  deeplink  
John start woensdag waarschijnlijk in de basis bij Zweden tegen Kroatie. Begint om 20.30 voor de geinteresseerden.
tomson
 tomson - maandag 27 februari 2012 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 14:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
John start woensdag waarschijnlijk in de basis bij Zweden tegen Kroatie. Begint om 20.30 voor de geinteresseerden.
Tja,die bondscoach is natuurlijk ook niet gek. Alleen het beste is goed genoeg:Guidetti!!
Die zal ook wel in z'n handjes wrijven met zo'n toekomstige wereldtopper...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 februari 2012 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 17:33 schreef tomson het volgende:

[..]

Tja,die bondscoach is natuurlijk ook niet gek. Alleen het beste is goed genoeg:Guidetti!!
Die zal ook wel in z'n handjes wrijven met zo'n toekomstige wereldtopper...
Moet ie effe niet geblesseerd raken...Hebben we Achachbar in de spits zondag.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 27 februari 2012 - 17:48   quote  deeplink  
Of Manu.
tomson
 tomson - maandag 27 februari 2012 - 17:48   quote  deeplink  
Die jongen gun ik ook alles,maar Guidetti er niet bij zou zeer slecht voor m'n humeur wezen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 februari 2012 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 17:48 schreef tomson het volgende:
Die jongen gun ik ook alles,maar Guidetti er niet bij zou zeer slecht voor m'n humeur wezen.
Dan ga je maar lekker met de trein, wil alleen vrolijke mensen in de auto
albert ten vrijde
 albert ten vrijde - maandag 27 februari 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 21:28 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dan ga je maar lekker met de trein, wil alleen vrolijke mensen in de auto
mooi dan ga ik met renato mee!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 februari 2012 door albert ten vrijde --
tomson
 tomson - maandag 27 februari 2012 - 21:31   quote  deeplink  
Zet voor Jou een kunstkop met een grote grijns op
tomson
 tomson - maandag 27 februari 2012 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 21:30 schreef albert ten vrijde het volgende:

[..]

mooi dan ga ik met renato mee!
Jij ben echt nie goed bij je kersepit.
EdjeNL
 EdjeNL - dinsdag 28 februari 2012 - 07:49   quote  deeplink  
Vrienden van Feyenoord kunnen Guidetti niet op loonlijst zetten

John Guidetti miste door een domme actie de uitwedstrijd bij PSV, maar blijft (uiteraard) nog erg geliefd bij de supporters van Feyenoord. Het Legioen hoopt dat de aanvaller volgend seizoen ook in Rotterdam kan spelen en hoopt op de Vrienden van Feyenoord. De vermogende Feyenoord-fans kunnen Guidetti echter niet zelf op de loonlijst zetten, benadrukt Pim Blokland.

Wanneer Feyenoord de spits wil overnemen van Manchester City, zal de club dat zelf moeten doen. "Wij kunnen als Vrienden van Feyenoord nooit zelf een speler kopen", zegt Blokland in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Als bedrijf kun je simpelweg nooit een speler bezitten. Dan krijgt hij geen licentie. Guidetti kan dus ook nooit op mijn loonlijst staan."
Een definitief verblijf van de Zweed bij Feyenoord lijkt sowieso een utopie. "We zouden hem alleen kunnen financieren als dat verzoek vanuit de club komt en hij binnen de begroting van Feyenoord zou passen", weet Blokland. "Die kans is zeer klein. Manchester City zal, als ze ham al willen verkopen, geen geringe transfersom vragen."
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 februari 2012 - 13:38   quote  deeplink  
Langer verblijf van Guidetti ben ik al gaan opgeven. Die zien we na zomer niet terug.
Alleen als ie zélf besluit te blijven geloof ik erin. Wel vóór 1 mei graag, kan van Geel daarna nog alle tijd nemen om een spits te zoeken.
EdjeNL
 EdjeNL - dinsdag 28 februari 2012 - 13:45   quote  deeplink  
Shit, Guidetti blijkt geblesseerd te zijn aan ze lies :(
EdjeNL
 EdjeNL - dinsdag 28 februari 2012 - 13:47   quote  deeplink  
Blessure lijkt Guidetti Zweeds debuut te kosten
John Guidetti moet mogelijk het oefenduel met Kroatië missen. De aanvaller van Feyenoord stapte dinsdag voortijdig van het trainingsveld met een liesblessure.
De spits, eigendom van Manchester City, haakte tijdens de laatste sessie voor het oefenduel voortijdig af. De negentienjarige aanvaller liep een liesblessure op. Achter zijn naam staat een groot vraagteken voor het treffen met de Kroaten.

"Ik kwam met mijn noppen vast te zitten in het gras en verdraaide mijn knie. Nu heb ik last van mijn lies. Het zou heel jammer zijn als ik woensdag niet kan spelen", zegt Guidetti tegenover Sportbladet. "Met dit soort blessures weet je het nooit."

