BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 28 februari 2012 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 15:44 schreef Els het volgende:
Feyenoord hoopt John Guidetti nog een seizoen te huren, terwijl naar verluidt ook Bayern München en AC Milan in de markt zijn voor de jonge aanvaller. De Zweed staat echter op de loonlijst van Manchester City en coach David Platt geeft aan dat Guidetti na dit seizoen terugkeert in Manchester. Dan bekijkt de clubleiding of hij het niveau aankan en zo niet, dan zullen the Citizens overgaan tot een nieuwe verhuur of verkoop.

Er is toekomst voor John, laat Platt optekenen in Manchester Evening News. De jongen heeft veel kwaliteiten. Daarom gaven we hem vorig jaar ook een nieuw contract. Dat hij op huurbasis voor een andere club zou gaan spelen stond altijd al op de planning. Je weet dan echter nooit hoe spelers daar mee omgaan en wat er vervolgens gaat gebeuren", aldus de veldtrainer.

Platt heeft ook gezien dat Guidetti in De Kuip niet meer stuk kan. We kunnen zeggen dat het een zeer succesvolle verhuurperiode is voor John, hij doet het extreem goed. Hij krijgt veel aandacht door de doelpunten die hij maakt, doelt Platt op de achttien competitietreffers die Guidetti al maakte voor de Rotterdammers.

Bron: Voetbalzone
hij gaat als hij volgend jaar weggaat zijn eigen ondergang tegemoet!mark my words!

hij kan beter bij feyenoord blijven!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 februari 2012 door TheMenace --
Zw' 28
 Zw' 28 - dinsdag 28 februari 2012 - 16:06   quote  deeplink  
lekker kut als hij geblesseerd is voor fc groningen..

straks Fernandez geschorst en Cisse geblesseerd.

dus Manu of Anachbar in spits.
MMM
 MMM - dinsdag 28 februari 2012 - 16:17   quote  deeplink  
http://www.aftonbladet.se/webbtv/sport/fotboll/article14444667.ab

Belachelijk slecht veld
MMM
 MMM - dinsdag 28 februari 2012 - 16:19   quote  deeplink  
Blessure Guidetti valt mee, spits Feyenoord kan debuteren

De oefenwedstrijd die Zweden morgen tegen Kroatië speelt, heeft nu al voor een enorme domper gezorgd. De ploeg moest vandaag op een knollenveld trainen, waar John Guidetti en Daniel Majstorovic blessures opliepen.

De liesblessure die Feyenoord-spits Guidetti opliep viel na onderzoek door de medische staf van de Zweden mee, zodat de 19-jarige aanvaller morgen zijn debuut kan maken voor de Zweedse ploeg tegen de Kroaten.

Ernstiger is het met Daniel Majstorovic gesteld. De voormalig speler van FC Twente - tegenwoordig actief voor Celtic - heeft een zware knieblessure, waardoor hij volgens Zweedse media het EK van komende zomer mist.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 februari 2012 door MMM --
EdjeNL
 EdjeNL - dinsdag 28 februari 2012 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 16:19 schreef MMM het volgende:
Blessure Guidetti valt mee, spits Feyenoord kan debuteren

De oefenwedstrijd die Zweden morgen tegen Kroatië speelt, heeft nu al voor een enorme domper gezorgd. De ploeg moest vandaag op een knollenveld trainen, waar John Guidetti en Daniel Majstorovic blessures opliepen.

De liesblessure die Feyenoord-spits Guidetti opliep viel na onderzoek door de medische staf van de Zweden mee, zodat de 19-jarige aanvaller morgen zijn debuut kan maken voor de Zweedse ploeg tegen de Kroaten.

Ernstiger is het met Daniel Majstorovic gesteld. De voormalig speler van FC Twente - tegenwoordig actief voor Celtic - heeft een zware knieblessure, waardoor hij volgens Zweedse media het EK van komende zomer mist.
Goed en slecht nieuws! Nooit met vuur spelen, dus lekker laten toekijken op de bank en Zondag maar laten knallen!
Henny
 Henny - dinsdag 28 februari 2012 - 16:29   quote  deeplink  
Celtic staat toch 24 punten voor of Rangers. Niet boeiend. Guidetti maar niet opstellen als ie half fit is. Zondag hard nodig.
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 28 februari 2012 - 16:51   quote  deeplink  
John Guidetti krijgt in de voorbereiding op komend seizoen de kans om zijn kwaliteiten te tonen bij Manchester City. Daarmee neemt de kans af dat Feyenoord de Zweedse topscorer nog eens kan huren van Feyenoord.

