BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 juni 2012 - 14:25   quote  deeplink  
Juist ja, mooi kut ik was gelijk in de feeststemming maar dat is nu niets meer van over, heb nu het gevoel dat ik alles wil slopen..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 22 juni 2012 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 14:18 schreef RenatoBos het volgende:
Ik hou er niet van blij gemaakt te worden met een dooie meeuw..d:-(
Kijk dan ook naar de bron maat....
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 juni 2012 - 14:58   quote  deeplink  
Maar het dook ineens overal op, disappointment..d:-(
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 22 juni 2012 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 14:58 schreef RenatoBos het volgende:
Maar het dook ineens overal op, disappointment..d:-(
Allemaal overgenomen van dezelfde bron. Heb vertrouwen gozert.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 juni 2012 - 15:04   quote  deeplink  
Ik vertrouw jouw blindelings T///kennerT
Nibke
 Nibke - vrijdag 22 juni 2012 - 15:13   quote  deeplink  
Waar rook is, is vuur.
Denk dat City twijfelt en ze weten dat hij bij Feyenoord enorm goed op z'n plaats is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 22 juni 2012 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 15:04 schreef RenatoBos het volgende:
Ik vertrouw jouw blindelings T///kennerT
hehehe, ik ga alleen niet over het aankoopbeleid bij Feyenoord ;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 22 juni 2012 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 juni 2012 - 15:13 schreef Nibke het volgende:
Waar rook is, is vuur.
Denk dat City twijfelt en ze weten dat hij bij Feyenoord enorm goed op z'n plaats is.
Mwa, denk het niet. Verwacht dat John volgend jaar bij een subtopper of middenmoter in Engeland of anders Duitsland speelt.
MMM
 MMM - vrijdag 22 juni 2012 - 16:09   quote  deeplink  
bericht guidetti in mirror voorbarig. situatie: indien city m uitleent, heeft Feyenoord voorkeur. maar newcastle en fener willen kopen

City weet echter nog niet of t Guidetti wil verkopen. Dat besluit moet eerst worden genomen. Hangt ook van aankopen City af.

https://twitter.com/#!/richarddubbeld
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 juni 2012 - 16:38   quote  deeplink  
Fehnerbache die hebben net kuyt gehaald..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 juni 2012 - 16:38   quote  deeplink  
Ik heb het heerlijke gevoel dat John toch gaat komen..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 22 juni 2012 - 17:18   quote  deeplink  
Guidetti moet keuze Manchester City afwachten

 Bron: RTV Rijnmond

De toekomst van John Guidetti is onzeker. Manchester City heeft naar verluidt alle tijd om een keuze te maken over de Zweedse spits. Momenteel twijfelt de Engelse club over een eventuele verkoop van Guidetti of een verhuur. Dat meldt RTV Rijnmond.

Guidetti, die momenteel in de belangstelling staat van Newcastle United, Fenerbahçe, Sunderland en Borussia Mönchengladbach, krijgt waarschijnlijk pas in augustus te horen wat er gaat gebeuren. The Citizens zouden pas een beslissing willen nemen over de spits, nadat hij in actie is gekomen op de training. De kans dat dit snel gebeurt is echter klein. De 20-jarige spits herstelt momenteel namelijk van een blessure. 

De aanvaller viel het afgelopen seizoen op in Nederland, doordat hij een goed seizoen kende bij de Rotterdamse club Feyenoord. Guidetti wist in 23 wedstrijden twintig keer te scoren. Mocht de Engelse club beslissen om Guidetti wederom te verhuren, zou de Rotterdamse club bovenaan de lijst staan.

Ik heb begrepen dat bij een verhuur Feyenoord een reële optie is voor City, maar ik ben bang dat we niet zo lang kunnen wachten want straks besluit City hem alsnog te verkopen en dan zitten wij zonder spits tegen die tijd..
infamous psv
 infamous psv - dinsdag 26 juni 2012 - 23:01   quote  deeplink  
SS Lazio is geïnteresseerd in John Guidetti en de jonge spits van Manchester City droomt van Italië. Beide partijen spraken dan ook alvast over een mogelijke samenwerking.

Guidetti, die afgelopen seizoen door Manchester City werd verhuurd aan Feyenoord, verkeert momenteel in onzekerheid over zijn toekomst. Niet alleen is hij herstellende van een zenuwontsteking, ook Manchester City heeft nog geen besluit genomen over zijn toekomst. Inmiddels sprak zaakwaarnemer Roberto De Fanti wel met het geïnteresseerde SS Lazio, zo vertelt hij aan het Italiaanse Cittaceleste.

