BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 18 mei 2012 - 01:26   quote  deeplink  
'Guidetti van niveau Sneijder en Van der Vaart'

John Guidetti was dit seizoen de grote held van Feyenoord. Coach Ronald Koeman is onder de indruk van de kwaliteiten van de Zweed en voorspelt hem een grote toekomst.

"Hij is van het niveau dat Wesley Sneijder en Van der Vaart hadden op die leeftijd", zegt de oefenmeester tegenover Voetbal International.

"Voor een spits is dat heel knap, want het is toch een specifieke, moeilijke positie. De vergelijking met Zlatan Ibrahimovic dringt zich op. Ik heb ze allebei getraind. Zlatan was destijds iets stugger en had beduidend meer moeite zijn draai te vinden dan John."

De Zweed heeft zich snel aangepast in Rotterdam. "John kwam erin en speelde meteen gemakkelijk mee, terwijl hij volgens mij niet eerder in een systeem met drie aanvallers had gespeeld. Als je dat op je negentiende kunt en je bent zó belangrijk, word je gewoon een grote," besluit Koeman.

Bron: elfvoetbal.nl
bode
 bode - vrijdag 18 mei 2012 - 01:44   quote  deeplink  
John Guidetti kan een hele goeie worden maar dan moet hij zeer goed begeleid worden
anders komt van hem niks te recht, laat hem nog een jaar hier blijven onder een zeer goeie trainer R K
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 18 mei 2012 - 01:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 01:44 schreef bode het volgende:
John Guidetti kan een hele goeie worden maar dan moet hij zeer goed begeleid worden
anders komt van hem niks te recht, laat hem nog een jaar hier blijven onder een zeer goeie trainer R K
En GvB en JPvG niet te vergeten..
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 18 mei 2012 - 18:59   quote  deeplink  
Mooi filmpje van Rijnmond. Wat een prachtgozer is het toch ook.

FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 mei 2012 - 19:21   quote  deeplink  
Waarom denk ik nog steeds dat ie ook volgend seizoen bij ons in de spits staat...?
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 18 mei 2012 - 20:05   quote  deeplink  
Waarom weet ik niet, maar ik hoop met je mee.
Hansio
 Hansio - vrijdag 18 mei 2012 - 22:22   quote  deeplink  
Wat lees ik nou John Guidetti onze held naar Malaga?, Feyenoord feyenoord kom op haal die jongen naar ons aub we lezen allerlei mooie dingen over onze jeugd het enigste wat me nog moeten hebben is een goeie spits kom op zeg John is goud waard
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 18 mei 2012 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 22:22 schreef Hansio het volgende:
Wat lees ik nou John Guidetti onze held naar Malaga?, Feyenoord feyenoord kom op haal die jongen naar ons aub we lezen allerlei mooie dingen over onze jeugd het enigste wat me nog moeten hebben is een goeie spits kom op zeg John is goud waard
Weet je, die geruchtenmedia is net als 10 hamburgers eten. Je wordt er vol en kotsmisselijk van.
Ben er weer klaar mee.
Hansio
 Hansio - vrijdag 18 mei 2012 - 22:30   quote  deeplink  
Ja maar toch die jongen moten we hebben hoor vind het een afgang voor onze club als ie zo"n geweldige spits met zo"n instelling laat lopen die van Geel zit toch niet te snurken die kans mag je niet laten lopen het is het enige wat we nodig hebben we hebben een enorm arsenaal aan jonge gasten wat een talent
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 18 mei 2012 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 22:30 schreef Hansio het volgende:
Ja maar toch die jongen moten we hebben hoor vind het een afgang voor onze club als ie zo"n geweldige spits met zo"n instelling laat lopen die van Geel zit toch niet te snurken die kans mag je niet laten lopen het is het enige wat we nodig hebben we hebben een enorm arsenaal aan jonge gasten wat een talent
gewoon blijven ademen Hansio ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 19 mei 2012 - 00:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 18:59 schreef Bosifyable het volgende:
Mooi filmpje van Rijnmond. Wat een prachtgozer is het toch ook.