© AFP
'Er is zeker toekomst voor John bij ons', zegt assistent-trainer David Platt van City. 'De jongen heeft duidelijk kwaliteiten. We hebben hem vorig jaar een nieuw contract gegeven, omdat we geloven in zijn potentieel. Het is altijd onze bedoeling geweest dat hij ergens op huurbasis ging spelen.'

'John doet het heel erg goed bij Feyenoord. Hij krijgt veel aandacht, omdat hij veel scoort en creëert. We volgen hem op de voet en zijn ervan overtuigd dat zijn ervaring bij Feyenoord hem helpt om een goede start bij ons te maken volgend jaar', zegt Platt tegen Manchester Evening News.

'We hebben constant contact onderhouden met John. Mensen van de club zijn naar Rotterdam gegaan om hem te bekijken tijdens wedstrijden. Ik denk dat we hem in 60 tot 70 procent van de duels gezien hebben en we zijn positief.'

City gaat uit van het vertrek van probleemgeval Carlos Tévez komende zomer. Voor de spitsposities blijven dan nog Sergio Agüero, Edin Dzeko en Mario Balotelli over. 'Het is niet zo dat we iemand erbij willen als vierde spits', stelt Platt. 'We hebben een selectie nodig die op alle fronten mee kan strijden om de prijzen. John komt komende zomer terug en we zullen bekijken wat hij kan betekenen voor ons.'
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 februari 2012 - 17:01   quote  deeplink  
Kudt interland voetbal
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 februari 2012 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 21:30 schreef albert ten vrijde het volgende:

[..]

mooi dan ga ik met renato mee!
Ghehe waar moet ik je oppikken Albert
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 februari 2012 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 februari 2012 - 21:31 schreef tomson het volgende:

[..]

Jij ben echt nie goed bij je kersepit.
Hahahahahaha
tomson
 tomson - dinsdag 28 februari 2012 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 18:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ghehe waar moet ik je oppikken Albert
Renato//slet!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 februari 2012 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 13:47 schreef EdjeNL het volgende:
Blessure lijkt Guidetti Zweeds debuut te kosten
John Guidetti moet mogelijk het oefenduel met Kroatië missen. De aanvaller van Feyenoord stapte dinsdag voortijdig van het trainingsveld met een liesblessure.
De spits, eigendom van Manchester City, haakte tijdens de laatste sessie voor het oefenduel voortijdig af. De negentienjarige aanvaller liep een liesblessure op. Achter zijn naam staat een groot vraagteken voor het treffen met de Kroaten.

"Ik kwam met mijn noppen vast te zitten in het gras en verdraaide mijn knie. Nu heb ik last van mijn lies. Het zou heel jammer zijn als ik woensdag niet kan spelen", zegt Guidetti tegenover Sportbladet. "Met dit soort blessures weet je het nooit."

Guidetti wordt dinsdag uitgebreid onderzocht door de medische staf van het land. De spits leek af te stevenen op een basisplek tegen Kroatië. Guidetti maakt voor het eerst deel uit van de nationale A-selectie van Zweden.
GVD
tomson
 tomson - dinsdag 28 februari 2012 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 18:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ghehe waar moet ik je oppikken Albert
In Groningen....
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 februari 2012 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 18:50 schreef tomson het volgende:

[..]

Renato//slet!
+10
craven
 craven - dinsdag 28 februari 2012 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 17:01 schreef Stylzz het volgende:
Kudt interland voetbal
Eens
Omekees
 Omekees - dinsdag 06 maart 2012 - 18:44   quote  deeplink  
Guidetti waarschuwt City: 'Kom alleen voor serieuze kans terug'

In Rotterdam hoopt men vurig op een langer verblijf van smaakmaker John Guidetti, en die droom lijkt voor Feyenoord steeds dichterbij te komen. De spits zelf heeft namelijk in FC Inter News te kennen gegeven alleen terug te willen keren naar zijn huidige werknemer Manchester City wanneer er serieus uitzicht is op een kans bij het eerste.