"Ik kan niet verbergen dat ik gesproken heb met Lazio over Guidetti, omdat verschillende Italiaanse en Europese clubs interesse in hem hebben. Hij is de beste spits onder de 21 jaar in Europa. Hij heeft goed gespeeld in een competitie, waar kampioenen als Ruud van Nistelrooy en Marco van Basten ook zijn begonnen."

Lazio heeft echter ook interesse in spits Yilmaz Burak. "Mocht Lazio geen overeenkomst sluiten met Yilmaz Burak (Trabzonspor, red.), denk ik dat dat deuren opent voor Guidetti. Hij wil zijn groeiproces voortzetten bij een club waar hij doorgaans elke wedstrijd kan spelen. Wij hebben redenen genoeg om te praten met Lazio, omdat Guidetti droomt van een overgang naar Italië."
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 juni 2012 - 23:05   quote  deeplink  
Tja..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 juni 2012 - 23:24   quote  deeplink  
Vind het nog steeds jammer dat ie weg is..
Hansio
 Hansio - dinsdag 26 juni 2012 - 23:32   quote  deeplink  
Ja ik vind het ook echt klote dat ie weg is, hij gaf ons hoop en zelfvertrouwen geweldige vent
waardeloos dat feyenoord het niet probeert om m te kopen, echt ik zal die gozer overal blijven volgen wat eenfantastisch mens die Guidetti
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 26 juni 2012 - 23:37   quote  deeplink  
Dat kan Feyenoord niet opbrengen om hem te kopen..
Ik had echt gehoopt dat City hem nog een jaar aan ons zou verhuren..
En inderdaad het blijft een gozerT om te volgen, John YNWA..
craven
 craven - woensdag 27 juni 2012 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 juni 2012 - 23:37 schreef RenatoBos het volgende:
Dat kan Feyenoord niet opbrengen om hem te kopen..
Ik had echt gehoopt dat City hem nog een jaar aan ons zou verhuren..
En inderdaad het blijft een gozerT om te volgen, John YNWA..
spijtig maar we wisten het van te voren, john moet (naar mijn mening) niet naar Lazio gaan
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 27 juni 2012 - 18:37   quote  deeplink  
Guidetti's finest year bij Feyenoord zal genoeg gunstige bijeffecten hebben. Feyenoord is weer interessanter voor jonge voetballers die een aansprekend tussenstation nodig hebben.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 juni 2012 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2012 - 10:55 schreef craven het volgende:

[..]

spijtig maar we wisten het van te voren, john moet (naar mijn mening) niet naar Lazio gaan
Klopt Craven dat wisten we, Lazio is op zich een mooie club. John is lyrisch over Italië, terwijl ik hem liever in een andere competitie zou zien voetballen..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 28 juni 2012 - 02:15   quote  deeplink  
Zlotje.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 juni 2012 - 02:17   quote  deeplink  
sold.gif
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 juni 2012 - 16:27   quote  deeplink  
Zaakwaarnemer: "Fiorentina heeft interesse getoond in Guidetti's situatie"
Bron: calciomercato.com

Roberto De Fanti, zaakwaarnemer van John Guidetti, meent dat de spits in de belangstelling staat van een Italiaanse topclub. De twintigjarige aanvaller zou op het lijstje staan van Fiorentina. Dat meldt De Fanti tegenover Calciomercato.

"Er zijn een heleboel voorwaarden waaraan voldaan moet worden, voordat Guidetti officieel naar Italië vertrekt", laat De Fanti weten over de aanvaller van Manchester City. "Bij Manchester City moet Guidetti het opnemen tegen een groot aantal top spelers. City verwacht tussen de zeven en negen miljoen euro te ontvangen voor John."

"Fiorentina is één van de clubs die geïnteresseerd is in de situatie van Guidetti. Daniele Prade (technische directeur van Fiorentina, red.) is een voetbal expert op internationaal niveau en kent Guidetti zeer goed", besluit de zaakwaarnemer van de jongeling.