[ filmpje ]
Ik zit bijna te janken man, wat een overweldigend filmpje....
MMM
 MMM - zondag 20 mei 2012 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 18 mei 2012 - 18:59 schreef Bosifyable het volgende:
Mooi filmpje van Rijnmond. Wat een prachtgozer is het toch ook.

[ filmpje ]
Schitterend!

Guidetti///HELD!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 24 mei 2012 - 16:41   quote  deeplink  
20120331de00921c2b45f9cd50c39dfd5cc118e999161337860976.jpg

Manchester City-aanvaller John Guidetti kan een uitleenbeurt aan Swansea City tegemoet zien. De Zweedse aanvaller werd het afgelopen seizoen al door de kapitaalkrachtige club uitgeleend aan Feyenoord, waar hij zich ontpopte tot de publiekslieveling en de topscorer.

Een nieuwe verhuurperiode aan Feyenoord behoort voor zijn werkgever Manchester City echter niet meer tot de mogelijkheden, aangezien men hem ervaring wil laten opdoen op een niveau dat in hun ogen hoger ligt dan dat van Feyenoord. Swansea City voldoet volgens de club wel aan dat profiel, zo laat Express Football weten.

Swansea City-bestuurder Brendan Rodgers is gecharmeerd geraakt van de jonge aanvaller, en zou hem daarom graag voor een seizoen van Manchester City willen huren. Guidetti zou in Wales dan Michel Vorm tegen het lijf lopen, de Oranje-international die daar de afgelopen jaargang zijn debuutseizoen onder de lat kende.

Bron: voetbalinfo.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 mei 2012 door RenatoBos --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 24 mei 2012 - 17:20   quote  deeplink  
Zonder Guidetti geen nieuws lijkt wel...
Ik word er een beetje moe van!!!
Ik hoop dat het die jongen goed vergaat maar ik lees
nu toch voorral graag Feyenoord nieuws!!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 24 mei 2012 - 19:39   quote  deeplink  
Eens.
010NAKKIE010
 010NAKKIE010 - donderdag 24 mei 2012 - 21:20   quote  deeplink  
moet der wel nieuws zijn
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 25 mei 2012 - 21:55   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 25 mei 2012 - 22:26   quote  deeplink  
Geweldig..!!!!!!
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 26 mei 2012 - 01:21   quote  deeplink  
Prachtig!!!

Die komt als die 50 is, ook afbouwen bij Feyenoord!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 26 mei 2012 - 01:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 mei 2012 - 01:21 schreef hoogvliet010 het volgende:
Prachtig!!!

Die komt als die 50 is, ook afbouwen bij Feyenoord!!!!
Goeie zaak..!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 mei 2012 - 17:38   quote  deeplink  
Borussia Mönchengladbach wil maar al te graag Luuk de Jong aantrekken. De spits van FC Twente is de gedroomde kandidaat voor in de aanval bij de Duitsers, maar er zijn meer kapers op de kust.

Daardoor heeft BMG besloten een 'plan B' te beginnen. En dit is niemand minder dan John Guidetti, de spits die afgelopen seizoen op huurbasis bij Feyenoord hoge ogen gooide. Volgens het Duitse Kicker heeft de club al naar Manchester gebeld om te informeren naar de aanvaller van City.
De club wil geen risico nemen, aangezien er veel clubs achter De Jong aanzitten. Guidetti wordt bij de Bundesliga-club gezien als een waardig alternatief.

Bron: ElfVoetal..
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 31 mei 2012 - 19:13   quote  deeplink  
Ah, logisch. Luuk de Jong beter dan John Guidetti tegenwoordig..?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 mei 2012 - 19:50   quote  deeplink  
Duitsers, te veel kolen gerookt.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 mei 2012 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 19:13 schreef Bosifyable het volgende:
Ah, logisch. Luuk de Jong beter dan John Guidetti tegenwoordig..?
Duitse logica..
PatjepeeJer
 PatjepeeJer - zaterdag 02 juni 2012 - 02:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 mei 2012 - 19:13 schreef Bosifyable het volgende:
Ah, logisch. Luuk de Jong beter dan John Guidetti tegenwoordig..?
Nee, maar hij spreekt al duits
Sensi
 Sensi - donderdag 21 juni 2012 - 16:07   quote  deeplink  
John Guidetti heeft aan aandacht geen gebrek. De Zweedse spits van Manchester City kan op de interesse rekenen van Newcastle United, meldt The Daily Mail. Ook Sunderland hengelt naar de diensten van de aanvaller. De voorhoedespeler, die het afgelopen seizoen twintig keer het doel trof voor Feyenoord, moet Demba Ba op gaan volgen bij The Magpies.

