BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 20 augustus 2012 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 22:54 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Fernandez presteert ook niet zoals het moet, hoop echt op Guidetti die jongen ademt Feyenoord, dan is de vraag wanneer kan ie spelen en kan ie überhaupt ooit nog wel spelen..ik hoop iig geen noodaankoop van Martin..de druk word middels dit puntverlies wel opgevoerd nu..
Guidetti is vooral een slimme jongen,hij laat in woord en daad zien wat wij graag willen zien....Hij mag dan misschien Feyenoord ademen maar als morgen Grashoppers komt dan vind
hij dat een hele mooie club op weg naar de top..

Guyon Fernandez vind ik eigenlijk veel meer Feyenoorder maar is meer ingetogen
en daar is het legioen ook schuldig aan...
Zing donderdag maar eens net in de eerste minuten Gu yon Fer nandez GuyonFernandez en
de ballen vliegen er ook in daar ben ik sterk van overtuigt.
Is bij veel spelers zo,zie Cissè die werd eerst (verguist?) met z`n teen maar toen
hij terug kwam en scoorde gingen we opeens zingen en ging het wel een heeeeel stuk beter..
Is bij Guyon ook zo,wij kunnen hem maken en breken..
Daarbij speelt hij ook nog eens voor zijn gestorven vader dus neem maar van mij aan dat hij wil.
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 20 augustus 2012 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 23:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Guidetti is vooral een slimme jongen,hij laat in woord en daad zien wat wij graag willen zien....Hij mag dan misschien Feyenoord ademen maar als morgen Grashoppers komt dan vind
hij dat een hele mooie club op weg naar de top..

Guyon Fernandez vind ik eigenlijk veel meer Feyenoorder maar is meer ingetogen
en daar is het legioen ook schuldig aan...
Zing donderdag maar eens net in de eerste minuten Gu yon Fer nandez GuyonFernandez en
de ballen vliegen er ook in daar ben ik sterk van overtuigt.
Is bij veel spelers zo,zie Cissè die werd eerst (verguist?) met z`n teen maar toen
hij terug kwam en scoorde gingen we opeens zingen en ging het wel een heeeeel stuk beter..
Is bij Guyon ook zo,wij kunnen hem maken en breken..
Daarbij speelt hij ook nog eens voor zijn gestorven vader dus neem maar van mij aan dat hij wil.
Puntje voor jou Leon...
JanM
 JanM - maandag 20 augustus 2012 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 23:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Guidetti is vooral een slimme jongen,hij laat in woord en daad zien wat wij graag willen zien....Hij mag dan misschien Feyenoord ademen maar als morgen Grashoppers komt dan vind
hij dat een hele mooie club op weg naar de top..

Guyon Fernandez vind ik eigenlijk veel meer Feyenoorder maar is meer ingetogen
en daar is het legioen ook schuldig aan...
Zing donderdag maar eens net in de eerste minuten Gu yon Fer nandez GuyonFernandez en
de ballen vliegen er ook in daar ben ik sterk van overtuigt.
Is bij veel spelers zo,zie Cissè die werd eerst (verguist?) met z`n teen maar toen
hij terug kwam en scoorde gingen we opeens zingen en ging het wel een heeeeel stuk beter..
Is bij Guyon ook zo,wij kunnen hem maken en breken..
Daarbij speelt hij ook nog eens voor zijn gestorven vader dus neem maar van mij aan dat hij wil.
+1908
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 augustus 2012 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 23:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Guidetti is vooral een slimme jongen,hij laat in woord en daad zien wat wij graag willen zien....Hij mag dan misschien Feyenoord ademen maar als morgen Grashoppers komt dan vind
hij dat een hele mooie club op weg naar de top..