Fiorentina de mooiste club van Italië, ga daar maar naar toe John..
JanM
 JanM - donderdag 28 juni 2012 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 16:27 schreef RenatoBos het volgende:
Zaakwaarnemer: "Fiorentina heeft interesse getoond in Guidetti's situatie"
Bron: calciomercato.com

Roberto De Fanti, zaakwaarnemer van John Guidetti, meent dat de spits in de belangstelling staat van een Italiaanse topclub. De twintigjarige aanvaller zou op het lijstje staan van Fiorentina. Dat meldt De Fanti tegenover Calciomercato.

"Er zijn een heleboel voorwaarden waaraan voldaan moet worden, voordat Guidetti officieel naar Italië vertrekt", laat De Fanti weten over de aanvaller van Manchester City. "Bij Manchester City moet Guidetti het opnemen tegen een groot aantal top spelers. City verwacht tussen de zeven en negen miljoen euro te ontvangen voor John."

"Fiorentina is één van de clubs die geïnteresseerd is in de situatie van Guidetti. Daniele Prade (technische directeur van Fiorentina, red.) is een voetbal expert op internationaal niveau en kent Guidetti zeer goed", besluit de zaakwaarnemer van de jongeling.

Fiorentina de mooiste club van Italië, ga daar maar naar toe John..
Toch VERKOOP dus ???????????
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 juni 2012 - 17:16   quote  deeplink  
Tussen de 7 en 9 miljoen, schijntje..
JanM
 JanM - donderdag 28 juni 2012 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 17:16 schreef RenatoBos het volgende:
Tussen de 7 en 9 miljoen, schijntje..
Zou toch een stunt zijn als er ergens in (de buurt van) Rotterdam iemand opstaat die een constructie verzint om 'm te financieren, maar dat zal wel wishfull thinking blijken ... helaas!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 juni 2012 - 17:20   quote  deeplink  
Datbzou mooi zijn ja..we hadden hem verdomme in december al moeten kopen..
Sensi
 Sensi - donderdag 28 juni 2012 - 17:56   quote  deeplink  
Roberto De Fanti is niet de zaakwaarnemer van John Guidetti, maar dat weet men in Italië niet. De Fanti maakt van de mogelijkheid gebruik om weer eens in de spotlights te verschijnen: 'Ik kan niet ontkennen dat ik met Lazio heb gesproken. John wil zeer graag in de Italiaanse Serie A voetballen en Lazio zou een goede club zijn voor hem", zegt De Fanti, die zich doodleuk voordoet als de belangenbehartiger van Guidetti.
Sensi
 Sensi - donderdag 28 juni 2012 - 17:56   quote  deeplink  
Komt van voetbalzone trouwens..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 28 juni 2012 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 17:20 schreef RenatoBos het volgende:
Datbzou mooi zijn ja..we hadden hem verdomme in december al moeten kopen..
Toen konden we hem ook al niet betalen maat...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 28 juni 2012 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 17:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Toen konden we hem ook al niet betalen maat...
Klopt ja..d:-(
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 11 juli 2012 - 20:49   quote  deeplink  
EdwardVanCuilenborgþ@FeyenoordKanaal

19:08 De kans dat ‪#Guidetti‬ terugkomt is 5% zegt ‪#vanGeel‬. Wel of geen ‪#Feyenoord‬; voor altijd ONZE held! ‪#VIERtwee‬ pic.twitter.com/c0YFLhFs
Sensi
 Sensi - donderdag 12 juli 2012 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2012 - 20:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
EdwardVanCuilenborgþ@FeyenoordKanaal

19:08 De kans dat ‪#Guidetti‬ terugkomt is 5% zegt ‪#vanGeel‬. Wel of geen ‪#Feyenoord‬; voor altijd ONZE held! ‪#VIERtwee‬ pic.twitter.com/c0YFLhFs
+1!

Al is het maar 5% het is toch 5% :P
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 juli 2012 - 00:13   quote  deeplink  
Guidetti: 'Kwalitatief is Feyenoord minder maar qua club evengroot'

media_xll_1201286.jpg
John Guidetti is deze zomer na een seizoen alweer vertrokken bij Feyenoord. De Zweedse aanvaller maakte faam bij Feyenoord en moet nu zijn plek winnen in de selectie van Manchester City.

Guitdetti is lovend over Feyenoord. "Het heeft me zoveel gebracht. Ik heb me ontwikkeld als speler, als mens en ik heb verantwoordelijkheid leren nemen", aldus Guidetti tegenover the Daily Mail, "Feyenoord is kwalitatief minder dan City, maar de club is bijna net zo groot. Het was een geweldige tijd."
Waar Guidetti volgend seizoen actief is is nog maar de vraag. Wellicht kan de Zweed nog worden verhuurd of verkocht maar momenteel vecht hij nog voor zijn plek in de selectie van the Citizens.