"Ik heb nog niet gesproken met City, maar voor mij is het allang duidelijk", begint de trefzekere Zweed tegenover de Italiaanse website. "Ik wil spelen, dus als ik in Manchester wordt gezien als vierde of vijfde keuze ga ik mijn heil elders zoeken. Het maakt me niet uit waar dat zou zijn, als ik maar veel minuten maak. Ik speel nu bij een fantastische club als Feyenoord en dat zal ik zeker niet op gaan geven om vervolgens ergens anders de bank warm te houden."

Guidetti is dus tevreden bij zijn tijdelijke werkgever uit de Eredivisie, maar is zich ook bewust van interesse van andere grootmachten. "Ik weet dat Inter Milan me volgt, iets wat me wel wat doet natuurlijk. Elke voetballer zou graag willen spelen voor een club als Inter. Er is nu inderdaad een crisis gaande, maar bij mij bestaat geen twijfel of ze er nog bovenop gaan komen", aldus de jonge international van Zweden tot slot.

http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/35441/guidetti-waarschuwt-city-kom-alleen-voor-serieuze-kans-terug/
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 06 maart 2012 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 18:44 schreef Omekees het volgende:
Guidetti waarschuwt City: 'Kom alleen voor serieuze kans terug'

In Rotterdam hoopt men vurig op een langer verblijf van smaakmaker John Guidetti, en die droom lijkt voor Feyenoord steeds dichterbij te komen. De spits zelf heeft namelijk in FC Inter News te kennen gegeven alleen terug te willen keren naar zijn huidige werknemer Manchester City wanneer er serieus uitzicht is op een kans bij het eerste.

"Ik heb nog niet gesproken met City, maar voor mij is het allang duidelijk", begint de trefzekere Zweed tegenover de Italiaanse website. "Ik wil spelen, dus als ik in Manchester wordt gezien als vierde of vijfde keuze ga ik mijn heil elders zoeken. Het maakt me niet uit waar dat zou zijn, als ik maar veel minuten maak. Ik speel nu bij een fantastische club als Feyenoord en dat zal ik zeker niet op gaan geven om vervolgens ergens anders de bank warm te houden."

Guidetti is dus tevreden bij zijn tijdelijke werkgever uit de Eredivisie, maar is zich ook bewust van interesse van andere grootmachten. "Ik weet dat Inter Milan me volgt, iets wat me wel wat doet natuurlijk. Elke voetballer zou graag willen spelen voor een club als Inter. Er is nu inderdaad een crisis gaande, maar bij mij bestaat geen twijfel of ze er nog bovenop gaan komen", aldus de jonge international van Zweden tot slot.

http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/35441/guidetti-waarschuwt-city-kom-alleen-voor-serieuze-kans-terug/
En zo is er elke week wel weer wat uit John's woorden op te tekenen. Zal ie wel, zal ie niet...
Hij zet City onder druk. Van Geel blijft hopen en vragen.
Maar ook John zal willen vangen.
Omekees
 Omekees - dinsdag 06 maart 2012 - 18:54   quote  deeplink  
Tja, dat is waar, tis blijven hopen!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 06 maart 2012 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 maart 2012 - 18:48 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

En zo is er elke week wel weer wat uit John's woorden op te tekenen. Zal ie wel, zal ie niet...
Hij zet City onder druk. Van Geel blijft hopen en vragen.
Maar ook John zal willen vangen.
Zou fijn zijn als de knoop word doorgehakt, weet iedereen waar die aan toe is.
RobinHood010
 RobinHood010 - dinsdag 06 maart 2012 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 februari 2012 - 17:01 schreef Stylzz het volgende:
Kudt interland voetbal
Is klote ja
MauricioAros
 MauricioAros - woensdag 07 maart 2012 - 19:57   quote  deeplink  
http://www.kenyanstar.co.ke/columns/11-the-john-aggrey-perspective/111-the-kenyan-swedish-connection-causing-waves-at-manchester-city

:)
van geil
 van geil - woensdag 07 maart 2012 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
haha,,,leuk man
RobinHood010
 RobinHood010 - woensdag 07 maart 2012 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Zo zag het er ook uit als ik vroeger een verjaardags partijtje had zo,n 20 jaar terug...
En dat was gewoon in holland....