Guyon Fernandez vind ik eigenlijk veel meer Feyenoorder maar is meer ingetogen
en daar is het legioen ook schuldig aan...
Zing donderdag maar eens net in de eerste minuten Gu yon Fer nandez GuyonFernandez en
de ballen vliegen er ook in daar ben ik sterk van overtuigt.
Is bij veel spelers zo,zie Cissè die werd eerst (verguist?) met z`n teen maar toen
hij terug kwam en scoorde gingen we opeens zingen en ging het wel een heeeeel stuk beter..
Is bij Guyon ook zo,wij kunnen hem maken en breken..
Daarbij speelt hij ook nog eens voor zijn gestorven vader dus neem maar van mij aan dat hij wil.
een hele slimme jongen..!! Dan hoop ik dat ze woorden daden worden Leon..!! We zullen zien er zijn inmiddels al zo veel clubs de revue gepasseerd..
Ik zal zijn naam uit volle borst zingen, hopen dat het helpt..d:-) breken is zeker niet de bedoeling dat moeten we niet willen of ze moeten er om vragen (gevalletje Fer bijvoorbeeld ), zou mooi zijn als ie een doelpunt aan zijn vader kan opdragen..HUP GUYON..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 augustus 2012 door RenatoBos --
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 20 augustus 2012 - 23:18   quote  deeplink  
Opgraven vind ik wat al te drastisch....;-)
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 20 augustus 2012 - 23:19   quote  deeplink  
Verbetert ie het net
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 20 augustus 2012 - 23:20   quote  deeplink  
(ik ga tukkie doen)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 augustus 2012 - 23:20   quote  deeplink  
Zalmse..
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 20 augustus 2012 - 23:22   quote  deeplink  
Mooi volk hier ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 augustus 2012 - 23:24   quote  deeplink  
Op JanM na want dat is een lul..
JanM
 JanM - maandag 20 augustus 2012 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 23:24 schreef RenatoBos het volgende:
Op JanM na want dat is een lul..
Zegt lijd€n$w€g ook over jou!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 augustus 2012 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 23:25 schreef JanM het volgende:

[..]

Zegt lijd€n$w€g ook over jou!
Je moet niet alles geloven wat L zegt, maar jouw aangaande heeft ie wel gelijk toch..??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 20 augustus 2012 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 23:17 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

breken is zeker niet de bedoeling dat moeten we niet willen of ze moeten er om vragen (gevalletje Fer bijvoorbeeld ), zou mooi zijn als ie een doelpunt aan zijn vader kan opdragen..HUP GUYON..
Weet je wat het is Renato?
Af en toe is er geen pijl op het legioen te trekken..!!
Ik zit nu alweer heel lang op Z2 tussen de "oude garden" en daar word
niet echt fanatiek meer gezongen dus ik heb weinig recht van spreken maar
als ik dan elke keer hoor EN GEEF DIE BAL MAAR AAN CABRAL + nog een keer.
Dan vind ik dat prima maar vraag ik mij af waar hij die eer aan heeft verdient?
Laat het legioen dat nu eens doen voor de spits van Feyenoord!Misschien word
dat dan beloond?Ik geloof ook niet dat het onwil is van de supporters,ik krijg
alleen vaak het idee dat er geen hond bij stilstaat.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 20 augustus 2012 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 23:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Guidetti is vooral een slimme jongen,hij laat in woord en daad zien wat wij graag willen zien....Hij mag dan misschien Feyenoord ademen maar als morgen Grashoppers komt dan vind
hij dat een hele mooie club op weg naar de top..

Guyon Fernandez vind ik eigenlijk veel meer Feyenoorder maar is meer ingetogen
en daar is het legioen ook schuldig aan...
Zing donderdag maar eens net in de eerste minuten Gu yon Fer nandez GuyonFernandez en
de ballen vliegen er ook in daar ben ik sterk van overtuigt.
Is bij veel spelers zo,zie Cissè die werd eerst (verguist?) met z`n teen maar toen
hij terug kwam en scoorde gingen we opeens zingen en ging het wel een heeeeel stuk beter..
Is bij Guyon ook zo,wij kunnen hem maken en breken..
Daarbij speelt hij ook nog eens voor zijn gestorven vader dus neem maar van mij aan dat hij wil.
Laten we het hopen. Ik denk dat Guyon in de kleine ruimte tekort komt, maar uiteraard steun ik hem en hoop ik dat hij de draad van eind vorig seizoen oppakt.

Hup Guyon!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 augustus 2012 door T-FeYeN00rD --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 20 augustus 2012 - 23:50   quote  deeplink  
Denk dat je ook gelijk heb Leon..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 augustus 2012 door RenatoBos --
henkie1969
 henkie1969 - dinsdag 21 augustus 2012 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 15:45 schreef JanM het volgende:

[..]