Guidetti is niet de enige op het lijstje van Newcastle. Naast de twintigjarige spits, staat ook Luuk de Jong (FC Twente) in de belangstelling van de club van doelman Tim Krul.

Volgend seizoen lijkt Guidetti niet veel aan de bak te komen bij Manchester City en daarom staat de club niet onwelwillend tegenover een vertrek van de veelbelovende aanvaller. Naast Newcastle heeft ook Sunderland een oogje op hem. De Zweed maakte afgelopen seizoen veel indruk bij Feyenoord. De Rotterdamse club zou hem graag willen vastleggen, maar de financiële middelen zijn er niet om Guidetti in de Kuip te houden.

http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/7120/guidetti-kan-bij-engelse-subtopper-aan-de-slag.html

Hij mag dus weg bij City? En hoeveel moet hij dan precies kosten??
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 21 juni 2012 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2012 - 16:07 schreef Sensi het volgende:
John Guidetti heeft aan aandacht geen gebrek. De Zweedse spits van Manchester City kan op de interesse rekenen van Newcastle United, meldt The Daily Mail. Ook Sunderland hengelt naar de diensten van de aanvaller. De voorhoedespeler, die het afgelopen seizoen twintig keer het doel trof voor Feyenoord, moet Demba Ba op gaan volgen bij The Magpies.

Guidetti is niet de enige op het lijstje van Newcastle. Naast de twintigjarige spits, staat ook Luuk de Jong (FC Twente) in de belangstelling van de club van doelman Tim Krul.

Volgend seizoen lijkt Guidetti niet veel aan de bak te komen bij Manchester City en daarom staat de club niet onwelwillend tegenover een vertrek van de veelbelovende aanvaller. Naast Newcastle heeft ook Sunderland een oogje op hem. De Zweed maakte afgelopen seizoen veel indruk bij Feyenoord. De Rotterdamse club zou hem graag willen vastleggen, maar de financiële middelen zijn er niet om Guidetti in de Kuip te houden.

http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/7120/guidetti-kan-bij-engelse-subtopper-aan-de-slag.html

Hij mag dus weg bij City? En hoeveel moet hij dan precies kosten??
Teveel.
Sensi
 Sensi - donderdag 21 juni 2012 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 juni 2012 - 16:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Teveel.
Jah dat lijkt me ook maar ik wil eigenlijk weten wat het precieze prijskaartje is hehe.
Sensi
 Sensi - donderdag 21 juni 2012 - 16:12   quote  deeplink  
Juve bood begin april al 8 mil.. Zal nog wel een miljoentje of 2 hoger uitvallen denk ik.
MMM
 MMM - vrijdag 22 juni 2012 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
'Guidetti keert terug naar Rotterdam-Zuid'

Feyenoord heeft komend seizoen mogelijk de beschikking over twee huurlingen van Manchester City. De Engelse topclub heeft al een akkoord bereikt met technisch directeur Martin van Geel over het uitlenen van Omar Elabdellaoui, maar de supporters kunnen wellicht ook oude bekende John Guidetti weer verwelkomen in De Kuip, zo meent de Daily Mirror te weten. City wil de publiekslieveling van vorig jaar opnieuw verhuren aan Feyenoord, omdat zij denkt dat de Zweedse spits kan profiteren van nog één jaartje extra Rotterdam.