Schitterende foto,jammer dat hij straks weggaat maar zijn doel is wat mij betreft erg mooi...
Zijn centen besteden aan zijn roots!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 07 maart 2012 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 maart 2012 - 20:23 schreef RobinHood010 het volgende:

[..]

Zo zag het er ook uit als ik vroeger een verjaardags partijtje had zo,n 20 jaar terug...
En dat was gewoon in holland....

Schitterende foto,jammer dat hij straks weggaat maar zijn doel is wat mij betreft erg mooi...
Zijn centen besteden aan zijn roots!
oh bij mij anders om, maar dan met 1 licht getinde er bij.. en dat was ik....
King - 010
 King - 010 - donderdag 08 maart 2012 - 13:04   quote  deeplink  
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/buitenlands/11673418/__City_biedt_Van_Persie_megasalaris__.html

En waar blijft Guidetti dan?
Gewoon lekker bij Feyenoord blijven spelen.
Feyenoord, sla je kans. Koop Guidetti, gaat nog groter worden dan van Persie, Messi, Ibrahimovic, etc.
bode
 bode - donderdag 08 maart 2012 - 15:47   quote  deeplink  
mensen denk toch allemaal eens goed naar
een club als Manchester City kun je toch niet mee vergelijken met
een super club als ons Feyenoord, hij gaat gewoon terug en er komt wel een andere
goeie spits weer dat regeld van Geel wel misschien met M C
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 17 maart 2012 - 13:53   quote  deeplink  
Pa Guidetti: Tranen na Ajax maakten diepe indruk
Wil je dit artikel later lezen? Bewaar

Door: redactie
17-3-12 - 13:02
Sinds John Guidetti met hattricks Feyenoord langs Ajax, FC Twente en Vitesse schoot, is de jonge Scandinaviër volksheld nummer één in Rotterdam en omgeving.

'Natuurlijk is dit meer dan wij ooit hadden kunnen verwachten en hopen', zegt Mike Guidetti (57) in het AD. 'Wat hier met mijn zoon gebeurt, is ongekend.'

Guidetti senior heeft één treffend voorbeeld van de gekte die is ontstaan rond zijn zoon. 'Voor de thuiswedstrijd tegen Ajax waren er veel vrienden en familie over uit Zweden. Om ruimte te maken voor onze gasten besloot ik met een vriend tussen de fanatieke supporters van Feyenoord te gaan zitten. De mensen kregen door dat wij uit Zweden kwamen, maar hadden geen idee dat wij familie van John waren. 'Geef ze een plek, ze komen uit het land van Guidetti', riepen supporters toen wij wilden gaan zitten.

'Achter mij zat een beer van een gozer, die bloedfanatiek meeleefde. Toen Ajax op 3-2 kwam, werd hij stiller. Vlak voor tijd maakte John de vierde en bevrijdende treffer. Ik dook ineen omdat ik een orkaan van vreugde van hem verwachtte, maar ik hoorde niks. Toen ik omkeek rolden de tranen over zijn wangen. Toen begreep ik wat deze club uniek maakt. Het was de meest indrukwekkende ervaring die ik wat betreft clubliefde ooit heb beleefd. En natuurlijk was ik trots dat mijn zoon daar een steentje aan bij had gedragen.'