Feyenoord heeft maar geld voor één spits en Guidetti heeft (begrijpelijk!) de voorkeur. Echter, Van geel heeft ongetwijfeld een alternatief achter de hand als het niet lukt om Guidetti alsnog binnen te halen. Consequentie is dat we het tot eind van de maand zonder die spits moeten doen. En laten we wel wezen, als m.n. Immers iets gelukkiger zou zijn geweest in de afwerking hadden we gisteren gewonnen en waren we niet uitgeschakeld door Kiev, toch? Guidetti had daar in ieder geval geen enkele verandering in kunnen brengen!
van Geel heeft iets achter de hand.....ik wordt altijd erg benauwd als op de laatste dag van de transfer termijn nog een 'wereldspeler' wordt toegevoegd. Die hebben ons nooit zoveel gebracht.
King - 010
 King - 010 - dinsdag 21 augustus 2012 - 09:50   quote  deeplink  
Als ik dan hoor dat de beloften over hun tegenstander walsen met 2 doelpunten van Achachbar en 1 van Singh dan denk ik dat de tijd rijp is om deze gasten met het eerste mee te laten spelen. Geef ze vertrouwen en laat ze komend weekend een hele wedstrijd meespelen. Ze moeten toch aan het niveau gaan wennen en misschien pakt het heel goed uit. Misschien dat we dan geen Guidetti nodig hebben.

Ik zie ook dat ze misschien Helenius op het oog hebben.
Iemand al beelden gezien van deze speler?
Marktwaarde : Eur. 1.250.000
Leeftijd : 21 jaar
Lengte : 1.95m
Vorig seizoen 19 goals in 39 wedstrijden en 10 assists.
Dit seizoen 1 goal en 1 assist in 2 wedstrijden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 augustus 2012 door King - 010 --
FR.rolde
 FR.rolde - dinsdag 21 augustus 2012 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 20 augustus 2012 - 23:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Guidetti is vooral een slimme jongen,hij laat in woord en daad zien wat wij graag willen zien....Hij mag dan misschien Feyenoord ademen maar als morgen Grashoppers komt dan vind
hij dat een hele mooie club op weg naar de top..

Guyon Fernandez vind ik eigenlijk veel meer Feyenoorder maar is meer ingetogen
en daar is het legioen ook schuldig aan...
Zing donderdag maar eens net in de eerste minuten Gu yon Fer nandez GuyonFernandez en
de ballen vliegen er ook in daar ben ik sterk van overtuigt.
Is bij veel spelers zo,zie Cissè die werd eerst (verguist?) met z`n teen maar toen
hij terug kwam en scoorde gingen we opeens zingen en ging het wel een heeeeel stuk beter..
Is bij Guyon ook zo,wij kunnen hem maken en breken..
Daarbij speelt hij ook nog eens voor zijn gestorven vader dus neem maar van mij aan dat hij wil.
ik denk dat je gelijk heb
FR.rolde
 FR.rolde - dinsdag 21 augustus 2012 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 09:50 schreef King - 010 het volgende:
Als ik dan hoor dat de beloften over hun tegenstander walsen met 2 doelpunten van Achachbar en 1 van Singh dan denk ik dat de tijd rijp is om deze gasten met het eerste mee te laten spelen. Geef ze vertrouwen en laat ze komend weekend een hele wedstrijd meespelen. Ze moeten toch aan het niveau gaan wennen en misschien pakt het heel goed uit. Misschien dat we dan geen Guidetti nodig hebben.

Ik zie ook dat ze misschien Helenius op het oog hebben.
Iemand al beelden gezien van deze speler?
Marktwaarde : Eur. 1.250.000
Leeftijd : 21 jaar
Lengte : 1.95m
Vorig seizoen 19 goals in 39 wedstrijden en 10 assists.
Dit seizoen 1 goal en 1 assist in 2 wedstrijden.
ook helemaal mee eens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 21 augustus 2012 - 10:50   quote  deeplink  



het trekt wel rare snuitjes in het eerste filmpje tijdens de interview hahaha
maar ziet er aardig uit kwa afmaken..
ferfan
 ferfan - dinsdag 21 augustus 2012 - 12:09   quote  deeplink  
Vamooos :) zegt guidetti op zijn twitter.
vrij vertaald naar Engels:
away we go, let's start, let's go, off.
Met een instagram van hem in feyenoordtenue. hmmmmz..?
ferfan
 ferfan - dinsdag 21 augustus 2012 - 12:12   quote  deeplink  
ik denk dus echt dat hij komt :)zou me niet verbazen als dat vandaag naar buiten komt!
JanM
 JanM - dinsdag 21 augustus 2012 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 12:09 schreef ferfan het volgende:
Vamooos :) zegt guidetti op zijn twitter.
vrij vertaald naar Engels:
away we go, let's start, let's go, off.
Met een instagram van hem in feyenoordtenue. hmmmmz..?
Dan vertrekt hij vast naar Spanje! Speculeer maar raak voor een knaak zou ik zeggen.
ferfan
 ferfan - dinsdag 21 augustus 2012 - 12:15   quote  deeplink  
JAJA!!!
Emile Aleman‏@alemanzio