Guidetti wordt dinsdag uitgebreid onderzocht door de medische staf van het land. De spits leek af te stevenen op een basisplek tegen Kroatië. Guidetti maakt voor het eerst deel uit van de nationale A-selectie van Zweden.
sevillana
 sevillana - dinsdag 28 februari 2012 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 13:47 schreef EdjeNL het volgende:
Blessure lijkt Guidetti Zweeds debuut te kosten
John Guidetti moet mogelijk het oefenduel met Kroatië missen. De aanvaller van Feyenoord stapte dinsdag voortijdig van het trainingsveld met een liesblessure.
De spits, eigendom van Manchester City, haakte tijdens de laatste sessie voor het oefenduel voortijdig af. De negentienjarige aanvaller liep een liesblessure op. Achter zijn naam staat een groot vraagteken voor het treffen met de Kroaten.

"Ik kwam met mijn noppen vast te zitten in het gras en verdraaide mijn knie. Nu heb ik last van mijn lies. Het zou heel jammer zijn als ik woensdag niet kan spelen", zegt Guidetti tegenover Sportbladet. "Met dit soort blessures weet je het nooit."

Guidetti wordt dinsdag uitgebreid onderzocht door de medische staf van het land. De spits leek af te stevenen op een basisplek tegen Kroatië. Guidetti maakt voor het eerst deel uit van de nationale A-selectie van Zweden.
heel vervelend, . . gaat lekker zo, Clasie in de lappenmand en nu dus Guidetti ook
EdjeNL
 EdjeNL - dinsdag 28 februari 2012 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 14:10 schreef sevillana het volgende:

[..]

heel vervelend, . . gaat lekker zo, Clasie in de lappenmand en nu dus Guidetti ook
Misschien is het een mooi moment om Anass ze kans te geven.
tomson
 tomson - dinsdag 28 februari 2012 - 14:29   quote  deeplink  
GVD,kan niet op zeg.Pffff al die kut vriendschappelijke potjes. Schiet lekker op zo.
tomson
 tomson - dinsdag 28 februari 2012 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 14:28 schreef EdjeNL het volgende:

[..]

Misschien is het een mooi moment om Anass ze kans te geven.
Veel keuzes blijven er niet over zo,Fernandez zal voor het weekend ook z'n schorsing wel hebben.
Els
 Els - dinsdag 28 februari 2012 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 13:47 schreef EdjeNL het volgende:
Blessure lijkt Guidetti Zweeds debuut te kosten
John Guidetti moet mogelijk het oefenduel met Kroatië missen. De aanvaller van Feyenoord stapte dinsdag voortijdig van het trainingsveld met een liesblessure.
De spits, eigendom van Manchester City, haakte tijdens de laatste sessie voor het oefenduel voortijdig af. De negentienjarige aanvaller liep een liesblessure op. Achter zijn naam staat een groot vraagteken voor het treffen met de Kroaten.

"Ik kwam met mijn noppen vast te zitten in het gras en verdraaide mijn knie. Nu heb ik last van mijn lies. Het zou heel jammer zijn als ik woensdag niet kan spelen", zegt Guidetti tegenover Sportbladet. "Met dit soort blessures weet je het nooit."

Guidetti wordt dinsdag uitgebreid onderzocht door de medische staf van het land. De spits leek af te stevenen op een basisplek tegen Kroatië. Guidetti maakt voor het eerst deel uit van de nationale A-selectie van Zweden.
Natuurlijk, daar kon je op wachten.
EdjeNL
 EdjeNL - dinsdag 28 februari 2012 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 14:29 schreef tomson het volgende:
GVD,kan niet op zeg.Pffff al die kut vriendschappelijke potjes. Schiet lekker op zo.
Els
 Els - dinsdag 28 februari 2012 - 15:44   quote  deeplink  
Feyenoord hoopt John Guidetti nog een seizoen te huren, terwijl naar verluidt ook Bayern München en AC Milan in de markt zijn voor de jonge aanvaller. De Zweed staat echter op de loonlijst van Manchester City en coach David Platt geeft aan dat Guidetti na dit seizoen terugkeert in Manchester. Dan bekijkt de clubleiding of hij het niveau aankan en zo niet, dan zullen the Citizens overgaan tot een nieuwe verhuur of verkoop.

Er is toekomst voor John, laat Platt optekenen in Manchester Evening News. De jongen heeft veel kwaliteiten. Daarom gaven we hem vorig jaar ook een nieuw contract. Dat hij op huurbasis voor een andere club zou gaan spelen stond altijd al op de planning. Je weet dan echter nooit hoe spelers daar mee omgaan en wat er vervolgens gaat gebeuren", aldus de veldtrainer.

Platt heeft ook gezien dat Guidetti in De Kuip niet meer stuk kan. We kunnen zeggen dat het een zeer succesvolle verhuurperiode is voor John, hij doet het extreem goed. Hij krijgt veel aandacht door de doelpunten die hij maakt, doelt Platt op de achttien competitietreffers die Guidetti al maakte voor de Rotterdammers.

Bron: Voetbalzone
tomson
 tomson - dinsdag 28 februari 2012 - 15:47   quote  deeplink  
David Platt geen coach maar manager?
Edit: niet goed gelezen dus,veldtrainer dus... Dacht dat hij de manager was. Sorry!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 februari 2012 door tomson --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0213289