Er zijn echter ook diverse Premier League-clubs die loeren op de verdiensten van de aanvaller, die vorig jaar nog drie hattricks maakte bij Feyenoord. Newcastle United en Sunderland voegen Guidetti graag toe aan hun selectie. De speler, die bij Feyenoord in 23 wedstrijden twintig keer wist te scoren, is weer begonnen om voorzichtig te trainen met zijn personal coach.
tomson
 tomson - vrijdag 22 juni 2012 - 10:36   quote  deeplink  
Waar heb je dat vandaan gehaald? Zal wel weer een dooie mus zijn maar als dat gebeurt word ik helemaal gek! Dat zou echt waanzinnig wezen!
MMM
 MMM - vrijdag 22 juni 2012 - 10:37   quote  deeplink  
http://www.fr12.nl/nieuws/18803---guidetti-keert-terug-naar-rotterdamzuid--.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juni 2012 door MMM --
legrande
 legrande - vrijdag 22 juni 2012 - 10:39   quote  deeplink  
Als dat gebeurd zijn er gaan kaarten meer in vrije verkoop is heel stadion uitverkocht aan seizoenskaarten. Ik heb hem gelukig al.
JanM
 JanM - vrijdag 22 juni 2012 - 10:41   quote  deeplink  
Martin van Geel!
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 22 juni 2012 - 10:58   quote  deeplink  
Is het wel zo dat 80% van de berichten van The Daily Mirror gebaseerd zijn op Jan Klootzak, dus ik wacht het nog even af. On the other hand, 20% is nog altijd beter dan 0%
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 juni 2012 - 10:58   quote  deeplink  
Daily mirror search levert niets op....
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 juni 2012 - 10:59   quote  deeplink  
http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/manchester-city-wont-offer-nigel-904991

staat hier:
Going Dutch: Guidetti heading BACK to Feyenoord

Manchester City are ready to send striker John Guidetti back to Feyenoord on loan for another year, writes Alan Nixon.

Guidetti was a big hit in Holland in his first spell and City think the young Swede would benefit from another season there before trying to make an impact in the Premier League.

No clogger: Guidetti is full of potential but isn't ready for the Premier League
Getty

The 20-year-old, who has been capped once by Sweden already, is thought likely to accept the club's wishes.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 22 juni 2012 - 11:21   quote  deeplink  
De VoetbalSpiegel dan, in plaats van De DagelijkseSpiegel.
legrande
 legrande - vrijdag 22 juni 2012 - 11:24   quote  deeplink  
Hij lijkt volgens dit bericht ook te willen. Zou echt heel erg tof zijn en El Amadi ook nog blijven. Gaat het er goed uitzien.
JanM
 JanM - vrijdag 22 juni 2012 - 11:32   quote  deeplink  
Kan is samen met zijn Noorse vriend nog een jaar vlammen in De Kuip! Van Geel STANDBEELD!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 juni 2012 - 12:01   quote  deeplink  
WOEHOE..!!!!!!
KdXqD.gif
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 juni 2012 - 12:02   quote  deeplink  
Laat het WAAR zijn, laat het WAAR zijn..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 juni 2012 - 12:20   quote  deeplink  
Martin, Martin zeg hier eens wat over..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 juni 2012 - 13:32   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/van-geel-over-guidetti-gerucht-niets-van-waar
tomson
 tomson - vrijdag 22 juni 2012 - 13:33   quote  deeplink  
Zijn we weer terug op aarde
Sensi
 Sensi - vrijdag 22 juni 2012 - 13:44   quote  deeplink  
Kutzooi :P Ik sprong ook al bijna een gat in de lucht..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 juni 2012 - 13:57   quote  deeplink  
En bedankt Stylzz..
gros3d119.gif
Sensi
 Sensi - vrijdag 22 juni 2012 - 14:00   quote  deeplink  
Ik vraag me wel af, waar the fock halen ze die info vandaan dan? Ken me toch haast niet voorstellen dat er een journalist is die zegt van *Duim in de mond* JOHH laat ik dat maar ff plaatsen voor de grap. Ik ken het natuurlijk ook helemaal fout hebben want ik ken geen van die klootviolen..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 juni 2012 - 14:18   quote  deeplink  
Ik hou er niet van blij gemaakt te worden met een dooie meeuw..d:-(
Sensi
 Sensi - vrijdag 22 juni 2012 - 14:21   quote  deeplink  
Ik ook niet .. Waren het niet dezelfde gasten die dat bericht over Elia naar buiten brachten?? Zullen we is ff een dikke mail bom sturen? Stelletje achterlijke..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0233590