BREAKING: Guidetti keert voor 1 jaar terug bij Feyenoord / Guidetti back to Feyenoord #feyenoord #guidetti #eredivisie #manchester #transfer
Omekees
 Omekees - dinsdag 21 augustus 2012 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 12:15 schreef ferfan het volgende:
JAJA!!!
Emile Aleman‏@alemanzio

BREAKING: Guidetti keert voor 1 jaar terug bij Feyenoord / Guidetti back to Feyenoord #feyenoord #guidetti #eredivisie #manchester #transfer
???
tomson
 tomson - dinsdag 21 augustus 2012 - 12:16   quote  deeplink  
Niks officieels ... Laat je niet gek maken joh.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 augustus 2012 door tomson --
ferfan
 ferfan - dinsdag 21 augustus 2012 - 12:19   quote  deeplink  
haha! tja, maar ik leg de link met zijn twitter en deze uiting.. ik ben overtuigd dat we vandaag of morgen horen dat hij terug komt!! ik durf er mijn salaris op te zetten.. lol
tomson
 tomson - dinsdag 21 augustus 2012 - 12:20   quote  deeplink  
Gauw terug aan je werk dan maar
ferfan
 ferfan - dinsdag 21 augustus 2012 - 12:24   quote  deeplink  
haha
Jeay
 Jeay - dinsdag 21 augustus 2012 - 12:28   quote  deeplink  
goh, denk heel wat.. kga weer verder :D
joboo35
 joboo35 - dinsdag 21 augustus 2012 - 12:47   quote  deeplink  
ik zie die helenius graag komen is per direct inzetbaar ;-) want we hebbe nu een spits nodig.
SCF Leiden
 SCF Leiden - dinsdag 21 augustus 2012 - 12:55   quote  deeplink  
Helenius nu gelijk en later Guidetti erbij....!!!
joboo35
 joboo35 - dinsdag 21 augustus 2012 - 12:59   quote  deeplink  
dan een mooie 4-4-2 spelen
JanM
 JanM - dinsdag 21 augustus 2012 - 13:05   quote  deeplink  
Maar wie zegt dat Helenius het beter doet dan Fernandez ??? Guidetti heeft dat bewezen, maar met iedere andere jonge en dus onervaren spits neem je een risico + dat we zelf nog een zeer talentvolle jonge spits hebben. Geef die dan een kans!
twitch
 twitch - dinsdag 21 augustus 2012 - 13:18   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/guidettis-vader-over-siena-wat-dit-nou

lijkt me duidelijk dat verhaal Siena weer uit de bullshit hoek komt
JanM
 JanM - dinsdag 21 augustus 2012 - 13:20   quote  deeplink  
En zo worden de kansen op een terugkeer met de dag groter ... maar wanneer kan hij weer spelen ???
Rickie
 Rickie - dinsdag 21 augustus 2012 - 13:27   quote  deeplink  
Das natuurlijk de grote vraag, ik lach me rot alstie komt en hij over een aantal weken weer staat te vlammen..
Rickie
 Rickie - dinsdag 21 augustus 2012 - 13:29   quote  deeplink  
En doe er die Helenius ook maar bij, kan Anass nog een jaartje rijpen en vanaf volgend jaar vlammen
twitch
 twitch - dinsdag 21 augustus 2012 - 13:31   quote  deeplink  
ik vind dat hij hoe dan ook welkom is ook al moet hij een half jaar revalideren
dat zijn we wel aan hem verplicht
hij heeft ons gered vorig jaar , hij bracht leven in de kuip en hoop bij elke supporter
dus al moet hij een half jaar revalideren en kan bijna het hele jaar niet op zijn max spelen .

ik zeg DOEN :) ( huur met optie tot koop a.u.b )

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 augustus 2012 door twitch --
JanM
 JanM - dinsdag 21 augustus 2012 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 13:31 schreef twitch het volgende:
ik vind dat hij hoe dan ook welkom is ook al moet hij een half jaar revalideren
dat zijn we wel aan hem verplicht
hij heeft ons gered vorig jaar , hij bracht leven in de kuip en hoop bij elke supporter
dus al moet hij een half jaar revalideren en kan bijna het hele jaar niet op zijn max spelen .

ik zeg DOEN :) ( huur met optie tot koop a.u.b )
Huur met optie tot koop (uiteraard tegen een zeer scherpe transfersom) zou helemaal TOP zijn!
twitch
 twitch - dinsdag 21 augustus 2012 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 13:36 schreef JanM het volgende:

[..]