Bron:ELFvoetbal

Wat een geweldenaar toch hè..
infamous psv
 infamous psv - maandag 30 juli 2012 - 00:15   quote  deeplink  
Bos Bos toch..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 juli 2012 - 00:17   quote  deeplink  
Wat nou weer..??
infamous psv
 infamous psv - maandag 30 juli 2012 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 00:17 schreef RenatoBos het volgende:
Wat nou weer..??
mooie verheerlijker
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 juli 2012 - 00:26   quote  deeplink  
Ghehe..maar serieus ik zal nog vaak aan hem denken..
infamous psv
 infamous psv - maandag 30 juli 2012 - 00:36   quote  deeplink  
wel n aparte ja..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 30 juli 2012 - 00:38   quote  deeplink  
Dat ook in de goede zin van het woord hè..
JanM
 JanM - maandag 30 juli 2012 - 13:12   quote  deeplink  
Zolang hij nergens anders tekent is er nog altijd een hele kleine kans dat hij volgend seizoen weer voor ons speelt!
Sensi
 Sensi - maandag 30 juli 2012 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 13:12 schreef JanM het volgende:
Zolang hij nergens anders tekent is er nog altijd een hele kleine kans dat hij volgend seizoen weer voor ons speelt!
+3!
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 30 juli 2012 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 13:12 schreef JanM het volgende:
Zolang hij nergens anders tekent is er nog altijd een hele kleine kans dat hij volgend seizoen weer voor ons speelt!
Sprookjes zijn verleden tijd.
Ik heb hem allang uit men hoofd gezet.
Neemt niet wweg dat hij van Harte welkom is hahahha
Sensi
 Sensi - maandag 30 juli 2012 - 13:49   quote  deeplink  
Sprookjes zijn geen verleden tijd die hebben nooit bestaan ^^ Pas als ie echt een andere club heeft gevonden waar hij zn handtekening voor heeft gezet dan pas zet ik hem echt uit me hoofd. Niet dat ik van mening ben dat ie nog terug komt, maar je weet het maar nooit he ^^
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - maandag 30 juli 2012 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 juli 2012 - 13:49 schreef Sensi het volgende:
Sprookjes zijn geen verleden tijd die hebben nooit bestaan ^^ Pas als ie echt een andere club heeft gevonden waar hij zn handtekening voor heeft gezet dan pas zet ik hem echt uit me hoofd. Niet dat ik van mening ben dat ie nog terug komt, maar je weet het maar nooit he ^^
Daar zit idd wat in hehehe
MMM
 MMM - dinsdag 31 juli 2012 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
'De Kuip juicht om snelle vorderingen Guidetti'

Zou John Guidetti dan toch terugkeren bij Feyenoord? Zijn herstel van een zenuwontsteking gaat in elk geval de goede kant op, iets dat in De Kuip met gejuich is ontvangen.

Dat schrijft het Algemeen Dagblad dinsdagochtend. Guidetti zou in eerste instantie nog zo'n twee à drie maanden nodig hebben, nu lijkt de Zweed over enkele weken alweer inzetbaar te zijn.

Feyenoord is nog altijd op zoek naar een spits, Guidetti blijft een optie. "We zitten op het vinkentouw", bevestigde Martin van Geel maandag al. "Het zegt wel iets dat hij bij Manchester City rugnummer 60 heeft gekregen."
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 31 juli 2012 - 10:10   quote  deeplink  
Hoop doet leven..
Sensi
 Sensi - dinsdag 31 juli 2012 - 12:19   quote  deeplink  
Ik ken niet hard genoeg duimen in de hoop dat ie terugkomt pfff.
Sensi
 Sensi - dinsdag 31 juli 2012 - 14:21   quote  deeplink  
http://instagram.com/p/Nvo2DkRQSS/

Zo'n 25 minuutjes geleden getwitterd. Met de text 'Arghhh' erbij. Hij wilt echt terug.. Verdomme kom dan terug John!
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 31 juli 2012 - 15:13   quote  deeplink  
Johnny wacht misschien wel af...Totdat ie zeker weet dat Feyenoord CL of EL speelt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0219769