http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Nederlands-voetbal/article/detail/3226369/2012/03/17/Pa-Guidetti-Tranen-na-Ajax-maakten-diepe-indruk.dhtml
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 april 2012 - 14:37   quote  deeplink  
1zvvia1.jpg
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 april 2012 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 14:37 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
[ afbeelding ]
Guidetti dus bij die militaire training van vandaag!
tomson
 tomson - maandag 02 april 2012 - 15:46   quote  deeplink  
Zal hij z'n carrière nog een beetje meer waarderen :) volgende week weer met scherp schieten!
bode
 bode - maandag 02 april 2012 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 14:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Guidetti dus bij die militaire training van vandaag!
Ja misschien oefenen voor schieten
craven
 craven - maandag 02 april 2012 - 15:56   quote  deeplink  
Beste schutter van t elftal
bode
 bode - maandag 02 april 2012 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 15:56 schreef craven het volgende:
Beste schutter van t elftal
op dit moment niet daarom deze training
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 april 2012 - 16:45   quote  deeplink  
2mnru5g.jpg
tomson
 tomson - maandag 02 april 2012 - 16:53   quote  deeplink  
Zouden ze hem hier ook mee hebben laten schieten?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 april 2012 - 17:18   quote  deeplink  
Hij wilde wel, stond net naar 020 gericht.
JanM
 JanM - maandag 02 april 2012 - 18:32   quote  deeplink  
11.gif
craven
 craven - maandag 02 april 2012 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 18:32 schreef JanM het volgende:
[ afbeelding ]
we don't need no water let the motherfuckz burn



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 april 2012 door craven --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 april 2012 - 00:03   quote  deeplink  
Burn motherfuckz..d:-))
bode
 bode - dinsdag 03 april 2012 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2012 - 18:32 schreef JanM het volgende:
[ afbeelding ]
he he gelukkig geen WK wedstrijden meer komen nu in de KUIP
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 april 2012 - 15:07   quote  deeplink  
Juventus onderhandelt met City over transfer Guidetti
Posted on april 6, 2012 by admin

Volgens diverse Italiaanse kranten is Juventus in onderhandeling met Manchester City over een transfer van Feyenoord-spits John Guidetti, die dit seizoen op huurbasis speelt in De Kuip. De club uit Turijn zou bereid zijn om de hoofdprijs te betalen voor de Zweede aanvaller. Het prijskaartje dat aan Guidetti hangt zou rond de acht miljoen euro bedragen. Media uit Italië melden dat een delegatie van Juventus binnenkort afreist naar Manchester om verder te praten over een transfer.

Guidetti maakt momenteel furore in Rotterdam en staat op het verlanglijstje van diverse Europese topclubs. Eerder werden ook Bayern München en Arsenal in verband gebracht met de 19-jarige Zweed, die volgende week zijn twintigste verjaardag viert. Guidetti vond in 21 wedstrijden voor Feyenoord liefst 19 keer het net.

Technisch directeur Martin van Geel hoopt John Guidetti ook volgend seizoen te mogen begroeten bij Feyenoord. De kans dat de topscorer van de Rotterdammers dan in een ander shirt speelt lijkt echter groter. Zelf houdt Guidetti zich nog niet bezig met zijn toekomst.

Bron : Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 07 april 2012 - 15:08   quote  deeplink  
Guidetti houdt zich zelf nog niet bezig met zijn toekomst..?????

LIJKt mij wel..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 11 april 2012 - 15:59   quote  deeplink  
Hij gaat scoren alleen hoeveel is de vraag?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 11 april 2012 - 16:00   quote  deeplink  
Doet er dan maar weer eens drie..d:-)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 11 april 2012 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2012 - 16:00 schreef RenatoBos het volgende:
Doet er dan maar weer eens drie..d:-)
Lijkt me goed! + eentje voor Cissé.

Vormer mag 1 keer tegenscoren voor de schijn!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 11 april 2012 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2012 - 16:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Lijkt me goed! + eentje voor Cissé.

Vormer mag 1 keer tegenscoren voor de schijn!
Ghehe, ik las net dat Vormer helemaal gek Word op zijn facebook....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 11 april 2012 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2012 - 16:04 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ghehe, ik las net dat Vormer helemaal gek Word op zijn facebook....
En terecht!
tomson
 tomson - woensdag 11 april 2012 - 16:06   quote  deeplink  
Als ie twitter heeft die ook nog ff bombarderen zeker?
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 14 april 2012 - 02:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 april 2012 - 16:06 schreef tomson het volgende:
Als ie twitter heeft die ook nog ff bombarderen zeker?
Bombarda//////Held!!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 14 april 2012 - 02:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2012 - 02:17 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Bombarda//////Held!!!!
Zoetebier/////HELD!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0208618