Huur met optie tot koop (uiteraard tegen een zeer scherpe transfersom) zou helemaal TOP zijn!
zou mooi wezen want in de periode dat hij bij feyenoord speelde is zijn marktwaarde 75.000 pond naar 6,2 miljoen pond gegaan
JanM
 JanM - dinsdag 21 augustus 2012 - 15:02   quote  deeplink  
http://www.soccernews.nl/news/165973/Er_wordt_veel_geschreven_over_Guidetti,_maar_het_is_allemaal_niet_waar

Volgens een krant is het idd allemaal onzin. Opvallend trouwens dat die schrijven dat Guidetti inmiddels 71 miljoen moet kosten ;-)
piet
 piet - dinsdag 21 augustus 2012 - 15:08   quote  deeplink  
15 clubs informeren naar Guidetti
Feyenoord is niet de enige club die dit seizoen over John Guidetti hoopt te beschikken. Volgens de Zweedse krant Aftonbladet hebben 15 clubs geïnformeerd naar de spits van Manchester City. Sky Sport Italia claimt dat een verhuur van Guidetti aan Siena zo goed als rond is. Dat wordt ontkend door zaakwaarnemen Per Jonsson. 'Ik spreek dagelijks met Johns vader Mike. Die was geïrriteerd over het nieuws uit Italië. Maar ik weet van niks, heb ik hem gezegd.'
bron: AD
Sensi
 Sensi - dinsdag 21 augustus 2012 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 15:08 schreef piet het volgende:
15 clubs informeren naar Guidetti
Feyenoord is niet de enige club die dit seizoen over John Guidetti hoopt te beschikken. Volgens de Zweedse krant Aftonbladet hebben 15 clubs geïnformeerd naar de spits van Manchester City. Sky Sport Italia claimt dat een verhuur van Guidetti aan Siena zo goed als rond is. Dat wordt ontkend door zaakwaarnemen Per Jonsson. 'Ik spreek dagelijks met Johns vader Mike. Die was geïrriteerd over het nieuws uit Italië. Maar ik weet van niks, heb ik hem gezegd.'
bron: AD
Ach, een week geleden waren er totaal geen clubs die geïnteresseerd in hem waren. Nu zijn het er weer meer dan een dozijn. En dat de zaakwaarnemer van John ontkend zegt eigenlijk al genoeg. Ik geloof er nu helemaal geen reet meer van en ik denk zelfs dat John gewoon terug komt. Ik denk niet dat ie zo dom is om pictures te blijven twitteren (vandaag nog met de text VAMOOOOS!) en dan niet terugkomt. Want dan zou je een boos legioen krijgen, onderhand zijn we er bijna van overtuigd dat ie dit seizoen voor ons voetbalt. Ik ieder geval wel.
twitch
 twitch - dinsdag 21 augustus 2012 - 15:46   quote  deeplink  
er wordt gezegd dat hij 71 mill zou moeten kosten , ze hebben vast een komma gemist
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 augustus 2012 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 10:50 schreef Leon FR1908 het volgende:
[ filmpje ]
[ filmpje ]

het trekt wel rare snuitjes in het eerste filmpje tijdens de interview hahaha
maar ziet er aardig uit kwa afmaken..
Valt me op dat ie de meeste vanaf randje 16 schopt en bij een aantal doelpunten gaat de keeper ook niet vrij uit..
craven
 craven - dinsdag 21 augustus 2012 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 16:15 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Valt me op dat ie de meeste vanaf randje 16 schopt en bij een aantal doelpunten gaat de keeper ook niet vrij uit..
sssssssssssssssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttttttt
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 augustus 2012 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 15:24 schreef Sensi het volgende:

[..]

Ach, een week geleden waren er totaal geen clubs die geïnteresseerd in hem waren. Nu zijn het er weer meer dan een dozijn. En dat de zaakwaarnemer van John ontkend zegt eigenlijk al genoeg. Ik geloof er nu helemaal geen reet meer van en ik denk zelfs dat John gewoon terug komt. Ik denk niet dat ie zo dom is om pictures te blijven twitteren (vandaag nog met de text VAMOOOOS!) en dan niet terugkomt. Want dan zou je een boos legioen krijgen, onderhand zijn we er bijna van overtuigd dat ie dit seizoen voor ons voetbalt. Ik ieder geval wel.
En ik al helemaal..!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 augustus 2012 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 16:15 schreef craven het volgende:

[..]

sssssssssssssssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttttttt
(?)..
craven
 craven - dinsdag 21 augustus 2012 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2012 - 16:19 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

(?)..
leon is zijn zaakwaarnemer

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële John Guidetti HELD!! topic









0.0326919